Forum

Klasyczna wersja czterodrzwiowa

zdjęcie
Klasyczna wersja czterodrzwiowa

wysłane przez Ikarus 160P (gość)

Mam pytanko, a mianowicie dlaczego te many chodziaż są trzy drzwiowe to jakoś jeżdżą na liniach, a Ikarusy 160P miały 3 drzwi i nie mogły

Czemu?

--- Najlepszy autobus pod słońcem to Ikarus 106P

wysłane przez (użytkownik usunięty)

A jak ten ikarus wogóle wygląda? Bo wcale nie kojarze:)))

wysłane przez mmm

dyrdus napisał(a):

> A jak ten ikarus wogóle wygląda? > Bo wcale nie kojarze:)))

Zemuna nie kojarzysz?

wysłane przez (użytkownik usunięty)

Ok teraz już lapie.Dzieki:))) (polsko wegierski wynalazek)

wysłane przez MQ 0

dyrdus napisał(a):

> Ok teraz już lapie.Dzieki:))) > (polsko wegierski wynalazek)

Może zamiast zmyślać, byś trochę poczytał: http://www.mkm.szczecin.pl/encyklopedia.php?what=ikarus160p

--- NIE dzieciom Neostrady! http://dn.byethost5.com/

wysłane przez (użytkownik usunięty)

Sorki za błąd rzeczowy. Ale napewno chodzi o te 160 podarowane SPPK przez zakłady chemiczne. A tu się na pewno nie myle.

wysłane przez mmm

dyrdus napisał(a):

> Ok teraz już lapie.Dzieki:))) > (polsko wegierski wynalazek)

Jugosłowiański

wysłane przez torwid 64

Ikarus 160P napisał(a):

> Mam pytanko, a mianowicie dlaczego te many chodziaż są trzy > drzwiowe to jakoś jeżdżą na liniach, a Ikarusy 160P miały 3 > drzwi i nie mogły

Te jeżdżą, bo o taką zgodę wystąpiło SPA "Dąbie", a ZDiTM ją wydał. I z tego co mi wiadomo nie są to ostatnie trzydrzwiowe przeguby w podległej ZDiTM komunikacji. A co do Ikarów 160P, to jeździły zarówno na 107, jak i na F. Wprawdzie okazjonalnie, ale jednak. I uprzedzając niektóre wypowiedzi - nie tylko w okolicach 1 listopada.

--- Przełożony ma ZAWSZE rację, niestety...

Przełożony ma ZAWSZE rację, niestety...

wysłane przez (użytkownik usunięty)

A czy orientujeszs się czy nie ma planów zakupów dwudzwiowych 12 metrowych używek? Wydają mi się że są w sam raz na mniej oblegane linie,lub na wieczorne kursy.

wysłane przez konjo (gość)

dyrdus napisał(a):

> Wydają mi się że są w sam raz na mniej oblegane linie,lub na > wieczorne kursy.

Są wprost wymażone w kraju w którym kierowcy bronią się rekami i nogami przed otwieranie przednich drzwi.

wysłane przez (użytkownik usunięty)

konjo napisał(a):

> Są wprost wymażone w kraju w którym kierowcy bronią się rekami i > nogami przed otwieranie przednich drzwi.

To racja.Ale jak mamy się cywilizować to trzeba coś w tym kierunku robić. Jak się nie myle to w gdańsku kursują mercedesy dwudzwiowe i jakoś sobie radzą(podobno). A swoją drogą to uważam że ludzie szybko by się przyzwyczaili i kierowcy też.

wysłane przez M21 1

dyrdus napisał(a):

> > To racja.Ale jak mamy się cywilizować to trzeba coś w tym kierunku > robić. > Jak się nie myle to w gdańsku kursują mercedesy dwudzwiowe i jakoś > sobie radzą(podobno). > A swoją drogą to uważam że ludzie szybko by się przyzwyczaili i > kierowcy też.

Pewnie ze tak z przegubowcami 3 dzwiowymi były tez obawy ze se nie poradza u nas a jakos nie słysze nazekan . A co do Zemunów to porostu 3 cie dzwi były z tyłu przegubu i wymiana pasazeró była trudna .

--- Phobosie wracaj do Meridjanu :) ]:->]:->]:->]:->

wysłane przez torwid 64

dyrdus napisał(a):

> A czy orientujeszs się czy nie ma planów zakupów dwudzwiowych 12 > metrowych używek? > Wydają mi się że są w sam raz na mniej oblegane linie,lub na > wieczorne kursy.

A w innym wątku zastanawiasz się, po co nam L11, bo ewentualnie tylko do linii podmiejskich... Więc o co Ci chodzi?

