Forum
SPPK będzie jeździć przez 10 lat
- SPPK będzie jeździć przez 10 lat
- Pewni dla banków
wysłane przez zadzior (gość)
wysłane przez nuevo (gość)
> Ja pierdykam, ale u Was mało płacą za wozokilometr. Aż się > dziwie, że SPPK ma tak dobry tabor. Ale umowa na 10 lat na > pewno pozwoli na dalsze inwestycje i usługi świadczone przez > SPPK będą na jeszcze wyższym poziomie..
Zgadzam się z Tobą w 100%. Te stawki są glodowe, ale co maja powiedzieć w SPAD i SPAK?
wysłane przez leks 17
> Ja pierdykam, ale u Was mało płacą za wozokilometr. Aż się > dziwie, że SPPK ma tak dobry tabor.
bo SPPK to porządna firma i się po prostu staraja, to widać.
--- czerwona, czerwona, czerwona... $^&$%$& :/
wysłane przez t105n 49
> Ja pierdykam, ale u Was mało płacą za wozokilometr. Aż się > dziwie, że SPPK ma tak dobry tabor.
Wyobraź sobie, jaki mielibyśmy tabor, gdyby spółki dostawały choćby tyle co wasze MZA. Ikarusy i M11-tki już dawno odjechałyby do historii.
wysłane przez zadzior (gość)
> zadzior napisał(a):
> > Ja pierdykam, ale u Was mało płacą za wozokilometr. Aż się > > dziwie, że SPPK ma tak dobry tabor. > > Wyobraź sobie, jaki mielibyśmy tabor, gdyby spółki dostawały > choćby tyle co wasze MZA. Ikarusy i M11-tki już dawno > odjechałyby do historii.
Fakt. MZA dostają po 5,60 za wozokilometr niezależnie od typu pojazdu. Ale MZA ma do natychmiastowej wymiany jakieś 300 wozów. To chyba więcej niż mają mają autobusów Wasze 3 spółki razem wzięte. Inna sprawa, że koszty w Warszawie są też niestety wyższe. Ale stawki u Was są rzeczywiście głodowe.
wysłane przez Phobos 17
Pytania pojawiają się dwa: - jaki odsetek taboru stanowi te 300 wozów. - co rozumie się w Warszawie za "do natychmiastowej wymiany"...
Masz prawo odmówić odpowiedzi na ten post. Bez względu, czy z tego prawa skorzystasz - wszystko co napiszesz może być wykorzystane przeciwko tobie.
wysłane przez t105n 49
> Pytania pojawiają się dwa: > - jaki odsetek taboru stanowi te 300 wozów.
300 wozów MZA, to jest jakieś 20% ich stanu.
> - co rozumie się w Warszawie za "do natychmiastowej wymiany"...
Naliczyłem ok. 250 autobusów, które osiągnęły pełnoletność, a kolejne dziesiątki zbliżają się do tego wieku. Kolega zadzior ewentualnie mnie poprawi ;-)
wysłane przez Phobos 17
Sporo, ale u nas procent taboru, jaki powinien zostać wymieniony też oscyluje w okolicach 18-23%...
> Naliczyłem ok. 250 autobusów, które osiągnęły pełnoletność, a kolejne > dziesiątki zbliżają się do tego wieku.
Ale przyjąłeś kryterium wiekowe, które nie zawsze jest prawidłowe :-) Bo nikt mi nie wmówi, że 16 letnia M11 nadaje się do wymiany bardziej niż 14 letni NG272 :-)
Masz prawo odmówić odpowiedzi na ten post. Bez względu, czy z tego prawa skorzystasz - wszystko co napiszesz może być wykorzystane przeciwko tobie.
wysłane przez Piotr
wysłane przez leks 17
> Bardzo fajnie, że chociaż policka spółka może funkcjonować na > prawie normalnych warunkach :), a u nas to niestety > niemożliwe ;). Teraz możemy robić zakłady co przyjedzie do > Szczecina ;). Ciekawe, czy SPPK zdecyduje się na zakup > klimatyzowanych busów...
