Forum
75 wraca na Reduty Ordona
wysłane przez kapil
"Rada osiedla Pogodno zaproponowała, by autobusy od pętli Krzekowo jechały przez ul. Żołnierską, skręcały w Szeroką,..." rozsypywały się na Brackiej i stały w korku na skrzyżowaniach Bracka/Łukasińskiego(kierunek centrum) i Szeroka/Żołnierska(kierunek pętla Krzekowo) "dalej jechały przez ul. Taczaka do Witkiewicza." A mieszkańcy os. Klonowica-Zawadzkiego chodźcie sobie na piechotę no i kogo obchodzi największy punkt przesiadkowy na dzielnicy "Wernyhory"...
wysłane przez Moderator 0
> rozsypywały się na Brackiej i stały w korku na > skrzyżowaniach Bracka/Łukasińskiego(kierunek centrum) i > Szeroka/Żołnierska(kierunek pętla Krzekowo) > "dalej jechały przez ul. Taczaka do Witkiewicza." A > mieszkańcy os. Klonowica-Zawadzkiego chodźcie sobie na > piechotę no i kogo obchodzi największy punkt przesiadkowy > na dzielnicy > "Wernyhory"...
Czy mógłbyś na przyszłość nie mieszać cytatu ze swoją wypowiedzią? Polecam, będzie czytelniej.
moderator@mkm.szczecin.pl
wysłane przez (użytkownik usunięty)
[ciach]
Moim zdaniem zabieranie lini 75 osiedlu zawadzkiego-klonowica to beznadziejny pomysł... Lepiej byłoby już pomyśleć o zmianie trasy 74.
wysłane przez enka167 25
> Moim zdaniem zabieranie lini 75 osiedlu zawadzkiego-klonowica > to beznadziejny pomysł... Lepiej byłoby już pomyśleć o > zmianie trasy 74.
W pierwotnej wersji czyli tak jak było przed tymi zmianami było najlepiej. Myślę, że to była najsensowniejsza możliwa organizacja komunikacji miejskiej w tym rejonie.
wysłane przez luki663719 17
74 mógłby pojechać z Bezrzecza ul.Szeroką do Taczaka i dalej na Łukasińskiego ogrody. Czas przejazdu skrucił by się o jakieś 7 minut, więc przy jednej brygadzie poza szczytem autobus jeździł by nie z częstotliwością 43 minut, a z częstotliwością 31 minut, w szczycie co 15 minut. Osoby, które chciałyby dostać się na Krzekowo wsiadłyby w 75, więc na lini 75 na trasie Krzekowo Kościół - Krzekowo byłby jakiś ruch. Co drugi kurs 74 mógłby być wykonywany po starej trasie przez Werynyhory. Rozpisałem się, ale na temat. :D
wysłane przez MQ ?
> 74 mógłby pojechać z Bezrzecza ul.Szeroką do Taczaka i dalej > na Łukasińskiego ogrody.
W celu?
> Rozpisałem się, ale na temat. :D
Aha, tylko najważniejszy element komunikacji, czyli pasażer, gdzieś Ci po drodze zginął. Nie ma to jak linia z zadupia na zadupie przez zadupie.
wysłane przez luki663719 17
Co drugi kurs jechałby po starej trasie. A jakby z Krzekowo Kościół na Krzekowo 75 pojechali i dalej tramwajem na 53 60 itp to też nic złego by się nie stało.
wysłane przez MQ ?
> Co drugi kurs jechałby po starej trasie.
Olaf już Ci wytłumaczył, jak by wyglądał rozkład w takiej sytuacji.
> A jakby z Krzekowo > Kościół na Krzekowo 75 pojechali i dalej tramwajem na 53 60 itp to > też nic złego by się nie stało.
Ale w dalszym ciągu nie podałeś sensownego uzasadnienia dla takiego rozwiązania. Mam dziwne wrażenie, że zarówno mieszkańcy Bezrzecza, jak i Łukasińskiego potrzebują dojazdu do centrum, a nie połączenia Bezrzecze - Łukasińskiego. Już teraz mają przesiadkę, Ty chcesz im zafundować jeszcze jedną.
wysłane przez luki663719 17
Tak, chcę. Nawet 14 minut, które zaoszczędziłoby się na zmianie trasy mogło by ucieszyć mieszkańców Bezrzecza. A mieszkańcy Kleeberga mają linie 80 przecież... Albo autobus mógłby jechać na Krzekowo i dalej przez Szeroką na Łukasińskiego ogrody.
wysłane przez MQ ?
> Tak, chcę.
Pasażerom pozostaje się cieszyć, że nie pracujesz w ZDiTM-ie.
> Nawet 14 minut, które zaoszczędziłoby się na zmianie > trasy mogło by ucieszyć mieszkańców Bezrzecza.
Fajnie, tylko problemów z częstotliwością nie rozwiązuje się przez puszczanie skrótem.
> A mieszkańcy > Kleeberga mają linie 80 przecież...
No mają, i co z tego?
> Albo autobus mógłby jechać na > Krzekowo i dalej przez Szeroką na Łukasińskiego ogrody.
