Forum
Pierwszy klonowicki niskopodłogowy przegub chwilę po...
wysłane przez Piotr
wysłane przez MaK
-- # 2877 ... true ... nothing more...
-- Turn me around and take me back to the start.
So never mind the darkness.
[ciach]
Mnie dzisiaj akurat zastąpił ten zaszczyt i przypadkowo wracając ze szkoły na przystanek Manik przyjeżdża. Wrżenia po przejechaniu się nim jak najbardziej pozytywne. O wiele cichszy od Volvo(w członie A to wogóle nic nie słychac silnika) nie trzaskające drzwi(jak to ma miejsce w Volvach) dzwonek ręczny troche nie pasuje no ale ważne że jest, nasze barwy jak najbardziej do niego pasują i czekac tylko aż pomarańczki mu założą(choć pewnie to i tak zielone będą) i w tedy bedzie super!
PS. Kierowca otwiera drzwi pasażerom nawet w 3 drzwiach.
> Nie wiem jak przyciski, czy to kierowca otwiera drzwi czy niecierpliwi > pasażerowie cisną jak popadanie... Bardzo gustowne > podświetlane napisy "na żądanie" wykonane od szablonu...
Kierowca drzwi nie otwiera (przynajmniej w #1254 na A), pasażerowie dostępują tego zaszczytu poprzez przyciski. :)
wysłane przez (użytkownik usunięty)
> Nie wiem jak w innych pojazdach ale w manie 1256 dzwi otwiera > kierowca ,w dodatku w tym wozie nie ma przycisków do > otwierania ,przyjamniej ostatnie dzwi nie mają bo stałem > koło nich.
Wszystkie klonowickie MANy NG272 mają przysiski do otwierania III drzwi. Przyciski są takie same jak w przegubowych Volvo, z napisem STOP.
"Co u innych nierealne, u nas staje się normalne" Tramwaje Szczecińskie
wysłane przez Luke_Police 163
-- Autobusy w SPPK są jak światła na skrzyżowaniu - zielone, żółte albo czerwone.
Technik serwisu :)
wysłane przez Pepe 235
> Widziałem dzisiaj jednego z nich na linii 75, niestety był > za daleko bym był w stanie określić numer taborowy, tym > bardziej, że na tylnej ścianie praktycznie go nie widać.
Numer taborowy z tyłu jest umieszczony na samym dole po lewej stronie. Nie ma co, szybkie przygotowanie pod reklamy. :)
wysłane przez Luke_Police 163
> Numer taborowy z tyłu jest umieszczony na samym dole po lewej > stronie. Nie ma co, szybkie przygotowanie pod reklamy. :)
A propos reklam, to dziś na Głębokim widziałem na jednym z polickich berlińczyków nową reklamę wyborczą. Tym razem dotyczyła innego kandydata niż dotychczas :)
-- Autobusy w SPPK są jak światła na skrzyżowaniu - zielone, żółte albo czerwone.
Technik serwisu :)
wysłane przez nuevo
Nienawidzę przerostu formy nad treścią...
wysłane przez Pepe 235
> Na pierwszy rzut oka rzuciła mi się większa liczba > otwieralnych okienek. Czy to we wszystkich wozach czy tylko w > tym na fotce?
We wszystkich trzech MAN-ach, które dziś wyjechały jest po 6 okien uchylnych. :)
wysłane przez MaK
> We wszystkich trzech MAN-ach, które dziś wyjechały jest po 6 > okien uchylnych. :)
Ale bądźmy szczerzy... 6 to na lato i tak o wiele za mało.
wysłane przez Piotr
> Ale bądźmy szczerzy... 6 to na lato i tak o wiele za mało.
ale i tak więcej niż w klonowickich, przegubowych VOLVObusach :)
wysłane przez MaK
> ale i tak więcej niż w klonowickich, przegubowych VOLVObusach :)
A tak co do wentylacji to ostatnio mi się obiło o uszy, że Ikarus 280 miał montowaną klimatyzacje! Szok! Ale pytanie... czy to prawda?
-- # 2877 ... true ... nothing more...
wysłane przez konjo 4
> A tak co do wentylacji to ostatnio mi się obiło o uszy, że Ikarus > 280 miał montowaną klimatyzacje! Szok!
Wiesz jak ktoś się zdecyduje za to zapłacić to można i LCD wrzucić do M11. Pytanie tylko po co? Takie sprzęty to trzeba kasować i zastępować czymś co stoi wyżej na generacyjnej liście.
-- Turn me around and take me back to the start.
So never mind the darkness.
wysłane przez MaK
> Wiesz jak ktoś się zdecyduje za to zapłacić to można i LCD > wrzucić do M11. Pytanie tylko po co? Takie sprzęty to trzeba kasować > i zastępować czymś co stoi wyżej na generacyjnej liście.
To można normalnie kiedyś coś na skale krajową zrobić. Coś w stylu: "Please MTV, pimp my .... IKARUS" ;)
-- like a chain saw.......
wysłane przez MQ ?
> A tak co do wentylacji to ostatnio mi się obiło o uszy, że Ikarus > 280 miał montowaną klimatyzacje! Szok! Ale pytanie... czy to > prawda?
Prawda, po Warszawie takie jeżdżą.
wysłane przez marko 4
> A tak co do wentylacji to ostatnio mi się obiło o uszy, że Ikarus > 280 miał montowaną klimatyzacje! Szok! Ale pytanie... czy to > prawda?
Tak, a po Moskwie jeżdżą ponoć Ikarusy 280 z silnikami na LPG...
wysłane przez MaK
> Tak, a po Moskwie jeżdżą ponoć Ikarusy 280 z silnikami na LPG...
