Szczecin Blog

 Odpowiedzi na pytania do przetargu w SPA Klonowica

Jasiek za SPA Klonowica, 05.02.2010
Kategoria: Autobus
[dodane 06.02.2010, g. 09:15 przez –– Jasiek]
strona główna »
wydarzenia »
zgłoś informację »

Na forum

mazarin pisze:
Wiec Solaris ma wygrana w kieszeni, MAN, MERCEDES, praktycznie już odpadły, pozostaje tylko VOLVO lub SCANIA jeśli przystąpią do przetargu. Mam nadzieje ze do SPPK trafi inna marka niż SOLARIS... czytaj dalej »

–– mike_1994 pisze:
trafi Czy przypadkiem ostatnie pytanie dotyczące szerokości ostatnich drzwi nie dotyczyło przegubowej Scanii?

Daniel pisze:
Dokładnie, chodzi tu o Scanię.

zobacz wszystkie 80 wypowiedzi »
dodaj własną opinię »

Więcej...
SPAK kupuje end
(26.1.2010)

Do przetargu na autobusy dla SPA Klonowica pojawiły się pytania producentów i odpowiedzi spółki.

1. Czy Zamawiający dopuszcza zastosowanie zbiorników sprężonego powietrza wykonanych ze stali do wytwarzania zbiorników wysokociśnieniowych, fosforowanej i malowanej proszkowo obustronnie, w pełni odpornych na korozję, na które oferent udzieli gwarancji analogicznej jak dla poszyć zewnętrznych i szkieletu nadwozia i podwozia (12 lat)?

Szczecin Blog

Nie. Zgodnie ze SIWZ zbiorniki sprężonego powietrza mają być wykonane z materiałów w pełni odpornych na korozję.

2. Czy Zamawiający dopuszcza zastosowanie ergonomicznej, przejrzystej tablicy rozdzielczej innej marki niż VDO.

Tak. Zgodnie ze SIWZ Zamawiający wymaga ergonomicznej, przejrzystej tablicy rozdzielczej typu VDO. Zamawiający dopuszcza zastosowanie każdej tablicy spełniającej właściwości tablicy typu VDO.

3. Czy Zamawiający dopuści do przetargu autobus o nieznacznie większej wysokości, tj. 3.300 mm?

Nie. Zgodnie z SIWZ maksymalna wysokość autobusu nie może przekraczać 3,25 m.

4. Czy Zamawiający dopuści do przetargu autobusy z silnikiem spełniającym aktualnie obowiązujące przepisy w zakresie norm emisji spalin, tzw. Euro 5?

Nie. Zgodnie ze SIWZ Zamawiający wymaga, aby silnik spełniał normę emisji spalin EEV (na podstawie Dyrektywy 2005/55/WE).

5. Czy Zamawiający dopuszcza okna z możliwością mechanicznego zablokowania przed otwarciem w trakcie pracy klimatyzacji, np. poprzez przykręcenie specjalnych pokręteł?

Tak, zgodnie ze SIWZ Zamawiający wymaga, aby uchylne górne partie bocznych okien posiadały możliwość ryglowania (blokowania) w czasie pracy urządzenia klimatyzacyjnego. Zamawiający dopuszcza okna z możliwością mechanicznego zablokowania przed otwarciem w trakcie pracy klimatyzacji, np. poprzez przykręcenie specjalnych pokręteł.

6. Czy Zamawiający dopuści do przetargu autobus z oświetleniem tylnym za pomocą standardowych żarówek w miejsce świateł diodowych LED?

Nie, zgodnie ze SIWZ Zamawiający aby lampy tylne zewnętrzne były lampami typu LED.

7. Czy Zamawiający dopuści w postępowaniu autobusy przegubowe, wyposażone w czwarte (tylne) drzwi wejściowe o pojedynczym skrzydle i szerokości pow. 900mm?

Nie, zgodnie ze SIWZ Zamawiający wymaga, aby czworo drzwi były drzwiami dwuskrzydłowymi o szerokości nie mniejszej niż 1.200 mm, otwieranych do wewnątrz, rozmieszczonych równomiernie na całej długości autobusu, wyposażonych w mechanizm powrotnego otwierania w przypadku natrafienia na przeszkodę, z uchwytami wejściowymi.

Wraz z wyżej wymienionymi odpowiedziami, na stronie SPA Klonowica pojawiła się modyfikacja SIWZ.

Czytaj także na stronie: SPA Klonowica »

źródło: SPA Klonowica
80 komentarzy | wersja do druku |

KOMIS wersja 6.3 | © 2001-2019 by KOMIS Team | grafika i skrypty: Marcin Stefanowicz
Wszelkie prawa zastrzeżone. Zasady użytkowania...
Hosting strony zapewnia PROSCAPE - www.netlook.pl
Ten serwis używa cookies i podobnych technologii (brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to)