Forum

Jak można pomóc?

Jak można pomóc?

wysłane przez Pomocnik (gość)

Witajcie! Pewnego dnia wpadłem na pomysł aby stworzyć taką "pomoc koncepcyjną" dla ZDiTM ,MZK i spółek autobusowych. W tym temacie będziemy mogli pomyśleć co można zrobić z naszą komunikacją miejską. Bo raczej dobrze nie jest. Aby zapobiec nieładowi proszę wpisywa przed nowym "drzewkiem" wpisać : [linia] XXX (ewentualny dopisek) - jeżeli chcemy porozmwaiac o zmianie przejazdu trasy, lub utworzeniem nowej linii (wtedy przed numerem linii napisać NOWA) [tabor autobus/tramwaj] (nazwa tramwaju np.: GT6 - wtedy rozmawiamy o "helmutach) - w tych tematach będziemy poruszać sprawy dotyczące tabor KM(czyli proponowane pojazdy do kupna [proszę podawać realne propozycje kupna, moga byc pojazdy uzywane], modernizacje itp.) [sposob korzystania] (wpisac z czego mamy propozycje lepiej korzystac) - tu zaś porozmawiamy o sposobie korzystania z KM czyli np.: Wchodzenie do autobusów pierwszymi drzwiami itp. [inne] - to ostatnia "komenda" w której pomyślimy ol rzeczach które nie miescza sie w innym komendach

Jeżeli temat nie będzie pasował lub nie będziecie mogli sobie poradzić (będa tutaj prowadzone wszelakie wojny) proszę administratorów o zamknięcie wątku.
bardziej oficjalnie?

wysłane przez Phobos 17

Ja moge tylko dopowiedzieć, że osoby, którym chce się opracować kompletne rozwiązania 9tzn. napisać co, dlaczego, przedstaic wyliczenia itd.) moga je wysylac na redkacja@mkm.szczecin.pl - choc system prezentacji tego typu projektow nie znajdzie sie jednak w serwisie, to mimo wszystko mozemy je przedstawic w formie informacji, dzieki czemu dyskusja nad nim zostanie skupiona w jednym konkretnym watku :-)

--- Z racji mojego pożądania możesz mnie nazywać tramwajem

Masz prawo odmówić odpowiedzi na ten post. Bez względu, czy z tego prawa skorzystasz - wszystko co napiszesz może być wykorzystane przeciwko tobie.
Korekty lini 2, 3 ,4

wysłane przez m31 (gość)

Moim skromnym zdaniem proponuje małe korekty lini 2 , 3 , 4 a korekty proponuje następujace

2 Trasa Dw.Niebuszewo -> Potulicka (w tym wariancie linia 2 nie jest bisiem lini 3)

3 Trasa Las arkonski ->Pomorzany (z tym ze proponuje puscic linie przez Wyszynskiego tak jak to miało miejsce za czasów remontu ulicy dworcowej zastapi ona linie 2 na tym odcinku)

4 Trasa Pomorzany -> Basen Górniczy (do godziny 18) Dworcowa (po godzinie 18) (taki wariant załatwi potrzebe lini tramwajowej z piastów na basen górniczy o który prosza mieszkancy po zabraniu z tego odcinka lini 7 i 9 )

Co do rozkładów wyzej wymienionych lini to proponuje na linie 2 i 3 tak jak jest do tychczas . A linie 4 skonstryowac tak aby rozkład odjazdy z pomorzan nie kopiował sie z rozkładem 11.

ps nie wiem czy dobrze zrozumiałem zasady pisania w tym wątku

Re: Korekty lini 2, 3 ,4

wysłane przez RJawdyk

m31 napisał(a):

> Moim skromnym zdaniem proponuje małe korekty lini 2 , 3 , 4 a > korekty proponuje następujace > [...] > 3 > Trasa Las arkonski ->Pomorzany (z tym ze proponuje puscic > linie przez Wyszynskiego tak jak to miało miejsce za czasów > remontu ulicy dworcowej zastapi ona linie 2 na tym odcinku)

Tiaa. A pasażerowie PKS-u mają ochotę łazić z tobołami...
Re: Korekty lini 2, 3 ,4

wysłane przez Maciek (gość)

RJawdyk napisał(a):

> m31 napisał(a):

> > Moim skromnym zdaniem proponuje małe korekty lini 2 , 3 , 4 a > > korekty proponuje następujace > > [...] > > 3 > > Trasa Las arkonski ->Pomorzany (z tym ze proponuje puscic > > linie przez Wyszynskiego tak jak to miało miejsce za czasów > > remontu ulicy dworcowej zastapi ona linie 2 na tym odcinku) > > Tiaa. A pasażerowie PKS-u mają ochotę łazić z tobołami...

Można zrobić tak, że np. co 2 kurs przez ul. Wyszyńskiego
Re: Korekty lini 2, 3 ,4

wysłane przez m31 (gość)

Maciek napisał(a):

> > Można zrobić tak, że np. co 2 kurs przez ul. Wyszyńskiego

Tez niezły tylko ze taka zmiana musiał by byc porzedzona spora informacja dla pasazerów bo takie rozwiązanie w naszym miescie było by nowoscia.
Re: Korekty lini 2, 3 ,4

wysłane przez t105n 49

Maciek napisał(a):

> Można zrobić tak, że np. co 2 kurs przez ul. Wyszyńskiego

Już bardziej zagmatwanych propozycji nie mogłeś wymyśleć...
Re: Korekty lini 2, 3 ,4

wysłane przez m31 (gość)

Maciek napisał(a):

> > Można zrobić tak, że np. co 2 kurs przez ul. Wyszyńskiego

Tak myslałem nad tym mozna w takim razie podzielic 2 ke na 2 linie 2-ke i 10-ke

2->Stara trasa 10->Niebuszewo-Potulicka ;)
Re: Korekty lini 2, 3 ,4

wysłane przez Phobos 17

Zdecyduj sie, czy to 3 czy 4 ma zastąpić 2 na Wyszyńskiego i dodaj jakąś linie na Nowej...

