Forum

Nauka jazdy

wysłane przez (użytkownik usunięty)

Widać MZK wzieło się ostro za szkolenie nowych motorniczych. Ostatnio można zaobserwować składy 105 jako nauki jazdy. A moje pytanko jest takie.Czy po zakupie TATR też MZK przewiduje wystawić jeden model do szkolenia motorniczych?Wszak jest to nowy model TRAMA i wypadało by chyba:)

wysłane przez luki663719 17

> Widać MZK wzieło się ostro za szkolenie nowych motorniczych. > Ostatnio można zaobserwować składy 105 jako nauki jazdy. > A moje pytanko jest takie.Czy po zakupie TATR też MZK > przewiduje wystawić jeden model do szkolenia > motorniczych?Wszak jest to nowy model TRAMA i wypadało by > chyba:)

Eee tam, szkoda, na liniach będą potrzebne i to bardzo... :)

wysłane przez Pepe 234

luki663719 napisał(a):

> Eee tam, szkoda, na liniach będą potrzebne i to bardzo... :)

No napewno będą potrzebne na liniach, ale żeby 23 sztuki mogły jeżdzic to trzeba do nich około 60-70 ludzi przeszkolic, może nawet więcej. I jeśli faktycznie wszystko zostanie dograne to byc może te szkolenia na tatry odbędą się już w wakacje.

wysłane przez (użytkownik usunięty)

man751 napisał(a):

> No napewno będą potrzebne na liniach, ale żeby 23 sztuki mogły > jeżdzic to trzeba do nich około 60-70 ludzi przeszkolic, może > nawet więcej. I jeśli faktycznie wszystko zostanie dograne to byc > może te szkolenia na tatry odbędą się już w wakacje.

A wiadomo gdzie u nas czy w berlinie. U nas mam na myśli że dadzą nam jeden tram do szkolenia. Czy raczej opcja nr.2 wyjazd załogi do berlina?

wysłane przez tramwajowy informator (gość)

dyrdus napisał(a):

> A wiadomo gdzie u nas czy w berlinie. > U nas mam na myśli że dadzą nam jeden tram do szkolenia. > Czy raczej opcja nr.2 wyjazd załogi do berlina?

A nielepiej sie szkolić na naszych torach, gdzie jest inaczej niż w Berlinie. zreztą u nich izolatory są inne tj. możja przejeżdżać przez nie na jeździe

wysłane przez kajetansz 65

tramwajowy informator napisał(a):

> A nielepiej sie szkolić na naszych torach, gdzie jest inaczej niż w > Berlinie. zreztą u nich izolatory są inne tj. możja przejeżdżać przez > nie na jeździe

ja ich większość zaobserwowałem przed przystankami.

Штирлиц

wysłane przez tramwajowy informator (gość)

Stirlitz napisał(a):

> ja ich większość zaobserwowałem przed przystankami.

no bardziej juz na przystankach
OT

wysłane przez torwid (gość)

dyrdus napisał(a):

> A wiadomo gdzie u nas czy w berlinie. > U nas mam na myśli że dadzą nam jeden tram do szkolenia. > Czy raczej opcja nr.2 wyjazd załogi do berlina?

A wiadomo, kiedy zaczniesz sprawdzać swoje posty przed wysłaniem? Sorry, ale już nie wyrabiam, a mam wrażenie, że jesteś mocno odporny na wiedzę i jakiekolwiek sugestie. Może mniej netu, więcej książek? Pzdr

wysłane przez kajetansz 65

dyrdus napisał(a):

> Widać MZK wzieło się ostro za szkolenie nowych motorniczych. > Ostatnio można zaobserwować składy 105 jako nauki jazdy.

Jak 5 lat temu przyjechały bulwy to szkolono motorowych, więc możliwe, że teraz też ich przeszkolą. Ale to bedzie w większości mogło wyglądać w ten sposób: "patrz to jak w KSie, tu dzojstik, tu predkosciomierz, a tu drzwi. A teraz pojedz troche i zobacz czy dobrze Ci się jeździ" :-)

Штирлиц

wysłane przez (użytkownik usunięty)

Stirlitz napisał(a):

> Jak 5 lat temu przyjechały bulwy to szkolono motorowych, więc > możliwe, że teraz też ich przeszkolą. Ale to bedzie w > większości mogło wyglądać w ten sposób: "patrz to jak w KSie, > tu dzojstik, tu predkosciomierz, a tu drzwi. A teraz pojedz > troche i zobacz czy dobrze Ci się jeździ" :-)

Znając nasze realia to całkiem możliwe:) A potem bendą historie pod tytułem nie moge otworzyć dzwi,albo ich zamknąc lub stanie tram na środku skrzyżowania i zdechnie:) Opcji wiele.