Forum

ZDiTM wyrzucił w błoto 150 tys. zł

wysłane przez techno

Gratuluję Panu Rabendzie!!! To już kolejna nazwa naszego wydziału!!! Wydział Zarządzania i Efekektywności Usług!! hehehhehhe

a tak poza tym, jeżeli zleceniodawca ma jakieś uwagi do wykonanego opracowania, to zawsze w umowie zawiera zapis, w którym ubezpiecza się od ponoszenia kosztów ich usunięcia... i widocznie w tym przypadku zleceniodawca, czyli ZDiTM, zgodnie z zapisami umowy, zobowiązał zleceniobiorcę do usunięcia rozbieżności... proste?? dla mnie tak... poza tym i tak o wszelkich rewelacjach prasa dowie się jako pierwsza... bo na opublikowaniu wyników zależy wszystkim...

Problemy z matematyką? Zadzwoń! 0-800-[(10x)(13i)^2]-[sin(xy)/2.362x]
> Gratuluję Panu Rabendzie!!! To już kolejna nazwa naszego > wydziału!!! Wydział Zarządzania i Efekektywności Usług!! > hehehhehhe

Już nie kolejna - to tylko ugruntowanie tej nazwy ;-) http://www.mkm.szczecin.pl/news.php?detail=1132603257.news&query=efektywno%9Cci

--- "God does not play dice" - A. Einstein

Masz prawo odmówić odpowiedzi na ten post. Bez względu, czy z tego prawa skorzystasz - wszystko co napiszesz może być wykorzystane przeciwko tobie.
Phobos napisał(a):

> nie kolejna - to tylko ugruntowanie tej nazwy ;-) > http://www.mkm.szczecin.pl/news.php?detail=1132603257.news&query=efektywno%9Cci

A ja zawsze myślałem, że to Wydział Gier i Zabaw. :-P

Штирлиц

wysłane przez lhb178 17

"Brak wyników już się odbija na pasażerach. To na ich podstawie miały być zmienione trasy autobusów. Nie będą. Pod koniec marca ZDiTM ogłosił przetarg na obsługę komunikacji autobusowej na cały rok. Autobusy nadal będą jeździć według dotychczasowej siatki połączeń! Gdyby wyniki były chociaż w lutym (zgodnie z umową miały być do 28 lutego), udałoby się ją zreorganizować przed przetargiem."

Pan Rabenda w miesiąc zreformuje całą sieć komunikacyjną. :-/
lhb178 napisał(a):

> Pan Rabenda w miesiąc zreformuje całą sieć komunikacyjną. > :-/

Chyba dyplom trzeba mu wręczyć ja najszybciej...
mkubien napisał(a):

> Chyba dyplom trzeba mu wręczyć ja najszybciej...

A ja myślałem, że już został wręczony. Dlaczego się spóźniacie? To jest zaniedbanie.

cogito ergo sum

wysłane przez piotrek

mkubien napisał(a):

> Chyba dyplom trzeba mu wręczyć ja najszybciej...

Wyjąłeś mi to z klawiatury ;-) Nie na darmo wygrał ten plebiscyt;)

wysłane przez techno

> Pan Rabenda w miesiąc zreformuje całą sieć komunikacyjną. > :-/

Tym bardziej, że nie było jeszcze badań więźby ruchu...

Problemy z matematyką? Zadzwoń! 0-800-[(10x)(13i)^2]-[sin(xy)/2.362x]

wysłane przez Piotr

lhb178 napisał(a):

> Pan Rabenda w miesiąc zreformuje całą sieć komunikacyjną. > :-/

Ciekawe ile taka operacja trwałaby np. w Poznaniu? Albo innym mieście... Opieszałość, opieszałość i jeszcze raz opieszałość! - typowe dla Szczecina! Z niczym nie możemy zdążyć...

wysłane przez (użytkownik usunięty)

Piotr napisał(a):

> Ciekawe ile taka operacja trwałaby np. w Poznaniu? Albo innym > mieście... Opieszałość, opieszałość i jeszcze raz opieszałość! > - typowe dla Szczecina! Z niczym nie możemy zdążyć...

To nic nowego ze nie potrafią sie wyrobić,ani z niczym zdążyć! Ja już do tego przywykłem.A swoją drogą od samego początku wydawało mi się że nic z tych badań nie wyjdzie(mam na myśli zmiane układu komunikacyjneg). A co do innych miast to trudno powiedzieć,ale przypuszczam że mają bardziej kompetentnych ludzi niż my.
dyrdus napisał(a):

> A swoją drogą od samego początku > wydawało mi się że nic z tych badań nie wyjdzie(mam na myśli > zmiane układu komunikacyjneg).