Masz prawo odmówić odpowiedzi na ten post. Bez względu, czy z tego prawa skorzystasz - wszystko co napiszesz może być wykorzystane przeciwko tobie.
Re: Korekty lini 2, 3 ,4

wysłane przez Administracja 0

Tradycyjne 3 nadmiarowe entery...
Re: Korekty lini 2, 3 ,4

wysłane przez enka167 25

m31 napisał(a):

> 3 > Trasa Las arkonski ->Pomorzany (z tym ze proponuje puscic > linie przez Wyszynskiego tak jak to miało miejsce za czasów > remontu ulicy dworcowej zastapi ona linie 2 na tym odcinku)

jak już ktoś nmapisał nikt nie będzie biegał do Dworca PKS z przystanku linii nr 6 przy Dworcowej lub z Dworca Głównego

> 4 > Trasa Pomorzany -> Basen Górniczy (do godziny 18) Dworcowa > (po godzinie 18) (taki wariant załatwi potrzebe lini > tramwajowej z piastów na basen górniczy o który prosza > mieszkancy po zabraniu z tego odcinka lini 7 i 9 )

Linia nr 4 na trasie Pomorzany Basen Górniczy nie do zrealizowania. Ta linia jest linią głównie wspomagającą. Po godzinie 18 woziłbyś powietrze.

Re: Korekty lini 2, 3 ,4

wysłane przez Administracja 0

2 nadmiarowe entery.

Z jednej strony zarzuca się nam restrykcyjność, a drugiej często spotykamy się z opiniami, że jesteśmy zbyt pobłażliwi. A autorka posta, na który odpowiadam, za chwilę będzie się dziwiła "skąd znów kartka"...
Re: Korekty lini 2, 3 ,4

wysłane przez lhb178 17

m31 napisał(a):

> Co do rozkładów wyzej wymienionych lini to proponuje na linie > 2 i 3 tak jak jest do tychczas . A linie 4 skonstryowac tak > aby rozkład odjazdy z pomorzan nie kopiował sie z rozkładem > 11.

Gdzie rozkład 4 "kopiuje się" z 11? Czekam na przykłady.
Re: Korekty lini 2, 3 ,4

wysłane przez Pomocnik (gość)

m31 napisał(a):

> ps nie wiem czy dobrze zrozumiałem zasady pisania w tym wątku

No niestety nie. Przed tematem nie wpisałeś "[linia] 2,3,4 korekta" ale może być. W końcu wiemy że to "drzewko" jest o korekcie linii wyżej wymienionych. Co do twojego pomysłu 2 puścił bym na Potulicką ale 3 i 4 to mi zupełnie nie pasuje. Po co 4 na Basen Górniczy? Wiem że ludzie chcą taki dojazd ale nie kosztem "Pomorzanin". W końcu oni też muszą czymś jeździć a zatłoczona 11 lub 12 Nie dowiezie nas na Plac Rodla. Po drugie studenci szkoły gdzieś przy Potulckiej potrzebują 4 aby dostać się do niej. Co do 3 na Wyszyńskiego jest zbyt ciasno aby jeszcze jechała tam 3.
Re: Korekty lini 2, 3 ,4

wysłane przez m31 (gość)

Pomocnik napisał(a):

Po co 4 na Basen Górniczy? Wiem że ludzie chcą taki dojazd ale nie > kosztem "Pomorzanin". W końcu oni też muszą czymś jeździć a > zatłoczona 11 lub 12 Nie dowiezie nas na Plac Rodla. Po drugie > studenci szkoły gdzieś przy Potulckiej potrzebują 4 aby dostać > się do niej. > Co do 3 na Wyszyńskiego jest zbyt ciasno aby jeszcze jechała > tam 3.

Pokolei

4 nie chce zabierac z pomorzan wiec pomozany nie ucierpia.Na potulicka kursowała by 1,2,9 wiec studenci i uczniowie by nie mieli zle .A 3 ka na wyszynskiego juz odpada , bo na Dw PKS musi cos jezdzic .
Re: Korekty lini 2, 3 ,4

wysłane przez torwid (gość)

m31 napisał(a):

> 4 > Trasa Pomorzany -> Basen Górniczy (do godziny 18) Dworcowa > (po godzinie 18)...

Oczywiście dla zaoszczędzenia wzkm przez prawoskręt Piastów-> Krzywoustego? ;)
Re: Korekty lini 2, 3 ,4

wysłane przez m31 (gość)

torwid napisał(a) > Oczywiście dla zaoszczędzenia wzkm przez prawoskręt Piastów-> > Krzywoustego? ;)

Nie bo 4 ka w takim wariancie jak napisałem ma zaspokoic potrzeba dla połonczenia Pl.Rodła z Basenem G .
OT: Się czepiam

wysłane przez torwid (gość)

m31 napisał(a):

> Nie bo 4 ka w takim wariancie jak napisałem ma zaspokoic potrzeba > dla połonczenia Pl.Rodła z Basenem G .

A moja potrzeba estetyki i dobrego smaku byłaby zaspokojona, gdybyś pisał jak człowiek: 4, ewentualnie z powszechnym niestety błędem: 4-ka. Dopuszczalny i w granicach normy językowej jest również wariant : "4". Że o połĄczeniach nie wspomnę... Rozumiem literówki czy pośpiech, ale bez przegięć i nie nagminnie.

P.S. Ja się kiedyś doigram... ;)
Re: OT: Się czepiam

wysłane przez MQ 0

torwid napisał(a):

> P.S. Ja się kiedyś doigram... ;)

Nom, chyba kolejnej zielonej kartki od administracji ;-)
No juz juz

wysłane przez m31 (gość)

Wiec tak od dworcu pks zapomniałem . Wiec 3 ka zostaje po staremu Co do 4 ki i powietrza które ma wozic po 18 .Wezcie pod uwage ze na basen nie jezdzi tak mało osób jak na potulicka .To sa tylko moje propozycje i to wszytko .

A 11 pokrywjaca sie z 4 ka . Ktos o to pytał proponuje przejsc sie na przytanek np szpitalna i zoabczyc jak wygladaja kursy 4 i 11 czesto jest tak ze podjeżdza 11 a zaraz za nia 4 .
Re: No juz juz

wysłane przez MQ 0

m31 napisał(a):

> A 11 pokrywjaca sie z 4 ka . Ktos o to pytał proponuje > przejsc sie na przytanek np szpitalna i zoabczyc jak > wygladaja kursy 4 i 11 czesto jest tak ze podjeżdza 11 a > zaraz za nia 4 .

