Blog o Szczecinie - ciekawe miejsca, hotele i wydarzenia w Szczecinie

 Odpowiedzi na pytania do przetargu w SPA Dąbie

андекалбин, 10.02.2010
Kategoria: Autobus
[dodane 10.02.2010, g. 13:09 przez –– end]
strona główna »
wydarzenia »
zgłoś informację »

Na forum

–– end pisze:
W tym zestawie pytań i odpowiedzi wiadomo, że mamy do czynienia z więcej niż jednym wykonawcą, co jest wyraźnie zaznaczone. Tak więc na pewno pytania zadało 2 a może nawet i 3 wykonawców. O... czytaj dalej »

HDS pisze:
Tam jest pytanie o szczotkach w nadkolach. W tych nowych Solarisach tych szczotek nie ma przecież.

–– Jasiek pisze:
Te nowe, które już przyjadą do SPAD będą posiadać szczotki przeciwbłotne.

zobacz wszystkie 12 wypowiedzi »
dodaj własną opinię »

Więcej...
SPAD nie gorszy end
(27.1.2010)

W dniach 29.01.2010-02.02.2010 do SPA Dąbie wpłynęły pytania zadane przez wykonawców odnośnie przetargu na 10 autobusów przegubowych.

1. Czy Zamawiający dopuści autobus o konstrukcji ramowej podwozia (nadwozie spawane, zintegrowane z podwoziem) wykonanego ze stali stopowej, konstrukcyjnej, drobnoziarnistej, o podwyższonej wytrzymałości, kwalifikującej się do grupy trudnordzewiejących, poddane dodatkowo wieloetapowemu procesowi (piaskowanie, gruntowanie, woskowanie, pokrywanie głuszącą masą bitumiczną) zapewniającemu pełną ochronę antykorozyjną bez konieczności wykonywania konserwacji i napraw przez okres udzielonej gwarancji na perforację szkieletu podwozia?

Zamawiający dopuści autobus o konstrukcji ramowej podwozia (nadwozie spawane, zintegrowane z podwoziem) wykonanego ze stali stopowej, konstrukcyjnej, drobnoziarnistej, o podwyższonej wytrzymałości, kwalifikującej się do grupy trudnordzewiejących, poddane dodatkowo wieloetapowemu procesowi (piaskowanie, gruntowanie, woskowanie, pokrywanie głuszącą masą bitumiczną) zapewniającemu pełną ochronę antykorozyjną bez konieczności wykonywania konserwacji i napraw przez okres udzielonej gwarancji na perforację szkieletu podwozia.

Blog o Szczecinie - ciekawe miejsca, hotele i wydarzenia w Szczecinie

2. Czy Zamawiający dopuści autobus ze standardowymi światłami do jazdy w dzień w miejsce świateł diodowych LED?

Zamawiający dopuści autobus ze standardowymi światłami do jazdy w dzień w miejsce świateł diodowych LED, pod warunkiem, że producent nie stosuje w ogóle w procesie produkcji rozwiązania z takimi światłami.

3. Czy Zamawiający dopuszcza zastosowanie zbiorników sprężonego powietrza wykonanych ze stali do wytwarzania zbiorników wysokociśnieniowych, fosforowanej i malowanej proszkowo obustronnie, w pełni odpornych na korozję, na które oferent udzieli gwarancji analogicznej jak dla poszyć zewnętrznych oraz szkieletu nadwozia i podwozia (15 lat)?

Nie. Zamawiający nie wyraża zgody.

4. Co dokładnie Zamawiający rozumie pod pojęciem "końcówki drążków kierowniczych bezobsługowe"?

Zamawiający pod pojęciem "końcówki drążków kierowniczych bezobsługowe" rozumie końcówki drążków kierowniczych nierozbieralne oraz niewymagające dodatkowych czynności obsługowych np. smarowania.

5. Czy Zamawiający dopuści do przetargu autobus o nieznacznie większej wysokości, tj. 3.300 mm?

Nie. Zamawiający nie wyraża zgody.

6. Czy Zamawiający dopuści do przetargu autobus z silnikiem spełniającym aktualnie obowiązujące przepisy w zakresie normy emisji spalin tzw. EURO 5?

Nie. Zamawiający wymaga by autobusy spełniały normę emisji spalin EEV (na podstawie Dyrektywy 2005/55/WE).