No tak, moim zdaniem jeśli SPPK chce być spółką na wysokim poziomie to niestety, ale trzeba się zdecydować na klimatyzacje. Co do tego co przyjedzie to raczej odpowiedź jest prosta: MAN tu obstawiam jeśli chodzi o przegubowce NG263, a krótkie też jakiś Lions. Niesądze by miałby tu jakieś szanse Jelcz, Solaris czasem lubi pokrzyżować czyjeś plany więc nie można być pewnym czy i tej marki wozy się nie pojawią - tak czy siak nie byłoby źle. Mam tylko nadzieje, że żaden wysokopodłogowy Mercedes Conecto się tutaj nie wpie*****... Pozostaje mi życzyć SPPK i Panu prezesowi, który dzielnie walczył o umowe powodzenia...
--- czerwona, czerwona, czerwona... $^&$%$& :/
wysłane przez Phobos 17
Jeśli SPPK chce być spółką na wysokim poziomie to niestety, ale trzeba myśleć nie tylko o klimatyzacji, ale takich szczególikach jak zużycie paliwa, czy choćby cena jednego autobusu. Przy zakupie 20 pojazdów, koszt klimy do każdego z nich może osiągnąć wielkość starczającą na kupno dodatkowego autobusu...
> Co do tego co przyjedzie to raczej odpowiedź jest > prosta: MAN tu obstawiam jeśli chodzi o przegubowce NG263,
A niby dlaczego akurat NG263? I skąd pewność, kto wygra przetarg?
> a > krótkie też jakiś Lions. Niesądze by miałby tu jakieś szanse > Jelcz, Solaris czasem lubi pokrzyżować czyjeś plany więc nie > można być pewnym czy i tej marki wozy się nie pojawią - tak czy > siak nie byłoby źle.
Solaris lubi zaskakiwać. Zresztą już raz nam niespodziankę sprawił :-)
> Mam tylko nadzieje, że żaden > wysokopodłogowy Mercedes Conecto się tutaj nie wpie*****...
A to zdanie to nie wiem, po co się tu znalazło. Niskopodłogowość nowych autobusem jest oczywista, więc chyba tylko po to, aby móc sobie coś wygwiazdkować...
Masz prawo odmówić odpowiedzi na ten post. Bez względu, czy z tego prawa skorzystasz - wszystko co napiszesz może być wykorzystane przeciwko tobie.
wysłane przez t105n 49
> No tak, moim zdaniem jeśli SPPK chce być spółką na wysokim > poziomie to niestety, ale trzeba się zdecydować na > klimatyzacje.
A ja wolałbym bez klimy, bo od tego można się nabawić różnych dolegliwości, ale z PORZĄDNĄ wentylacją.
> Co do tego co przyjedzie to raczej odpowiedź jest > prosta: MAN
No, no, przetarg jeszcze nierozpisany, a kolega już podaje wyniki. A może wiesz, jakie liczby wypadną w najbliższym losowaniu totolotka? Chętnie skorzystam ;-)
> tu obstawiam jeśli chodzi o przegubowce NG263
Szczerze pisząc, to nie słyszałem o tym modelu...
> wysokopodłogowy Mercedes Conecto
Mercedes Conecto jest wysokopodłogowy? Znów mnie kolega zadziwił. A tak poza tym, to do czasu zakupu mogą jeszcze powstać jakieś nowe ciekawe modele, więc obecna polemika, co przyjedzie, jest dla mnie o wiele za wczesna.
wysłane przez Pepe 235
> > tu obstawiam jeśli chodzi o przegubowce NG263 > > Szczerze pisząc, to nie słyszałem o tym modelu...
Kolega miał pewnie na myśli NG363, ale się machnął. :)
wysłane przez leks 17
> Kolega miał pewnie na myśli NG363, ale się machnął. :)
Kur... no faktycznie... Paluszek nie w ten przycisk poszedł co miał iść, sorrka za zamieszanie :p.
wysłane przez (użytkownik usunięty)
> Kur... no faktycznie... Paluszek nie w ten przycisk poszedł co miał > iść, sorrka za zamieszanie :p.