Przy takiej częstotliwości (dwie linie co 6 minut i jedna co 12 minut) siłą rzeczy będzie się to zjeżdżać. Rozkładowy odstęp jest prawidłowy - 2 minuty. Ale w rozkładzie nie da się przewidzieć wszystkiego, co po drodze może się wydarzyć.

--- Bykom stop! http://www.bykom-stop.avx.pl/
Re: No juz juz

wysłane przez m31 (gość)

mkubien napisał(a):

> Przy takiej częstotliwości (dwie linie co 6 minut i jedna co 12 > minut) siłą rzeczy będzie się to zjeżdżać. Rozkładowy odstęp > jest prawidłowy - 2 minuty. Ale w rozkładzie nie da się > przewidzieć wszystkiego, co po drodze może się wydarzyć. > Ten wątek nie miał byc o tym ale oki.Ciekawe ze juz na Frysztackiej potrafia sie doganiac 4 i 11 .Bardziej bym zrozumiał jak by 4 z 12 kursowały prawie tak samo .
Re: No juz juz

wysłane przez MQ 0

m31 napisał(a):

> Ciekawe ze juz na > Frysztackiej potrafia sie doganiac 4 i 11 .

No to uwagi do motorniczych. Rozkład może być idealny, ale co z tego, jeśli motorniczowie się go nie trzymają.

--- Bykom stop! http://www.bykom-stop.avx.pl/
Re: No juz juz

wysłane przez DamTram (gość)

mkubien napisał(a):

> No to uwagi do motorniczych. Rozkład może być idealny, ale co z > tego, jeśli motorniczowie się go nie trzymają.

Raczej 102Na na 4 nienadazaja i robia przez to spoznienia na 11 :PP
ciekawe

wysłane przez m31 (gość)

Dziwi mnie jedna zecz . Propozycja była zeby wszytkie swoje pomysły dawać a jak narazie to tylko jedna jest .Czyzby nikt z was nie miał uwag do wygladu naszej km :>
Re: ciekawe

wysłane przez MQ 0

m31 napisał(a):

> Dziwi mnie jedna zecz . Propozycja była zeby wszytkie swoje > pomysły dawać a jak narazie to tylko jedna jest .Czyzby nikt > z was nie miał uwag do wygladu naszej km :>

Może chodzi o to, że propozycję z księżyca może rzucić każdy, a poważne propozycje powinny być poparte jakimiś sensownymi argumentami.

--- Bykom stop! http://www.bykom-stop.avx.pl/
Re: ciekawe

wysłane przez m31 (gość)

mkubien napisał(a):

> > Może chodzi o to, że propozycję z księżyca może rzucić każdy, a > poważne propozycje powinny być poparte jakimiś sensownymi > argumentami.

To znaczy ze nie masz zadnych skoro nic nie piszesz ??

Ktos kiedys nazekałze układ linie sie nie zmienia i tak zle i tak nie dobrze a propozycja z księżyca nie jest po powoduje to ze bez niewiadomo jak duzych zmian mozna zaspokoic zyczenia pasazerów .Ale widze ze zaczyna sie tu myslec tak jak w MZK . Czyli nie róbmy nic bo po co .
Re: ciekawe

wysłane przez MQ 0

m31 napisał(a):

> To znaczy ze nie masz zadnych skoro nic nie piszesz ??

To znaczy, że na obecną chwilę nie mam żadnych. I chyba nic w tym dziwnego, bo ani nie wiem, czego oczekują pasażerowie, ani nie znam wyników pomiarów napełnień. Ja sobie mogę rzucić, że chcę "trójkę" na Basen Górniczy, bo tak będzie fajnie, tylko jeszcze trzeba uargumentować, dlaczego fajnie będzie akurat tak, a nie inaczej. I najlepiej do tego jeszcze dołączyć wyliczenie kilometrów.

--- Bykom stop! http://www.bykom-stop.avx.pl/
Re: ciekawe

wysłane przez m31 (gość)

mkubien napisał(a):

> To znaczy, że na obecną chwilę nie mam żadnych. I chyba nic w tym > dziwnego, bo ani nie wiem, czego oczekują pasażerowie, ani nie znam > wyników pomiarów napełnień. Ja sobie mogę rzucić, że chcę > "trójkę" na Basen Górniczy, bo tak będzie fajnie, tylko jeszcze > trzeba uargumentować, dlaczego fajnie będzie akurat tak, a nie > inaczej. I najlepiej do tego jeszcze dołączyć wyliczenie > kilometrów.

Wiesz ja podchodze do tego z pozycji pasazera .I wiem ze ludzie chca tramwaj z Placu rodła do basenu górniczego , bo jak narazie to maja tylko linie posieszne jako bezposrednie .No ale powinienem sie juz nauczyc ze na tym forum miec włąsne zdanie to zbrodnia na miare morderstwa :)
Re: ciekawe

wysłane przez MQ 0

m31 napisał(a):

> Wiesz ja podchodze do tego z pozycji pasazera .I wiem ze ludzie chca > tramwaj z Placu rodła do basenu górniczego , bo jak narazie to maja > tylko linie posieszne jako bezposrednie .

Ale ja nie twierdzę, że tak nie jest. Po prostu usiłuję powiedzieć, że jeśli ktoś odważy się zaprezentować swój pomysł ZDiTMowi, to pierwsze pytanie, jakie padnie, będzie brzmiało "A dlaczego tak?", a drugie - "Kto za to zapłaci?". Dlatego przedstawianie swoich snów jako propozycji nie jest najlepszym pomysłem. Przy opracowywaniu koncepcji reformy komunikacji nocnej, którą STMKM przedstawiło ZDiTMowi w 2003 roku, pracowało mniej więcej przez pół roku jakieś 10 osób. A i tak można to było opracować lepiej.

