Forum
Modernizacja świeżo po lakierowaniu zadebiutowała na...
wysłane przez Piotr
wysłane przez paki
> No tak i nie było lepszej linii dla świeżej > modernizacji:(. Tak bardzo zależy im na tym, aby rozwalić > ten tramwaj? :/
Może załoga z WNT bardzo polubiła ten skład...?;)
Sulcus tendinis musculi flexoris hallucis longi
wysłane przez mmm
> No tak i nie było lepszej linii dla świeżej > modernizacji:(. Tak bardzo zależy im na tym, aby rozwalić > ten tramwaj? :/
To sie nazywa chrzest bojowy.
wysłane przez (użytkownik usunięty)
To juz powoli staje sie nudne... Najciekawszy jest poglad (walkowany tu zreszta przy kazdej okazji) ze jedyna recepta na fatalny stan taboru w Szczecinie jest niepuszczanie go na linie 3. O czym my w ogole rozmawiamy? Jakby torowiska na wszystkich innych liniach byly piekne, rowne i nowe. Modelowa linia wg mzk - 8, a w jakim stanie sa przejazdy na bramie portowej, placu kosciuszki, torowisko na sikorskiego i kwiatowej? Po to kupuje sie i remontuje tramwaje, by jezdzily a nie staly w zajezdniach i czekaly az stan naszych torowisk dorowna takiemu jaki jest obecnie za zachodnia granica. Bo ak raczej nigdy nie bedzie ;(
-- p. Bartek
wysłane przez mike_1994
> To juz powoli staje sie nudne... Najciekawszy jest poglad > (walkowany tu zreszta przy kazdej okazji) ze jedyna recepta na > fatalny stan taboru w Szczecinie jest niepuszczanie go na linie > 3.
No niestety taki tam jest stan torowisk, że trudno o tym nie mówić. Rozumiem, że chcesz aby te linie nie były zamykane, bo to twoje linie dojazdowe (sądząc po stronie profilowej).
> O czym my w ogole rozmawiamy?
O przemalowanej modernizacji (dla przypomnienia). ;)
-- Sprzęgnijmy Tatrę z B4! ;-)
wysłane przez Piotr
> To juz powoli staje sie nudne... Najciekawszy jest poglad > (walkowany tu zreszta przy kazdej okazji) ze jedyna recepta na > fatalny stan taboru w Szczecinie jest niepuszczanie go na linie > 3.
Nigdzie nie jest pięknie, ale tak się składa, że Niemierzyńska niebawem w ogóle może być zamknięta. Bynajmniej nie dla kaprysu, ale ze względu na fatalny (bardziej niż w innych miejsach) stan torowiska. Więc sam widzisz, że to jednak niepotrzebne katowanie świeżo zmodernizowanego składu :(
wysłane przez Pepe 235
wysłane przez konjo 4
> to, że w składzie zostały wymienione wszystkie szyby na > wandaloodporne z foliami.
I jak to wygląda? Myślisz, że coś da na naszych zdolnych wandali? Ciekawi mnie to bardzo, bo ta folia była już kiedyś rozpatrywana jako rozwiązanie. Zobaczymy jaka będzie skuteczność.
-- Where'd ya get that point of view?
So never mind the darkness.
wysłane przez Piotr
> I jak to wygląda? Myślisz, że coś da na naszych zdolnych > wandali? Ciekawi mnie to bardzo, bo ta folia była już kiedyś > rozpatrywana jako rozwiązanie. Zobaczymy jaka będzie > skuteczność.
czyli z folią jest tak, że jak porysują to wystarczy zdjąć i nową założyć? :). Mnie również interesuje na ile jest to skuteczne i czy "zdolna" "młodzież" nie przegryzie się do szyby ;)
wysłane przez (użytkownik usunięty)
> czyli z folią jest tak, że jak porysują to wystarczy zdjąć i > nową założyć? :). Mnie również interesuje na ile jest to
Tak ale (patrz niżej)
> skuteczne i czy "zdolna" "młodzież" nie przegryzie się do > szyby ;)
To już zależy od MZK. Bo jakby nie było to te folie trzeba co jakiś czas zmieniać. Jeśli będą zmieniać odpowiednio często szyby nie ucierpią jeśli nie to w końcu kiedyś do szyby też dojdą.
