Forum

Styczniowa porcja zmian

2 stycznia 2007 nastąpią zmiany w funkcjonowaniu linii autobusowych 57 Bis, 67 i 106.

wysłane przez durek1

Ekstra, w końcu zrobili jakąś normalną częstotliwość dla mieszkańców Warszewa. W ostatnich tygodniach mieszkańcy Warszewa obrzucili Zditm ogromna ilością e-mail, itp...

wysłane przez Luke_Police  163

durek1 napisał(a):

> Ekstra, w końcu zrobili jakąś normalną częstotliwość > dla mieszkańców Warszewa. W ostatnich tygodniach > mieszkańcy Warszewa obrzucili Zditm ogromna ilością > e-mail, itp...

Ciekawe co na to mieszkańcy osiedla Kaliny oraz ulicy Santockiej i Świerczewskiej :P. Ale tak do rzeczy, to bardzo ciekawy pomysł z puszczeniem co drugiego kursu na Warszewo tak jak 57. Wkrótce okaże się, że przydatnośc tych kursów 87 wzrośnie ze względu na krótszy czas przejazdu, a przydatność linii 57 zmaleje... A tak przy okazji, ile teraz będzie brygad na 87 ?

-- I tym sposobem w Policach pozostanie pół Ikarusa 280 - Pogotowie techniczne #740.

Technik serwisu :)

wysłane przez durek1

Luke_Police napisał(a):

> A tak przy okazji, ile teraz > będzie brygad na 87 ?

Ja myśle że na 87 puszczą trzy brygady ale nie jestem pewny.

wysłane przez MQ ?

durek1 napisał(a):

> Ja myśle że na 87 puszczą trzy brygady

Tak.

wysłane przez lhb178 19

mkubien napisał(a):

> durek1 napisał(a):

> > Ja myśle że na 87 puszczą trzy brygady > > Tak.

Zapomniałeś dodać, że dotyczy to tylko szczytu porannego :>

wysłane przez MQ ?

lhb178 napisał(a):

> Zapomniałeś dodać, że dotyczy to tylko szczytu porannego :>

No tego można się domyślić po częstotliwości.

wysłane przez Pepe 234

Luke_Police napisał(a):

> Ale tak do rzeczy, to bardzo > ciekawy pomysł z puszczeniem co drugiego kursu na Warszewo tak > jak 57. Wkrótce okaże się, że przydatnośc tych kursów 87 > wzrośnie ze względu na krótszy czas przejazdu, a > przydatność linii 57 zmaleje...

Owszem przydatność linii 57 może zmaleć, ale jedynie na odcinku do samego Warszewa. Od Kołłątaja do Kormoranów nadal będzie tłoczno bo same 63 czy 68 nie wystarcza pasażerom, którzy chcą się dostać z okolic Ronda Giedroycia w rejon Bandurskiego. :)

wysłane przez Luke_Police  163

man751 napisał(a):

> Owszem przydatność linii 57 może zmaleć, ale jedynie na > odcinku do samego Warszewa. Od Kołłątaja do Kormoranów nadal > będzie tłoczno bo same 63 czy 68 nie wystarcza pasażerom, > którzy chcą się dostać z okolic Ronda Giedroycia w rejon > Bandurskiego. :)

Zapomniałeś jeszcze o kursującym co godzinę 82 :P. Ale przyszedł mi do głowy pomysł, że jeżeli rzeczywiście w 57 na podanym odcinku frekwencja spadnie, to wybrane kursy się skróci do pętli Kormoranów. A za uzyskane wozokm dołoży się coś na 87 albo 82 w zależności od potrzeb. Tylko problem będzie z częstotliwością kursowania... Wiem, to zły pomysł, ale kiedy w końcu wyremontują Podbórzańską, to będzie kolejna alternatywna pętla dla wybranych kursów 57 lub 87.

-- I tym sposobem w Policach pozostanie pół Ikarusa 280 - Pogotowie techniczne #740.

Technik serwisu :)

wysłane przez Pepe 234

Luke_Police napisał(a):

> Zapomniałeś jeszcze o kursującym co godzinę 82 :P.

O tak, super połączenie, szczególnie do Komuny Paryskiej. W ciągu 30 dni korzystania z połączenia Kołłątaja-Komuny P. średnio udaje mi się trafić na niego 1 raz. :)

wysłane przez durek1

Luke_Police napisał(a):

Wiem, to zły pomysł, ale kiedy w > końcu wyremontują Podbórzańską, to będzie kolejna > alternatywna pętla dla wybranych kursów 57 lub 87.

