Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
NL202
Szczecińskie Przedsiębiorstwo Autobusowe "Klonowica" oficjalnie poinformowało o kupnie 5 sztuk autobusów MAN NL202 z BVG Berlin. Nie powiedziano jednak całej prawdy.
wysłane przez OLSEN (gość)
Serdeczne gratulacje dla SPAK,mam jednak cichą nadzieję ze nie skończy się na tych 5 pojazach,i w najbliższym czasie w zaj. Klonowica zobaczymy następne pojazdy rodem z BVG.Czego sobie i wam życzę.
> Szczerze wątpię. Zdaje mi się raczej, że prędzej będą łatać lukę w > taborze solówkowym niż kasować m11.
Tylkoe ze Klonowica w sumie nie ma zadnej wielkiej dziury solowkowej - poprostu jelczydla sa tak awaryjne, ze polowa z nich stoi w miejscu.
--- POMYŚL zanim odpowiesz - to naprawde nie boli...
Tylkoe ze Klonowica w sumie nie ma zadnej wielkiej dziury solowkowej - poprostu jelczydla sa tak awaryjne, ze polowa z nich stoi w miejscu.
--- POMYŚL zanim odpowiesz - to naprawde nie boli...
Masz prawo odmówić odpowiedzi na ten post. Bez względu, czy z tego prawa skorzystasz - wszystko co napiszesz może być wykorzystane przeciwko tobie.
wysłane przez Maciek (gość)
Rozbieżnośc z wiekiem autobusów wzięla sie najprawdopodobniej z faktu że niemcy najczęściej podają datę pierwszej rejestracji a nie rok produkcji
wysłane przez Franek (gość)
Do Polic natomiast zawitał dziś pierwszy z niemieckich manów. Jest kopią # 3016.
Franek napisał(a):
> Te polickie czeka drobny lifting. A ja proponuję przyjrzeć się > rejestracją jakie mają wozy 3017, 3021 i 3021. To taki teścik na > spostrzegawczość. No to oblałeś na całej linii, bo wyjaśnienie było już w innym wątku, w zasadzie na ten sam temat.
> Te polickie czeka drobny lifting. A ja proponuję przyjrzeć się > rejestracją jakie mają wozy 3017, 3021 i 3021. To taki teścik na > spostrzegawczość. No to oblałeś na całej linii, bo wyjaśnienie było już w innym wątku, w zasadzie na ten sam temat.
Franek napisał(a):
> Te polickie czeka drobny lifting. A ja proponuję przyjrzeć się > rejestracją jakie mają wozy 3017, 3021 i 3021. To taki teścik na > spostrzegawczość.
Zmienione numery rejestracyjne są od dzisiejszego popołudnia w naszej księdze taborowej :-P
--- MAN Lion's City - Bus of the Year 2005
> Te polickie czeka drobny lifting. A ja proponuję przyjrzeć się > rejestracją jakie mają wozy 3017, 3021 i 3021. To taki teścik na > spostrzegawczość.
Zmienione numery rejestracyjne są od dzisiejszego popołudnia w naszej księdze taborowej :-P
--- MAN Lion's City - Bus of the Year 2005
Piotr napisał(a):
> Hmmm, a SPAD tez cos chce kupic? (uzywanego)? Tez nie grzesza > solowkami ;)
Liczba autobusów solowych w SPAK (41 sztuk, licząc "nowe" NL202, bez Autosanów) i SPAD (38 sztuk) jest zbliżona. Można powiedzieć, że obie spółki mają solówek "na styk" patrząc na sytuację, poprzez ilość obsługiwanych linii (SPAK - 12 linii [bez 70], SPAD - 11 linii). A więc sytuacja nie jest najlepsza.
PS. Na przyszłość - używaj opcji 'Dodaj komentarz' zamiast 'Odpowiedz' w przypadku, gdy nie chcesz odpowiadać komuś na jego post ;}
--- Volvo górą! ... pomimo wieku :-)
> Hmmm, a SPAD tez cos chce kupic? (uzywanego)? Tez nie grzesza > solowkami ;)
Liczba autobusów solowych w SPAK (41 sztuk, licząc "nowe" NL202, bez Autosanów) i SPAD (38 sztuk) jest zbliżona. Można powiedzieć, że obie spółki mają solówek "na styk" patrząc na sytuację, poprzez ilość obsługiwanych linii (SPAK - 12 linii [bez 70], SPAD - 11 linii). A więc sytuacja nie jest najlepsza.
PS. Na przyszłość - używaj opcji 'Dodaj komentarz' zamiast 'Odpowiedz' w przypadku, gdy nie chcesz odpowiadać komuś na jego post ;}
--- Volvo górą! ... pomimo wieku :-)
Jacek napisał(a):
> Liczba autobusów solowych w SPAK (41 sztuk, licząc "nowe" NL202, bez > Autosanów) i SPAD (38 sztuk) jest zbliżona. Można powiedzieć, że obie > spółki mają solówek "na styk" patrząc na sytuację, poprzez ilość > obsługiwanych linii (SPAK - 12 linii [bez 70], SPAD - 11 linii). A więc > sytuacja nie jest najlepsza.
