Forum
Paskudna reklama na paskudnym autobusie
wysłane przez (użytkownik usunięty)
wysłane przez Pepe 235
> Takie reklamy na takich autobusach raczej odstraszają niż > zachęcają do czytania reklamy.
To prawda, popatrzec tak na to, to nawet niewiele się z niej zrozumie, albo brudna albo poobdzierana. Przydałaby się odnowa reklamy na tym Jelczu, albo bardziej czytelna po prostu. :(
wysłane przez (użytkownik usunięty)
> To prawda, popatrzec tak na to, to nawet niewiele się z niej > zrozumie, albo brudna albo poobdzierana. Przydałaby się > odnowa reklamy na tym Jelczu, albo bardziej czytelna po prostu. > :(
Odnowy reklam powinno sie dokonać na wielu autobusach, tylko na to chyba brakuje pieniedzy (tak jak na wiekszość rzeczy niestety).
wysłane przez Wojciech
> Odnowy reklam powinno sie dokonać na wielu autobusach, tylko na > to chyba brakuje pieniedzy (tak jak na wiekszość rzeczy > niestety).
Za odnowienie reklamy płaci reklamodawca, a nie spółka autobusowa.
"Co u innych nierealne, u nas staje się normalne" Tramwaje Szczecińskie
wysłane przez (użytkownik usunięty)
> Za odnowienie reklamy płaci reklamodawca, a nie spółka > autobusowa.
No to reklamodawcy nie mają najprawdopodobnie pieniędzy na odnowienie reklamy i z reklam na autobusach wychodzom szpetne, brudne, pozdzierane fragmenty reklam, które widnieją na starych, brudnych, zachodzących rdzą autobusach (mowa w tym teksie o "Ikarusach" i "Jelczach" oczywiscie nie wszystkich).
wysłane przez luki663719 17
Jeżeli reklama wygląda jak na 1582 1585 i tym Jelczu to powinno iść pismo do reklamodawcy, że albo odnowa reklamy, albo dziękujemy za współpracę,
Jeżeli ktoś ma wykupiony rok powierzchni reklamowej a reklama się po 6 miesiącach zjedzie to chyba nie ma wyboru... i Optima na tym zarobi ;)
wysłane przez (użytkownik usunięty)
wysłane przez Moderator 0
> rafi ikarusy nie są takie paskudne jak jelcze ;p
Ale bardzo prosimy odpowiadać w odpowiednim miejscu.
moderator@mkm.szczecin.pl
wysłane przez t105n 49
> Jeżeli reklama wygląda jak na 1582 1585 i tym Jelczu to powinno > iść pismo do reklamodawcy, że albo odnowa reklamy, albo > dziękujemy za współpracę,
To byłoby podcinanie gałęzi, na której się siedzi. Skoro reklamodawca zlecił reklamę na 1 rok, a ta się po połowie roku zeszmelcowała, to jest jego interes, żeby ją odnowić. Skoro tego nie robi, to znaczy, że mu to wisi, czy reklama zachęca, czy odstrasza. Trudno mi uwierzyć, że reklamodawca nie wie jak wygląda jego reklama, bo przecież w każdej chwili chyba może zażyczyć sobie obejrzeć autobus z jego reklamą (o ile nie kursuje akurat po mieście). A spółka nie będzie wypowiadać umowy na reklamę, bo najpewniej musiałaby zwrócić część pieniędzy. Po co? Wystarczy poczekać jeszcze pół roku i termin ekspozycji się skończy. Przyznaję jednak, że w obskurnej reklamie autobus nie wygląda efektownie.