Chciałem tylko powiedzieć że ulica Podbórzańska jest od około 2 miesięcy wyremontowana.To nie bajka.

wysłane przez Luke_Police  163

durek1 napisał(a):

> Chciałem tylko powiedzieć że ulica Podbórzańska jest od około 2 > miesięcy wyremontowana.To nie bajka.

O to ciekawe :) Widać dawno tam nie byłem na rowerze :) A czy powstała/powstaje może ewentualna pętla autobusowa na tej ulicy?

-- I tym sposobem w Policach pozostanie pół Ikarusa 280 - Pogotowie techniczne #740.

Technik serwisu :)

wysłane przez durek1

Luke_Police napisał(a):

> O to ciekawe :) Widać dawno tam nie byłem na rowerze :) A czy > powstała/powstaje może ewentualna pętla autobusowa na tej ulicy?

Oznaków pętli tam nie widać, ale jest możliwość aby autobus objeżdzał dookoła domki i miał gdzieś pomiędzy nimi przystanek końcowy.

wysłane przez Luke_Police  163

durek1 napisał(a):

> Oznaków pętli tam nie widać, ale jest możliwość aby autobus > objeżdzał dookoła domki i miał gdzieś pomiędzy nimi przystanek > końcowy.

Rozumiem, że masz na myśli ulicę Morenową ? Ciekawe jaką ilość kursów należałoby tam skierować, żeby były rozsądne potoki pasażerskie. Czy zna ktoś wyniki badania więźby w tym rejonie?

-- I tym sposobem w Policach pozostanie pół Ikarusa 280 - Pogotowie techniczne #740.

Technik serwisu :)

wysłane przez durek1

Luke_Police napisał(a):

> Rozumiem, że masz na myśli ulicę Morenową ? Ciekawe jaką ilość > kursów należałoby tam skierować, żeby były rozsądne potoki > pasażerskie. Czy zna ktoś wyniki badania więźby w tym rejonie?

Tak mam na myśli ulicę Morenową, a zanim autobus tam się pojawi to sobie trochę poczekamy, zobaczymy co tym razem Zditm wymyśli...

wysłane przez lhb178 19

durek1 napisał(a):

> Luke_Police napisał(a):

> > Rozumiem, że masz na myśli ulicę Morenową ? Ciekawe jaką ilość > > kursów należałoby tam skierować, żeby były rozsądne potoki > > pasażerskie. Czy zna ktoś wyniki badania więźby w tym rejonie? > > Tak mam na myśli ulicę Morenową,

Obawiam się, że ona średnio nadaje się do puszczania nią autobusu.

> a zanim autobus tam się pojawi to > sobie trochę poczekamy,

Na to się niestety zanosi.

> zobaczymy co tym razem Zditm wymyśli...

W każdym razie coś się w tym temacie dzieje.

wysłane przez damian

a czy na lini nr 60 by dało coś się zmienić ponieważ autobusy kursują co 20 min. to jest porażka czekając na mrozie 20 min.

wysłane przez MQ ?

Heh, w tym momencie przypomniała mi się usłyszana swego czasu anegdota, jak jakaś kobieta również domagała się zwiększenia częstotliwości kursowania jednej z rzadziej kursujących linii (nie pamiętam teraz, o którą linię chodziło), bo gdy ona się spóźni na autobus, to musi te kilkanaście minut poczekać.

Sorry, częstotliwość kursowania nie zależy od temperatury za oknem.

wysłane przez X

mkubien napisał(a):

> (nie pamiętam teraz, o którą linię chodziło)

Dokładnie to chodziło o dwie linie (74 i 80):-)

"W Szwecji jest tyle samo samobójstw co w Polsce, bo tam jest ciemno" (c) Piotr Szumlewicz

wysłane przez MQ ?

Romanas napisał(a):

> Dokładnie to chodziło o dwie linie (74 i 80):-)

Nie, nie, to bardzo stara sprawa.

wysłane przez Mareczek 5

mkubien napisał(a):

> Heh, w tym momencie przypomniała mi się usłyszana swego > czasu anegdota, jak jakaś kobieta również domagała się > zwiększenia częstotliwości kursowania jednej z rzadziej > kursujących linii (nie pamiętam teraz, o którą linię > chodziło), bo gdy ona się spóźni na autobus, to musi te > kilkanaście minut poczekać. > > Sorry, częstotliwość kursowania nie zależy od temperatury > za oknem.