> No ale powinienem sie juz > nauczyc ze na tym forum miec włąsne zdanie to zbrodnia na miare > morderstwa :)

Coś Ci się źle wydaje.

--- Bykom stop! http://www.bykom-stop.avx.pl/
Re: ciekawe

wysłane przez m31 (gość)

mkubien napisał(a):

> Ale ja nie twierdzę, że tak nie jest. Po prostu usiłuję powiedzieć, że > jeśli ktoś odważy się zaprezentować swój pomysł ZDiTMowi, to pierwsze > pytanie, jakie padnie, będzie brzmiało "A dlaczego tak?", a drugie - > "Kto za to zapłaci?".

Ale ja nie mówie ze taką koncepcje mamy zaproponowac ZDiTM ale pomysłodawac posta napisał zeby pisac swoje pomysły na zmiany no to pisze .No chyb ze nie moge :>

> Coś Ci się źle wydaje.

No mówia ze mam bogata wyobraznie :P .
Re: ciekawe

wysłane przez konjo 4

m31 napisał(a):

> No chyb ze nie moge :>

No możesz tylko się przyłóż do formy, bo np. niżej są dwa posty które spokojnie mogłyby być jednym. A tak pozatym to jest pełna wolność wypowiedzi..., no chyba, że napiszesz coś brzydkiego. ;)

--- Right next door to hell.

So never mind the darkness.
Re: ciekawe

wysłane przez m31 (gość)

konjo napisał(a):

> > No możesz tylko się przyłóż do formy, bo np. niżej są dwa posty które > spokojnie mogłyby być jednym.

HEHE bo przypomniało mi sie cos dopiero po dodaniu postu .
Re: ciekawe

wysłane przez konjo 4

m31 napisał(a):

> HEHE bo przypomniało mi sie cos dopiero po dodaniu postu .

Domyślam się, tylko prosimy o formę wypowiedzi, bo naprawdę dyskusja jest tu sympatyczniejsza kiedy nie musimy sięgać po "narzędzia".

--- Right next door to hell.

So never mind the darkness.
Re: ciekawe

wysłane przez t105n 49

m31 napisał(a):

> Dziwi mnie jedna zecz . Propozycja była zeby wszytkie swoje > pomysły dawać a jak narazie to tylko jedna jest .Czyzby nikt > z was nie miał uwag do wygladu naszej km :>

OK. To są kolejne: 1) W uzupełnieniu / korekcie poprzedniej propozycji: linię 2 na Potulicką, a linię 1 na Dworcową - podobno przeszkodą jest opór MZK przed puszczaniem solówek po Wyszyńskiego z powodu spadku i niebezpieczeństwo z tym związane. 2) Skoro "3" jest przeciążone do Lasu, to uruchomić linię szczytową "13" Las Arkoński - Rodła - Piastów - Pomorzany, a w zamian wyciąć brygady szczytowe na "12". 3) Nadać liniom "bisowym" normalne numery. 4) Zlikwidować wjazd na pętlę "Osiedle Arkońskie" dla linii 51 - niepotrzebnie wydłuża czas przejazdu, a poza tym nie dalej jak 100m jest przystanek wspólny 51 i 78 "Wiosny Ludów". 5) Wyprostować trasę 532 - zamiast meandrować po uliczkach Niebuszewa, puścić ją prosto przez Krasińskiego, obsługa przystanku "Orzeszkowej" jest zapewniona przez 523, poza tym odległości nie są duże. 6) Zlikwidować podjazd na Krzekowo dla kursów linii 529 wydłużonych do Głębokiego - uważam, że jest niepotrzebny, chyba że badania wykażą inaczej. 7) Przestawić przystanek "Police Rynek" w kierunku Jasienicy na zachodnią stronę (razem z samorządówką) - obecnie 101 dostaje kręćka okrążając plac 1,5 raza. Po zmianie podjeżdżałby na przystanek naprzeciwko urzędu pracy i od razu jechał prosto do Jasienicy. To samo dla kursów 103 do Zakładów Ch. oraz wydłużonych 111. 8) Linię 76 w dni świąteczne obsługiwać Autosanami H6, bo to jest totalny muchowóz. Nie widziałem frekwencji ponad 10 osób. 9) Linię 533 skierować na poprzednią trasę 513, bo obecna trasa omija największe osiedla. 10) Czy linia 84 jest napełniona do samego Kijewa? Jeśli nie, to proponuję skrócić ją do Osiedla Nad Rudzianką (np. pętla uliczna przez ul.Nad Rudzianką, ul.Gwarną, ul.Dąbską). Jeśli zaś tak, to odwołuję. A więcej to musiałbym pomyśleć :-)
Re: ciekawe

wysłane przez konjo 4

t105n napisał(a):

> 4) Zlikwidować wjazd na pętlę "Osiedle Arkońskie" dla linii > 51 - niepotrzebnie wydłuża czas przejazdu, a poza tym nie dalej > jak 100m jest przystanek wspólny 51 i 78 "Wiosny Ludów".

A to przypadkiem nie było stworzone żeby przesiadać się na B?

--- Right next door to hell.

So never mind the darkness.
Re: ciekawe

wysłane przez m31 (gość)

konjo napisał(a):

> > A to przypadkiem nie było stworzone żeby przesiadać się na B? > Tak dla ludzi którzy jada na Osowo i z Osowa
Re: ciekawe

wysłane przez m31 (gość)

konjo napisał(a):

> A to przypadkiem nie było stworzone żeby przesiadać się na B? > No i zaoszczedzono 1 dna brygade na 78 w ten sposób
Re: ciekawe

wysłane przez t105n 49

konjo napisał(a):

> A to przypadkiem nie było stworzone żeby przesiadać się na B?

A to jest ich jedyny wspólny przystanek? Wydaje mi się, że nie.
Re: ciekawe

wysłane przez konjo 4

t105n napisał(a):

> A to jest ich jedyny wspólny przystanek? Wydaje mi się, że nie.

