Forum

Doczepa na Bisie

zdjęcie
Doczepa na bisie
zbyt mało ocen, aby obliczyć średnią

wysłane przez (użytkownik usunięty)

Tego już nie bedzie,a swoją drogą to nawet fajnie wyglądało:))) Czy te doczepy były bierne bo nie bardzo kojarze?
1

wysłane przez 105ngs

dyrdus napisał(a):

> Czy te doczepy były bierne bo nie bardzo kojarze?

A widzisz tam gdzieś pantograf ? :>

wysłane przez (użytkownik usunięty)

105ngs napisał(a):

> A widzisz tam gdzieś pantograf ? :>

Nie nie widze.Dzieki po prostu nie byłem pewien i tyle dzieki za info:)

wysłane przez kajetansz 65

105ngs napisał(a):

> A widzisz tam gdzieś pantograf ? :>

To czy jest pantograf czy go nie ma wcale nie świadczy o bierności doczepy. Np. 805NM w Bygoszczy jako drugi wóz w składzie nie ma kabiny motorniczego ani pantografu a jest doczepą czynną. Więc o bierności lub nie decyduje obecność silnika, a doczepy l czy też B4 ich nie miały, więc były doczepami biernymi.

Штирлиц

wysłane przez 105ngs

Stirlitz napisał(a):

> To czy jest pantograf czy go nie ma wcale nie świadczy o > bierności doczepy. Np. 805NM w Bygoszczy jako drugi wóz w > składzie nie ma kabiny motorniczego ani pantografu a jest doczepą > czynną. Więc o bierności lub nie decyduje obecność silnika, a > doczepy l czy też B4 ich nie miały, więc były doczepami biernymi.

Ok, Stirlitz, masz mnie, zapomniałem o kabelkach między wagonami :D

wysłane przez kajetansz 65

105ngs napisał(a):

> Ok, Stirlitz, masz mnie, zapomniałem o kabelkach między wagonami :D

Doczepa bierna tez ma kabelki. :-P

Штирлиц

wysłane przez Kondziu 1

dyrdus napisał(a):

> Tego już nie bedzie,a swoją drogą to nawet fajnie > wyglądało:))) > Czy te doczepy były bierne bo nie bardzo kojarze?

co nie bedzie? moze 505 nie bedzie, 953 ma sie w miare dobrze, nawet pomaranczowa tablica 3 sie zachowala bierne, byly i są

wysłane przez Kondziu 1

Kondziu napisał(a):

> co nie bedzie? moze 505 nie bedzie, 953 ma sie w miare dobrze, > nawet pomaranczowa tablica 3 sie zachowala > bierne, byly i są na date zerknalem, tej, to moze to 917??? z przodu? tabliczka 6bis tez sie pewnie znajdzie ;)

wysłane przez torwid (gość)

Kondziu napisał(a):

> na date zerknalem, tej, to moze to 917??? z przodu? > tabliczka 6bis tez sie pewnie znajdzie ;)

No właśnie mimo usilnych starań i przewertowaniu paru albumów, nie mam nigdzie ujęcia z przodu, więc nie wiem, który z GT6 robi za pociągowego

wysłane przez 105ngs

torwid napisał(a):

> No właśnie mimo usilnych starań i przewertowaniu paru albumów, nie > mam nigdzie ujęcia z przodu, więc nie wiem, który z GT6 robi za > pociągowego

Sądząc po dacie i fakcie, iż pociągowy jest w barwach miejskich wnioskuję, że nie może to być nic innego niż 917. :) W ogóle 917 był chyba jedynym miejskim helmutem na Golęcinie, który jeździł z doczepami, czy tylko mi się wydaje ?

wysłane przez Pepe 90

105ngs napisał(a):

> Sądząc po dacie i fakcie, iż pociągowy jest w barwach miejskich > wnioskuję, że nie może to być nic innego niż 917. :) W ogóle 917 był > chyba jedynym miejskim helmutem na Golęcinie, który jeździł z > doczepami, czy tylko mi się wydaje ?

To prawda pozostałe golęcińskie czyli #912, #913, #916 i #919 jeździły z doczepami wyłącznie w malowaniu reklamowym. :)

wysłane przez Luke_Police 151

A ta wybita szyba przy środkowych drzwiach to czyja sprawka ? Na Pomorzanach też kamieniami rzucają :-/

Technik serwisu :)

wysłane przez (użytkownik usunięty)

Luke_Police napisał(a):

> A ta wybita szyba przy środkowych drzwiach to czyja sprawka ? > Na Pomorzanach też kamieniami rzucają :-/

To odbicie lustra !!

wysłane przez Luke_Police 151

Maciek napisał(a):

> To odbicie lustra !!

Rzeczywiście :-D na pierwszy rzut oka wygląda jak dziura w szybie, tylko zacząłem się zastanawiać co w tej dziurze robi kawałek tramwaju :D

Technik serwisu :)