Forum
Zimne tramwaje
wysłane przez enka167 25
wysłane przez (użytkownik usunięty)
> Dziś jechałam tramwajem linii nr 5, w środku panował chłód > niewiele mniejszy niż na zewnątrz. Zrozumiałabym gdyby > grzejniki nie wystarczały, ale one nie grzały wcale.
Nawet jeżeli grzeją to i tak na przystanku momentalnie sie wychłdzza, natomiast wczoraj jechałem 9 z Bramy Portowej-->Głębokie około godziny 18, ludzie wsiedli a motorniczy zamknoł wszystkie drzwi czekając na światła, jest to jakieś rozwiązanie ale tylko gdy na przystanku jest mało pasażerów.
wysłane przez konjo 4
> przewoźnik nie myśli o swoich pasażerach nie włączając > ogrzewania przy teperatusze -18.
A ja ostatnio jechałem Volvo SPADu przy -14 i o zgrozo był jeszcze włączony zimny nawiew. :( To jest dopiero sztuka.
--- It's a critical solution.
So never mind the darkness.
wysłane przez enka167 25
> A ja ostatnio jechałem Volvo SPADu przy -14 i o zgrozo był > jeszcze włączony zimny nawiew. :( To jest dopiero sztuka.
W SPAKu też był taki jeden. Sam sobie w kabinie grzał, a pasażerowie szczękali z zimna zebami. To był jak dobrze pamiętam 1556.
wysłane przez Pepe 235
> Dziś jechałam tramwajem linii nr 5...myślę, że > przewoźnik nie myśli o swoich pasażerach nie włączając > ogrzewania przy teperatusze -18.
To zależy od motorniczego, np. na Dworcu Niebuszewo większośc zamyka drzwi, pozostawiając otwarte tylko 1-ne w wagonie,większośc też używa "ciepłego guzika" przestawiając na zamykanie sekundowe i chwała im za to. Kierowcy autobusów też się starają, dziś rano widziałem już kilka przypadków gdy kierowcy z SPPK, jeśli nie musieli to nie otwierali środkowych lub 3 drzwi w autobusie nawet na 107 czy 101. SPAK też się stara, no ale wyjątki zawsze się zdarzają!
wysłane przez enka167 25
> To zależy od motorniczego, np. na Dworcu Niebuszewo większośc > zamyka drzwi, pozostawiając otwarte tylko 1-ne w > wagonie,większośc też używa "ciepłego guzika" przestawiając > na zamykanie sekundowe i chwała im za to. Kierowcy autobusów > też się starają, dziś rano widziałem już kilka przypadków gdy > kierowcy z SPPK, jeśli nie musieli to nie otwierali środkowych > lub 3 drzwi w autobusie nawet na 107 czy 101. SPAK też się > stara, no ale wyjątki zawsze się zdarzają!
Tylko czemu ja na te wyjątki trafiam tak często? :-(
wysłane przez Administracja 0
> > SPAK też się stara, no ale wyjątki zawsze się zdarzają! > > Tylko czemu ja na te wyjątki trafiam tak często? :-(
Uprzejmie prosimy o cięcie cytatów.
wysłane przez DamTram (gość)
> To zależy od motorniczego, np. na Dworcu Niebuszewo większośc > zamyka drzwi, pozostawiając otwarte tylko 1-ne w > wagonie,większośc też używa "ciepłego guzika" przestawiając > na zamykanie sekundowe i chwała im za to.
tak ale przetwornica nie moze by wlczona bo zaraz zadzwoni byly kierowca szczecinskiech busów na pogodno! I jak utrzymac temperature +5
wysłane przez enka167 25
> tak ale przetwornica nie moze by wlczona bo zaraz zadzwoni byly > kierowca szczecinskiech busów na pogodno! I jak utrzymac > temperature +5
Dobrze, ale czemu nie właczają ogrzewania w czasie jazdy. 20 minut w zmrożonym tramwaju jest mało fajne :-(
wysłane przez DamTram (gość)
> Dobrze, ale czemu nie właczają ogrzewania w czasie jazdy. 20 minut > w zmrożonym tramwaju jest mało fajne :-(
Bo jak wylacza przetwornice to przez 15 minut sie same grzejniki rozmrazaja a prze kolejne 15 sie nagrzewa ale jak to 102Na to nie ma na co liczyc jk moderinizacja to tez :->
wysłane przez lhb178 19
> > Dobrze, ale czemu nie właczają ogrzewania w czasie jazdy. 20 minut > > w zmrożonym tramwaju jest mało fajne :-( > > Bo jak wylacza przetwornice to przez 15 minut sie same grzejniki > rozmrazaja a prze kolejne 15 sie nagrzewa
Przecież grzejniki nie są zależne od przetwornicy (nie wiem jak w GT6, ale w nich nie ma po co jej wyłączać).
wysłane przez (użytkownik usunięty)
> Przecież grzejniki nie są zależne od przetwornicy (nie wiem jak w GT6, > ale w nich nie ma po co jej wyłączać).
