Forum

Tatra na "czwórce"

zdjęcie
Tatra na "czwórce"
zbyt mało ocen, aby obliczyć średnią

wysłane przez Phobos 17

To się zaczyna robić irytujące :-/ Czy ktoś wie jak to w końcu jest z oprogramowaniem wyświetlaczy? Bo 2 zdjęcia niżej widać wyraźnie, że kierunek "Potulicka" zaprogramowany jest prawidłowo, a nie chce mi się wierzyć, że zaprogramowany jest tylko on jeden. Niedbalstwo motorniczych sięga zenitu i aż dziw bierze, że na Tatry podobno szkoleni są ci najlepsi... :-/

-- Mourn the losses - because there are many, but celebrate the victories - because there are few

Masz prawo odmówić odpowiedzi na ten post. Bez względu, czy z tego prawa skorzystasz - wszystko co napiszesz może być wykorzystane przeciwko tobie.

wysłane przez MQ 0

Phobos napisał(a):

> Bo 2 zdjęcia niżej widać wyraźnie, że > kierunek "Potulicka" zaprogramowany jest prawidłowo, a nie > chce mi się wierzyć, że zaprogramowany jest tylko on > jeden.

Jak sądzę zaprogramowane są tylko pętle linii 7, 8 i 9, czyli jest Potulicka, ale nie ma Pomorzan (a na wyświetlaczu do danej linii można dobrać dowolną pętlę).

wysłane przez Mareczek 1

mkubien napisał(a):

> Jak sądzę zaprogramowane są tylko pętle linii 7, 8 i 9, > czyli jest Potulicka, ale nie ma Pomorzan (a na wyświetlaczu > do danej linii można dobrać dowolną pętlę).

Dokładnie, a ja jeszcze dodam, że wyświetlacze są zablokowane w sensie, że nie można nic w nich grzebać (kasować, edytować, itd). Kto ma hasło? Domyślam się - tylko Nimecy.

Intergalactic Proton Powered Electrical Tentacled Advertising Droids

wysłane przez LLUZNIAK

Phobos napisał(a):

> To się zaczyna robić irytujące :-/ > Czy ktoś wie jak to w końcu jest z oprogramowaniem > wyświetlaczy? Bo 2 zdjęcia niżej widać wyraźnie, że > kierunek "Potulicka" zaprogramowany jest prawidłowo, a nie > chce mi się wierzyć, że zaprogramowany jest tylko on > jeden.

Mnie tylko zastanawia, co w tym czasie robi ZDiTM... Do SPPK w pierwszym dniu kursowania 808 dość szybko potrafił się przyczepić za "podwójny" przewijany kierunek na wyświetlaczu, a tu nagle ślepota? Czy może kary w stosunku do MZK są aż tak straszne, że ta druga spółka je ignoruje? (nikt mi nie powie, że ZDiTM o niczym nie wie, ponieważ osobiście widziałem jak ktoś z NR stał ostatnio naprzeciw tatry wpatrując się w nią zawzięcie).

wysłane przez M21 1

Wiesz, ja mam wrażenie że to tylko dlatego, że taka sytuacja jest na Pogodnie. Mojej znajomej NR wlepił pieczątki za brak tablicy tylnej w 1006, a już był powieszony wyświetlacz nowy tylko jeszcze nie podłączony. To co się dzieje na Tatrach to jest komedia.

-- MÓW MI MOTORNICZY :D:D:D:D:D
Post został wyedytowany przez autora.
Post został wyedytowany przez administratora lub moderatora.

wysłane przez Iwo

M21 napisał(a):

> Mojej znajomej NR wlepił pieczątki za brak > tablicy tylnej w 1006, a już był powieszony wyświetlacz nowy > tylko jeszcze nie podłączony.

A co go obchodzi czy jest podłączony czy nie? Było czytelne oznakowanie numerem linii z tyłu? Nie było, to i pieczateczki dostała. Proste.

Iwo

wysłane przez enka167 25

Phobos napisał(a):

> To się zaczyna robić irytujące :-/ > Czy ktoś wie jak to w końcu jest z oprogramowaniem > wyświetlaczy? Bo 2 zdjęcia niżej widać wyraźnie, że > kierunek "Potulicka" zaprogramowany jest prawidłowo, a nie > chce mi się wierzyć, że zaprogramowany jest tylko on > jeden. Niedbalstwo motorniczych sięga zenitu i aż dziw > bierze, że na Tatry podobno szkoleni są ci najlepsi... :-/

Trasa 2 też jeszcze nie jest wgrana, ale myślę, że to sie zmieni w najbliższych dniach.

wysłane przez jas59 ?

Phobos napisał(a):

> To się zaczyna robić irytujące :-/ > Czy ktoś wie jak to w końcu jest z oprogramowaniem > wyświetlaczy? > Niedbalstwo motorniczych sięga zenitu i aż dziw > bierze, że na Tatry podobno szkoleni są ci najlepsi... :-/

To nie jest niedbalstwo motorniczych, a oprogramowania wyświetlaczy. Jak wszyscy wiemy linia 7, 8 i 9 została zaprogramowana przez niemców dla potrzeb testów i dla tych linii to zostało po sprowadzeniu taboru do Szczecina. Trudności występują na pozostałych liniach. Z tego co się orientuję są prowadzone rozmowy z Mielcem właśnie na temat oprogramowania wyświetlaczy lub wyświetlaczy z ich oprogramowaniem. Prawdopodobnie rozmowy z niemcami zakończyły się niczym, bo pewnie za dużo chcieli za oprogramowanie swoich wyświetlaczy. Na razie TZP (tramwajowa zajezdnia Pogodno) szkoli dalszych motorniczych do obsługi Tatr, oczekując na wyniki rozmów z Mielcem. Trzeba zatem uzbroić się w cierpliwość.

-- cogito ergo sum

cogito ergo sum

wysłane przez konjo 4

jas59 napisał(a):

> Trudności występują na pozostałych liniach. Z tego co się > orientuję są prowadzone rozmowy z Mielcem właśnie na temat > oprogramowania wyświetlaczy lub wyświetlaczy z ich > oprogramowaniem.

O szkoda, że "arendżi", Pixel nie jest zainteresowany czy MZK nie za bardzo ma ochotę?

-- Where'd ya get that point of view?

So never mind the darkness.

wysłane przez MQ 0

konjo napisał(a):

> O szkoda, że "arendżi", Pixel nie jest zainteresowany czy MZK > nie za bardzo ma ochotę?

MZK, podobnie jak SPPK, "od zawsze" współpracuje z R&G, więc nic dziwnego, że wolą tę firmę.