Szczerze wątpie w to że pojawi się wóz z silnikiem o takiej mocy...
-- Volvo ponad reszte busów :)
wysłane przez leks 17
> A ja wolałbym bez klimy, bo od tego można się nabawić różnych > dolegliwości
No tak w całej Europie klima działa bez zarzutu i wszyscy są z niej zadowoleni, ale Polak jak zwykle wszędzie widzi jakieś wady i dolegliwości, kto Ci to powiedział, twoja babcia? Jakie dolegliwości? jak się takie urządzenia utrzymuje w porządku to nikogo na pewno nie zatrują. Gorsze zagrożenie jest dla Ciebie choćby takie, że obok usiądzie osoba z HIV ( darujcie sobie te wywody, że drogą dotykową to nie przochodzi itp., wiem, że jakiś "mądry" zaraz mi tu wyskoczy)
> No, no, przetarg jeszcze nierozpisany, a kolega już podaje > wyniki.
Akurat wygrana MAN'a nie byłaby tu chyba czymś nieprzewidywalnym - po prostu łatwo to przewidzieć.
> A może wiesz, jakie liczby wypadną w najbliższym > losowaniu totolotka? Chętnie skorzystam ;-)
Tego niestety nie wiem, a szkoda... :( No, ale nawet gdybym wiedział to raczej byś nei skorzystał :P.
> Szczerze pisząc, to nie słyszałem o tym modelu...
Zapewniam Cie, że taki jest, poszukaj na TWB. Bodaj ITS Michalczewski zakupił 55 sztuk takich.
> Mercedes Conecto jest wysokopodłogowy?
Wysokopodłogowy, czy średnio, a co ta za różnica... to nie jest raczej dobry autobus. Poza tym oczywiście trzeba zadać taka uczepliwe pytanie no nie, jak zawsze...
>Znów mnie kolega zadziwił.
No zadziwie to ja Cie jeszcze nie raz, ale może wtedy na prawde się zdziwisz :P.
> A tak poza tym, to do czasu zakupu mogą jeszcze powstać jakieś > nowe ciekawe modele, więc obecna polemika, co przyjedzie, jest > dla mnie o wiele za wczesna.
No jak zwykle się nie pochamowałem. Po prostu ja zawsze dosyć emocjonalnie reaguje na takie dobre wieści :D.
--- czerwona, czerwona, czerwona... $^&$%$& :/
wysłane przez LLUZNIAK
> Zapewniam Cie, że taki jest, poszukaj na TWB. Bodaj ITS > Michalczewski zakupił 55 sztuk takich.
Jedynymi autobusami miejskimi/podmiejskimi jakie MAN _obecnie_ oferuje z silnikiem Diesl'a o mocy 260 KM są A21, oraz A37 (notabene silnik ten to MAN D2866 LUH 50). Lion's City G (A23) dostępny jest obecnie z silnikami Diesl'a o mocy 280, 310, 340, 360 i 380 KM).
wysłane przez leks 17
> Jedynymi autobusami miejskimi/podmiejskimi jakie MAN _obecnie_ > oferuje z silnikiem Diesl'a o mocy 260 KM są A21, oraz A37 (notabene > silnik ten to MAN D2866 LUH 50). Lion's City G (A23) dostępny jest > obecnie z silnikami Diesl'a o mocy 280, 310, 340, 360 i 380 KM).
Wiem no, po prostu tak jak wcześniej napisałem... - pomyliło mi sie i wcisnałem 2 zamiast 3. Opcji edycji postów oczywiście tutaj też nie ma...
--- czerwona, czerwona, czerwona... $^&$%$& :/
wysłane przez LLUZNIAK
> Opcji edycji postów oczywiście tutaj też nie ma...
Poczekaj spokojnie do jutra :-) Oprócz edycji jest przygotowanych jeszcze kilka przyjemnych ciekawostek :P
wysłane przez t105n 49
> kto Ci to powiedział, twoja babcia? Jakie dolegliwości?