Mi tam to wszystko jedno, ale podejrzewam, że chodziło o wygodę mieszkańców i zapewnienie jazdy na jednym bilecie miesięcznym na linię 51, bo domyślam się, że wcześniej jak 78 startował z pętli to można było wpaść do pierwszego wspólnego przystanku 51/78 bez biletu. Nie wiem jak to było dokładnie rozwiązane. Analogicznym przykładem jest wjazd na pętle os. Słoneczne przy kursie 65 w kierunku Basenu. Niby niewygodne kręcenie, ale z drugiej strony nie chciałbym biegać na B z Przelotowej.

--- Right next door to hell.

So never mind the darkness.
Re: ciekawe

wysłane przez t105n 49

konjo napisał(a):

> Podejrzewam, że chodziło o wygodę > mieszkańców i zapewnienie jazdy na jednym bilecie miesięcznym na > linię 51, bo domyślam się, że wcześniej jak 78 startował z pętli to > można było wpaść do pierwszego wspólnego przystanku 51/78 bez biletu.

A o tym nie pomyślałem.

> Analogicznym przykładem jest wjazd na pętle os. Słoneczne przy kursie 65 w kierunku Basenu. Niby niewygodne kręcenie, ale z drugiej strony nie chciałbym biegać na B z Przelotowej.

Jest wspólny przystanek 54, 65 i 71 do Basenu, bo z Przelotowej to jednak jest znacznie dalej.
Re: ciekawe

wysłane przez m31 (gość)

t105n napisał(a):

> 2) Skoro "3" jest przeciążone do Lasu, to uruchomić linię > szczytową "13" Las Arkoński - Rodła - Piastów - Pomorzany, a > w zamian wyciąć brygady szczytowe na "12".

A moze skierowac 12 Do lasku arkonskiego a 3 ke do dworca niebuszewo . Nie wiem tylko jak to sie ma do słwetnych wozo kilometrów ,ale z tego co zdazyłem zauwazyc to jak 3-ka odjeżdża razem z 12 z Pomorzan to na Placu rodła sa mniej wiecej w tym samym momencie .
Re: ciekawe

wysłane przez MQ 0

t105n napisał(a):

> 7) Przestawić przystanek "Police Rynek" w kierunku Jasienicy > na zachodnią stronę (razem z samorządówką) - obecnie 101 > dostaje kręćka okrążając plac 1,5 raza. Po zmianie podjeżdżałby > na przystanek naprzeciwko urzędu pracy i od razu jechał prosto > do Jasienicy. To samo dla kursów 103 do Zakładów Ch. oraz > wydłużonych 111.

Akurat rynku to ja bym nie ruszał. Lepiej, żeby wszystko było zgromadzone w jednym miejscu, niż porozrzucane. Argument, że autobus dostaje kręćka jest żadnym argumentem, bo pasażerowi nic do tego. Powiem nawet, że poszedłbym w drugą stronę i 101 w kierunku Szczecina (a skoro 101, to i 102) wrzuciłbym na pętlę (przesiadki 101 -> reszta linii). Zauważ, że zgromadzenie wszystkich linii znacząco ułatwia przesiadki (chyba najlepszy przykład: Podjuchy), z uwzględnieniem wszystkich możliwych relacji.

--- Bykom stop! http://www.bykom-stop.avx.pl/
Tabor

wysłane przez m31 (gość)

Zaraz na mnie naskaczy pare osób ale zaryzykuje :P

Tabor autobusowy

Kupowanie autobusów uzywanych (3 drzwiowe solówki , 4 drzwiowe przegóby) tak aby zastapic stare ikarusy i jelcze Najlepiej zeby nie były staresze nie z roku 1996.Napewno najlepiej by było zeby były nowe autobusy ale niestety miasta na to jak wiemy nie stac . Oczywiscie nie mówie o zakupie juz jutro tylko wmiare mozliwosc finasowych kazdych spułek .No i w koncu przemalowac berlinczyki w barwy miejskie i polickie.

Tabor tramwajowt

Wyremontowac stopniowo 105 poszukac na zachodzie zastępców 102 i gt6 .I tak jak z busami to i tu niestety nie stac nas na nowe tramwaje

.Miasto jest biedne a uzywane pojazdy nie sa az tak zle .Fakt były problemy z autobusami z berlina ale spółki juz sobie w miare poradziły .
Zmiany na 11

wysłane przez DamTram (gość)

1)Ja proponuję (całkiem realny) pomysł wprowadzenia trójskładów na linii 11, brygady: 9, 11, 13. Wsiadając na Lubeckiego i jadąc do centrum już na Parkowej jest ciasno a gdy wagon dojeżdża do Rodła ludzie na przystanku czekają na kolejny (nie wiem jak jest na innych brygadach w szczecie). Pewnie wozokilometry i tak nie pozwolą… Pewnie taniej wyszłoby wprowadzić na 11 solówki co 2 minuty :-P A tak realnie to chociaż bez GT6 na łamańcach ! 2)Resztę GT6 można dać na 6 :-). W dni świąteczne na 6 można dać solo! Jak się tak jeździ to tylko na wyszyńskiego ludzie wchodzą a tak to jest tylko powietrze. 3)„Trójka” w szczycie o 8 minut. 4)Można by przywrócić 10 co 20 minut ;-)
Re: Zmiany na 11

wysłane przez m31 (gość)

DamTram napisał(a):

> 1)Ja proponuję (całkiem realny) pomysł wprowadzenia > trójskładów na linii 11, brygady: 9, 11, 13.

A z czego te trójskady :>
Re: Zmiany na 11

wysłane przez DamTram (gość)

m31 napisał(a):

> A z czego te trójskady :>

Moze z GT6 ale wole N :PP, zecz jasna ze ze 105Na!
Re: Zmiany na 11

wysłane przez m31 (gość)

DamTram napisał(a):

> > Moze z GT6 ale wole N :PP, zecz jasna ze ze 105Na!

