Forum

Kolejne projekty rozkładów

Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego zaprezentował kolejne projekty rozkładów jazdy. Tym razem są to dwie nowe koncepcje obsługi Wielgowa.

wysłane przez mmm

Tak to jest jak sie ulega naciskowi bardzo ważnych osób. Teraz trzeba kombinować. Wychodzi na to ze pętla przy Borsuczej to niewypał. Przeglądając proponowane rozkłady jazdy skłaniam sie do propozycji z powrotem 62 na stałą trasę + 73 do Wielgowa. A najlepiej jak by 62 i 73 jeżdziły tak jak kiedyś, a na petlę Borsucza niech sobie jedzie G.

wysłane przez Bartek (gość)

> Przeglądając proponowane rozkłady jazdy skłaniam sie do > propozycji z powrotem 62 na stałą trasę + 73 do Wielgowa. A > najlepiej jak by 62 i 73 jeżdziły tak jak kiedyś, a na petlę > Borsucza niech sobie jedzie G.

Ja sie sklaniam ku pomyslowi na linie 62P i 62L. Zauwaz ze z Baltyckiej w takim przypadku jest co 15 minut bus do Basenu. Mieszkancy Ploni maja drugi bezposredni bus do Dabia. Poza tym po wprowadzeniu tego pomyslu, moze uda go sie rowniez zaszczepic na linie 57P i 57L ;)

p. bartek

wysłane przez Jacek

mmm napisał(a):

> Wychodzi na to ze pętla przy > Borsuczej to niewypał.

No poza szczytem to ten wjazd kieszeniowy można nazwać "poznaj ulicę Bryczkowskiego z okna autobusu". A frekwencja na Borsuczej i Fiołkowej niejednokrotnie równa się 0...

> Przeglądając proponowane rozkłady jazdy skłaniam sie do > propozycji z powrotem 62 na stałą trasę + 73 do Wielgowa.

Hmm... ja chyba bym wolał jednak okrężnicę. Jedna linia zarówno do Dąbia, na Słoneczne jak i na Basen. Odpowiada mi to bardzo mimo, że jest to już tylko jedna linia zwykła do Wielgowa/Zdunowa/Sławociesza.

> A najlepiej jak by 62 i 73 jeżdziły tak jak kiedyś, a na petlę > Borsucza niech sobie jedzie G.

A i owszem. Tęsknię za tym. Radny Dzikowski przynajmniej w moich oczach nie sprawdził się w roli uszczęśliwiacza mieszkańców swojej ukochanej dzielnicy...

--- Pomyśl i zrób odwrotnie - prof. Kaliszuk :-)

wysłane przez mmm

Jacek napisał(a):

> No poza szczytem to ten wjazd kieszeniowy można nazwać "poznaj > ulicę Bryczkowskiego z okna autobusu". A frekwencja na > Borsuczej i Fiołkowej niejednokrotnie równa się 0..

Oczywiście masz na myśli wysiadających. Bo siedzący w autobusie są. Kiedyś jak zwiedzałem tę pętle to zauważywłem, że ludzie przyjechali w 73 posiedzieli te pięć minut i pojechali dalej czyli wcześniej wsiadaja i robia kółko. Do tego trzeba chyba jeszcze dodać ze odległość nowej pętli od poprzedniej trasy nie taka wielka.

wysłane przez Jacek

mmm napisał(a):

> Oczywiście masz na myśli wysiadających. Bo siedzący w autobusie > są.

Tak, oczywiście.

> Kiedyś jak zwiedzałem tę pętle to zauważywłem, że ludzie > przyjechali w 73 posiedzieli te pięć minut i pojechali dalej > czyli wcześniej wsiadaja i robia kółko.

Znany i lubiany patent - wsiadanie na tym samym przystanku, z którego wyruszamy w stronę naszego docelowego miejsca z tym, że w kierunku przeciwnym w celu zajęcia miejsc siedzących.

> Do tego trzeba chyba > jeszcze dodać ze odległość nowej pętli od poprzedniej trasy nie > taka wielka.

700m, czyli max. 10 minut drogi. Są osiedla, które mają dwa razy dalej do autobusu - choćby górne Podjuchy przy autostradzie, Żydowce, Dąbie w okolicach jeziora i działek...

--- Pomyśl i zrób odwrotnie - prof. Kaliszuk :-)

wysłane przez enka167 25

mmm napisał(a):

> Tak to jest jak sie ulega naciskowi bardzo ważnych osób. > Teraz trzeba kombinować. Wychodzi na to ze pętla przy > Borsuczej to niewypał.

Od poczatku to było do przewidzenia.

> Przeglądając proponowane rozkłady jazdy skłaniam sie do > propozycji z powrotem 62 na stałą trasę + 73 do Wielgowa.

Tez mysle, że to by było najlepiej. Frekwencja na odcinku do nowej pętli nie była mizerna.

wysłane przez mmm

enka167 napisał(a):

> Tez mysle, że to by było najlepiej. Frekwencja na odcinku do > nowej pętli nie była mizerna.

Tylko tak sobie myśle, ze wszyscy skupiają sie na Wielgowie, a po ostatnich zmianach stracili mieszkańcy Sławociesza i Płoni. 73 jeździ rzadziej. I widać to po tłoku w autobusach. Wcześniej 73 jeżdził częściej w szczycie rozkład powszedni obowiązywał też w soboty i niedzielę.

wysłane przez pioko17 37

mmm napisał(a):

> Wcześniej 73 > jeżdził częściej w szczycie rozkład powszedni obowiązywał też w > soboty i niedzielę.

Ale nie ma wielkiej różnicy - w soboty i w niedzielę każdy kurs jest oddawany o 3 minuty wcześniej niż w dni powszednie.

--- Ja chcę Klęskowo NŻ!

wysłane przez Błażej 3

A ja wczoraj w pośpiechu, spojrzałem tylko na pierwszy z rozkładów i myślałem, że to projekt wydłużenia linii 62 do Zdunowa do szpitala :D

A co do propozycji to jestem za tradycyjną opcją z 62 i 73, a jeszcze lepiej w wersji 62 z kieszenią, a 73 tylko do Zdunowa.

--- 70 - Heyki - Cukrowa 72 - Basen Górniczy - Śmierdnica 74 - Basen Górniczy - Os Bukowe