Forum
Zirytowani czekaniem
wysłane przez Mario ?
Powinni już to dawno zrobić. Teraz będą wybory samorządowe, to już obecnym władzam nie będzie się chciało tego słuchać, bo powiedzą, że teraz są wybory.
--- Teraz polubiłem 105N 1039''+1040''', pomimo wieku...
wysłane przez kajetansz 65
> Powinni już to dawno zrobić. Teraz będą wybory samorządowe, > to już obecnym władzam nie będzie się chciało tego słuchać, > bo powiedzą, że teraz są wybory.
Przed wyborami usłyszymy znowu jakąś bajeczkę. Pamiętacie, że wg obietnic przed 4 laty już powinniśmy mieć szybki tramwaj??
--- Wnioskuje o zamienienie czerwonej kartki przy moim nicku z "-1" na czerwony sztandar z "7 XI"!!
Штирлиц
wysłane przez torwid (gość)
Pierdu, pierdu... Dyrektor Turczyn nuemal rok pracuje w MZK, a mam wrażenie ze nigdy bacznie nie obserwował tej linii. Bajkę o puszczaniu tam wyłącznie starszego taboru słyszę przy każdsej interwencji dotyczącej linii 3. Tymczesem kilka razy w tygodniu jeżdżę na trasie os. Tatarzańskie-pl. Żołnierza i nie ma dnia, żeby na "3" nie było bulw, albo modernizacji. A bywa, że jest jedno i drugie, i to w większych ilościach.
> nie ma dnia, żeby na "3" nie było bulw, albo modernizacji. > A bywa, że jest jedno i drugie, i to w większych ilościach.
Tak jest. Ostatni bul-bul na "trójce" był wczoraj, ale tak lało, że nie chciało mi się lecieć sprawdzać numeru taborowego. Dla tych którzy kolekcjonują tego typu info: to ten z reklamą bodajże Poczty Polskiej.
--- It's a critical solution.
So never mind the darkness.
> Pierdu, pierdu... Dyrektor Turczyn nuemal rok pracuje w MZK, > a mam wrażenie ze nigdy bacznie nie obserwował tej linii. > Bajkę o puszczaniu tam wyłącznie starszego taboru słyszę przy > każdsej interwencji dotyczącej linii 3. Tymczesem kilka razy > w tygodniu jeżdżę na trasie os. Tatarzańskie-pl. Żołnierza i > nie ma dnia, żeby na "3" nie było bulw, albo modernizacji. > A bywa, że jest jedno i drugie, i to w większych ilościach.
To dlatego że na bulwy są jeszcze przydziały osób, a jak im się znudzi to pewnie zmieniają linię bo ileż na jedniej mozna wytrzymać. to są takie pupilki dutektora:-/
Na Golęcinie to chyba nie ma przydziałów na bulwy, czy może się mylę? Może nie ma tam pupilków...
wysłane przez mmm
wysłane przez torwid (gość)
> Dziś rano w Radiu Szczecin słyszałem że ZDiTM rozpoczął > kontrole na linii nr 3. Ma to oczywiście związek z największą > ilością spóżnień jaka występuje na tej linii w stosunku do > całej sieci...
Ciekawwe, co odkryją? Źe duźa czść trasy to torowiska niewydzielone, a fatalny stan torów na Arkońskiej/Niemierzyńskiej przyczynia się do częstych awarii, co równieź generuje odchylenia od rozkładu? :) To wiadomo od lat, bez specjalnych kontroli. Wolalbym usłyszeć, źe będą w stanie temu zaradzić, ale pewnie za bardzo się rozmarzyłem...
wysłane przez jas59 ?
> Ciekawwe, co odkryją? Wolalbym usłyszeć, źe będą w > stanie temu zaradzić, ale pewnie za bardzo się rozmarzyłem...
Odkryją to, że torowisko jest w fatalnym stanie i nic poza tym. ZDiTM w tej kwestii nic nie zdziała. W ślad za tą kontrolą muszą być podjęte konkretne decyzję, ale to już leży w gestii magistratu. Pomarzyć można zawsze, marzenia czasami się spełniają. Moim marzeniem jest to, aby radni wraz z UM zabezpieczyli środki na remont kapitalny zdezelownej ulicy Niemierzyńska-Arkońska. Oby stało się to jak najwcześniej, zanim wydarzy się tragiczny wypadek. Oby urzędnicy byli mądrzy przed a nie po szkodzie. Swego czasu już raz była zamknięta Niemierzyńska-Arkońska ze względu na stan techniczny torowisk.
cogito ergo sum
wysłane przez torwid (gość)
Pomarzyć można zawsze, marzenia czasami się > spełniają. Moim marzeniem jest to, aby radni wraz z UM > zabezpieczyli środki na remont kapitalny zdezelownej ulicy > Niemierzyńska-Arkońska.
Aź takim marzycielem nie jestem. Kompleksowy remont Niemirzyńskiej/Arkońskiej został oszacowany na ok. 33 mln zł, czyli 2 razy więcej, niź Krzywoustego. Ale bez zewnętrznego finansowania nie widzę na to źadnych szans :( Obawiam się, źe faktycznie dopiero po jakimś wypadku pieniądze nagle się znajdą...