Wszystkie Ze Szczecina W skrócie Z kraju Według linii

Szczecin komunikacja miejska

Cmentarny raport 2014

man, Bartek Żurkowski, Denis Husak, Tatra108, bartez, Damian Makarewicz, man1995, BatiX, Mariusz Belko, Albert Chrzan, Luke_Police, Kajetan Szmuciński, end, Przemysław Węgier, man1205, paki, Maksymilian Pękalski, Krzysztof Młynarek, Błażej Sęk,

dodane przez MQ; zmodyfikowane

Jak co roku, okres Wszystkich Świętych oznacza wzmożone przewozy w komunikacji miejskiej. Prezentujemy raport z miasta.

25 października 2014



Na linii 10 kursowały "Swingi": 810, 817 i 823.

Jako dodatki na linii 67 pojawiły się Solaris Urbino 18 2217 i MAN NG313 755.

Na linii 64 kursowały Solarisy Urbino 18: 2906 (64/1), 2904 (64/2) i 2051 (64/3).

26 października 2014



Na linii 8 kursowała rezerwa w postaci składu T6A2D 207+208. Na wyświetlaczu widniał tylko numer linii, brak było kierunku. Pojazd posiada "ślepak" z literą "R".

Na linii 10 kursowały "Swingi": 809, 810, 812, 813, 816 i 825.

Na linii 64 można było spotkać Solarisa Urbino 18 2212 oraz Solarisa Urbino 18,75 2200.

Jako dodatki na linii 67 pojawiły się Solaris Urbino 18 2217 oraz MAN-y NG313 755 i 758.

27 października 2014



Na linii 10 kursowały m.in. "Swing" 822, 823, 824, 825

28 października 2014



Na linii 10 kursowały m.in. "Swingi" 810, 817, 822.

29 października 2014



Na linii 10 kursowały m.in. "Swingi" 807, 816, 817, 819, 824.

Na linii 64 kursowały MAN NG272 2703, MAN NG262 2704 oraz MAN NG312 2891.

Na linii 67 zauważono dąbskie dodatki w postaci MAN-a NG313 2453 oraz MAN-a NG312 2892, zaś na brygadach z Klonowica można było zauważyć Solarisy Urbino 18 o numerach 1055, 1061, 1150, 1153, Volvo B10MA 1576 i MAN NG313 1595.

30 października 2014



Na linii 8 kursowały m.in. składy Tatr KT4Dt 146+147 i 162+163.

Z oznakowaniem linii 8 Bis (Gumieńce - Dworcowa) kursowały dwie rezerwy w postaci składów 105N2k/2000 789+793 i 790+792.

Na linii 10 można było spotkać m.in. "Swingi" 813 i 815.

Z oznakowaniem linii D53 (Stocznia Szczecińska - Dworska) kursowały rezerwy: Volvo B10MA 2863 i MAN NG262 766.

Na linii 64 kursowały pojazdy: MAN NG272 2703, MAN NG262 2704, MAN NG313 2451 oraz MAN NG312 2892.

Na linii 67 pojawił się dąbski MAN NG312 2603. Z kolei na brygadach obsługiwanych przez SPAK kursowały Solarisy Urbino 18 1951, 1952, 1055, 1058, 1298, MAN NG313 1650 oraz Volvo B10MA 1586.

Brygadę 102/4 obsługiwał MAN NL313-15 3024.

W Policach bezpłatny dodatek cmentarny obsługiwał MAN NL223 3018.

31 października 2014



Na linii 8 kursowały m.in. KT4Dt: 152+153, 162+163, T6A2D: 227+228, 233+234 i 120NaS2: 809, 815

Z oznakowaniem linii 8 Bis (Gumieńce - Dworcowa) kursowały dwie rezerwy w postaci składów 105N2k/2000 789+793 i 790+792. Dodatkowo na tej samej trasie kursowała KT4Dt 120 z oznaczeniem "Tramwaj rezerwowy".

Na linii 10 kursowały m.in. 120NaS2 807, 812, 813, 817, 819, 814, 825.

Na linii D53 kursowały m.in: MAN NG313 1597, Volvo B10MA 1575, 1580, 1581.

Na linii 64 kursowały m.in: MAN NG262 2893 (64/1), Volvo B10MA 2866 (64/2), Solaris Urbino 18 2215 (64/3), Volvo B10MA 2871 (64/4).

Na linii 67 kursowały m.in: Solaris Urbino 18 1055, 1057, 1851, 1952, 1954, Volvo B10MA 1584.

Na linii D67 kursowały m.in: MAN NG262 766, 2704, MAN NG312 2605, 2606, MAN NG313 2453, MAN SG313 771.

W Policach bezpłatny dodatek cmentarny obsługiwał MAN NL313 3033.

1 listopada 2014



Na linii 8 kursowały m.in. "Swingi" 808, 809 (8/1), 812, 816, 817, 824 (8/7). Po godzinie 12:00 zostało skierowanych dodatkowych 8 składów - 4 rezerwowe, m.in. T6A2D 227+228, 105N2k/2000 789+793, 790+792, i 4 z linii 12, m.in. T6A2D 241+242 i 247+248.