Czyli SPAD takze powinien zainteresowac sie kupnem uzywanych 12 metrowych busow, bo nowe nie tak szybko pojawia sie na naszych drogach...Ciagle nie wiemy czy znajda sie pieniadze z unii na tworzenie "nowych" linii...Ja tylko ubolewam, ze SPAD i SKAK nie posiadaja ani jednego niskopodlogowego przeguba :>>>. To bedzie historyczna chwila, gdy sprawia sobie "niskiego" 18 metrowca :>>>. Zreszta jak Klonowica ciagle bedzie traktowac po macoszemu swoje VOLVO to za pare lat bedzie nowy kryzys tym razem przegubowy ;)
> PS. Na przyszłość - używaj opcji 'Dodaj komentarz' zamiast > 'Odpowiedz' w przypadku, gdy nie chcesz odpowiadać komuś na jego post > ;}
;))) :)))
> Liczba autobusów solowych w SPAK (41 sztuk, licząc "nowe" NL202, bez > Autosanów) i SPAD (38 sztuk) jest zbliżona. Można powiedzieć, że obie > spółki mają solówek "na styk" patrząc na sytuację, poprzez ilość > obsługiwanych linii (SPAK - 12 linii [bez 70], SPAD - 11 linii). A więc > sytuacja nie jest najlepsza.
Czyli SPAD takze powinien zainteresowac sie kupnem uzywanych 12 metrowych busow, bo nowe nie tak szybko pojawia sie na naszych drogach...Ciagle nie wiemy czy znajda sie pieniadze z unii na tworzenie "nowych" linii...Ja tylko ubolewam, ze SPAD i SKAK nie posiadaja ani jednego niskopodlogowego przeguba :>>>. To bedzie historyczna chwila, gdy sprawia sobie "niskiego" 18 metrowca :>>>. Zreszta jak Klonowica ciagle bedzie traktowac po macoszemu swoje VOLVO to za pare lat bedzie nowy kryzys tym razem przegubowy ;)
> PS. Na przyszłość - używaj opcji 'Dodaj komentarz' zamiast > 'Odpowiedz' w przypadku, gdy nie chcesz odpowiadać komuś na jego post > ;}
;))) :)))
wysłane przez (użytkownik usunięty)
Dodam jeszcze, że ich właścicielem był NEOMAN BUS Vertrieb Gmbh, a przez BVG-Berlin były użytkowane. Pozdr ;-)
Maciek napisał(a):
> nie, nie wydawało Ci się, on ma klime i dwa uchylne okna (z tyłu)
Klimatyzacje to maja nawet nasze VOLVO :>>> i co z tego? Przeciez nie wlaczaja, bo autobus spala wiecej paliwa :>>>. Tylko raz w zyciu jechalem przy wlaczonej klimatyzacji, pewnie kierowca pomylil przyciski :>. Za to juz dwa razy w lipcu jechalem MANami z wlaczonym ogrzewaniem, gdy byl upal :/.
> nie, nie wydawało Ci się, on ma klime i dwa uchylne okna (z tyłu)
Klimatyzacje to maja nawet nasze VOLVO :>>> i co z tego? Przeciez nie wlaczaja, bo autobus spala wiecej paliwa :>>>. Tylko raz w zyciu jechalem przy wlaczonej klimatyzacji, pewnie kierowca pomylil przyciski :>. Za to juz dwa razy w lipcu jechalem MANami z wlaczonym ogrzewaniem, gdy byl upal :/.
Piotr napisał(a):
> Maciek napisał(a):
> Klimatyzacje to maja nawet nasze VOLVO :>>>
Idąc tym tokiem myślenia, to każdy fiat 126p miał montowaną fabrycznie klimę ;) hohoho, nawet nie wie człowiek w jakich luksusach się rozbijał, dziecięciem będąc ;->>
--- Pierdel,serdel,burdel - Pierwszy Marszałek Polski Józef Piłsudski o polskim sejmie
> Maciek napisał(a):
> Klimatyzacje to maja nawet nasze VOLVO :>>>
Idąc tym tokiem myślenia, to każdy fiat 126p miał montowaną fabrycznie klimę ;) hohoho, nawet nie wie człowiek w jakich luksusach się rozbijał, dziecięciem będąc ;->>
--- Pierdel,serdel,burdel - Pierwszy Marszałek Polski Józef Piłsudski o polskim sejmie
wysłane przez mateusz (gość)
odpowiedz na pytanie o wiek autobusow jest prosta: berlinczycy podali date rejstracji bo taka ponuje u nich zasada(w niemczech wiek pojazdu liczy sie od daty rejstracji a nie produkcji)a wy dotarliscie do daty produkcji