A w GT-6 są wogóle przetwornice?:>
wysłane przez konjo 4
> A w GT-6 są wogóle przetwornice?:>
Odpowiedź w encyklopedii: http://www.mkm.szczecin.pl/encyklopedia.php?what=gt6
"W GT6 zastosowano bezpośredni rozruch oporowy za pomocą nastawnika, przetwornice statyczne oraz elektrodynamiczne hamowanie."
--- It's a critical solution.
So never mind the darkness.
wysłane przez DamTram (gość)
> Odpowiedź w encyklopedii: > http://www.mkm.szczecin.pl/encyklopedia.php?what=gt6 > "W GT6 zastosowano bezpośredni rozruch oporowy za pomocą nastawnika, > przetwornice statyczne oraz elektrodynamiczne hamowanie."
A gdzie s te przetwornice jesli mozna wiedziec :->
wysłane przez konjo 4
> A gdzie s te przetwornice jesli mozna wiedziec :->
A to do mnie pytanie? Ja tam jestem od taboru autobusowego i głównie tam zgłębiam zagadnienia techniczne. Wszak napisałem, że to cytat.
--- It's a critical solution.
So never mind the darkness.
wysłane przez DamTram (gość)
> Odpowiedź w encyklopedii: > http://www.mkm.szczecin.pl/encyklopedia.php?what=gt6 > "W GT6 zastosowano bezpośredni rozruch oporowy za pomocą nastawnika, > przetwornice statyczne oraz elektrodynamiczne hamowanie."
A gdzie sa te przetwornice jesli mozna wiedziec :->
wysłane przez Administracja 0
> A gdzie sa te przetwornice jesli mozna wiedziec :->
A raz nie wystarczy spytać?
wysłane przez konjo 4
> A gdzie sa te przetwornice jesli mozna wiedziec :->
Hmm, w zasadzie znalazłem to dopiero po dłuższym czasie, stąd dwa posty:
"Posiadają one hamulce szynowe, elektrodynamiczne i tarczowe elektryczne. Pojazdy te posiadają przetwornice statyczne."
Zgadnij z czyjej strony to cytat? :> Może w takim razie odpowiesz gdzie są te przetwornice? :>
--- It's a critical solution.
So never mind the darkness.
wysłane przez DamTram (gość)
> "Posiadają one hamulce szynowe, elektrodynamiczne i tarczowe elektryczne. > Pojazdy te posiadają przetwornice statyczne."
Z mojej !!
wysłane przez konjo 4
> Z mojej !!
No więc właśnie... Wytłumacz więc o co chodzi, że pytasz się z przekąsem gdzie są przetwornice, a potem sam potwierdzasz, że napisałeś, że jednak są. Bo nie czaje o co chodziło.
--- It's a critical solution.
So never mind the darkness.
wysłane przez DamTram (gość)
> No więc właśnie... Wytłumacz więc o co chodzi, że pytasz się z przekąsem > gdzie są przetwornice, a potem sam potwierdzasz, że napisałeś, że jednak > są. Bo nie czaje o co chodziło.
Patrz kolejny mój post :-)
wysłane przez DamTram (gość)
wysłane przez Paweł (gość)
> A gdzie sa te przetwornice jesli mozna wiedziec :->
Na dachu są te przetwornice koło pantografu:)))
wysłane przez (użytkownik usunięty)
> Na dachu są te przetwornice koło pantografu:))) Koło pantografu sa chyba opory, na chłopski rozum przetwornica powinna być gdzieś pod podłogą:P
wysłane przez Administracja 0
> > Na dachu są te przetwornice koło pantografu:))) > Koło pantografu sa chyba opory, na chłopski rozum przetwornica powinna być > gdzieś pod podłogą:P >
Uprzejmie prosimy wycinać zbędne linie na końcu posta i rozdzielać odpowiedź od cytatu wolną linią.