Żebyśmy się dobrze zrozumieli: badania potoków nie umożliwiają kompleksowej zmiany sieci komunikacyjnej. Dostarczają tylko danych o napełnieniach pojazdów na poszczególnych odcinkach, więc na ich podstawie można co najwyżej zmienić częstotliwość kursowania bądź strukturę taboru na istniejących liniach. Do przeprojektowania układu potrzebne są jeszcze badania kierunków przemieszczania (tzw. więźby), a takie badania nie zostały jeszcze przeprowadzone.

> A co do innych miast to trudno powiedzieć,ale przypuszczam że > mają bardziej kompetentnych ludzi niż my.

A co Ty wiesz o kompetencji ludzi pracujących w ZDiTM-ie?

wysłane przez (użytkownik usunięty)

mkubien napisał(a):

Do przeprojektowania układu potrzebne > są jeszcze badania kierunków przemieszczania (tzw. więźby), a takie > badania nie zostały jeszcze przeprowadzone.

A wiadomo czy takie wogóle są planowane i kiedy.A swoją drogą jak już się chce reformować to trzeba to robić od razu a nie tak po kawałeczku. Dziś to jutro tamto itd. Naprawione dziś za jakiś czas nie będzie spelnić roli,a zreformuje się następną rzecz i to w sumie da wielkie G....

> A co Ty wiesz o kompetencji ludzi pracujących w ZDiTM-ie?

OK.Może zamocno sformułowałem ale powiedz sam,że takie wrażenie można odnieść jak się na to wszystko patrzy. Jeśli kogoś obraziłem przepraszam.

wysłane przez techno

> A wiadomo czy takie wogóle są planowane i kiedy.A swoją drogą jak już > się chce reformować to trzeba to robić od razu a nie tak po kawałeczku. > Dziś to jutro tamto itd. Naprawione dziś za jakiś czas nie będzie spelnić roli,a zreformuje się następną rzecz i to w sumie da wielkie G....

Są planowane, tylko red. Rabenda jakoś o tym nie pamiętał... Jeżeli chodzi o zmianę sieci po kawałku to też się to stosuje. Bo sieć można zmieniać i w całości i po kawałku. Jakoś osiedla mieszkaniowe czy zakłady pracy się nie przenoszą, więc jakoś pada Twój argument o wielkim G. W każdym razie budowa nowej sieci jest to wielkie przedsięwzięcie, a bez badań więźby nikt o zdrowych zmysłach się za to nie weźmie...

> OK.Może zamocno sformułowałem ale powiedz sam,że takie wrażenie można > odnieść jak się na to wszystko patrzy. > Jeśli kogoś obraziłem przepraszam.

Generalizować to można zawsze...

Problemy z matematyką? Zadzwoń! 0-800-[(10x)(13i)^2]-[sin(xy)/2.362x]

wysłane przez (użytkownik usunięty)

techno napisał(a):

> Są planowane, tylko red. Rabenda jakoś o tym nie pamiętał... Jeżeli > chodzi o zmianę sieci po kawałku to też się to stosuje. Bo sieć można > zmieniać i w całości i po kawałku. Jakoś osiedla mieszkaniowe czy > zakłady pracy się nie przenoszą, więc jakoś pada Twój argument o > wielkim G. W każdym razie budowa nowej sieci jest to wielkie > przedsięwzięcie, a bez badań więźby nikt o zdrowych zmysłach się za to > nie weźmie...

A mam pytanko a od ilu lat sieć się nie zmieniła?Ja dokladnie nie wiem ale mysle ze dość długo. Uważam że obecna jest strasznie nie praktyczna(poza małymi wyjątkami). Jeżeli już decydują się na reforme po kawałku to niech to robią w miarę szybko i prawnie(a nato się raczej nie zanosi).Po kawałku czyli np.najpierw linie tramwajowe,potem autobusowe zwykłe,pospieszne itd. tak mam to rozumieć? Dalej uważam ze trzeba zreformować całą siatke za jednym razem. Raz a pożądnie wydać kasę,a nie po trochu.

wysłane przez techno

> A mam pytanko a od ilu lat sieć się nie zmieniła?Ja dokladnie nie wiem > ale mysle ze dość długo.

Nie wiem dokładnie ile lat temu, ale generalnie to 10 lat pewnie minęło.

> Uważam że obecna jest strasznie nie praktyczna(poza małymi wyjątkami). > Jeżeli już decydują się na reforme po kawałku to niech to robią w miarę

Nie powiedziałbym, że jest niepraktyczna. Po prostu miasto się rozrosło i rozwój sieci za nim nienadążył. Pojawia się problem w dojeździe do pracy poza Szczecinem. Kiedyś to do Szczecina jeździli ludzie do pracy, teraz np. jeżdżą poza Szczecin i na 6 rano nie są w stanie się dostać.

