Blog o Szczecinie - ciekawe miejsca, hotele i wydarzenia w Szczecinie

 Moderus Beta MF 15 AC

[dodane 09.10.2014, g. 18:11 przez –– PrzemekW, ostatnio modyfikowane: 09.10.2014, g. 22:44 przez –– mkubien]
strona główna »
lista alfabetyczna »
baza danych »
księga taborowa »
drukuj »
« Moderus Alfa 105N/S/HF10ACModerus Beta MF 25 AC »

Więcej informacji...
producent: Modertrans/Tramwaje Szczecińskie
model: Moderus Beta MF 15 AC
długość: 28 250 mm
szerokość: 2 350 mm
wysokość: 3 350 mm
masa własna: 40 650 kg
ilość członów: 3
ilość osi: 8
ilość i układ drzwi: 5 (2-2-2-2-2)
wysokość podłogi: człony skrajne - 925 mm
człon środkowy - 300 mm
miejsc siedzących: 62
miejsc ogółem: 206
lata produkcji: 2014
zakupiono, w eksploatacji: 2/1
porównaj z... »
"Moderus" z niskopodłogową wstawką
"Moderus" z niskopodłogową wstawką
1000x667; 172.5 KB
zobacz więcej
Moderus Beta to jednoprzestrzenny, trójczłonowy pojazd, którego środkowy segment jest niskopodłogowy i stanowi aż 25% całej długości pojazdu. Obniżona podłoga ułatwia podróż przede wszystkim pasażerom niepełnosprawnym, osobom starszym oraz podróżującym z wózkiem dziecięcym.

Przy drzwiach w członie niskopodłogowym zamontowana została rampa umożliwiająca bezpieczne wyjechanie z pojazdu podczas postoju na przystanku.

Tramwaj nie został wyposażony w klimatyzację, jednak wydajny system grzewczo-wentylacyjny, sterowany komputerowo, umożliwia utrzymanie komfortowej dla pasażerów temperatury w pojeździe.

We wnętrzu wagonu znajdują się 62 miejsca siedzące, rozmieszczone asymetrycznie, tj. z jednej strony pojazdu zamontowano podwójne siedziska typu Astromal AM2000 City, a po stronie drzwi wagonu umieszczono pojedynczy rząd siedzeń.

Cały pojazd opiera się na czterech wózkach typu MT-03H-1000, napędzanych przez łącznie 8 silników prądu przemiennego typu AC STDa 220 L4-1 o mocy 50 kW każdy.

Człon niskopodłogowy nie posiada wózka, co przyczyniło się do obniżenia wysokości podłogi od główki szyny do 300 mm przy wejściu i 350 mm na środku wagonu.

Pojazd został wyposażony w system informacji pasażerskiej Novamedia, oparty na wyświetlaczach kierunkowych LED, wraz z diodową "brygadówką". We wnętrzu Bety znajdują się boczne tablice kierunkowe LCD wskazujące przebieg trasy oraz 22-calowe tablice informacyjne, na których wyświetlane mogą być reklamy i wiadomości.


nr tab.typrok prod.rozp. eksp.zajezdniaexuwagi
Dostępne zdjęcie pojazduDostępne filmy z pojazdem601Moderus Beta MF 15 AC201409.10.2014Pogodno
Dostępne zdjęcie pojazdu602Moderus Beta MF 15 AC201419.01.2015Pogodno

Znaleziono: 2 pojazdy
Średnia wieku: 4 lat

Encyklopedia Szczecińskiej Komunikacji wersja 3.0
Wszelkie prawa zastrzeżone.

KOMIS wersja 6.3 | © 2001-2018 by KOMIS Team | grafika i skrypty: Marcin Stefanowicz
Wszelkie prawa zastrzeżone. Zasady użytkowania...
Hosting strony zapewnia PROSCAPE - www.netlook.pl
Ten serwis używa cookies i podobnych technologii (brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to)