Forum

Czy ten skład jest dobrze oznaczony?

zdjęcie
Czy ten skład jest dobrze oznaczony?
zbyt mało ocen, aby obliczyć średnią

wysłane przez Iwo

Jak dla mnie ROTFL!!! Golęcin przechodzi sam siebie :)))

Iwo

wysłane przez Lukasy

Iwo napisał(a):

> Jak dla mnie ROTFL!!! Golęcin przechodzi sam siebie :)))

Ciekawe, jak oznaczony jest drugi bok i tył wagonu :D Mam jednak nadzieję, że poprawnie ;)

homepage: http://lukasy.kolej.org.pl/
Lukasy napisał(a):

> Ciekawe, jak oznaczony jest drugi bok i tył wagonu :D Mam > jednak nadzieję, że poprawnie ;)

Zaraz parskniesz ze śmiechu jeśli zobaczysz moją fotkę. Na drugim wagonie: bok od strony drzwi 1021, tył 1022. :/

wysłane przez Lukasy

man751 napisał(a):

> Zaraz parskniesz ze śmiechu jeśli zobaczysz moją fotkę. Na > drugim wagonie: bok od strony drzwi 1021, tył 1022. :/

To w sumie nie wiem, czy się śmiać, czy płakać :| Dobrze, że nie zaczęli każdego boku oznaczać innym numerem...

homepage: http://lukasy.kolej.org.pl/
Lukasy napisał(a):

> To w sumie nie wiem, czy się śmiać, czy płakać :| Dobrze, że > nie zaczęli każdego boku oznaczać innym numerem...

Lol! Brawo normalnie, myślałem, że to zdjęcie jest śmieszne http://foto.mkm.szczecin.pl/big/1161180518.jpg, gdyż SPPK zastosowało 3 numery taborowe na jednej ścianie, ale przynajmniej wszystkie są takie same. 2 różne numery taborowe na wagonie to rzeczywiście zasługują na wyróżnienie =D

-- W telewizji Tatra, w gazecie Tatra, wolę nie patrzyć co jest w lodówce...

Technik serwisu :)
Lukasy napisał(a):

> Iwo napisał(a):

> > > Jak dla mnie ROTFL!!! Golęcin przechodzi sam siebie :))) > > Ciekawe, jak oznaczony jest drugi bok i tył wagonu :D Mam > jednak nadzieję, że poprawnie ;)

Od strony okien 1022+1021, ale numerki (ostatnia cyfra) już zdarte, razem z farbą, którą wywałkowali parę dni temu :D Ogólnie to się nadaje do złotej czcionki Teleexpressu!

Intergalactic Proton Powered Electrical Tentacled Advertising Droids
Post został wyedytowany przez autora.
Post został wyedytowany przez administratora lub moderatora.

wysłane przez Lukasy

Mareczek napisał(a):

> Ogólnie to się nadaje do złotej czcionki Teleexpressu!

Poczekajmy jeszcze kilka dni, może Golęcin wyskoczy z czymś lepszym :D

homepage: http://lukasy.kolej.org.pl/
Lukasy napisał(a):

> Poczekajmy jeszcze kilka dni, może Golęcin wyskoczy z czymś > lepszym :D

Nie no sluchaj lepiej juz byc nie moze :D .Smiechu warte to juz mogli zostawic 1022+1021 do nastepnego przemalowania bo teraz to juz jest komedia na kolkach .

-- MÓW MI MOTORNICZY :D:D:D:D:D
M21 napisał(a):

> Nie no sluchaj lepiej juz byc nie moze :D .Smiechu warte to juz > mogli zostawic 1022+1021 do nastepnego przemalowania

No jeszcze lepiej, fałszywy numer (teraz chociaż jeden z nich jest prawdziwy). Wyżywacie się na TZG, a to chyba zamalowuje i numerki przykleja firma reklamowa...
lhb178 napisał(a):

. Wyżywacie się na TZG, a to chyba zamalowuje i numerki > przykleja firma reklamowa...

Tak firma reklamowa tylko ze ktos na zajezdni to odebral po zdjeciu rekalmy prawda ;) No mala pomylka sie wdarla troche sie posmiec mozna ;)

-- MÓW MI MOTORNICZY :D:D:D:D:D