> szybko i prawnie(a nato się raczej nie zanosi).Po kawałku czyli > np.najpierw linie tramwajowe,potem autobusowe zwykłe,pospieszne itd. > tak mam to rozumieć?

Z tramwajami za dużo nie da się zrobić, bo układ torowy mamy taki a nie inny. Zresztą i tak trzeba będzie to zrobić po kolei.

> Dalej uważam ze trzeba zreformować całą siatke za jednym razem. > Raz a pożądnie wydać kasę,a nie po trochu.

Nie ma za bardzo to sensu. Wybudują szybki tramwaj i całe Prawobrzeże znowu trzeba będzie zmieniać. Raczej na Lewobrzeżu istnieje potrzeba większego rozwoju komunikacji. Poza tym ogarnąć efekty zmiany łatwiej po kawałku niż w całości. Wtedy jest większa szansa popełnienia błędu i niezawuważenia opinii pasażerów.

Problemy z matematyką? Zadzwoń! 0-800-[(10x)(13i)^2]-[sin(xy)/2.362x]

wysłane przez (użytkownik usunięty)

techno napisał(a):

> Nie powiedziałbym, że jest niepraktyczna. Po prostu miasto się rozrosło > i rozwój sieci za nim nienadążył. Pojawia się problem w dojeździe do > pracy poza Szczecinem. Kiedyś to do Szczecina jeździli ludzie do pracy, > teraz np. jeżdżą poza Szczecin i na 6 rano nie są w stanie się dostać.

No to jest chyba główny powód przemawiający za zmianami. A i poprawa ludzi którzy dojeżdzają do innych mieścin terz by się przydała. Tylko to drugie to można załatwić prawie że odrazu zmienić nieco rozkłady i po temacie. A co do pierwszego to juz większy problem...

> Z tramwajami za dużo nie da się zrobić, bo układ torowy mamy taki a nie > inny. Zresztą i tak trzeba będzie to zrobić po kolei.

To fakt,a niedawno mówiono i uchwalono ze tramwaj ma być podstawowym środkiem transportu,wienc zadaje pytanie w jaki sposób?

Wybudują szybki tramwaj i całe Prawobrzeże > znowu trzeba będzie zmieniać.

A ten szybki tramwaj to już budują kawał czasu,niedługo dogonimy w długości budowe metra warszawskiego:)))

wysłane przez techno

> No to jest chyba główny powód przemawiający za zmianami. > A i poprawa ludzi którzy dojeżdzają do innych mieścin terz by się > przydała. > Tylko to drugie to można załatwić prawie że odrazu zmienić nieco > rozkłady i po temacie. > A co do pierwszego to juz większy problem...

Ale najpierw trzeba się tych ludzi zapytać jakie chcą zmiany. A tego jeszcze nie robiliśmy, bo nie zostało to zawarte w umowie.

> To fakt,a niedawno mówiono i uchwalono ze tramwaj ma być podstawowym > środkiem transportu,wienc zadaje pytanie w jaki sposób?

Jeszcze raz napiszę, że uchwalony dokument nie zmieni niczego z dnia na dzień. Proszę Ciebie jednocześnie abyś nauczył się korzystać z litery "ę". To już po prostu męczy...

> A ten szybki tramwaj to już budują kawał czasu,niedługo dogonimy w > długości budowe metra warszawskiego:)))

Jeżeli przez najbliższe 10 lat wszyscy będą gdybać, a nikt nic nie zrobi to tak będzie. Trzeba działać a nie gadać. I to dotyczy wszystkich.

Problemy z matematyką? Zadzwoń! 0-800-[(10x)(13i)^2]-[sin(xy)/2.362x]
Piotr napisał(a):

> Ciekawe ile taka operacja trwałaby np. w Poznaniu? Albo innym > mieście... Opieszałość, opieszałość i jeszcze raz opieszałość! > - typowe dla Szczecina! Z niczym nie możemy zdążyć...

Wydaje mi się, że przesadzasz. Zawsze punkt widzenia zależy od punktu siedzenia.

--- cogito ergo sum

cogito ergo sum
Piotr napisał(a):

> Ciekawe ile taka operacja trwałaby np. w Poznaniu? Albo innym > mieście... Opieszałość, opieszałość i jeszcze raz opieszałość!