No to tyle to wiem a z jakiej zajezdi jedasz z Golecina ?? Przez oni nawet na 1 listopada nie robia trójskadów bo nie maja z czego
Re: Zmiany na 11

wysłane przez DamTram (gość)

m31 napisał(a):

> No to tyle to wiem a z jakiej zajezdi jedasz z Golecina ?? Przez > oni nawet na 1 listopada nie robia trójskadów bo nie maja z czego

Z eNek zrobiliby ale z bulw i z jakichs 105Na brobliby po zmianiach malych! A tak ogólnie to z tramów
Re: Zmiany na 11

wysłane przez m31 (gość)

DamTram napisał(a):

> > Z eNek zrobiliby ale z bulw i z jakichs 105Na brobliby po zmianiach > malych! A tak ogólnie to z tramów

A ty dalej nie czaisz o co mi chodzi . Golecin nie ma taboru na trójskałdy .Te 3 brygady mogło by przejac Pogodno a w zmiana za to np całą 2 ke niech przejmie golecin
Re: Zmiany na 11

wysłane przez DamTram (gość)

m31 napisał(a):

> A ty dalej nie czaisz o co mi chodzi . Golecin nie ma taboru na > trójskałdy .Te 3 brygady mogło by przejac Pogodno a w zmiana za to np > całą 2 ke niech przejmie golecin

Wiem o co ci chodzi! Ja chcialbym zobaczyc jakis golecinski trójsklad chociazby eNek :-PP Jak Polak chce to potrafi ale chyba nie ty :-P
Re: Zmiany na 11

wysłane przez m31 (gość)

DamTram napisał(a):

> > Wiem o co ci chodzi! Ja chcialbym zobaczyc jakis golecinski trójsklad > chociazby eNek :-PP Jak Polak chce to potrafi ale chyba nie ty :-P

Ty bys chciał zobaczyc trójskłada a ja Madonne na koncercie w szczecinie ale nie wszytko jest mozliwe .
Re: Zmiany na 11

wysłane przez DamTram (gość)

m31 napisał(a):

> Ty bys chciał zobaczyc trójskłada a ja Madonne na koncercie w szczecinie > ale nie wszytko jest mozliwe .

Proponuje wybrac sie rano (po feriach) z przystanku lubeckiego na przejazdzke: 11/9 - 07.16 11/11 - 07.28 11/13 - 07.40 Ale bedziesz mial szczescie bo jechal bedziesz mozesz tez wsiasc na rodla 11/9 - 07.26 11/11 - 07.38 11/13 - 08.50 Zyce powodzenia (bedzie ci potrzebne)
Re: Zmiany na 11

wysłane przez m31 (gość)

DamTram napisał(a):

> > Proponuje wybrac sie rano (po feriach) z przystanku lubeckiego na > przejazdzke: > 11/9 - 07.16 > 11/11 - 07.28 > 11/13 - 07.40 > Ale bedziesz mial szczescie bo jechal bedziesz mozesz tez wsiasc na rodla > 11/9 - 07.26 > 11/11 - 07.38 > 11/13 - 08.50 > Zyce powodzenia (bedzie ci potrzebne)

No to ja wiem ze na 11 jest tragedia chodzi mi tylko o to ze golecin nie ma taboru na takie duze składy jak proponujesz .Proponuje zrobic tak jak kiedys na 107 dodac 2-3 kursy tak aby wyszło co 3 min kurs .
Re: Zmiany na 11

wysłane przez DamTram (gość)

m31 napisał(a):

> No to ja wiem ze na 11 jest tragedia chodzi mi tylko o to ze golecin nie > ma taboru na takie duze składy jak proponujesz .Proponuje zrobic tak jak > kiedys na 107 dodac 2-3 kursy tak aby wyszło co 3 min kurs .

To dobrze ze wiesz ale wyjazd z pogodna bedzie zbyt duzo kosztowal wiec to tez jest zle wiec trzeba zrobic to na golecinie i zkaczmy ta glupia dyskusje zanim admini dostana szalu!
Re: Zmiany na 11

wysłane przez Administracja 0

Dokładnie 14 nadmiarowych enterów w całym wątku od pana m31. Urlop.
Re: Zmiany na 11

wysłane przez MQ 0

DamTram napisał(a):

> 2)W dni świąteczne na 6 można dać solo!

Z "szóstką" zgadzam się w niedziele (bo wtedy liczyłem pasażerów, w sobotę nie ;-). Tylko trzeba pamiętać o jednym - o stoczni. Rano jest bardzo fajnie...

--- Bykom stop! http://www.bykom-stop.avx.pl/
Re: Zmiany na 11

wysłane przez DamTram (gość)

mkubien napisał(a):

> Z "szóstką" zgadzam się w niedziele (bo wtedy liczyłem > pasażerów, w sobotę nie ;-). Tylko trzeba pamiętać o jednym - o > stoczni. Rano jest bardzo fajnie...

Nom pamitam wtedy z toba chwile jechalem :-)
Re: Zmiany na 11

wysłane przez enka167 25

mkubien napisał(a):

> Z "szóstką" zgadzam się w niedziele (bo wtedy liczyłem > pasażerów, w sobotę nie ;-). Tylko trzeba pamiętać o jednym - o > stoczni. Rano jest bardzo fajnie...

Zgadzam sie z Tobą w całości. Miałam okazje zobaczyć to na własne oczy w zeszłym roku. W sobotę solówki na "szóstce" to nie jest dobry pomysł. Za to w niedziele jak najbardziej. Skład wozi wtedy powietrze.
2, 59, 73, 76, 79, A i E

wysłane przez Błażej 3

To ja przypomnę moje :)

1. Linia 2 na Potulicką 2. Linia E spowrotem na Plac Rodła 3. Linia 76 na Plac Sprzymierzonych lub pod UM zamiast linii 70 4. Linia A na Os Kormoranów 5. Linia 59 przez Studzienną 6. Linia 73 przez most Pionierów i tylko w jedną stronę przez Sławociesze (zaoszczędzony czas na zwiększenie częstotliwości do 20 min w szczycie) 7. Linia 79 przez Zdroje (zaoszczędzony czas na zwiększenie częstotliwości do 20 min w szczycie plus dopasowanie pod linię 77 dla jadących do Dąbia)

--- 70 - Heyki - Cukrowa 72 - Basen Górniczy - Śmierdnica
Re: 2, 59, 73, 76, 79, A i E

wysłane przez t105n 49

Błażej napisał(a):

> 5. Linia 59 przez Studzienną

Czym dojedziesz do szpitala na Golęcinie? Przypomnę, że to jeden z najbardziej obleganych przystanków na całej trasie 59.
Re: 2, 59, 73, 76, 79, A i E

wysłane przez Jacek

t105n napisał(a):

> Czym dojedziesz do szpitala na Golęcinie? Przypomnę, że to > jeden z najbardziej obleganych przystanków na całej trasie 59.

