Encyklopedia

Linia D11: (Linia Dodatkowa)

dodane przez fan004; zmodyfikowane przez Pepe

Trasa: Gumieńce — Okulickiego — rondo Gierosa — Ku Słońcu — rondo Pileckiego — Sikorskiego — rondo Siwka — Sikorskiego — plac Kościuszki — Krzywoustego — plac Zwycięstwa — Brama Portowa (niektóre kursy: — Wyszyńskiego — Dworcowa) — aleja Niepodległości — plac Żołnierza Polskiego — aleja Kwiatowa — plac Hołdu Pruskiego — Matejki — Malczewskiego — Parkowa — Dubois — Firlika — Antosiewicza — Nocznickiego — Stocznia Szczecińska

zdjęcie
Skład Tatr KT4Dt w obsłudze dodatku cmentarnego
aktualna ocena: 4,88, liczba ocen: 49
Linia D11 uruchomiona została w dniach 31 października 1 listopada 2021 roku jako „dodatek cmentarny” (zastępując w tych dniach linię D8). Uruchomienie linii umożliwiło otwarcie, dnia 28 października, remontowanego torowiska na placu Żołnierza Polskiego, w alei Kwiatowej, na placu Hołdu Pruskiego i na skrzyżowaniu ulic Matejki i Piłsudskiego. Tego samego dnia pojawił się komunikat ZDiTM o uruchomieniu D11

Linia kursowała od 7:30 do 20:00 (od 9:00 do 18:00 z częstotliwością 12 minut, w pozostałym okresie co 20). Do obsługi przydzielono 7 pociągów (2 kategorii B(1) i 5 kategorii C(2)) z zajezdnia Pogodno.

W praktyce obsługa prezentowała się następująco:

31.10 (niedziela):

1.11 (poniedziałek, Wszystkich Świętych):

Na podstawie informacji ZDiTM opracował Wojciech Szłapacki (fan004)

(1) pociągi kategorii B – składy 2×105N lub 2×T6A2D, wagony 120NaS,
(2) pociągi kategorii C – składy 2×KT4Dt.

(patrz: Komunikacja na Wszystkich Świętych)