Jaka znowu opieszałość? Nikt nigdy nie zakładał, że nowa sieć ma być opracowana do 12-miesięcznego przetargu. To tylko chore urojenia Rabendy, który cały czas żyje w swoim wyimaginowanym świecie. Prawdopodobnie nowa sieć zostanie opracowana przed ogłoszeniem kolejnego 10-letniego przetargu. Zresztą nie ma fizycznej możliwości opracowania tego w ciągu miesiąca (w Dziale Planowania i Koordynacji Ruchu TM pracują tylko cztery osoby+kierownik). To jest robota na pół roku.
Piotr napisał(a):

> Ciekawe ile taka operacja trwałaby np. w Poznaniu? Albo innym > mieście... Opieszałość, opieszałość i jeszcze raz opieszałość! > - typowe dla Szczecina! Z niczym nie możemy zdążyć...

Czlowieku, ty w ogole wiesz co mowisz, jestes tego swiadomy? Przeanalizuj dwa duze kartony pelne papieru - gdzie masz zapisane 2*2+2*2^2-pier64=4 zamiast 2+2=4 - w miesiac i wprowadz odpowiednie zmiany.

--- Mareczek

Intergalactic Proton Powered Electrical Tentacled Advertising Droids

wysłane przez Piotr

Mareczek napisał(a):

> Czlowieku, ty w ogole wiesz co mowisz, jestes tego swiadomy? > Przeanalizuj dwa duze kartony pelne papieru - gdzie masz zapisane > 2*2+2*2^2-pier64=4 zamiast 2+2=4 - w miesiac i wprowadz > odpowiednie zmiany.

Po pierwsze po co wybiegali z terminem 28 luty? Po drugie "Dostaliśmy całe tomy analiz badań, ale to lektura kompletnie niezrozumiała. Ci, którzy przeprowadzali badania, potraktowali temat zbyt naukowo - uważa Wicik, który dziś jest na emeryturze". Czyli wygląda na to, że cały proces nie udbywa się tak jak powinien, a wręcz nieprawidłowo...Czyja to wina?
A propo tego co zacytowałeś. To czy w ZDiTMie nie ma ekonomistów??

Штирлиц

wysłane przez Piotr

Stirlitz napisał(a):

> A propo tego co zacytowałeś. To czy w ZDiTMie nie ma ekonomistów??

i czy mają komputery :). Na samo hasło ZDiTM robi mi się niedobrze...O podwyżki to potrafią walczyć, ale o większe dotacje dla KM to już nie...
Piotr napisał(a):

> Na samo hasło ZDiTM robi mi się niedobrze...

Być może można to leczyć...

Wpadnij kiedyś na Klonowica 5, porozglądaj się, porozmawiaj z ludźmi, a dopiero potem wyrokuj.
Piotr napisał(a):

> Po pierwsze po co wybiegali z terminem 28 luty?

Kto wybiegał? Gdzie wybiegał?

wysłane przez Piotr

mkubien napisał(a):

> Kto wybiegał? Gdzie wybiegał?

Ok może to wymysł Rebendy, a może i nie...ale "Dostaliśmy całe tomy analiz badań, ale to lektura kompletnie niezrozumiała. Ci, którzy przeprowadzali badania, potraktowali temat zbyt naukowo - uważa Wicik, który dziś jest na emeryturze" to już powiedział Pan Wicik, wieć jak to rozumieć? Czyli prace przebiegają tak jak powinny? Wygląda na to, że nie do końca... Może gdyby badania były prowadzone w sposób zrozumiały dla pracowników ZDiTM to wyniki prac można byłoby uwzględnić w szykowanym przetargu, a tak?
Piotr napisał(a):

> Może gdyby badania były prowadzone w sposób zrozumiały > dla pracowników ZDiTM to wyniki prac można byłoby uwzględnić w > szykowanym przetargu, a tak?

Z pewnych względów nie mogę mówić, co konkretnie znajduje się w opracowaniu. Powiem tylko, że sprawa nie rozbija się o rozumienie bądź nie wyników badań przez pracowników ZDiTM.

Nie było szans na uwzględnienie wyników w ogłoszonym właśnie przetargu. Wymagają one przeanalizowania i nie można tego zrobić "na kolanie". Powtarzam ponownie, że nikt nie planował opierać się w obecnym przetargu na wynikach badań, a stwierdzenia Rabendy są tylko i wyłącznie jego wymysłami.

wysłane przez torwid (gość)

mkubien napisał(a):

> Nie było szans na uwzględnienie wyników w ogłoszonym właśnie przetargu. > Wymagają one przeanalizowania i nie można tego zrobić "na kolanie". > Powtarzam ponownie, że nikt nie planował opierać się w obecnym > przetargu na wynikach badań...