Właśnie też pomyślałem o tym szpitalu... Dlatego proponuję trasę Plac Rodła - (...) - Studzienna - Robotnicza - Wiszesława (przystanek pośredni) - Świętojańska - Pokoju - Nehringa Pomnik (pętla dawnego 72). I jak tak patrzę na mapę to wariant taki jest dłuższy od obecnej trasy o nie więcej niż 1 km.

--- Po prostu Volvo :)
Re: 2, 59, 73, 76, 79, A i E

wysłane przez Błażej 3

Jacek napisał(a):

> Właśnie też pomyślałem o tym szpitalu... Dlatego proponuję trasę > Plac Rodła - (...) - Studzienna - Robotnicza - Wiszesława > (przystanek pośredni) - Świętojańska - Pokoju - Nehringa Pomnik > (pętla dawnego 72). I jak tak patrzę na mapę to wariant taki jest > dłuższy od obecnej trasy o nie więcej niż 1 km.

Tak właśnie miało być tylko zapomniałem w poście wyżej dopisać. Linia 59 przez Studzienną, Wiszesława, Robotniczą do Szpitala Golęcino albo do Nehringa.

--- 70 - Heyki - Cukrowa 72 - Basen Górniczy - Śmierdnica
Re: 2, 59, 73, 76, 79, A i E

wysłane przez Wojtek 24

Jacek napisał(a):

> Właśnie też pomyślałem o tym szpitalu... Dlatego proponuję trasę > Plac Rodła - (...) - Studzienna - Robotnicza ....

Tylko tu może być problem, czy autobus da radę podjechać pod tą stromą górę na Robotniczej. Pusty autobus podjedzie, ale z pasażrami może mieć problem.
Re: 2, 59, 73, 76, 79, A i E

wysłane przez MQ 0

Wojtek napisał(a):

> Tylko tu może być problem, czy autobus da radę podjechać pod tą > stromą górę na Robotniczej.

Przecież tamtędy jeździ 523.
Re: 2, 59, 73, 76, 79, A i E

wysłane przez Wojtek 24

mkubien napisał(a):

> Przecież tamtędy jeździ 523.

Wiem, ale w nocy nie jeździ tak dużo pasażerów jak w dzień. Przecież jak 523 jak wyjedzie z pętli Wiszesława to nie jedzie odrazu pełny tylko pusty. A 59 zanim dojedzie na Robotniczą to ma dużo przystanków do zaliczenia na których wsiada dużo ludzi.
Re: 2, 59, 73, 76, 79, A i E

wysłane przez MQ 0

Wojtek napisał(a):

> Wiem, ale w nocy nie jeździ tak dużo pasażerów jak w dzień.

Oj, żebyś się nie zdziwił.

> Przecież > jak 523 jak wyjedzie z pętli Wiszesława to nie jedzie odrazu pełny > tylko pusty.

Nie ma nigdzie na rozkładzie 523 napisane "w przypadku dużej frekwencji linia dojeżdża tylko do Studziennej" :> A kiedyś na 515 jeździły Zemuny i jakoś pod tę górę podjeżdżały.

--- Bykom stop! http://www.bykom-stop.avx.pl/
Re: 2, 59, 73, 76, 79, A i E

wysłane przez Wojtek 24

Błażej napisał(a):

> 3. Linia 76 na Plac Sprzymierzonych lub pod UM zamiast linii > 70

A co z Urzedem Wojewódzkim i przychodnią na Starzyńskiego??
Re: 2, 59, 73, 76, 79, A i E

wysłane przez enka167 25

Wojtek napisał(a):

> A co z Urzedem Wojewódzkim i przychodnią na Starzyńskiego??

Linia 70 to stracone km. Tą linią mało kto jeździ szczególnie do Urzędu Wojewódzkiego.
Re: 2, 59, 73, 76, 79, A i E

wysłane przez Jacek

enka167 napisał(a):

> Tą linią mało kto jeździ szczególnie do > Urzędu Wojewódzkiego.

Do urzędów to jeszcze ujdzie w tłoku, ale do Dworca Głównego to już całkowity obłęd.
Re: 2, 59, 73, 76, 79, A i E

wysłane przez enka167 25

Jacek napisał(a):

> Do urzędów to jeszcze ujdzie w tłoku, ale do Dworca Głównego to już > całkowity obłęd.

Ta linia oglnie nie należy do trafionych :-(
Re: 2, 59, 73, 76, 79, A i E

wysłane przez Jacek

Wojtek napisał(a):

> A co z Urzedem Wojewódzkim i przychodnią na Starzyńskiego??

To ja proponuję ukrócić trasę 70 (Urząd Wojewódzki/Teatr Współczesny - Urząd Miejski) lub nie ukracać tylko wydłużyć z UM do Kołłątaja - kiedyś o tym tu było i na pewno nie jest to zły pomysł.

76 natomiast tak jak Błażej mówił - wydłużyć do Placu Sprzymierzonych.

--- Po prostu Volvo :)
Re: 2, 59, 73, 76, 79, A i E

wysłane przez Wojtek 24

Błażej napisał(a):

> 2. Linia E spowrotem na Plac Rodła

Albo: Os. Bukowe - Pl. Zwyciestwa - Krzywoustego - Pl. Kościuszki - Sikorskiego (zawracanie na rondzie i przystanek końcowy obok Politechniki Szczecińskiej)

> 4. Linia A na Os Kormoranów > 5. Linia 59 przez Studzienną

Jeżeli A na Kormoranów to 68 na Studzienną, a 59 bez zmian.

--- Brak poczucia humoru nie zawsze jest dowodem powagi.
Re: 2, 59, 73, 76, 79, A i E

wysłane przez Wojtek 24

Wiem, wiem ENTERY!! Ale starałem sie zeby ich nie bylo.
Re: 2, 59, 73, 76, 79, A i E

wysłane przez Jacek

Wojtek napisał(a):

> Jeżeli A na Kormoranów to 68 na Studzienną, a 59 bez zmian.