7. Czy Zamawiający dopuści do przetargu autobus z silnikiem o pojemności 7790 cm3?

Nie. Zamawiający nie dopuszcza autobusu z silnikiem o pojemności 7790 cm3.

8. Czy Zamawiający dopuści do przetargu autobus z zawieszeniem niezależnym przedniej osi w miejsce belki sztywnej?

Nie. Zamawiający nie dopuszcza autobusu z zawieszeniem niezależnym przedniej osi w miejsce belki sztywnej.

9. Czy Zamawiający dopuści do przetargu autobus niskopodłogowy z płaską podłogą na całej długości autobusu z jednym stopniem w drzwiach 3 i 4?

Nie. Zamawiający nie dopuszcza autobusu niskopodłogowego z płaską podłogą na całej długości autobusu z jednym stopniem w drzwiach 3 i 4.

10. Czy Zamawiający dopuści do przetargu autobus z szybą przednią jednoczęściową?

Zamawiający dopuści jednoczęściową przednią szybę panoramiczną w sytuacji, gdy producent nie stosuje w ogóle rozwiązania z szybą przednią dzieloną.

11. Czy Zamawiający dopuści do przetargu autobus bez szczotek przeciwbłotnych w nadkolach?

Nie. Zamawiający nie dopuszcza autobusu bez szczotek przeciwbłotnych w nadkolach.

12. Czy Zamawiający dopuści do przetargu autobus z oświetleniem tylnym za pomocą standardowych żarówek w miejsce świateł diodowych LED?

Zamawiający dopuści do przetargu autobus z oświetleniem tylnym za pomocą standardowych żarówek w miejsce świateł diodowych LED, pod warunkiem, że producent nie stosuje w ogóle w procesie produkcji rozwiązania z takimi światłami.

13. Czy Zamawiający dopuści do przetargu autobus z oświetleniem do jazdy w dzień z przodu za pomocą standardowych żarówek w miejsce świateł diodowych LED?

Zamawiający dopuszcza do przetargu autobus z oświetleniem do jazdy w dzień z przodu za pomocą standardowych żarówek w miejsce świateł diodowych LED, pod warunkiem, że producent nie stosuje w ogóle w procesie produkcji rozwiązania z takimi światłami.

14. Czy Zamawiający dopuści w postępowaniu autobusy przegubowe, wyposażone w czwarte (tylne) drzwi wejściowe o pojedynczym skrzydle i szerokości pow. 900 mm?

Nie. Zamawiający oświadcza, że nie dopuści w postępowaniu autobusów przegubowych wyposażonych w czwarte (tylne) drzwi wejściowe o pojedynczym skrzydle i szerokości pow. 900 mm. Uzasadnienie: w umowie przewozowej zawartej pomiędzy Zamawiającym a Organizatorem przewozów na terenie Gminy Miasto Szczecin, Zamawiający zobowiązany jest do wykonywania przewozu autobusami przegubowymi wyposażonymi w cztery podwójne drzwi o szerokości min. 1220 mm.

15. Czy Zamawiający dopuści zastosowanie podgrzewanego osuszacza powietrza jednokomorowego o podwójnej zwiększonej przepustowości powietrza, tzn. z 500 l do 1000 l na minutę?

Zamawiający dopuszcza zastosowanie podgrzewanego osuszacza powietrza jednokomorowego o podwójnej zwiększonej przepustowości powietrza, tzn. z 500 l do 1000 l na minutę, pod warunkiem, że producent nie stosuje w ogóle rozwiązania z dwukomorowym osuszaczem.

16. Czy Zamawiający dopuści rozwiązanie, w którym kabina kierowcy będzie klimatyzowana poprzez frontbox zasilany z klimatyzacji w przestrzeni pasażerskiej?

Zamawiający wyraża zgodę na zaproponowane przez Wykonawcę rozwiązanie.

Czytaj także na stronie: SPA Dąbie »

źródło: SPA Dąbie
12 komentarzy | wersja do druku |

KOMIS wersja 6.3 | © 2001-2019 by KOMIS Team | grafika i skrypty: Marcin Stefanowicz
Wszelkie prawa zastrzeżone. Zasady użytkowania...
Hosting strony zapewnia PROSCAPE - www.netlook.pl
Ten serwis używa cookies i podobnych technologii (brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to)