I nie żebym kochał ZDiTM czy zażarcie go bronił, ale tu się akurat z Maćkiem zgodzę. Niektóre gazety ;) od razu tłumaczyły, że przetarg będzie na 9/12 miesięcy (bo takie wersjiue krążyły), by w kolejnym, już na dłuższy okres, uwzględnić wyniki badań. A że i ten poprzedni przetarg nie wyszedł, z zupełnie innych przyczyn, to już jest inna sprawa...
Piotr napisał(a):

> Po pierwsze po co wybiegali z terminem 28 luty? Po drugie > Czyja to wina?

Napewno nie ZDiTM. To jest chory wymysł pana Rabendy na potrzeby swojego artykułu. Jak zwykle pan redaktor niewiele zrozumiał i wszystko pokręcił. Nie można przeanalizować i ustalić nowej siatki połączeń komunikacjnych miasta w ciągu miesiąca. Jest to syzyfowa praca. Napewno krzyczałbyć, gdyby zostało to zrobione po łebkach. Daj szansę ZDiTM-owi na przeanalizowanie tego materiału, a wtedy powstanie prawidłowa już sieć połączeń. Tak jak napisałem w poprzednim poście, punkt widzenia zależy od punktu siedzenia.

--- cogito ergo sum

cogito ergo sum

wysłane przez Piotr

jas59 napisał(a):

> Daj szansę > ZDiTM-owi na przeanalizowanie tego materiału, a wtedy powstanie > prawidłowa już sieć połączeń.

ale z tego co powiedział Pan Wicik wynika, że ZDiTM nie ogarnia tego materiału...Ok pożyjemy zobaczymy...Szkoda, że wynik prac przez najbliższy rok będzie leżał w szufladzie (z racji niemożliwości wdrożenia w życie).
Piotr napisał(a):

> Szkoda, że wynik prac przez > najbliższy rok będzie leżał w szufladzie (z racji niemożliwości > wdrożenia w życie).

Przecież już napisałem, że przerobienie sieci to jest przynajmniej pół roku roboty. Tak więc wyniki nie będą leżeć w szufladzie i się kurzyć, tylko będą wykorzystywane do opracowania nowej sieci, która powinna być gotowa mniej więcej do końca roku, żeby można było z nią wystartować do następnego przetargu. Oczywiście konieczne jest też przeprowadzenie badania więźby. Bez tego wyniki faktycznie można dać na przemiał, bo się praktycznie do niczego nie przydadzą.

wysłane przez Piotr

mkubien napisał(a):

> Tak więc wyniki nie będą leżeć w szufladzie i się kurzyć, > tylko będą wykorzystywane do opracowania nowej sieci, która powinna być > gotowa mniej więcej do końca roku, żeby można było z nią wystartować do > następnego przetargu.

Ja nie miałem na myśli, że w ogóle nie będą wykorzystane :). Ponieważ ostatnio z przetargami są niezłe cyrki to i jest szansa, że sprawa przeciagnie się do końca roku ;), akurat kiedy będzie opracowana nowa sieć. Być może tak byłoby lepiej...Być może okaże się, że opracowana nowa sieć będzie tańsza w utrzymaniu i będzie można podwyższyć stawki ;).

wysłane przez techno

> ale z tego co powiedział Pan Wicik wynika, że ZDiTM nie ogarnia tego > materiału..

Jak znam dyrektora Wicika, to mógłbym się założyć, że on by takich słów nie wypowiedział. Tym bardziej, że pracownicy ZDiTM świetnie się orientują w tym, co się znajduje w opracowaniu. Szkoda tylko, że jest ich tak mało...

Problemy z matematyką? Zadzwoń! 0-800-[(10x)(13i)^2]-[sin(xy)/2.362x]
Piotr napisał(a):

> Po pierwsze po co wybiegali z terminem 28 luty?

To Krakow powiedzial ze dostarcza dane do 28.02. I pewnie dostarczyl, ale to Rabenda ma chora wizje opracowania tego i wprowadzenia zmian w miesiac.

> Po drugie > Czyli wygląda na to, że cały proces nie udbywa się tak jak > powinien, a wręcz nieprawidłowo...Czyja to wina?

Ktoras ze stron - moze byc Krakowa, bo podali te wyniki w zlej formie, albo ZDiTMu, gdyz nie podal w jakiej formie mialyby one byc. Nie znam sie na tyle dobrze, aby okreslic winnego.

--- Mareczek

Intergalactic Proton Powered Electrical Tentacled Advertising Droids

wysłane przez techno

Nie ważne czyja "wina", jeżeli można mówić o winie. Wszystko było wykonywane zgodnie z terminami przewidzianymi w umowie, a fakt nanoszenia poprawek występuje zawsze przy tego rodzaju opracowaniach. Więc niech nikt się nie martwi. Red. Rabenda po prostu poleciał sobie w kulki z tym artykułem. Szczególnie, że na pierwszej stronie lokalnej "wybiórczej" wygląda to tak, jakby chcieli dorównać Faktowi... Aż po prostu człowiek załamuje ręce czytając takie bzdury. Przykre...

