Informacje
Łódź: Certyfikat rzetelności dla MPK
Monika Gałązka, Gazeta Wyborcza,
dodane przez Jacek
Miejski przewoźnik otrzymał tytuł "Przedsiębiorstwa Fair Play" m.in. za to, że super dbał o pasażerów w 2005 roku. Czy taką nagrodę przyznaliby mu sami pasażerowie?
Certyfikat przyznaje Krajowa Izba Gospodarcza. MPK otrzymało go po raz pierwszy. - Wcześniej nie mieliśmy szans, bo przedsiębiorstwo miało długi - mówi Marcin Marek, kierownik działu informacji w MPK. - Nie mamy już zaległości w ZUS, terminowo wypłacamy pensje. Kapituła konkursu doceniła to.Nie tylko to. MPK zostało uhonorowane także "za wrażliwość na potrzeby środowiska lokalnego", czyli m.in. za obsługę osób niepełnosprawnych i "za rzetelność wobec klientów", czyli m.in. punktualność i bezawaryjność tramwajów i autobusów. - Bo jako pierwszy przewoźnik w Polsce otworzyliśmy zakład obsługi niepełnosprawnych, dwie trzecie naszych autobusów jest niskopodłogowych. A liczba awarii na tle innych miast jest w normie - uzasadnia Marcin Małek z MPK.
Jak było naprawdę?
Paulina Bednarz z biura programu "Przedsiębiorstwo Fair Play" organizującego konkurs: - Łódzkie MPK przed przyznaniem mu certyfikatu zostało dokładnie sprawdzone. W firmie przeprowadzony został audyt. Nasz regionalny administrator - nie powiem kto - przytoczył 20 przykładów na to, że łódzkie MPK jest przyjazne pasażerom. Wśród nich była m.in. liczba autobusów niskopodłogowych i to, że firma testując nowe autobusy pyta pasażerów o opinie na ich temat.
źródło: Gazeta Wyborcza
brak komentarzy