Forum

Modernizacja świeżo po lakierowaniu zadebiutowała na...

zdjęcie
Modernizacja świeżo po lakierowaniu zadebiutowała na linii 3
zbyt mało ocen, aby obliczyć średnią
No tak i nie było lepszej linii dla świeżej modernizacji:(. Tak bardzo zależy im na tym, aby rozwalić ten tramwaj? :/
Piotr napisał(a):

> No tak i nie było lepszej linii dla świeżej > modernizacji:(. Tak bardzo zależy im na tym, aby rozwalić > ten tramwaj? :/

Może załoga z WNT bardzo polubiła ten skład...?;)

Sulcus tendinis musculi flexoris hallucis longi
Piotr napisał(a):

> No tak i nie było lepszej linii dla świeżej > modernizacji:(. Tak bardzo zależy im na tym, aby rozwalić > ten tramwaj? :/

To sie nazywa chrzest bojowy.

wysłane przez (użytkownik usunięty)

> No tak i nie było lepszej linii dla świeżej > modernizacji

To juz powoli staje sie nudne... Najciekawszy jest poglad (walkowany tu zreszta przy kazdej okazji) ze jedyna recepta na fatalny stan taboru w Szczecinie jest niepuszczanie go na linie 3. O czym my w ogole rozmawiamy? Jakby torowiska na wszystkich innych liniach byly piekne, rowne i nowe. Modelowa linia wg mzk - 8, a w jakim stanie sa przejazdy na bramie portowej, placu kosciuszki, torowisko na sikorskiego i kwiatowej? Po to kupuje sie i remontuje tramwaje, by jezdzily a nie staly w zajezdniach i czekaly az stan naszych torowisk dorowna takiemu jaki jest obecnie za zachodnia granica. Bo ak raczej nigdy nie bedzie ;(

-- p. Bartek
Bartek napisał(a):

> To juz powoli staje sie nudne... Najciekawszy jest poglad > (walkowany tu zreszta przy kazdej okazji) ze jedyna recepta na > fatalny stan taboru w Szczecinie jest niepuszczanie go na linie > 3.

No niestety taki tam jest stan torowisk, że trudno o tym nie mówić. Rozumiem, że chcesz aby te linie nie były zamykane, bo to twoje linie dojazdowe (sądząc po stronie profilowej).

> O czym my w ogole rozmawiamy?

O przemalowanej modernizacji (dla przypomnienia). ;)

-- Sprzęgnijmy Tatrę z B4! ;-)
Bartek napisał(a):

> To juz powoli staje sie nudne... Najciekawszy jest poglad > (walkowany tu zreszta przy kazdej okazji) ze jedyna recepta na > fatalny stan taboru w Szczecinie jest niepuszczanie go na linie > 3.

Nigdzie nie jest pięknie, ale tak się składa, że Niemierzyńska niebawem w ogóle może być zamknięta. Bynajmniej nie dla kaprysu, ale ze względu na fatalny (bardziej niż w innych miejsach) stan torowiska. Więc sam widzisz, że to jednak niepotrzebne katowanie świeżo zmodernizowanego składu :(

wysłane przez Pepe 235

Miałem dziś okazję jechac tym składem na 3. Wrażenia pozytywne, tym razem WNT się postarało. Już nawet nie chodzi o klimę, nowe siedzenia i poprawę elektryki, ale o to, że w składzie zostały wymienione wszystkie szyby na wandaloodporne z foliami. Starego typu ogrzewanie jednak zostało.

wysłane przez konjo  4

man751 napisał(a):

> to, że w składzie zostały wymienione wszystkie szyby na > wandaloodporne z foliami.

I jak to wygląda? Myślisz, że coś da na naszych zdolnych wandali? Ciekawi mnie to bardzo, bo ta folia była już kiedyś rozpatrywana jako rozwiązanie. Zobaczymy jaka będzie skuteczność.

-- Where'd ya get that point of view?

So never mind the darkness.

wysłane przez Piotr

konjo napisał(a):

> I jak to wygląda? Myślisz, że coś da na naszych zdolnych > wandali? Ciekawi mnie to bardzo, bo ta folia była już kiedyś > rozpatrywana jako rozwiązanie. Zobaczymy jaka będzie > skuteczność.

czyli z folią jest tak, że jak porysują to wystarczy zdjąć i nową założyć? :). Mnie również interesuje na ile jest to skuteczne i czy "zdolna" "młodzież" nie przegryzie się do szyby ;)

wysłane przez (użytkownik usunięty)

Piotr napisał(a):

> czyli z folią jest tak, że jak porysują to wystarczy zdjąć i > nową założyć? :). Mnie również interesuje na ile jest to

Tak ale (patrz niżej)

> skuteczne i czy "zdolna" "młodzież" nie przegryzie się do > szyby ;)

To już zależy od MZK. Bo jakby nie było to te folie trzeba co jakiś czas zmieniać. Jeśli będą zmieniać odpowiednio często szyby nie ucierpią jeśli nie to w końcu kiedyś do szyby też dojdą.