Problemy z matematyką? Zadzwoń! 0-800-[(10x)(13i)^2]-[sin(xy)/2.362x]

wysłane przez Piotr

techno napisał(a):

> Aż po prostu człowiek załamuje ręce czytając takie bzdury. Przykre...

Tylko dlaczego w całą sprawę zaangażował się wiceprezydent? Dlaczego ZDiTM jest oporne w udzielaniu informacji? Jakiś problem na pewno wystąpił...

wysłane przez mmm

Piotr napisał(a):

> Tylko dlaczego w całą sprawę zaangażował się wiceprezydent? Dlaczego > ZDiTM jest oporne w udzielaniu informacji? Jakiś problem na pewno > wystąpił... A co miał odpowiedzieć Grabiec jak przyszedł do niego Rabenda i mówi mu ze pisze taki artykuł w takim tonie. Problem tu jest taki że Rabenda forsuje trase siódemki z czasu przebudowuy Krzywoustego i za tym chodzi. Ten artykuł to tylko "odprysk" tego pomysłu.

wysłane przez techno

> Tylko dlaczego w całą sprawę zaangażował się wiceprezydent? Dlaczego > ZDiTM jest oporne w udzielaniu informacji? Jakiś problem na pewno > wystąpił...

A jakie informacje miał udzielać???? Przecież do raportu w tym momencie wnoszone są poprawki, więc wersja niepoprawiona nie jest oficjalnym dokumentem. Informacje mógłby Tobie udzielić tylko wykonawca, ale wykonawca nie zrobi tego, przed przyjęciem raportu przez ZDiTM.

Problemy z matematyką? Zadzwoń! 0-800-[(10x)(13i)^2]-[sin(xy)/2.362x]

wysłane przez techno

Niekompetencja red. Rabendy wręcz mnie przeraża! Jeżeli on, razem z kolegą Szylińskim, myśli, że w tydzień da się zmienić sieć komunikacji miejskiej to się grubo myli. Poza tym tutaj szkaluje się dobre imię zarówno SITK-u, Uniwersytetu jak i świetnego partnera w realizacji projektu jakim jest dla nas ZDiTM. Tego nie można tak zostawić.

Problemy z matematyką? Zadzwoń! 0-800-[(10x)(13i)^2]-[sin(xy)/2.362x]

wysłane przez Phobos 17

> Poza tym tutaj > szkaluje się dobre imię zarówno SITK-u,

Dobre imię SITK-u? Tego SITKu co to twierdzi, że uprzywilejowanie KM względem samochodow osobowych jest "niezrozumiałe, a wręcz szkodliwe"? Tego SITKu co twierdzi, że ludzie powinni chodzić po piwnicach, bo powierzhnia ziemii ma być wyłącznie dla samochodów? Tego SITKu co to pochwala decyzję sprzed 30paru lat o zamknięciu ruchu tramwajowego w sporej części centrum?

Jak wspanialy SITK napisze raporcik w stylu "rozpedzic zditm w 4 wiatry i wposcic do miasta busiarzy" to też będziesz bronił "dobrego imienia" SITK? :-/

--- "God does not play dice" - A. Einstein

Masz prawo odmówić odpowiedzi na ten post. Bez względu, czy z tego prawa skorzystasz - wszystko co napiszesz może być wykorzystane przeciwko tobie.

wysłane przez MQ 0

Phobos napisał(a):

> Dobre imię SITK-u? Tego SITKu co to twierdzi, że > uprzywilejowanie KM względem samochodow osobowych jest > "niezrozumiałe, a wręcz szkodliwe"? [ciach]

Nie, tego SITK-u z Krakowa.

--- Jak widzę nazwisko "Mariusz Rabenda", dostaję wysypki.

wysłane przez Phobos 17

> Nie, tego SITK-u z Krakowa.

W takim razie, skoro istnieje jakiś inny SITK, to psuje "dobre imie" tego pierwszego.

Masz prawo odmówić odpowiedzi na ten post. Bez względu, czy z tego prawa skorzystasz - wszystko co napiszesz może być wykorzystane przeciwko tobie.

wysłane przez MQ 0

Phobos napisał(a):

> W takim razie, skoro istnieje jakiś inny SITK, to psuje "dobre > imie" tego pierwszego.

