Forum

Po długim remoncie można go znów zobaczyć na liniach

zdjęcie
Po długim remoncie można go znów zobaczyć na liniach
zbyt mało ocen, aby obliczyć średnią
ale go odpicowali :D, czy warto było? Wygląda ładnie, ale to ciągle stare Jęczydło...
Piotr napisał(a):

> ale go odpicowali :D, czy warto było? Wygląda ładnie, ale > to ciągle stare Jęczydło...

Wydaje mi się, że nie mieli wyboru po prostu. Część 120-stek jest wyłączonych z ruchu, 2 Volva B10L-SN12 też mają dosyć poważne naprawy, coraz częściej spotykamy przegubowe autobusy na typowo solowych liniach (57, 57bis, 58, 63, 68 itd), a takie postępowanie się nie opłaca z punktu widzenia opłat za wozokm. Dlatego łatają co mogą. W Policach też teraz łatają Jelcza 120M (#3005), mimo że prezes Markowski zapowiedział zakupy solowych autobusów na wiosnę. Ale Jelcz M11 #655 ma już 20 lat, więc zgodnie z przepisami ZDiTM z końcem tego roku powinni zakończyć jego eksploatację, a więc coś będzie musiało jeździć w zamian za niego do tej wiosny... Przypuszczam, że w SPAK to jest na podobnej zasadzie.

-- I tym sposobem w Policach pozostanie pół Ikarusa 280 - Pogotowie techniczne #740.

Technik serwisu :)
Luke_Police napisał(a):

> Ale Jelcz M11 #655 ma już 20 lat, więc zgodnie z > przepisami ZDiTM z końcem tego roku powinni zakończyć jego > eksploatację, a więc coś będzie musiało jeździć w zamian > za niego do tej wiosny...

20 lat mają także dąbskie #353, #354 i #356 oraz klonowicki #552. Ciekawe czy te 4 skasują do końca tego roku...

-- Darmol7 - dlatego, że kiedyś bardzo lubiłem darmobusy (7**).
darmol7 napisał(a):

> 20 lat mają także dąbskie #353, #354 i #356 oraz klonowicki > #552. Ciekawe czy te 4 skasują do końca tego roku...

Nie licz na to, może #552 i #356 polecą za kilka miesięcy, ale dwie pierwsze są w całkiem dobrym stanie i jeszcze pożyją. A zakaz 20 letni da się ominąc po badaniach technicznych. :)
Piotr napisał(a):

> ale go odpicowali :D, czy warto było? Wygląda ładnie, ale > to ciągle stare Jęczydło...

Odpicowanie to głównie nowy lakier i odnowione schody. Jeśli chodzi o środek to wewnętrzne dykty tylko w części wymienione. Ale oczywiście najważniejszą częścią było łatanie kratownicy jak to u 120-tek. ;)
man751 napisał(a):

> Ale oczywiście najważniejszą częścią było > łatanie kratownicy jak to u 120-tek. ;)

Tak z ciekawości zadam kilka pytań. Ile jeszcze Jelczy 120M jest odstawionych w SPAK ? Które będą łatane? Czy zanosi się na jakieś kasacje lub sprzedaż 120-tek w SPAK ?

-- I tym sposobem w Policach pozostanie pół Ikarusa 280 - Pogotowie techniczne #740.

Technik serwisu :)
Luke_Police napisał(a):

> Tak z ciekawości zadam kilka pytań. Ile jeszcze Jelczy 120M > jest odstawionych w SPAK ? Które będą łatane? Czy zanosi się > na jakieś kasacje lub sprzedaż 120-tek w SPAK ?

Ja mogę powiedzieć to co widzę w SPADzie, a od pewnego czasu jest tam min 4-5 odstawionych 120M...Ogólnie odstawionych busów mają z 10 na pewno :).
Piotr napisał(a):

> Ja mogę powiedzieć to co widzę w SPADzie, a od pewnego czasu > jest tam min 4-5 odstawionych 120M...Ogólnie odstawionych busów > mają z 10 na pewno :).

Odstawionych busów na ten tydzień było 23, do sprzedaży jest już wytypowanych przynajmniej 11. Sprzątanie placu już wkrótce. :)
Luke_Police napisał(a):

> Tak z ciekawości zadam kilka pytań. Ile jeszcze Jelczy 120M > jest odstawionych w SPAK ?

Cztery #1410, #1415, #1414, #1416

> Które będą łatane?

Wszystkie, aczkolwiek w różnym stopniu, bo częśc z nich jest po prostu tylko po kolizji.

> Czy zanosi się > na jakieś kasacje lub sprzedaż 120-tek w SPAK ?

Zdecydowanie nie. Najpierw to M-11 są na celowniku. Przykładem jest #571, już bez "filmów", który czeka na wywózkę na tyłach zajezdni.
Post został wyedytowany przez autora.
Post został wyedytowany przez administratora lub moderatora.