--- Przełożony ma ZAWSZE rację, niestety...

Przełożony ma ZAWSZE rację, niestety...

wysłane przez (użytkownik usunięty)

torwid napisał(a):

> A w innym wątku zastanawiasz się, po co nam L11, bo ewentualnie > tylko do linii podmiejskich... Więc o co Ci chodzi?

O to chodzi że L-11 to maszyna typowa do ruchu pomiejskiego,a 12 metrowe many dwudzwiowe to raczej maszyny do ruchu miejskiego.Dlatego

wysłane przez 105ngs

dyrdus napisał(a):

> O to chodzi że L-11 to maszyna typowa do ruchu pomiejskiego,a 12 > metrowe many dwudzwiowe to raczej maszyny do ruchu miejskiego.

Ale na pewno nie do NASZEGO ruchu miejskiego. Trzydrzwiowe MANy nie sprawiają na razie większych kłopotów i bardzo dobrze, ale to nie znaczy, że mamy teraz kupować więcej taboru z ograniczoną liczbą drzwi. Po prostu po co nam taki ? W miarę możliwości niech jak najwięcej pojazdów ma tyle drzwi ile potrzeba.

wysłane przez Wojciech

105ngs napisał(a):

> Ale na pewno nie do NASZEGO ruchu miejskiego. Trzydrzwiowe MANy nie > sprawiają na razie większych kłopotów i bardzo dobrze, ale to nie > znaczy, że mamy teraz kupować więcej taboru z ograniczoną liczbą drzwi. > Po prostu po co nam taki ? W miarę możliwości niech jak najwięcej > pojazdów ma tyle drzwi ile potrzeba.

Solówki 2-drziowe by na niektórych liniach zdały egzamin. Np. 55Bis, 58, 82.

"Co u innych nierealne, u nas staje się normalne" Tramwaje Szczecińskie

wysłane przez konjo 4

Wojciech napisał(a):

> Solówki 2-drziowe by na niektórych liniach zdały egzamin. Np. 55Bis, > 58, 82.

Pewnie tak, ale z 3 drzwiowymi też miał być wybór pewnych linii, a w praktyce jeżdżą wszędzie. Ostatnio kilka dni z rzędu jedna z mandaryn na B na przykład. Przy czym 4 drzwiowe były na E i D, a 3 w tym czasie szalają na 77. :(

--- Hey you caught me in a coma.

So never mind the darkness.

wysłane przez 105ngs

Wojciech napisał(a):

> Solówki 2-drziowe by na niektórych liniach zdały egzamin. Np. 55Bis, > 58, 82.

Nie no jasne, tylko po co kombinować ? Lepiej mieć same 3-drzwiowe i wysyłać je gdzie się chce, a nie mieć tabor, który może jeździć tylko na wybranych liniach. Zresztą później dochodzi tylko do sytuacji takich, jak opisał wyżej konjo, że papierki sobie a rzeczywistość sobie.

A tak przy okazji. Może na 55bis przydzielić 399, skoro już jest i nie wiadomo co z nim robić w dzień ?

wysłane przez torwid 64

dyrdus napisał(a):

> O to chodzi że L-11 to maszyna typowa do ruchu pomiejskiego,a 12 > metrowe many dwudzwiowe to raczej maszyny do ruchu miejskiego.Dlatego

Metr różnicy nie robi chyba takiej różnicy..? A co do puszczania takich wynalazków na typowo mijeksich liniach (nie mam na mysli 58, 55 Bis itp), to juz się inni wypowiedzieli.

--- Przełożony ma ZAWSZE rację, niestety...

Przełożony ma ZAWSZE rację, niestety...

wysłane przez Titanic1912

torwid napisał(a):

> Te jeżdżą, bo o taką zgodę wystąpiło SPA "Dąbie", a ZDiTM ją > wydał. I z tego co mi wiadomo nie są to ostatnie trzydrzwiowe > przeguby w podległej ZDiTM komunikacji. A co do Ikarów 160P, to > jeździły zarówno na 107, jak i na F. Wprawdzie okazjonalnie, > ale jednak. I uprzedzając niektóre wypowiedzi - nie tylko w > okolicach 1 listopada.

Dodam że jako rezerwy kursowały na ciekawych liniach jak 103, 102...

--- Liczy się tylko Man:)

Liczy się tylko Man:)
Titanic1912 napisał(a):

> Dodam że jako rezerwy kursowały na ciekawych liniach jak 103, > 102...

Wow Ikarus 160P na 103. Nie chciałbym jechać taką rezerwą :P

Technik serwisu :)