Informacje
Drugi etap systemu zarządzania
za ZDiTM,
dodane przez MQ; zmodyfikowane
Na stronie ZDiTM opublikowano ogłoszenie o przetargu na wykonanie II etapu projektu "Poprawa funkcjonowania transportu miejskiego w aglomeracji szczecińskiej poprzez zastosowanie systemów telematycznych".
Zgodnie z ogłoszeniem wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia, zainstalowania, uruchomienia i doprowadzenia do pełnej funkcjonalności następujących systemów składowych, wchodzących w skład Centralnego Systemu Zarządzania Komunikacją Miejską (CSZKM):- System Zarządzenia Flotą, Moduł Rozliczeń Operatorskich, Stanowiska testowe;
- System Jednorazowego Biletu Elektronicznego (w tym System Karty Miejskiej SKA);
- System Zliczania Potoków Pasażerskich;
- System Dynamicznej Informacji Pasażerskiej;
- System Monitoringu Wizyjnego w Pojazdach;
- System Lokalizacji i Monitoringu Pojazdów Technicznych obsługujących Akcję Zima;
- System Transportu Na żądanie;
- System Optymalizacji Sieci Komunikacyjnej;
- System transmisji bezprzewodowej Wi-Fi w zajezdniach przewoźników.
Zamówienie obejmuje także szkolenie pracowników z obsługi systemu.
Specyfikacja przetargowa, a więc szczegółowe warunki, nie są jeszcze dostępne na stronie ZDiTM. Otwarcie ofert odbędzie się 31 stycznia 2013, a wykonawca będzie miał 14 miesięcy na zrealizowanie zadania.
Przeczytaj więcej na temat System zarządzania komunikacją miejską:
- E-bilet wciąż nie działa. Ćwierć miliona kary dla wykonawcy (23.12.2015)
- Nowoczesny system z problemami (3.11.2015)
- ZDiTM otrzymał dyplom, a system jeszcze w pełni nie działa. Są więc i kpiny (22.10.2015)