-- Volvo ponad reszte busów :)

wysłane przez Piotr

man751 napisał(a):

> Miałem dziś okazję jechac tym składem na 3. Wrażenia > pozytywne, tym razem WNT się postarało. Już nawet nie > chodzi o klimę, nowe siedzenia i poprawę elektryki, ale o > to, że w składzie zostały wymienione wszystkie szyby na > wandaloodporne z foliami. Starego typu ogrzewanie jednak > zostało.

Ale estetyka ciągle kuleje...Te same płyty przy wejściach, te same lampy, zero fantazji...i tu nie chodzi o kasę, tylko można zamówić coś nowszego stylistycznie...Wystarczy popatrzeć jak zmodernizowano Tatry, a był to rok 94? 95? Już zapomniałek. Tak czy siak niech będzie nawet 10, a wyglądają lepiej niż PRL z WNT. Niestety takie mam zdanie, a chciałbym ich pochwalić za styl...Ehhh

wysłane przez konjo  4

Piotr napisał(a):

> Ale estetyka ciągle kuleje...Te same płyty przy wejściach, > te same lampy, zero fantazji...i tu nie chodzi o kasę, tylko > można zamówić coś nowszego stylistycznie...

Może wychodzą z założenia, że jak ktoś urwie oprawę świetlówki nowego typu to trzeba będzie specjalnie zamawiać, a tak wybebeszy się z elementów coś odstawionego. ;)

-- Where'd ya get that point of view?

So never mind the darkness.

wysłane przez Piotr

konjo napisał(a):

> Może wychodzą z założenia, że jak ktoś urwie oprawę > świetlówki nowego typu to trzeba będzie specjalnie zamawiać, > a tak wybebeszy się z elementów coś odstawionego. ;)

no może, może ;), ale wystarczy zamówić sobie parę sztuk więcej :> i tak się przydadzą do kolejnych modernizacji :>. Może montują stare lampy, bo wygrzebali je gdzieś z magazynu :>. Jak wiadomo w komunie była moda na chomikowanie wszystkiego, bo później mogło już nie być ;).

wysłane przez pawelp19 −3

A co się stało, że niezamontowali pomarańczków bo w pozostałych modernizacjach takie były montowane a w tej są zielone ?

wysłane przez luki663719 17

pawelp19 napisał(a):

> A co się stało, że niezamontowali pomarańczków bo w > pozostałych modernizacjach takie były montowane a w tej są > zielone ?

A po co mieli je wymieniać, jeżeli te są sprawne?

wysłane przez Pepe 235

luki663719 napisał(a):

> A po co mieli je wymieniać, jeżeli te są sprawne?

Dokładnie, wyświetlacze oczyszczono, poprawiono im oświetlenie i nie było sensu ich wymieniac. :)

wysłane przez pawelp19 −3

man751 napisał(a):

> luki663719 napisał(a):

> > A po co mieli je wymieniać, jeżeli te są sprawne? > > Dokładnie, wyświetlacze oczyszczono, poprawiono im oświetlenie > i nie było sensu ich wymieniac. :)

Przepraszam, zapomniałem, że przed modernizacją miały już zamontowane wyświetlacze.Myślałem, że niebyło :)

wysłane przez nuevo

Mógłby mi ktoś wytłumaczyć dlaczego robi się lifting składu, który nie tak dawno przechodził podobny zabieg. Może powinni się zabrać za 105Ng/S...

Nienawidzę przerostu formy nad treścią...

wysłane przez Pepe 235

nuevo napisał(a):

> Mógłby mi ktoś wytłumaczyć dlaczego robi się lifting > składu, który nie tak dawno przechodził podobny zabieg.

Bardzo proszę: 1. Przy okazji zejścia reklamy postanowiono zrobić malowanie. Może ktoś zapytac dlaczego na Ng/S-ach tego się nie stosuje. Pewnie dlatego, że blachy mają jeszcze dobre, a 736+737 po pobycie na niemierzynie miał delikatnie mówiąc sfatygowane nieco blaszki. 2. Obecnie przy okazji NG wagonów modernizowanych jak np. #716 w MZK jest trend, aby jak najwięcej składów upodobnić do modernizowanych. Cel: zrobić dobre wrażenie w czasie Regat. Między innymi dlatego na WNT ma zostać skierowany ponownie 1023+1024 mimo, że jest już czerwony. Ma dostać wszystko czym obdarowali 736+737.

wysłane przez Piotr

man751 napisał(a):

> Cel: zrobić dobre wrażenie w czasie Regat.

a wiadomo ile wagonów przemalują na te nasze regaty ?;). Wykluczając modernizacje.

wysłane przez Pepe 235

Piotr napisał(a):

> a wiadomo ile wagonów przemalują na te nasze regaty ?;). > Wykluczając modernizacje.

Rok 2007 to około 24 sztuki (oprócz modernizacji), obecnie mamy przemalowanych 26 wagonów, więc do regat do 40 dobijemy. :)