-- Volvo ponad reszte busów :)
wysłane przez Piotr
> Miałem dziś okazję jechac tym składem na 3. Wrażenia > pozytywne, tym razem WNT się postarało. Już nawet nie > chodzi o klimę, nowe siedzenia i poprawę elektryki, ale o > to, że w składzie zostały wymienione wszystkie szyby na > wandaloodporne z foliami. Starego typu ogrzewanie jednak > zostało.
Ale estetyka ciągle kuleje...Te same płyty przy wejściach, te same lampy, zero fantazji...i tu nie chodzi o kasę, tylko można zamówić coś nowszego stylistycznie...Wystarczy popatrzeć jak zmodernizowano Tatry, a był to rok 94? 95? Już zapomniałek. Tak czy siak niech będzie nawet 10, a wyglądają lepiej niż PRL z WNT. Niestety takie mam zdanie, a chciałbym ich pochwalić za styl...Ehhh
wysłane przez konjo 4
> Ale estetyka ciągle kuleje...Te same płyty przy wejściach, > te same lampy, zero fantazji...i tu nie chodzi o kasę, tylko > można zamówić coś nowszego stylistycznie...
Może wychodzą z założenia, że jak ktoś urwie oprawę świetlówki nowego typu to trzeba będzie specjalnie zamawiać, a tak wybebeszy się z elementów coś odstawionego. ;)
-- Where'd ya get that point of view?
So never mind the darkness.
wysłane przez Piotr
> Może wychodzą z założenia, że jak ktoś urwie oprawę > świetlówki nowego typu to trzeba będzie specjalnie zamawiać, > a tak wybebeszy się z elementów coś odstawionego. ;)
no może, może ;), ale wystarczy zamówić sobie parę sztuk więcej :> i tak się przydadzą do kolejnych modernizacji :>. Może montują stare lampy, bo wygrzebali je gdzieś z magazynu :>. Jak wiadomo w komunie była moda na chomikowanie wszystkiego, bo później mogło już nie być ;).
wysłane przez pawelp19 −3
wysłane przez luki663719 17
> A co się stało, że niezamontowali pomarańczków bo w > pozostałych modernizacjach takie były montowane a w tej są > zielone ?
A po co mieli je wymieniać, jeżeli te są sprawne?
wysłane przez Pepe 235
> A po co mieli je wymieniać, jeżeli te są sprawne?
Dokładnie, wyświetlacze oczyszczono, poprawiono im oświetlenie i nie było sensu ich wymieniac. :)
wysłane przez pawelp19 −3
> luki663719 napisał(a):
> > A po co mieli je wymieniać, jeżeli te są sprawne? > > Dokładnie, wyświetlacze oczyszczono, poprawiono im oświetlenie > i nie było sensu ich wymieniac. :)
Przepraszam, zapomniałem, że przed modernizacją miały już zamontowane wyświetlacze.Myślałem, że niebyło :)
wysłane przez nuevo
Nienawidzę przerostu formy nad treścią...
wysłane przez Pepe 235
> Mógłby mi ktoś wytłumaczyć dlaczego robi się lifting > składu, który nie tak dawno przechodził podobny zabieg.
Bardzo proszę: 1. Przy okazji zejścia reklamy postanowiono zrobić malowanie. Może ktoś zapytac dlaczego na Ng/S-ach tego się nie stosuje. Pewnie dlatego, że blachy mają jeszcze dobre, a 736+737 po pobycie na niemierzynie miał delikatnie mówiąc sfatygowane nieco blaszki. 2. Obecnie przy okazji NG wagonów modernizowanych jak np. #716 w MZK jest trend, aby jak najwięcej składów upodobnić do modernizowanych. Cel: zrobić dobre wrażenie w czasie Regat. Między innymi dlatego na WNT ma zostać skierowany ponownie 1023+1024 mimo, że jest już czerwony. Ma dostać wszystko czym obdarowali 736+737.
wysłane przez Piotr
> Cel: zrobić dobre wrażenie w czasie Regat.
a wiadomo ile wagonów przemalują na te nasze regaty ?;). Wykluczając modernizacje.
wysłane przez Pepe 235
> a wiadomo ile wagonów przemalują na te nasze regaty ?;). > Wykluczając modernizacje.
Rok 2007 to około 24 sztuki (oprócz modernizacji), obecnie mamy przemalowanych 26 wagonów, więc do regat do 40 dobijemy. :)