Forum

Linia D61 - wakacyjny wynalazek ZDiTM w 2001 roku

zdjęcie
Linia D61 - wakacyjny wynalazek ZDiTM w 2002 roku
zbyt mało ocen, aby obliczyć średnią

wysłane przez piotrek

Zaraz tam wynalazek. To były piękne czasy kiedy to my dzieci osiedla Reda i okolic gdy tylko wychodziliśmy na przystanek zaraz mieliśmy autobus.

Ale jak mnie pamięć nie myli to nie tylko w 2001 roku istniała ta linia, bo rozumiem, że to tylko rok wykonania zdjęcia?
piotrek napisał(a):

> Ale jak mnie pamięć nie myli to nie tylko w 2001 roku > istniała ta linia, bo rozumiem, że to tylko rok wykonania > zdjęcia?

Linia funkcjonowała tylko w wakacje 2001 roku w zamian za zmniejszoną do 20 minut częstotliwość na 61 (tak więc nie wiem, jak to z tym "zaraz mieliśmy autobus" :-P). Kursów było jak na lekarstwo, w dodatku były wykonywane w dziwnych godzinach. Obsługa solówkami w dni powszednie i przegubami w święta.
mkubien napisał(a):

> Linia funkcjonowała tylko w wakacje 2001 roku w zamian za > zmniejszoną do 20 minut częstotliwość na 61 (tak więc nie > wiem, jak to z tym "zaraz mieliśmy autobus" :-P). Kursów > było jak na lekarstwo, w dodatku były wykonywane w dziwnych > godzinach. Obsługa solówkami w dni powszednie i przegubami w > święta.

Częściej jak 20 minut to też "zaraz". Powiedz mi czy nie było jeszcze innej linii na Dziewoklicz (dodatki 61)? Jakoś mi się kojarzy, ale może błednie, że wcześniej tj przed 2000 jeszcze coś takiego jeździło.
piotrek napisał(a):

> Częściej jak 20 minut to też "zaraz".

W święta może i tak. Ale ZTCP w gazetach ludzie się skarżyli, że w dni powszednie w szczycie 61 jeździ co 20 minut zamiast co 10, a w ramach wspomagania uruchamia się D61, z którym jest jeden drobny problem - jeździ w zupełnie innych godzinach.

> Powiedz mi czy nie > było jeszcze innej linii na Dziewoklicz (dodatki 61)? Jakoś mi > się kojarzy, ale może błednie, że wcześniej tj przed 2000 > jeszcze coś takiego jeździło.

Tego nie pamiętam, wtedy komunikacją się nie interesowałem :-)
mkubien napisał(a):

> > Powiedz mi czy nie > > było jeszcze innej linii na Dziewoklicz (dodatki 61)? Jakoś mi > > się kojarzy, ale może błednie, że wcześniej tj przed 2000 > > jeszcze coś takiego jeździło. > > Tego nie pamiętam, wtedy komunikacją się nie interesowałem :-)

Jeździło. Kiedyś jako linia zielona, potem 61 bis, potem 61D.

Pozdrawiam Iwo
Iwo napisał(a):

> Jeździło. Kiedyś jako linia zielona, potem 61 bis, potem 61D.

Może to mi się kojarzyło z większą częstotliwością?
piotrek napisał(a):

> Może to mi się kojarzyło z większą częstotliwością?

A nie wiem, natomiast linia zielona kursowała za czasów 104,110... :)

Kursowała w okresie wakacji z możliwością zawieszenia kursów w dni deszczowe. Nie była to jakaś szczególnie duża częstotliwość, coś koło 2 kursów w ciągu godziny.

Iwo
Iwo napisał(a):

> Jeździło. Kiedyś jako linia zielona, potem 61 bis, potem 61D.

Jakoś w połowie lat 90. jeździło jedno i drugie. 61bis jeździł do Cukrowej, nie przypominam sobie Dziewoklicza w jego wykonaniu.
Post został wyedytowany przez autora.
Post został wyedytowany przez administratora lub moderatora.

wysłane przez MQ 0

mkubien napisał(a):

> Linia funkcjonowała tylko w wakacje 2001 roku

No i właśnie nie 2001, a 2002 - pomyliłem się. W 2001 roku nie mógł to być wynalazek ZDiTM, bo wtedy był jeszcze śp. ZKM :-)