Hehehe, jak to społeczeństwo się rozleniwiło. Podczas badań więźby do jednego z ankieterów podszedł dziadek i stwierdził, że "linia 75 w godzinach szczytu jeździ ZA RZADKO". Mi odebrało mowę :D

Intergalactic Proton Powered Electrical Tentacled Advertising Droids
Post został wyedytowany przez autora.
Post został wyedytowany przez administratora lub moderatora.

wysłane przez leks 17

Mareczek napisał(a):

> Podczas badań > więźby do jednego z ankieterów podszedł dziadek i > stwierdził, że "linia 75 w godzinach szczytu jeździ ZA > RZADKO". Mi odebrało mowę :D

Niby to troche śmieszne gdy 75 w szczycie kursuje co 5 minut ( bodaj ), ale w godzinach 14-16 (przynajmniej) w autobusach zdarzają się okropne sceny - sam kiedyś próbowałem wejść na 26-Kwietnia do autobusu około godz. 16:00 i musiałem czekać na następny pojazd z powodu tłoku. W przypadku 75 autobusy czasem jeżdzą w 5 pojazdowych konwojach ;), ale potem na kolejny autobus czy autobusy trzeba czekać z 15 minut co powoduje, że zbiera się dużo pasażerów na przystankach i po przyjeździe spóźnionego autobusu dzieją złe sceny.

Gdyby siódemka jeździła do Zawadzkiego czy przynajmniej do Szafera, albo zatrzymywał się też jakiś tramwaj na rondzie Zawadzkiego to dużo więcej ludzi jeździło by tramwajem dzięki czemu tłok byłby mniejszy. Oczywiście mówie tu o inwestycji zwanej "Nowoszeroką" - gdy się to zbuduje to tramwaj powinien stać sie bardziej atrakcyjny niż autobus.

-- Moje największe marzenie to budowa SST, remont Bohaterów Warszawy...

wysłane przez Luke_Police  163

lex napisał(a):

W przypadku 75 autobusy czasem > jeżdzą w 5 pojazdowych konwojach ;), ale potem na kolejny autobus > czy autobusy trzeba czekać z 15 minut co powoduje, że zbiera się > dużo pasażerów na przystankach i po przyjeździe spóźnionego > autobusu dzieją złe sceny.

No to jak jedzie konwój to pierwsze 2 są przeładowane, a trzeci pusty. Wsiadasz do trzeciego i masz spokój. Ba, nawet zdarza się, że z powodu braku pasażerów, ten trzeci potrafi przeskoczyć na Turzynie 2 poprzednie i być wcześniej na Dworcu.

[Ciach] > Oczywiście mówie tu o inwestycji zwanej "Nowoszeroką" - gdy > się to zbuduje to tramwaj powinien stać sie bardziej atrakcyjny > niż autobus.

Mhm, znając nasze miasto i jego tempo działania, to za 50 lat położą pierwsze 20 metrów torów na Szafera.

-- I tym sposobem w Policach pozostanie pół Ikarusa 280 - Pogotowie techniczne #743.

Technik serwisu :)

wysłane przez leks 17

Luke_Police napisał(a):

> Mhm, znając nasze miasto i jego tempo działania, to za 50 lat > położą pierwsze 20 metrów torów na Szafera.

Wolałem nie poruszać w moim poście tego wątku, bo skończyłoby to się skrytykowaniem mnie, a nie miasta - tak jak to miało miejsce w innym wątku ;). No, ale faktycznie muszę Ci przyznać racje chociaż wierze, że większa ilość środków i programów z UE oraz nowe władze miasta przyczynią się do tego, że ta inwestycja zacznie się w ciągu 5, a nie 50 lat ;).

-- Moje największe marzenie to budowa SST, remont Bohaterów Warszawy...

wysłane przez Luke_Police  163

lex napisał(a):

> No, ale faktycznie muszę Ci przyznać racje chociaż wierze, że > większa ilość środków i programów z UE oraz nowe władze miasta > przyczynią się do tego, że ta inwestycja zacznie się w ciągu 5, a > nie 50 lat ;).

No to mnie pocieszyłeś :). Będżę mógł do mnie na wydział dojechać tramwajem z Szafera! O ile oczywiście położą tory również na 26 Kwietnia, Taczaka Nowoszerokiej itd. Tylko chyba nic mi to nie da, bo jeżeli nie stanie się katastrofa, to studia na Wydziale Elektrycznym skończę za rok z haczykiem.

-- I tym sposobem w Policach pozostanie pół Ikarusa 280 - Pogotowie techniczne #743.