Istnieje jeden SITK, ale ma swoje oddziały. Skorzystano z usług Krakowa, bo widocznie Szczecin nie ma pojęcia o badaniach ;-)

--- Jak widzę nazwisko "Mariusz Rabenda", dostaję wysypki.

wysłane przez Phobos 17

> Istnieje jeden SITK, ale ma swoje oddziały. Skorzystano z usług > Krakowa, bo widocznie Szczecin nie ma pojęcia o badaniach ;-)

To jeśli istnieje jakaś logicznie myśląca centrala SITK to może niech im ktoś zasugeruje, aby przyjrzeli się działalności SITK Szczecin - pewnie mają w statucie punkt o dbaniu o dobre imię Stowarzyszenia...

--- "God does not play dice" - A. Einstein

Masz prawo odmówić odpowiedzi na ten post. Bez względu, czy z tego prawa skorzystasz - wszystko co napiszesz może być wykorzystane przeciwko tobie.

wysłane przez X

Proponuję,aby ktoś wreszcie wręczył Rabendzie ten dyplom.Facet mógłby nasze forum czasami odwiedzić,może wtedy zajął by sie innym tematem niz KM::/:/:/:/:/

"W Szwecji jest tyle samo samobójstw co w Polsce, bo tam jest ciemno" (c) Piotr Szumlewicz

wysłane przez Pepe 90

Romanas napisał(a):

> Facet mógłby nasze forum czasami odwiedzić,może wtedy > zajął by sie innym tematem niz KM::/:/:/:/:/

Jeszcze czego, niech lepiej nie wchodzi na komis, jeszcze tu zacznie tworzyc Bóg wie co! :(

wysłane przez X

man751 napisał(a):

> > Jeszcze czego, niech lepiej nie wchodzi na komis, jeszcze tu > zacznie tworzyc Bóg wie co! :(

Ale może wreszcie zacząłby pisać rozsądniejsze artykuły jakby zobaczył jakie o nim mają zdanie miłośnicy:/:/:/:/

"W Szwecji jest tyle samo samobójstw co w Polsce, bo tam jest ciemno" (c) Piotr Szumlewicz

wysłane przez Pepe 90

Romanas napisał(a):

> Ale może wreszcie zacząłby pisać rozsądniejsze artykuły jakby > zobaczył jakie o nim mają zdanie miłośnicy:/:/:/:/

Ryzyko jest jednak dosyc duże, że jednak nie zacznie. :P

wysłane przez X

man751 napisał(a):

> > Ryzyko jest jednak dosyc duże, że jednak nie zacznie. :P

Ale jednak powinien,wymysla jakieś wydziały z kosmosu,chce zreformować całą sieć komunikacji miejskiej w miesiąć....ehhh jak czytam jego artykuły to mi sie odbija oranżada z komuni:)

"W Szwecji jest tyle samo samobójstw co w Polsce, bo tam jest ciemno" (c) Piotr Szumlewicz

wysłane przez Piotr

"Nowy układ zbiorowy jest teraz zbliżony do tego, który obowiązuje w MZK." (no super, czyli to 150tys mogło iść na KM). Jak polemizować z faktami? Jak polemizować z zaniedbaniami ZDiTM? Więcej obiektywizmu! Możecie ignorować artykuły Rebendy, ale Pan Wicik wygrał tutaj plebiscyt więc chyba jest wiarygodną osobą? Jasno dał do zrozumienia, że przygotowane materiały nie były zrozumiałe...Tak ciężko przyznać się do błędów? a może Pan Wicik również nie wie co mówi? Prace nie przebiegają tak jak powinny i koniec kropka.

wysłane przez MQ 0

Piotr napisał(a):

> Pan Wicik [...] Jasno dał do zrozumienia, że > przygotowane materiały nie były zrozumiałe...

Nie pan Wicik tak powiedział, a pan Rabenda tak napisał. Dwie różne rzeczy. Widziałem te materiały. Nie było tam chyba niczego niezrozumiałego.

> Prace nie przebiegają tak jak powinny i koniec kropka.

Howgh.

--- Jak widzę nazwisko "Mariusz Rabenda", dostaję wysypki.

wysłane przez Piotr

mkubien napisał(a):

> Nie pan Wicik tak powiedział, a pan Rabenda tak napisał.

ale skąd wiesz? To poważne oskarżenie...Jeżeli jest tak jak mówisz to należy napisać do gazety i zgłosić Panu Wicikowi :).

wysłane przez MQ 0

Piotr napisał(a):

> ale skąd wiesz? To poważne oskarżenie...Jeżeli jest tak jak > mówisz to należy napisać do gazety i zgłosić Panu Wicikowi :).

