Forum

Tatra #108 jedzie na Głębokie

zdjęcie
Tatra #108 jedzie na Głębokie
zbyt mało ocen, aby obliczyć średnią

wysłane przez Piotr

czy mi się zdaje czy ta Tatra już ma obity przedni hmmm zderzak?

wysłane przez alat57

Piotr napisał(a):

> czy mi się zdaje czy ta Tatra już ma obity przedni hmmm > zderzak?

Czy obity to trudno powiedzieć, ale ma jakiś ślad natomiast wyraźnie widać że jest lekko przekrzywiony. Gdybym wcześniej to przeczytał to bym spróbował odszukać tą 108-ke będąc dzisiaj na Pogodnie. Natomiast na kanale 15 stały dwie chyba #109 i #110 w których dłubano przy sterach, ale coś im nie wychodziło, bo na wyświetlaczach było widać tylko jakieś hieroglify.

Jak by nie było, pasażerom zawsze będzie źle:)
Post został wyedytowany przez autora.
Post został wyedytowany przez administratora lub moderatora.
alat57 napisał(a):

> Gdybym wcześniej to przeczytał to bym spróbował odszukać > tą 108-ke będąc dzisiaj na Pogodnie. > Natomiast na kanale 15 stały dwie chyba #109 i #110 w > których dłubano przy sterach, ale coś im nie wychodziło, bo > na wyświetlaczach było widać tylko jakieś hieroglify.

No 108-ka dzisiaj na 9 jeździła, ale przyznam się bez bicia, że nie zwróciłem uwagi na owe obicie. Natomiast nieco odbiegając od tematu, dla zainteresowanych napiszę, że na jazdach próbnych (szkoleniach motorniczych) widziałem #111 i #112 jadące od strony Basenu Górinczego przez Bramę Portową w kierunku Placu Kościuszki, w krótkich odstępach czasu. Natomiast chciałem też zapytać, czy orientuje się ktoś, dlaczego Tatra #107 ma jaśniejszy tył niż pozostałe wagony? Czyżby jakaś kolizja w Berlinie.

-- I tym sposobem w Policach pozostanie pół Ikarusa 280 - Pogotowie techniczne #743.

Technik serwisu :)

wysłane przez pawelp19 −3

> No 108-ka dzisiaj na 9 jeździła, ale przyznam się bez bicia, > że nie zwróciłem uwagi na owe obicie. Natomiast nieco > odbiegając od tematu, dla zainteresowanych napiszę, że na > jazdach próbnych (szkoleniach motorniczych) widziałem #111 i > #112 jadące od strony Basenu Górinczego przez Bramę Portową w > kierunku Placu Kościuszki, w krótkich odstępach czasu.

A ja dodam, że dziś na 9 jeżdżą same Tatry nie ma ani jednej 102-jki :)

wysłane przez Pepe 90

pawelp19 napisał(a):

> A ja dodam, że dziś na 9 jeżdżą same Tatry nie ma ani jednej > 102-jki :)

A numerki pamiętasz choc niektóre? Jeśli widziałeś jakieś inne niż 102, 104, 107, 108 na 9 i 106 na 4 to podaj. Bardzo się przydadzą. :)

wysłane przez Mario ?

man751 napisał(a):

> A numerki pamiętasz choc niektóre? Jeśli widziałeś jakieś inne > niż 102, 104, 107, 108 na 9 i 106 na 4 to podaj. Bardzo się > przydadzą. :)

Ja widziałem również 103

-- 400 moich zdjęć w galerii już za mną :-)
Bella napisał(a):

> Ja widziałem również 103

Dziś też 105 na "dwójce"

Штирлиц

wysłane przez kapil

man751 napisał(a):

A numerki pamiętasz choc niektóre? Jeśli widziałeś jakieś inne > niż 102, 104, 107, 108 na 9 i 106 na 4 to podaj. Bardzo się > przydadzą. :)

105 i chyba 103 ale to nie na 100%.

wysłane przez pawelp19 −3

kapil napisał(a):

> man751 napisał(a):

> A numerki pamiętasz choc niektóre? Jeśli widziałeś jakieś inne > > niż 102, 104, 107, 108 na 9 i 106 na 4 to podaj. Bardzo się > > przydadzą. :) > > 105 i chyba 103 ale to nie na 100%.

Ja mogę potwierdzić, że na 100% takie Tatry jeździły :)

wysłane przez kicek 1

Luke_Police napisał(a):

> Natomiast chciałem też zapytać, czy orientuje się ktoś, > dlaczego Tatra #107 ma jaśniejszy tył niż pozostałe wagony? > Czyżby jakaś kolizja w Berlinie.

Podobnie jest z wagonem 103 gdzie tył także jest jaśniejszy. Przyłączam się do pytania :].