Technik serwisu :)

wysłane przez leks 17

Luke_Police napisał(a):

> No to mnie pocieszyłeś :). Będżę mógł do mnie na wydział > dojechać tramwajem z Szafera! O ile oczywiście położą tory > również na 26 Kwietnia, Taczaka Nowoszerokiej itd. Tylko chyba nic mi > to nie da, bo jeżeli nie stanie się katastrofa, to studia na Wydziale > Elektrycznym skończę za rok z haczykiem.

Zakładałem jedynie wariant Żołnierska-Krzekowo-Szafera-Woj. Polskiego jeżeli chodzi o tramwaje ;) także się rozpędziłeś :P.

-- Moje największe marzenie to budowa SST, remont Bohaterów Warszawy...

wysłane przez Iwo

Mareczek napisał(a):

> Podczas badań > więźby do jednego z ankieterów podszedł dziadek i > stwierdził, że "linia 75 w godzinach szczytu jeździ ZA > RZADKO". Mi odebrało mowę :D

Hehe, pewnie ów starszy pan pamięta, jak na osiedle Kaliny mógł również dojechać linią 76. Było to całkiem niezłe wsparcie dla 75.

Iwo

wysłane przez RJawdyk

Czy będzie publikowany projekt rozkładu 87 (tak jak to miało wcześniej miejsce przy 67 i 106)? Nie będę kryć, że jestem bezpośrednio zainteresowany ;)

wysłane przez lhb178 19

RJawdyk napisał(a):

> Czy będzie publikowany projekt rozkładu 87 (tak jak to > miało wcześniej miejsce przy 67 i 106)? Nie będę kryć, > że jestem bezpośrednio zainteresowany ;)

Projekt nie. Gotowy rozkład się wkrótce pojawi.

wysłane przez durek1

lhb178 napisał(a):

> Projekt nie. Gotowy rozkład się wkrótce pojawi.

Gotowy rozkład jazdy już jest na www.zditm.szczecin.pl

wysłane przez Ferrix 8

A w ogóle co to za numeracja 87 [zamiast 57bis] ? Przecież są niższe wolne numery linii - 62, 72, 83... Chyba jedyną argumentacją (podobnie jak z 84, która pojawiła się za 54bis) jest ostatnia cyfra numeru... Ale to bez sensu.

Rozumiem, że jak (jeśli) 55bis będzie na stałe to będzie miała #85? Szkoda, że z 6bis nie zrobią 16 :D

STMKŻ

wysłane przez LLUZNIAK

Fenix napisał(a):

> A w ogóle co to za numeracja 87 [zamiast 57bis] ? Przecież > są niższe wolne numery linii - 62, 72, 83... Chyba jedyną > argumentacją (podobnie jak z 84, która pojawiła się za > 54bis) jest ostatnia cyfra numeru... Ale to bez sensu.

Jennyyyyy.... Już to było wałkowane tysiąc razy, albo i lepiej (nawet chyba w tym wątku). Pasażera (zaznaczam, pasażera, nie miłośnika - bo to głównie dla pasażerów jest km, a nie dla miłośników) niewiele obchodzą dziury w numeracji (które notabene nie przyczyniają się do obniżenia jakości obsługi linii, spadku częstotliwości kursowania KM, czy też wzrostu cen biletów). Dla pasażera ważny jest odpowiedni układ sieci, wygodny rozkład, oraz w miarę (na ile to możliwe) logiczne oznaczenie linii.

wysłane przez torwid  67

LLUZNIAK napisał(a):

> Fenix napisał(a):

> > A w ogóle co to za numeracja 87 [zamiast 57bis] ? Przecież > > są niższe wolne numery linii - 62, 72, 83... (...)

> Jennyyyyy.... Już to było wałkowane tysiąc razy, albo i > lepiej (...)

Celowo cytuję obu, Szanowni Admini. Bo tak mnie właśnie naszło i chciałbym, nie mieć racji, niech mnie ktoś wyprowadzi z błędu. Ale na razie mam wrażenie, że SPAK olał przepisy, a ZDiTM nie reagował i jeszcze zaciera ślady :) Konkretnie chodzi o to, że wg specyfikacji przetargowej linia 57 Bis miała być przemianowana na 72. SPAK wygrał przetarg i miał 30 dni na przenumerowanie oraz wystąpienie o wszystkie wymagane prawem pozwolenia. Nic w tym kierunku nie zrobiono, czyli po 30 dniach od podpisania umowy ZDiTM miał podstawy, by przestać płacić, albo nawet zerwać umowę. Nic z tego nie zaszło, więc chyba w tym mieście obowiązujące przepisy nic nie znaczą. A przenumerowanie na 87 oznacza, że jednak zmiany i uzyskanie zezwoleń nie przekraczają możliwości SPAK. Powtarzam: chcę się mylić, ale jeśli ktoś chce mnie wyprowadzić z błędu, niech używa racjonalnych i wiarygodnych argumentów.