Ale nie jeździ i nie będzie jeździć, uwierz mi. Po prostu nie jest to rozwiązanie dobre dla pasażerów. Co najwyżej można rozważyć kursowanie 74 w relacji Bezrzecze - Wernyhory, ale sądzę, że jego kursowanie do Zakładów Piekraniczych ma jakieś uzasadnienie, gdyż w przeciwnym wypadku już dawno na tej linii by nastąpiły zmiany.
wysłane przez luki663719 17
W rozkładzie letnim 74 może jeździć do Łukasińskiego Ogrodów, ale zimą to do Zakładów Piekarniczych 2 autobusy są niepotrzebne, zwłaszcza, że rozkład jest tak pomyślany, że 2 jadą w tym samym czasie i puszczenie 74 na Werynyhory byłoby lepszym rozwiązaniem.
Co do tej propozycji z Szeroką to więcej jest negatywów. Dobrze,że nie pracuje w ZDiTMie. :P
wysłane przez techno
Mnie ciekawi tylko jeszcze jedna rzecz - po sezonie skracamy 74 do zakładów piekarniczych, a do ogrodów tylko w szczycie (mniej więcej tak to było). Mam wrażenie, że największą zmorą wszystkich ludzi, którzy się budują w okolicach ogrodów (i dalej), jest fakt, że mieszkają w Mierzynie. Ta okolica dynamicznie się rozwija i tylko posiadanie samochodu ratuje jej mieszkańców przed długimi (ponad pół godziny) spacerami na zakłady piekarnicze. Coś z tym trzeba będzie kiedyś zrobić.
-- Reflektor prawdy rzuci światło na ukrytych w krzakach manipulatorów!
Problemy z matematyką? Zadzwoń! 0-800-[(10x)(13i)^2]-[sin(xy)/2.362x]
wysłane przez luki663719 17
[ciach]
80 na Łukasińskiego Ogrody. A 74 na Werynyhory, i wszystcy będą zadowoleni.
wysłane przez kapil
> 80 na Łukasińskiego Ogrody. A 74 na Werynyhory, i wszystcy będą > zadowoleni.
Pomysł dobry. A ja bym zaproponował 74 jako linie okrężną na trasie: Bezrzecze-Krzekowo-Klonowica-Wernyhory-Żołnierska-Krzekowo-Bezrzecze Wówczas czas jednego przejazdu wynosiłby 21minut i częstotliwość można zwiększyć nawet do 25minut przy jednej brygadzie. Natomiast z drugiej, obecnej brygady można utworzyć (szczytowy) 74bis na trasie Łukasińskiego Ogrody-Bezrzecze z częstotliwością 50min. Co dałoby w szczycie 12-13minut co jest aż nadto. A do obsługi Łukasińskiego wystarczy 80, której obecny rozkład pokrywał się z rozkładem 74 i zawsze drugi z tyłu jechał pusty...
wysłane przez MQ ?
> A ja bym zaproponował 74 jako linie okrężną na trasie: > Bezrzecze-Krzekowo-Klonowica-Wernyhory-Żołnierska- > Krzekowo-Bezrzecze
Właśnie o takim wariancie jest mowa wyżej. Innego sensownego sposobu zawracania nie ma.
wysłane przez Pawel
> A do obsługi Łukasińskiego > wystarczy 80, której obecny rozkład pokrywał się z rozkładem 74 i > zawsze drugi z tyłu jechał pusty...
A właśnie skąd wzięło się to puszczanie 74 i 80 parami. czy nie mogą one jeździć na odcinku Wernyhory - Zakłady Piekarnicze na przemian? W chwili obecnej większość ludzi którym ucieknie "parka autobusów" na Wernyhory zamiast czekać na następny po prostu idzie na piechotę...
wysłane przez luki663719 17
[ciach]
Albo są tego jakieś przeciwskazania, albo żaden urzędnik z ZDiTMu o tym nie pomyślał. To że żaden urzędnik o tym nie pomyślał jest troche nierealne, ale w tym przypadku wydaje się być prawdziwe.
wysłane przez MQ ?
> A właśnie skąd wzięło się to puszczanie 74 i 80 parami. czy nie > mogą one jeździć na odcinku Wernyhory - Zakłady Piekarnicze na > przemian?
Różne są częstotliwości kursowania obu linii, więc prędzej czy później się to zjedzie.
wysłane przez lhb178 19
> Co drugi kurs jechałby po starej trasie. A jakby z Krzekowo > Kościół na Krzekowo 75 pojechali i dalej tramwajem na 53 60 itp to > też nic złego by się nie stało.
Pierwsza przesiadka na 1 przystanek, druga na 2 przystanki, i to jeszcze nie koniec. Normalnie świetnie. System przesiadkowy, wbrew pozorom, nie polega na czymś takim.
wysłane przez lhb178 19
> 74 mógłby pojechać z Bezrzecza ul.Szeroką do Taczaka i dalej > na Łukasińskiego ogrody. Czas przejazdu skrucił by się o > jakieś 7 minut,
Autobusu. A pasażera, odciętego od tramwajów i 53/60/80?
> więc przy jednej brygadzie poza szczytem > autobus jeździł by nie z częstotliwością 43 minut, a z > częstotliwością 31 minut,
Boszsz :/
> w szczycie co 15 minut. Osoby, > które chciałyby dostać się na Krzekowo wsiadłyby w 75, więc > na lini 75 na trasie Krzekowo Kościół - Krzekowo byłby jakiś > ruch. Co drugi kurs 74 mógłby być wykonywany po starej trasie > przez Werynyhory.
Gdyby jechały w szczycie powiedzmy co 20 minut, na drugą pętlę przyjeżdżałyby w odstępie 27-13.