Mojej rodziny proszę nie mieszać w dyskusję. Dolegliwości? Dlaczego u mnie w pracy znacznie częściej się przeziębiają ci, którzy siedzą w pokojach z klimą niż ci, którzy takiej klimy nie mają? Ano dlatego, że ich organizmy są narażone na większe i gwałtowniejsze zmiany temperatury.
> Akurat wygrana MAN'a nie byłaby tu chyba czymś nieprzewidywalnym - > po prostu łatwo to przewidzieć.
Owszem, istnieje duże prawdopodobieństwo, że wygra MAN. Niemniej jednak równie dobrze może wygrać każda inna firma, która stanie do przetargu, dlatego twierdzę, że pisanie o wynikach ze stuprocentową pewnością (a tak odczytałem w Twojej wypowiedzi) jest raczej Twoim życzeniem.
> Zapewniam Cie, że taki jest, poszukaj na TWB. Bodaj ITS > Michalczewski zakupił 55 sztuk takich.
A w innym poście przyznałeś się do machnięcia i że powinno być NG363 ;-)
> No zadziwie to ja Cie jeszcze nie raz, ale może wtedy na prawde się > zdziwisz :P.
Chciałbym, abyś mnie zadziwił i pisał posty bez błędów takich jak poniżej
> pochamowałem
Proponuję zakończyć dyskusję, bo robi się OT, a my niepotrzebnie się pokłócimy.
wysłane przez leks 17
> Mojej rodziny proszę nie mieszać w dyskusję. > Dolegliwości? Dlaczego u mnie w pracy znacznie częściej się > przeziębiają ci, którzy siedzą w pokojach z klimą niż ci, > którzy takiej klimy nie mają? Ano dlatego, że ich organizmy są > narażone na większe i gwałtowniejsze zmiany temperatury.
Dobra nie będe wnikał... może klima jest wadliwa... :P
> Owszem, istnieje duże prawdopodobieństwo, że wygra MAN. Niemniej > jednak równie dobrze może wygrać każda inna firma, która stanie > do przetargu, dlatego twierdzę, że pisanie o wynikach ze > stuprocentową pewnością (a tak odczytałem w Twojej wypowiedzi) > jest raczej Twoim życzeniem.
Osobiście wolałbym jeśli chodzi o przeguby III generacje Solarisa.
> A w innym poście przyznałeś się do machnięcia i że powinno być > NG363 ;-)
Owszem, chodzi mi o NG313
> Chciałbym, abyś mnie zadziwił i pisał posty bez błędów takich > jak poniżej
No tak, a to, że niejaki M21 robi na okrągło błędy to tego nikt nie widzi :].
> Proponuję zakończyć dyskusję, bo robi się OT, a my niepotrzebnie > się pokłócimy.
Hmmm, skoro masz zamiar się kłócić to faktycznie może tak będzie lepiej :P.
-- czerwona, czerwona, czerwona... $^&$%$& :/
wysłane przez konjo 4
> Co do tego co przyjedzie to raczej odpowiedź jest > prosta: MAN tu obstawiam jeśli chodzi o przegubowce NG263, a > krótkie też jakiś Lions.
Jak już to strona man.de mówi o przegubach 310 i 350. Wątpie, żeby ktoś po eksperymentach np. z odkurzaczami 260 KM zamawiał pojazdy 3G o tej mocy.
-- I sense a smell of retribution in the air.
So never mind the darkness.
wysłane przez (użytkownik usunięty)
wysłane przez Administracja 0
wysłane przez leks 17
> ...a ja lubię Lex'a. Co by tu było do czytania gdyby nie on > :)
Jak mam to rozumieć, bo wydaje mi się, że to jest powiedziane z pewną ironią :). Wiem, że czasem pisze głupoty, ale tu zawsze lubią mnie krytykować, a ja musze im odpowiadać :D.
--- czerwona, czerwona, czerwona... $^&$%$& :/