Forum
Pasażerka trzy razy przytrzaśnięta drzwiami
wysłane przez peter (gość)
wysłane przez konjo 4
Mhmm, szczególnie na linie obsługiwane przegubowcami, takie jak 77... :)
Tak w zasadzie to nawet na 73 i 84 które miały być "szpitalnymi" trudno trafić w niskiego. Wiem, że jest ich mało, ale dla niepełnosprawnych, ludzi na/z wózkami, osób starszych to prawdziwa loteria.
--- Nobody understands, quite why we're here.
So never mind the darkness.
wysłane przez Jacek
> Tak w zasadzie to nawet na 73 i 84 które miały być > "szpitalnymi" trudno trafić w niskiego. Wiem, że jest ich > mało, ale dla niepełnosprawnych, ludzi na/z wózkami, osób > starszych to prawdziwa loteria.
Na 73 najczęściej jeździ co najmniej jeden, a na 84 chyba prawie zawsze też jest niska podłoga... Prawie robi wielką różnicę? :)
wysłane przez asd (gość)
wysłane przez Piotr
> A moze by wybrac pare kursow i opisac je w rozkladzie ze dany > kurs jest obslugiwany autobusem niskopodlogowym. Takie cos > istnieje na przyklad w Lodzi. Co sadzicie o tym?
Znane od lat, chyba jest cos o tym w nowym przetargu...Jezeli tak to czeka nas akcja wymiana tabliczek :).
wysłane przez MQ ?
> Znane od lat, chyba jest cos o tym w nowym przetargu...
Ano jest. Cyt.: "Po rozstrzygnięciu przetargu Zamawiający zastrzega sobie prawo rozdysponowania taboru wskazanego przez Wykonawcę w wykazie taboru, który stanowi załącznik nr 4 do SIWZ, a złożonego w Ofercie, do realizacji usług na konkretnej linii autobusowej". W domyśle chodzi oczywiście o tabor niskopodłogowy (trudno sobie wyobrazić przecież, że ZDiTM będzie żądał obsługi jakiejś linii wysokopodłogowcami).
A swoją drogą na debacie, która odbyła się pół roku temu na uniwersytecie, prezesi spółek byli mocno niezadowoleni, gdy padła propozycja, aby w rozkładzie oznaczać kursy niskopodłogowe.
Wracając jeszcze do zapisów w specyfikacji: "Za obsługę linii pojazdem o pojemności mniejszej i innego typu (w tym ilości wymaganych drzwi w pojeździe) niż ustalono w rozkładzie linii: kara umowna w wysokości 25 odejmowanych wozokilometrów". Trudno to chyba uznać za karę dotkliwą, gdy niektóre linie realizują przewozy na poziomie kilku tysięcy wozokilometrów dziennie (107 - prawie 4 tys.), a wyższe kary są np. za palenie papierosów przez kierowcę (100 wozokm) czy brak zrealizowania skomunikowania (50).
--- MAN Lion's City - Bus of the Year 2005
wysłane przez konjo 4
> A swoją drogą na debacie, która odbyła się pół roku temu na > uniwersytecie, prezesi spółek byli mocno niezadowoleni, gdy padła > propozycja, aby w rozkładzie oznaczać kursy niskopodłogowe.
Oj, piękna ta nasz rzeczywistość, dobrze że nie byli niezadowoleni że pasażerów mają wozić... ;)
--- Nobody understands, quite why we're here.
So never mind the darkness.
wysłane przez Jacek
> Ano jest. Cyt.: "Po rozstrzygnięciu przetargu Zamawiający zastrzega > sobie prawo rozdysponowania taboru wskazanego przez Wykonawcę w > wykazie taboru (...)
No to już wiem dlaczego na 73/3 jeżdżą same Ikarusy...
wysłane przez konjo 4
> No to już wiem dlaczego na 73/3 jeżdżą same Ikarusy...
A na przegubowej brygadzie 65 w dzień powszedni ostatnio było Volvo, święto lasu. :)
So never mind the darkness.
wysłane przez Jacek
> A na przegubowej brygadzie 65 w dzień powszedni ostatnio było Volvo, > święto lasu. :)
Hehe, ja któregoś poranka na 56 widziałem Volvo, ale to pewnie była rezerwa. Najbardziej jednak szczęka mi opadła jak rodzice dwa dni temu powiedzieli mi przy kolacji, że od Płoni do Sławociesza jechali za... Volvo :P
wysłane przez konjo 4
> Hehe, ja któregoś poranka na 56 widziałem Volvo, ale to pewnie była > rezerwa.
Wiesz co nie byłem pewny co do tego 56, bo nie zdążyłem popatrzeć na wyświetlacz tak śmignął, ale to był ten sam dzień co na 65.
--- Nobody understands, quite why we're here.
So never mind the darkness.
wysłane przez konjo 4
> Na 73 najczęściej jeździ co najmniej jeden, a na 84 chyba > prawie zawsze też jest niska podłoga...
No właśnie prawie zawsze, ostatnio poruszałem się M11 :)
> Prawie robi wielką różnicę? :)
No :) Nie mogłem dziś sobie odmówić troszkę złośliwego komentarza. :)
--- Nobody understands, quite why we're here.
So never mind the darkness.
wysłane przez Jacek
> No właśnie prawie zawsze, ostatnio poruszałem się M11 :)
A to mi się wydaje, że to szczytówka, bo one są zazwyczaj obsługiwane Jelczami. Na całodziennej natomiast (prawie)zawsze niska podłoga.
wysłane przez TCT
Nie no, to juz przesada, rozumiem jakby tą panią przyciął i ruszył, ale jej chyba sie nic nei stalo wiec po co taka hiperbola?
Może niech kupią te wycofane z Londinium autobusy bez drzwi? :>
--- Pierdel,serdel,burdel - Pierwszy Marszałek Polski Józef Piłsudski o polskim sejmie
wysłane przez MQ ?
> Nie no, to juz przesada, rozumiem jakby tą panią przyciął i > ruszył, ale jej chyba sie nic nei stalo wiec po co taka > hiperbola?
No wiesz, tytuł też krzyczy wielkimi literami, że pasażerka przycięta trzy razy, a po przeczytaniu artykułu okazuje się, że nie trzy, a raz :-)
--- MAN Lion's City - Bus of the Year 2005
wysłane przez TCT
> No wiesz, tytuł też krzyczy wielkimi literami, że pasażerka > przycięta trzy razy, a po przeczytaniu artykułu okazuje się, że > nie trzy, a raz :-)
Wyborcza - i wszystko jasne ;P I tak dobrze ze nie był to artykuł Rabendy ;P
--- Pierdel,serdel,burdel - Pierwszy Marszałek Polski Józef Piłsudski o polskim sejmie