Forum

Jednak NG262

Przeprowadziliśmy dziś małe śledztwo, mające na celu zdobycie większej ilości danych o autobusach z Oslo, które niedawno kupiło SPPK. Niestety, informacji na ten temat jest jak na lekarstwo.

wysłane przez M21 1

Ni no super one są w wieku naszych 312 . Naprawde super tylko chwalic sppk . Szczecinskie spułki powinny sie uczyc od Polic .

wysłane przez Wojciech

M21 napisał(a):

> Szczecinskie spułki powinny sie uczyc od Polic

Ortografi też ktoś tu powinien się uczyć...

"Co u innych nierealne, u nas staje się normalne" Tramwaje Szczecińskie

wysłane przez M21 1

Wojciech napisał(a):

> Ortografi też ktoś tu powinien się uczyć...

Oj staram się . Już nawet czytam co napisze .

wysłane przez leks 15

A ten 255 konny silnik to nie za słaby na taki autobus :( ?

wysłane przez Administracja 0

Za to ten kolega ani nie czyta, ani się nie uczy. Tyle, że chodzi tutaj o posługiwanie się forum...

wysłane przez LLUZNIAK

lex napisał(a):

> A ten 255 konny silnik to nie za słaby na taki autobus :( ?

A czy 260 koni w dąbskich NG 272 jest ok? :>

wysłane przez MC (gość)

LLUZNIAK napisał(a):

> A czy 260 koni w dąbskich NG 272 jest ok? :>

Taa jak tam jest 260 to jakim cudem mają nazwę 272? tam _musi_ być 270. Choćby na ucho - 260 konny silnik jest w solówkach z berlina. czy tak samo brzmi ten z NG272?

wysłane przez LLUZNIAK

MC napisał(a):

> Taa jak tam jest 260 to jakim cudem mają nazwę 272? tam _musi_ być 270. > Choćby na ucho - 260 konny silnik jest w solówkach z berlina. czy tak > samo brzmi ten z NG272?

Nie, bo to są zupełnie inne silniki. W NG 272 masz zamontowane silniki MAN D0826 LUH 02 o pojemności 6,87 posiadające 6 cylindrów, natomiast w NL 202/262 jest MAN D 2865 LUH 09 posiadający 5 cylindrów. Oba silniki mają tę samą moc, ale pochodzą z różnych linii i posiadają różne ilości cylindrów (nie znam pojemności tego drugiego, ale zapewne jest nieco mniejsza od D0826).

wysłane przez MC (gość)

LLUZNIAK napisał(a):

> > Nie, bo to są zupełnie inne silniki.

No brawo i ten w przegubach jest mocniejszy.

> W NG 272 masz zamontowane silniki > MAN D0826 LUH 02 o pojemności 6,87 posiadające 6 cylindrów, natomiast w

Wiem że ma 6 garów :/ a to że są różne wersje tego D0826 to już nie widziałeś? to zobazc bo może one mają tylko 22km? bo też D0826 jest i w takiej wersji... i jest ten sam silnik w wersji na 198kW co po przeliczeniu daje 269km. koniec.

> NL 202/262 jest MAN D 2865 LUH 09 posiadający 5 cylindrów. Oba silniki > mają tę samą moc, ale pochodzą z różnych linii i posiadają różne ilości

Mają różną moc.

> cylindrów (nie znam pojemności tego drugiego, ale zapewne jest nieco > mniejsza od D0826).

Noo jasne - mniejszą - jak 10 litrów to mniej od niespełna 7 to jesteś dobry. BTW dotrzeć do danych o silnikach MANa nie jest trudno jak sie zajmujesz tymi opisami to moglbys sie postarać...

wysłane przez kajetansz 65

Wojciech napisał(a):

> Ortografi też ktoś tu powinien się uczyć...

Ortografii!!! Widzę, że teraz mamy tu do czynienia z patologiczną modą napędzaną przez Administracje wytykania błędów.

Штирлиц

wysłane przez Luke_Police 151

"Autobusy, które zakupiło SPPK, w Oslo były eksploatowane z numerami taborowymi 896 (ex Essen 3809), 897 (ex Essen ?), 898 (ex Essen 3820) i 899 (ex Essen 3821)."

A teraz zapewne dostaną numery #765 - #768. Zdziwiłbym się, gdyby było inaczej.

Technik serwisu :)

wysłane przez Filip_Police 7

Luke_Police napisał(a):

> A teraz zapewne dostaną numery #765 - #768. Zdziwiłbym się, > gdyby było inaczej.

Nareszczcie będzie numer od góry do dołu (7, 6, 5).