Cierpliwości.

wysłane przez Paweł Ogrodnik (gość)

Jak polemizować z faktami? Jak polemizować z > zaniedbaniami ZDiTM? Więcej obiektywizmu! Możecie ignorować > artykuły Rebendy, ale Pan Wicik wygrał tutaj plebiscyt więc > chyba jest wiarygodną osobą? Jasno dał do zrozumienia, że > przygotowane materiały nie były zrozumiałe...Tak ciężko > przyznać się do błędów? a może Pan Wicik również nie wie co > mówi? Prace nie przebiegają tak jak powinny i koniec kropka.

Drogi Piotrze. Dyrektor Wicik w życiu nie wypowiedziałby takich słów, chociażby ze względu na to, że nie wypada. Poza tym zespół, który w ZDiTMie odbierał raport wykonał kawał dobrej roboty i przedstawił nam trochę swoich spostrzeżeń, dzięki którym mogliśmy się zabrać do nanoszenia poprawek. Jeżeli te materiały nie były zrozumiałe dla fachowców, to ja jestem z księżyca. Oni doskonale wiedzieli, co otrzymali, dlatego pojawiły się spostrzeżenia, które my, jako organizatorzy, wprowadzamy do raportu.

Prace przebiegają zgodnie z planem, a przyznanie czasu na uzupełnienie raportu jest przewidziane w umowie. Więc afery być niepowinno. I wszelkie szukanie sensacji jest w tym momencie bezpodstawne.

wysłane przez Piotr

Paweł Ogrodnik napisał(a):

> Prace przebiegają zgodnie z planem, a przyznanie czasu na > uzupełnienie raportu jest przewidziane w umowie. Więc afery być > niepowinno. I wszelkie szukanie sensacji jest w tym momencie > bezpodstawne.

Dobrze, ale w takim razie wszystkie przekłamania w artykule powinny zostać zgłoszone...Jeżeli artykuł ten zawiera tak wiele błędów to w ogóle nie powinien zostać publikowany (wiadomo, że nie mamy wpływu na to co drukuje wyborcza, ale nie musimy umieszczać tych wypocin tutaj w mkm.szczecin.pl).

wysłane przez MQ 0

Piotr napisał(a):

> nie mamy wpływu na to co drukuje wyborcza, ale nie musimy > umieszczać tych wypocin tutaj w mkm.szczecin.pl).

A potem by nam wypominano, że coś przemilczeliśmy :> Jest artykuł, jest i sprostowanie tych bredni przez ludzi zaangażowanych w badania, więc nie powinno być już wątpliwości.

--- Jak widzę nazwisko "Mariusz Rabenda", dostaję wysypki.

wysłane przez Piotr

mkubien napisał(a):

> A potem by nam wypominano, że coś przemilczeliśmy :> > Jest artykuł, jest i sprostowanie tych bredni przez ludzi > zaangażowanych w badania, więc nie powinno być już wątpliwości.

Ok i temat uważam za zamknięty :>>>

wysłane przez Paweł Ogrodnik (gość)

> Dobrze, ale w takim razie wszystkie przekłamania w artykule > powinny zostać zgłoszone...Jeżeli artykuł ten zawiera tak wiele > błędów to w ogóle nie powinien zostać publikowany (wiadomo, że > nie mamy wpływu na to co drukuje wyborcza, ale nie musimy > umieszczać tych wypocin tutaj w mkm.szczecin.pl).

I wszystkie błędy zostaną oficjalnie wytknięte. Ja się zapytam, tylko dlaczego red. Rabenda się do nas nie zgłosił na porządną rozmowę, a później wychodzi, że zespół kierowany przez jednego z najlepszych w kraju specjalistów w komunikacji miejskiej jest zespołem nieudaczników, którzy piszą po marsjańsku i nikt sobie z tym nie może poradzić.

wysłane przez Piotr

Paweł Ogrodnik napisał(a):

> I wszystkie błędy zostaną oficjalnie wytknięte.

Może najlepiej byłoby napisać własny artykuł (najlepiej taki od kuchni...) o zespole pracującym nad nową siatką KM i posłać do innej gazety :>>> albo chociaż na komis, bo tak właściwie poza forum niewiele pisze się o tym, a to ciekawy temat biorąc pod uwagę, że większych zmian w KM dokonuje się raz na jakiś czas...

wysłane przez Paweł Ogrodnik (gość)

> Może najlepiej byłoby napisać własny artykuł (najlepiej taki od > kuchni...) o zespole pracującym nad nową siatką KM i posłać do innej > gazety :>>> albo chociaż na komis, bo tak właściwie poza forum > niewiele pisze się o tym, a to ciekawy temat biorąc pod uwagę, że > większych zmian w KM dokonuje się raz na jakiś czas...

Raczej w żadnej gazecie oprócz branżowych to nie przejdzie. Ale spokojnie. Po wszystkim. Na razie zostaliśmy zaatakowani, a to nie przyspieszy prac...