Dziwie się, że nie na bimber ;)
wysłane przez pawelp19 −3
wysłane przez 105ngs
> Wiadomo może na których liniach dzisiaj jeżdżą > Klonowickie Man-y przegubowe ? > P.S.Oprócz tego który już stoi zepsuty w zajezdni ;]
Jednego widziałem na 60 rano, ale za daleko było, żeby nawet próbować dostrzec numer. Tylko nie dam głowy, że to nie ten, który stał później zepsuty na Kołka... :P
wysłane przez RoGaL 2
> Tylko nie dam głowy, że to nie > ten, który stał później zepsuty na Kołka... :P
Zepstuty MAN przed awarią jeździł na linii 67.
wysłane przez konjo 4
> Wiadomo może na których liniach dzisiaj jeżdżą > Klonowickie Man-y przegubowe ?
1252 na A. Tak swoją drogą to czy emeryci na cmentarz centralny nie jeżdzą teraz przypadkiem 67 i 53, a nie A i 75? ;)
-- Turn me around and take me back to the start.
So never mind the darkness.
wysłane przez pawelp19 −3
No właśnie w popołudniowych kursach szczytowych wcześniej zepsuty 1256 juz śmigał na 53 :)
wysłane przez leks 17
> 1252 na A. Tak swoją drogą to czy emeryci na cmentarz > centralny nie jeżdzą teraz przypadkiem 67 i 53, a nie A i 75? > ;)
W naszym mieście jest tyle emerytów, że na pewno na 75 czy A nie zabraknie. Zresztą sam wczoraj rozmawiałem o tych autobusach z zaskoczoną babcią - emerytką w #1256 na 75, a oprócz niej w autobusie jechał również inwalida na wózku ( ach to trzeba mieć szczęście :P ) i jakieś 70% to osoby po 60 roku życia jak to zwykle w naszym mieście. A babcia była bardzo zaskoczona i zadowolona, takie autobusy po prostu można puścić na każdą linie, a nawet mi łatwiej i przyjemniej się do tego MAN'a wchodziło.
-- 75 tylko na Reduty Ordona!!! 60 na Taczaka, a 53 do spożywczaka
wysłane przez konjo 4
> W naszym mieście jest tyle emerytów, że na pewno na 75 czy A > nie zabraknie.
A toż ja im nie chcę zabrać tego/tych MAN-ów. Zresztą gdybym był samolubny to napisałbym, że Klonowica powinna je puszczać na A i B, z których zdarza mi się korzystać, argumentując to podwójną ceną biletu. Mi chodziło o to, że jest dość specyficzny okres i niestety, ale wzmożone przewozy osób starszych to kierunek cmentarzy - w tym przypadku centralnego... No chyba, że na 808 ostatnio szaleją same niskie, w co wątpię...
-- Turn me around and take me back to the start.
So never mind the darkness.
wysłane przez Luke_Police 163
> Mi chodziło o to, że jest dość > specyficzny okres i niestety, ale wzmożone przewozy osób > starszych to kierunek cmentarzy - w tym przypadku centralnego... No > chyba, że na 808 ostatnio szaleją same niskie, w co wątpię...
Tak czy owak na 808 i tak jeździ więcej niskopodłogowców niż choćby na 75. Jest przecież policka brygada (przeważnie #765) oraz PKS, a w dzień świąteczny nawet SPAD niekiedy wypuszcza MAN-a NG272, więc zawsze to o jakieś 2 brygady więcej luksusu. Gdyby jednak dyspozytor SPAK zdecydował się wystawić niskopodłogowca na 808, to byłaby to chyba pierwsza w Szczecinie linia obsługiwana w połowie brygad taborem MEGA z obniżoną podłogą.
-- Autobusy w SPPK są jak światła na skrzyżowaniu - zielone, żółte albo czerwone.
Technik serwisu :)
wysłane przez Lukasy
> Tak czy owak na 808 i tak jeździ więcej niskopodłogowców niż > choćby na 75. Jest przecież (...) PKS
Mercedesy PKSu są wysokopodłogowe.
homepage: http://lukasy.kolej.org.pl/
wysłane przez Luke_Police 163
> Mercedesy PKSu są wysokopodłogowe.
Jesteś tego pewien? Bo mi coś tak świta, że one są średniopodłogowe, czyli mają obniżoną podłogę w stosunku do Ikarusów czy Volvo B10MA.
-- Autobusy w SPPK są jak światła na skrzyżowaniu - zielone, żółte albo czerwone.
Technik serwisu :)
wysłane przez Lukasy
> Jesteś tego pewien? Bo mi coś tak świta, że one są > średniopodłogowe, czyli mają obniżoną podłogę w stosunku do > Ikarusów czy Volvo B10MA.
Rozpatrując to w takich kategoriach - to masz rację. Nie zmienia to jednak faktu, że Mercedesy nie są niskopodłogowe, więc do taboru niskopodłogowego się nie zaliczają ;)
-- Kto rano wstaje, temu wykolejenie :>
homepage: http://lukasy.kolej.org.pl/
wysłane przez konjo 4
> średniopodłogowe, czyli mają obniżoną podłogę w stosunku do > Ikarusów czy Volvo B10MA.
Nie tylko podłoga, ciut mniejsza jest też średnica kół... taki trik, żeby spotęgować wrażenie obniżenia. :)
-- Turn me around and take me back to the start.
So never mind the darkness.
wysłane przez Pepe 235
> Gdyby jednak dyspozytor SPAK zdecydował się wystawić niskopodłogowca na > 808, to byłaby to chyba pierwsza w Szczecinie linia obsługiwana w > połowie brygad taborem MEGA z obniżoną podłogą.
No już nie przesadzaj, czasem na D lub E jeżdżą 4 niskie przeguby z 6 brygad. Fakt, że bardzo rzadko. :/