Forum
"Stodwójka" na "jedynce", a za nią helmut który już nie...
wysłane przez Mario ?
wysłane przez Piotr
> 630 też od dłuższego czasu już nie jeździ i chyba już > nie wyjedzie. :-)
Ile aktualnie mamy Helmutów, które wyjeżdzają z zajezdni?
wysłane przez Mario ?
> Ile aktualnie mamy Helmutów, które wyjeżdzają z zajezdni?
Aktualnie jeżdzące Helmuty to: 508 (jego rzadko widzę), 509, 510, 512, 904, 910, 911, 915, 918 i 919.
-- Moje ulubione tramwaje to: 1003+1004 i 1047+1048
wysłane przez Pepe 235
> Aktualnie jeżdzące Helmuty to: 508 (jego rzadko widzę), 509, > 510, 512, 904, 910, 911, 915, 918 i 919.
Nieco sprostuję: aktualnie jeżdżące to: 508, 509, 510, 904, 911, 915, 918 i 919 czyli osiem. 910 nie jeździ od miesiąca, 905 od dwóch, 512 rozwalili porządnie 10 dni temu i będą się musieli mocno natrudzić by on jeszcze kiedykolwiek wyjechał, o 506, 906, 503 i 902 zapomnijcie. :)
wysłane przez Piotr
> Ile aktualnie mamy Helmutów, które wyjeżdzają z zajezdni?
a ile z pozostałych 5, które jeszcze mamy w ogóle da się uruchomić i wyjadą na linie?:)
wysłane przez Mario ?
> a ile z pozostałych 5, które jeszcze mamy w ogóle da się > uruchomić i wyjadą na linie?:)
Czas pokaże. Napewno nie wyjadą już: 503 (po wypadku) i 902 (zużyto już weele części do innych helmutów). A z pozostałymi to inna osoba się niech wypowiada :-)
-- Moje ulubione tramwaje to: 1003+1004 i 1047+1048
wysłane przez t105n 49
> A z pozostałymi > to inna osoba się niech wypowiada :-)
Na prezentacji Tatr dowiedziałem się, że #506 już nie wyjedzie - jest nieźle rozszabrowany. Natomiast na imprezie 10-lecia GT6 w Szczecinie dowiedziałem się, że prawdopodobieństwo wyjazdu #906 jest coraz bliższe zeru.
wysłane przez lhb178 19
> Piotr napisał(a):
> > Ile aktualnie mamy Helmutów, które wyjeżdzają z zajezdni? > > a ile z pozostałych 5, które jeszcze mamy w ogóle da się > uruchomić i wyjadą na linie?:)
...chyba pozostałych 3? 902 i 503 nawet nie są na stanie.
wysłane przez Michal105N
Czytałem gdzieś że 630 jest przeznaczony do kasacji, no i teraz pewnie stoi na tyłach zajezdni i czeka na palnik albo się już doczekał, i go tną...
wysłane przez Pepe 235
> Czytałem gdzieś że 630 jest przeznaczony do kasacji, no i > teraz pewnie stoi na tyłach zajezdni i czeka na palnik albo > się już doczekał, i go tną...
#630 pozbył się już sporo części, nawet niektórych szyb, ale jeszcze istnieje. Nie wiem czy nie będzie dawcą dla #604, choć czy będą go przywracać do ruchu okaże się 27 września. :)
wysłane przez Michal105N
604? Może pomyliło ci się z 605 bo było info, że mają przywrócic go do ruchu. Nie jestem bardzo wtajemniczony w temacie losu 102-jek, ale 604 jak już ktos pisał nie wyjedzie a miało to potwierdzic, między innymi podarowanie przetwornicy dla 612.
wysłane przez Pepe 235
> 604? Może pomyliło ci się z 605 bo było info, że mają > przywrócic go do ruchu. Nie jestem bardzo wtajemniczony w temacie > losu 102-jek, ale 604 jak już ktos pisał nie wyjedzie a miało to > potwierdzic, między innymi podarowanie przetwornicy dla 612.
Nie pomyliło mi się. #604 Coś przy nim grzebią ostatnio, ale nie wiadomo czy wymontowują dalej, czy przenoszą części z #630, który stoi tuż obok niego. A #605 to całkiem inna historia.
wysłane przez lhb178 19
> Nie jestem bardzo wtajemniczony w temacie > losu 102-jek, ale 604 jak już ktos pisał nie wyjedzie a miało to > potwierdzic, między innymi podarowanie przetwornicy dla 612.
Samo podarowanie przetwornicy o niczym nie świadczy.
wysłane przez t105n 49
> #630 pozbył się już sporo części, nawet niektórych szyb, > ale jeszcze istnieje. Nie wiem czy nie będzie dawcą dla #604, > choć czy będą go przywracać do ruchu okaże się 27 > września. :)
#630 miał kolizję w połowie lipca i podobno to był bezpośredni powód odstawienia.