-- Przełożony ma ZAWSZE rację, niestety...

Przełożony ma ZAWSZE rację, niestety...

wysłane przez lhb178 19

Fenix napisał(a):

> A w ogóle co to za numeracja 87 [zamiast 57bis] ? Przecież > są niższe wolne numery linii - 62, 72, 83...

Już słyszę ten (słuszny) krzyk, że wykorzystano numer linii zlikwidowanej 4 miesiące temu... ATSD to chyba dobry temat na sondę :>

> Chyba jedyną > argumentacją (podobnie jak z 84, która pojawiła się za > 54bis) jest ostatnia cyfra numeru... Ale to bez sensu.

Ale masz jakieś uzasadnienie?

> Rozumiem, że jak (jeśli) 55bis będzie na stałe to będzie > miała #85?

Przecież 55bis jest na stałe. Tylko numer ma docelowo 85.

> Szkoda, że z 6bis nie zrobią 16 :D

Ale 6bis to bis z prawdziwego zdarzenia (tak jak 78 ;)

wysłane przez pawelp19 −3

> Ale 6bis to bis z prawdziwego zdarzenia (tak jak 78 ;)

No właśnie nierozumiem tego dlaczego 78 nie ma numeru 51 Bis skoro ma taką samą trasę, tak samo zmieniłbym linie 2 na 3 Bis bo 99% trasy dwójki pokrywa się z trójką, ale to tylko takie tam spekulacje i lepiej wprowadzać zamieszania skoro wszyscy się już przyzwyczaili do tego :P

wysłane przez lhb178 19

pawelp19 napisał(a):

> > Ale 6bis to bis z prawdziwego zdarzenia (tak jak 78 ;) > > No właśnie nierozumiem tego dlaczego 78 nie ma numeru 51 Bis > skoro ma taką samą trasę, tak samo zmieniłbym linie 2 na 3 > Bis bo 99% trasy dwójki pokrywa się z trójką

Zajrzyj na stronę z rozkładami i policz, czy na pewno 99%.

wysłane przez enka167 25

pawelp19 napisał(a):

> No właśnie nierozumiem tego dlaczego 78 nie ma numeru 51 Bis > skoro ma taką samą trasę, tak samo zmieniłbym linie 2 na 3 > Bis bo 99% trasy dwójki pokrywa się z trójką, ale to tylko > takie tam spekulacje i lepiej wprowadzać zamieszania skoro > wszyscy się już przyzwyczaili do tego :P

No nie powiedziałabym, że 99% trasy 2 pokrywa się z 3. Najpierw sprawdź, a później coś pisz.

wysłane przez mmm

pawelp19 napisał(a):

> No właśnie nierozumiem tego dlaczego 78 nie ma numeru 51 Bis > skoro ma taką samą trasę, tak samo zmieniłbym linie 2 na 3 > Bis bo 99% trasy dwójki pokrywa się z trójką,

Oczywiście że sie nie pokrywa w 99%. I jeszcze zmienić D na B bis, 81 na 61??? i 9 na 1 bis, co zresztą kiedyś już chyba było. Po co zmnieniać coś do czego sie ludzi już przyzwyczaili.

wysłane przez Luke_Police  163

mmm napisał(a):

> Oczywiście że sie nie pokrywa w 99%. > I jeszcze zmienić D na B bis, 81 na 61??? i 9 na 1 bis, co > zresztą kiedyś już chyba było. Po co zmnieniać coś do czego > sie ludzi już przyzwyczaili.

Taaak, to może jeszcze 101 na 107 bis, 106 na 103 bis i 109 na 111 bis.

-- I tym sposobem w Policach pozostanie pół Ikarusa 280 - Pogotowie techniczne #743.

Technik serwisu :)

wysłane przez pawelp19 −3

Luke_Police napisał(a):

> mmm napisał(a):

> > Oczywiście że sie nie pokrywa w 99%. > > I jeszcze zmienić D na B bis, 81 na 61??? i 9 na 1 bis, co > > zresztą kiedyś już chyba było. > > Taaak, to może jeszcze 101 na 107 bis, 106 na 103 bis i 109 na 111 > bis.

