Forum

Zagrożona firma

- Nieodpowiedzialność decydentów ze Szczecina może doprowadzić do upadku spółki, której miasto jest współwłaścicielem - uważa Andrzej Markowski, prezes Szczecińsko-Polickiego Przedsiębiorstwa Autobusowego.

wysłane przez Piotr

Kolejny przykład na to, że Szczecin szkodzi nie tylko sobie, ale innym...Teraz padło na Police...Rozumiem, że miasto kombinuje i chce zrobić jedną firme, ale po co wciągać w to SPPK?! w którym mają 30% udziału?! Wierzę, że gdyby Police dostały przetarg na 10 lat byłaby szansa na nowe autobusy.

(OT) Nie ma kasyna na KM, ale nasz wspaniały prezydent miasta dalej rozdaje pieniądze-tym razem po 6tys zł nagrody dla wiceprezydentów, którzy pracują mniej niż pół roku i przez ten czas nie robili nic szczególnego poza tym, że wykonywali swoje obowiązki. Jaki to ma związek z KM? Ano żaden tylko tak sobie pomyślałem, że może kierowcy powinni dostawać po np. 1tys zł nagrody za to, że jeżdzą autobusami? Nonsens, nieprawdaż? Jurczyk i jego ekipa pod sąd :/.

wysłane przez andrzej (gość)

Piotr napisał(a):

> Kolejny przykład na to, że Szczecin szkodzi nie tylko sobie, > ale innym...Teraz padło na Police...Rozumiem, że miasto > kombinuje i chce zrobić jedną firme, ale po co wciągać w to > SPPK?! w którym mają 30% udziału?! Wierzę, że gdyby Police > dostały przetarg na 10 lat byłaby szansa na nowe autobusy. Ha ha. Może głupie to co napisze, ale czyżby zawiść Szczecina wobec Polic (SPPK)? Za dobrze im się wiedzie, mają w miarę nowy tabor, to ich "rozwalić" !? Coś mi się wydaje, że liczenie pasażerów było po to, żeby jeszcze "obcinać" kursy tramwajów i autobusów. A może "twórcze" MZK wpadło na pomysł (nie mając teoretycznie nic do powiedzenia), żeby (łącząc) zlikwidować zajezdnię w Policach, w ramach cięcia kosztów, przenieść MAN-y do Szczecina (Klonowica,Dąbie) i zmniejszyć ilostan taboru np do 240 sztuk. To takie wnioski.

wysłane przez MQ ?

andrzej napisał(a):

> Ha ha. Może głupie to co napisze, ale czyżby zawiść Szczecina > wobec Polic (SPPK)? > Za dobrze im się wiedzie, mają w miarę nowy tabor, to ich > "rozwalić" !?

Ee tam, taki sam artykuł można napisać na temat SPAKu czy SPADu.

> Coś mi się wydaje, że liczenie pasażerów było po to, żeby > jeszcze "obcinać" kursy tramwajów i autobusów.

No to chyba logiczne, że jeśli zmniejszyła się liczba pasażerów, to trzeba będzie trochę poprzycinać, prawda?

> A może "twórcze" MZK wpadło na pomysł (nie mając teoretycznie > nic do powiedzenia)

No właśnie MZK na szczęście nic nie może, więc sugestie, że SPPK będzie uczestniczyło w przedstawieniu pt. "jedno przedsiębiorstwo" są raczej niczym nieuzasadnione.

--- Bykom stop! http://www.bykom-stop.avx.pl/