Forum
ZDiTM nie płaci rachunków na czas
wysłane przez (użytkownik usunięty)
wysłane przez Piotr
> ułatwić mieszkańcom > dostęp do blietów, bo to co się teraz dzieje, nijak ma > się do rzeczywsitych zapotrzebowań pasażerów.
ale co konkretnie? U nas łatwiej kupić bilet niż w Poznaniu...Ja byłbym za tym, aby w końcu wprowadzić to co wygodne i modne, czyli KOMkarty.
wysłane przez Iwo
> ale co konkretnie? U nas łatwiej kupić bilet niż w > Poznaniu...Ja byłbym za tym, aby w końcu wprowadzić to co > wygodne i modne, czyli KOMkarty.
U nas się nic nie da. Jedyne co im dobrze wychodzi to zachęcanie ludzi do jazdy bez biletów. Gapowe obniżono, kanarów nie widać, to po co płacić...
Wniosek jeden. ZDiTM należy zlikwidować.
Iwo
wysłane przez Piotr
> U nas się nic nie da. Jedyne co im dobrze wychodzi to > zachęcanie ludzi do jazdy bez biletów. Gapowe obniżono, > kanarów nie widać, to po co płacić...
spadek liczby pasażerów w KM to nie tylko nasz problem, takie tendencje utrzymują się w inny miastach. Wynika to z tego, iż rośnie liczba samochodów, a znaczna część wyżu społeczny do którego sam się zaliczam 80/81 przesiada się na samochód...Poza tym starzeje nam się społeczeństwo...Jak wiadomo po 70 roku życia przejazd KM jest bezpłatny...Według mnie nie powinno być takich gratisów. Ja rozumiem, że ludzie są biedni, ale jeżeli kogoś stać na wspieranie Rydzyka i kupowanie najmodniejszych zniczy...to i znajdzie się na bilet. Zresztą...Może w ten sposób zrobiłoby się luźniej w autobusach i tramwajach? Ile ludzi jeździ nie płaci i jeszcze się rozpycha? Ile to razy nie mogłem wyjść z 75 na Wyszyńskiego-w kierunku centrum, bo wpadała na mnie horda moherowych beretów...
wysłane przez LLUZNIAK
> Wynika to z tego, iż > rośnie liczba samochodów, a znaczna część wyżu społeczny do > którego sam się zaliczam 80/81 przesiada się na samochód...
Ale zwróć też uwagę na jakość obslugi pasażerów. Dziś po wykładach wracałem tramwajem 40 minut (z Pomorzan do Rodła) ze względu na uszkodzone ostatnie drzwi Helmuta. Do tego jak już dotarłem na Rodła i dalej do Sczanieckiej to się okazało, że chyba pierwszy raz w historii 58 przyjechał tam... za wcześnie (i to o 2 minuty - a jest to trzeci przystanek od końcowego). Jak mam płacić za taką obsługę 220 złotych za jakiś tam czas po odjęciu ulg itd. to szczerze wolę samochód - przy moich przejazdach wychodzi niewiele drożej, a czas dojazdu skraca się diametralnie (o poprawie komfortu nie wspomnę).
wysłane przez (użytkownik usunięty)
> ale co konkretnie? U nas łatwiej kupić bilet niż w > Poznaniu...Ja byłbym za tym, aby w końcu wprowadzić to co > wygodne i modne, czyli KOMkarty.
KOMkarty i owszem, ale oprócz tego, do istniejących taryf czasowych dołożyć nowe (np. 10 oraz 30 - minutowe). Ponadto uważam, że należałoby powrócić np. do pomysłu automatów biletowych w tramwajach i autobusach.
wysłane przez Piotr
> należałoby powrócić np. do pomysłu automatów > biletowych w tramwajach i autobusach.
to byłoby bardzo drogie...Zdaje się, że koszt 6-9mln zł :(.
wysłane przez end 52
Na giełdzie większość nie ma racji; Na giełdzie drzewa nie rosną do nieba; Kupuj plotki, sprzedawaj fakty; Kupuj kiedy leje się krew
wysłane przez Moderator 0
> czy ktoś mógłby mi napisać o co chodzi z taryfą liniową i czym > się ona różni od czasowej?
A czy ty mógłbyś mi napisać, jak twój post ma się do tego, na który odpowiadasz? Polecam przeczytanie instrukcji obsługi forum.
moderator@mkm.szczecin.pl
wysłane przez MQ ?
> czy ktoś mógłby mi napisać o co chodzi z taryfą liniową i czym > się ona różni od czasowej?
Abstrahując od położenia tego posta, taryfa liniowa jest taką taryfą, w której opłaca się każdy przejazd, czyli przy każdej przesiadce należy skasować nowy bilet.