Forum

Już za miesiąc "trójskłady"

zdjęcie
Już za miesiąc "trójskłady"
zbyt mało ocen, aby obliczyć średnią

wysłane przez M21 9

No to już coś za miesiąc jesli tylko 8 wróci ;]

wysłane przez piotrek

M21 napisał(a):

> No to już coś za miesiąc jesli tylko 8 wróci ;]

Dokładnie. Ten miesiąc to chyba zdaje się być optymistyczny termin ;)

wysłane przez miste −1

Tak w ogóle, czemu nie ma już trójskładów? Kwestia przepisów? Bezpieczeństwa? Braku wagonów? Przy brakach kadrowych by mogły dużo pomóc na najbardziej obciążonych liniach.

wysłane przez bartez 336

miste napisał(a):
Tak w ogóle, czemu nie ma już trójskładów? Kwestia przepisów? Bezpieczeństwa? Braku wagonów? Przy brakach kadrowych by mogły dużo pomóc na najbardziej obciążonych liniach.

Stopiatki się skończyły👿

"W Piśmie nie napisano: nie będziesz wciskał gazu do deski.":D
1

wysłane przez PrzemoGaming 7

bartez napisał(a):
Stopiatki się skończyły👿

A 105N2k/2000? Z tego co pamiętam to one też jeździły w trójskładach.

wysłane przez Fryga −2

bartez napisał(a):
Stopiatki się skończyły👿

Tatry T6A2D też można łączyć w trójskłady.
1

wysłane przez MQ ?

bartez napisał(a):
Stopiatki się skończyły👿

Skończyli się ludzie, którym się chciało.
10

wysłane przez Pepe 254

miste napisał(a):
Tak w ogóle, czemu nie ma już trójskładów? Kwestia przepisów? Bezpieczeństwa? Braku wagonów? Przy brakach kadrowych by mogły dużo pomóc na najbardziej obciążonych liniach.

Przekazanie bulw na Golęcin i doprowadzenie do kiepskiego (łagodnie pisząc) stanu wagonów T6 + rozwalenie 95% sprzęgów zakończyło temat łączenia i odgrzewanie kotletów nic tu nie da. Nikt się już tego nie podejmie.
Post został wyedytowany przez autora.
1

wysłane przez MQ ?

miste napisał(a):
Tak w ogóle, czemu nie ma już trójskładów? Kwestia przepisów? Bezpieczeństwa? Braku wagonów? Przy brakach kadrowych by mogły dużo pomóc na najbardziej obciążonych liniach.

Oficjalne (i mocno naciągane) tłumaczenie, dlaczego nie: https://bip.um.szczecin.pl/files/23074BA34C094746BBF2B2C6F7DE94C2/5268.pdf
1

wysłane przez mrstahuu 0

MQ napisał(a):
Oficjalne (i mocno naciągane) tłumaczenie, dlaczego nie: https://bip.um.szczecin.pl/files/23074BA34C094746BBF2B2C6F7DE94C2/5268.pdf

I to bardzo naciągane, ale też uważam, że trojaki są bez sensu. Dlaczego? Otóż mamy w Szczecinie 3 lub 5 przystanków, które mogą powodować problem. Wawrzyniaka oraz Plac Gałczyńskiego w obie strony i Krasińskiego. Naciągając: Plac Kościuszki 21 (Krzywoustego -> Krzekowo), 41 (Gumieńce -> Plac Zwycięstwa) i 51 ( Krzekowo -> Plac Zwycięstwa); Problem nie dotyczy przystanków na Piastów ze względu na ich remont w 2015. Wiedeńskie przystanki na Arkońskiej. Naciągając - bo na słowo honoru zmieści się skład 45m. Zatem mamy wykluczone: 2 (na obecnej trasie), 7, 8, 9, 10. Wykluczam też 5, 11 i 12 (Dwie ostatnie ze względu na pętlę Pomorzany). Zostaje zatem 1 i 6 a na tych liniach nie ma aż tak dużego - nawet obecnie - zapotrzebowania.
Post został wyedytowany przez autora.

wysłane przez lhb178 20

mrstahuu napisał(a):
I to bardzo naciągane, ale też uważam, że trojaki są bez sensu. Dlaczego? Otóż mamy w Szczecinie 3 lub 5 przystanków, które mogą powodować problem. Wawrzyniaka oraz Plac Gałczyńskiego w obie strony i Krasińskiego. Naciągając: Plac Kościuszki 21 (Krzywoustego -> Krzekowo), 41 (Gumieńce -> Plac Zwycięstwa) i 51 ( Krzekowo -> Plac Zwycięstwa); Problem nie dotyczy przystanków na Piastów ze względu na ich remont w 2015. Wiedeńskie przystanki na Arkońskiej. Naciągając - bo na słowo honoru zmieści się skład 45m. Zatem mamy wykluczone: 2 (na obecnej trasie), 7, 8, 9, 10. Wykluczam też 5, 11 i 12 (Dwie ostatnie ze względu na pętlę Pomorzany). Zostaje zatem 1 i 6 a na tych liniach nie ma aż tak dużego - nawet obecnie - zapotrzebowania.

Czyli naciągając mamy wykluczone wszystko. Tylko po co naciągać?
BTW składy 105Nx mają poniżej 42 m długości.
1