Po co zmnieniać coś do czego > > sie ludzi już przyzwyczaili.

Jezu przecież napisałem, że to tylko takie tam spekulacje bo nie ma sensu mieszać ludziom więc czemu tak odrazu panikujecie;]

>Po co zmnieniać coś do czego > > sie ludzi już przyzwyczaili.

Zgadzam się w zupełności, aczkolwiek dlaczego w takim razie zmieniają 57Bis na 87 skoro do 57 Bis też już się ludzie przyzwyczaili ;)

wysłane przez X

pawelp19 napisał(a):

> Zgadzam się w zupełności, aczkolwiek dlaczego w takim razie > zmieniają 57Bis na 87 skoro do 57 Bis też już się ludzie > przyzwyczaili ;)

Ja proponuję, abyś jeszcze raz dokładnie prześledził ten watek, a na pewno znajdziesz odpowiedź, na swoje pytanie.

-- "Koła w rowku"- (c) DamTram.

"W Szwecji jest tyle samo samobójstw co w Polsce, bo tam jest ciemno" (c) Piotr Szumlewicz

wysłane przez t105n  49

pawelp19 napisał(a):

> No właśnie nierozumiem tego dlaczego 78 nie ma numeru 51 Bis > skoro ma taką samą trasę,

A prostszych oznaczeń nie może być? Znaczna większość miast odeszła od "bis"-ów, bo trudniej programować wyświetlacze, więcej znaków trzeba zmieścić na takiej samej wielkości tabliczce itp. Zobacz, jakie drobne literki są na "6bis". A poza tym to nie brakuje nam numerów, żeby tworzyć jakieś koszmarki cyfrowo-literowe.

> tak samo zmieniłbym linie 2 na 3 > Bis bo 99% trasy dwójki pokrywa się z trójką,

Odcinek Kołłątaja - Brama Portowa to jest tylko 57% trasy "dwójki". Zbliżone wyniki otrzymamy licząc przystanki: "Dwójka" ma 9 lub 10 przystanków (zależy od kierunku), a tylko 5 pokrywa się się z "trójką", więc znowu mamy ledwo ponad 50%.

wysłane przez pawelp19 −3

Zdaje się, że od nowego roku miała jeździć 60 przez Taczaka a tu ani widu, ani słychu o tym :>

wysłane przez torwid  67

pawelp19 napisał(a):

> Zdaje się, że od nowego roku miała jeździć 60 przez > Taczaka a tu ani widu, ani słychu o tym :>

??? A to ciekawostka... ZTCW 60 przez Taczaka miała jeździc od 2 listopada. SPAK miał nawet wszystkie wymagane zgody, ZDiTM miał gotowe rozkłady, ale rozbieżności między oczekiwaniami mieszkańców Reduty Ordona, os. Horeszków, ul. Sadowskiego i okolicznych sprawiły, że miasto wstrzymało się z decyzją. Do ostatecznego spotkania nie doszło, bo odwołał je przedstawiciel Reduty Ordona. Potem były wybory, zmniana władzy, a konflikt ucichł. I żeby to wiedzieć, wystarczyło skorzystać z opcji "szukaj".

-- Przełożony ma ZAWSZE rację, niestety...

Przełożony ma ZAWSZE rację, niestety...

wysłane przez pawelp19 −3

I żeby to wiedzieć, > wystarczyło skorzystać z opcji "szukaj".

Skorzystałem z tej opcji i przeczytałem te artykuły tych protestów ale sam jeszcze pamiętam jak w telewizji mówili w tamtym czasie, że 60 dopiero od nowego roku zacznie jeździć przez Taczaka bo muszą wszystko przekalkulować, przeliczyć itp. Może coś umknęło mojej uwadze niewiem tak mi się wydawało.

wysłane przez Luke_Police  163

Muszę przyznać, że mimo zmiany rozkładu frekwencja w autobusie linii 106 nie jest najgorsza. Dzisiaj jeździł MAN NL313. W Rynku oczywiście pasażerów brak, frekwencja 3 osoby. Ale od Grunwaldzkiej z każdym przystankiem liczba ta rosła i na osiedlu Chemik, gdzie wysiadałem, zebrało się całkiem sporo ludzi wsiadających do autobusu w kierunku Głębokiego. Dalsze obserwacje wkrótce :)

-- I tym sposobem w Policach pozostanie pół Ikarusa 280 - Pogotowie techniczne #743.

Technik serwisu :)