Na linii 8 Bis kursowały m.in. Tatry KT4Dt: 146+147, 148+149, 152+153, 154+155, 156+157, 158+159, 160+161, 162+163, 164+165, Tatra T6A2D 225+226, 105N2k/2000 789+783.

Na linii 10 kursowały m.in. Swingi 807, 813, 815, 822, 823, 825, 827.

Na linii 53 spotkać można było m.in. Solarisy Urbino 18: 1050, 1052, 1056, 1060, 1064, 1152, 1299, 1850, 1851, 1954 i Volvo B10MA: 1562, 1563, 1566, 1573, 1584 oraz 1586.

Na linii D53 kursowały m.in. Solarisy Urbino 18: 1153, 1853, Volva B10MA: 1565, 1569, 1571, 1575, 1576, 1581, 1587.

Na linii 55 kursowały m.in. MAN NL363 2620 oraz Solaris Urbino 12 Hybrid 2000 i Solaris Urbino 12 2700.

Na linii 56 kursowały m.in. Solarisy Urbino 12 2101 i 2104.

Na linii D60 kursowały m.in. Solarisy Urbino 18: 1053, 1150, 1059, 1952 i Volvo B10MA: 1578, 1580.

Na linii 61 kursowały: Solaris Urbino 18,75 2200, Solarisy Urbino 18: 2058, 2064, 2065, 2068, 2214, 2216, 2905, i Volvo B10MA 2876. Na linii zadebiutował także Mercedes O530G 2352.

Na linii 64 kursowały: MAN NG262 2704. Solaris Urbino 18 2904, oraz MANy NG313: 2151, 2152, 2453.

Na linii 67 kursowały: Solarisy Urbino 18: 1055, 1059, 1062, 1151, 1297, 1950 i 1953.

Na linii D67 kursowały m.in.: MANy SG313: 769, 770, 771, Solarisy Urbino 18: 1297, 2054, 2059, 2061, 2217, 2901, MANy NG313: 755, 756, 2451, Volvo B10MA: 2852, 2854, 2866, 2869, 2870, 2871, 2872, 2873, 2880, 2882, 2885, 2887, Solaris Urbino 12 2801, Volvo 7700 2610, Volvo 7700A 2711 oraz MAN NG312 2891.

Na linii 75 kursowały m.in: MAN NG363 1260 i MANy NG313: 1595, 1596, 1650, 1651 oraz Solaris Urbino 18 1051.

Linię 102 obsługiwały 4 Solarisy Urbino 12: 3042, 3044, 3045 i 3047.

Dyspozytornie:
- 1 Maja/Bożeny: MAN NL262 1802,
- plac Kościuszki: Solaris Urbino 10 1011,
- I brama: MAN NL262 1702
- II brama: MAN NL262 1703 i MAN NL283-10,5 1510,
- III brama: MAN NL262 1704,
- IV brama: MAN NL262 1801.

Bezpłatny dodatek cmentarny w Policach obsługiwał MAN NL313-15 3021.

2 listopada 2014



Na linii 8 kursowały "Swingi:: 812, 813, 816, 817, 818, 824, 827 oraz 105N2k/2000 789+783.

Na linii 8 Bis kursowały składy Tatr KT4Dt: 148+149, 152+153, 158+159, 160+161, 162+163.

Na linii 10 kursowały "Swingi": 807 808, 809, 810, 815, 820, 822, 823 i 825.

Na linii 53 kursowały: Solarisy Urbino 18 1053, 1063, 1065, 1153, 1297, 1299, 1850, 1851, 1951.

Na linii D53 kursowały: Solarisy Urbino 18 1050, 1056, 1151, 1952 oraz Volvo B10MA 1563, 1569, 1573, 1580.

Na linii 55 kursowały m.in. Solaris Urbino 12 Hybrid 2000 oraz Solaris Urbino 12 2504 i 2501.

Na linii 56 kursowały m.in. Solarisy Urbino 12 2105, 2102.

Na linii 60 kursowały m.in. Solarisy Urbino 18 1852, 1298

Na linii 61 kursowały m.in. Volvo B10MA 2880, 2882, Solaris Urbino 18 2214, 2907 i Volvo 7700A 2711.

Na linii 64 kursowały m.in. Solarisy Urbino 18 2905, 2064 oraz Volvo B10MA 2887.

Na linii 67 kursowały Solarisy Urbino 18 1051, 1052, 1054, 1062, 1853.

Na linii D67 kursowały m.in MAN SG313 772, MAN NG313 2151 oraz 2451, Solaris Urbino 18 1055, 2059, 2060, 2066, 2903, Volvo B10MA 2854, 2866, 2870, 2872, 2873.

Na linii 75 można było spotkać m.in. MAN-a NG363 1260 i MAN-a NG313 1650 oraz Solarisy Urbino 18 1058, 1064.

Bezpłatny dodatek cmentarny w Policach obsługiwał MAN NL313-15 3021.

Przeczytaj również: Komunikacja na Wszystkich Świętych (część 1) (24.10.2014)

13 komentarzy