A może jeszcze inaczej. W ostatnim tygodniu 2 razy jechałem A na Komuny Paryskiej, na Hożą/Studzienną jechało już tylko kilku pasażerów w obu przypadkach. 68 zostawiłbym w spokoju, 59 puścił przez Studzienną do Nehringa jak już wspominałem, a A skierował tylko do Rugiańskiej.

--- Po prostu Volvo :)
Re: 2, 59, 73, 76, 79, A i E

wysłane przez Kriz8 (gość)

> A może jeszcze inaczej. W ostatnim tygodniu 2 razy jechałem A na > Komuny Paryskiej, na Hożą/Studzienną jechało już tylko kilku > pasażerów w obu przypadkach.

zapominasz że obecnie mamy ferie. Z takim rozumowaniem to zapraszam do 7 czy 8 jadącej na Basen Górniczy, z pewnością wystarczy jedna linia co 12 minut....
Re: 2, 59, 73, 76, 79, A i E

wysłane przez Jacek

Kriz8 napisał(a):

> zapominasz że obecnie mamy ferie.

Nie zapominam. Ale często (także po feriach :>) mam wrażenie, że po g**** tam jeździ A. Nie zapominaj też o tym, że w przypadku wywalenia A ze Studziennej na pewno wpadnie tam jakieś 59 albo 68.

> Z takim rozumowaniem to zapraszam > do 7 czy 8 jadącej na Basen Górniczy, z pewnością wystarczy jedna > linia co 12 minut....

Heh. Raczej nie wystarczy. Dziś jechał siódemką ok. 17 na Basen i był w niej spory tłok. ok. 3 min. wcześniej jechała ósemka również ze sporą ilością pasażeów.

--- Po prostu Volvo :)
Re: 2, 59, 73, 76, 79, A i E

wysłane przez Jacek

Jacek napisał(a):

> sporą ilością pasażeów. > > > > --- > Po prostu Volvo :)

Oczywiście entery. Biję się w pierś
Re: 2, 59, 73, 76, 79, A i E

wysłane przez Błażej 3

Jacek napisał(a):

> a A skierował tylko do Rugiańskiej.

Dla tych kilku bloków przy Rugiańskiej ?? Właśnie chodzi o to żeby linia A obsługiwała całe blokowisko na Książąt Pomorskich i Kormoranów.

--- 70 - Heyki - Cukrowa 72 - Basen Górniczy - Śmierdnica
Re: 2, 59, 73, 76, 79, A i E

wysłane przez Jacek

Błażej napisał(a):

> Dla tych kilku bloków przy Rugiańskiej ??

Lepsza Rugiańska niż Studzienna.

> Właśnie chodzi o to żeby linia A obsługiwała całe blokowisko na > Książąt Pomorskich i Kormoranów.

Nie mam nic przeciwko. Tylko, żeby 68 nie likwidować bo mam dziwne podejrzenia, że mimo wprowadzenia A na Kormoranów, 68 i tak nie spadnie "popularność". Ale czy rzeczywiście 68 będzie sie opłacało zostawić w takim przypadku, to już Mareczek powinien ocenić.

--- Po prostu Volvo :)
Re: 2, 59, 73, 76, 79, A i E

wysłane przez Jacek

Jacek napisał(a):

> zostawić w takim przypadku, to już Mareczek powinien ocenić. > > > > > --- > Po prostu Volvo :)

ENTERów za dużo ... :/
Re: 2, 59, 73, 76, 79, A i E

wysłane przez Błażej 3

Jacek napisał(a):

> Lepsza Rugiańska niż Studzienna.

Dla mnie i tu i tam lipnie. Jak nie tam będziesz miał samego pośpiecha to tu będzie. Nom chyba że razem z jakąś linią zwykła, ale to raczej odpada aby były dwie linie na Rugiańskiej albo Studziennej.

> Nie mam nic przeciwko. Tylko, żeby 68 nie likwidować bo mam dziwne > podejrzenia, że mimo wprowadzenia A na Kormoranów, 68 i tak nie > spadnie "popularność". Ale czy rzeczywiście 68 będzie sie opłacało > zostawić w takim przypadku, to już Mareczek powinien ocenić.

Ja nic nie mówiłem o likwidowaniu 68. Możliwe, że po wprowadzeniu A na Os Kormoranów, można by było trochę zmniejszyć częstotliwość na 68. Ale po pierwsze, trzeba przetestować wspólne A i 68 na Os Kormoranów, a dopiero potem będziemy wszyscy oceniać.

--- 70 - Heyki - Cukrowa 72 - Basen Górniczy - Śmierdnica
Re: 2, 59, 73, 76, 79, A i E

wysłane przez Jacek

Błażej napisał(a):

> Dla mnie i tu i tam lipnie.

Też prawda..

> Ja nic nie mówiłem o likwidowaniu 68.

Ty nie, ale niektórzy nie mieliby nic przeciwko jej zlikwidowaniu nawet na dzień dziejszy :)

--- Po prostu Volvo :)
Re: 2, 59, 73, 76, 79, A i E

wysłane przez marko 4

Wojtek napisał(a):

> Jeżeli A na Kormoranów to 68 na Studzienną, a 59 bez zmian. Ja proponuje 68 skasować. 69 wydłużyć do Studziennej, a 59 jak juz Jacek wcześniej napisał puścić przez Studzienną i Robotniczą na Wiszesława i dalej w górę do szpitala na golęcinie i tam zrobić końcowy, a jeżeli nie dałoby rady zrobić tam końcowego to 59 puścić dalej do Nehringa Pomnik
Re: 2, 59, 73, 76, 79, A i E

wysłane przez MQ 0

marko napisał(a):

> Ja proponuje 68 skasować

LOL. A Bandurskiego niech się ciśnie w 57. Genialny pomysł.
Re: 2, 59, 73, 76, 79, A i E

wysłane przez marko 4

mkubien napisał(a):

> LOL. A Bandurskiego niech się ciśnie w 57. Genialny pomysł.

No dobra, 68 zostawic... :P