Forum

Jak widać wybrane kursy linii 525 nie cieszyły się zbyt...

zdjęcie
Jak widać wybrane kursy linii 525 nie cieszyły się zbyt dużą frekwencją
zbyt mało ocen, aby obliczyć średnią
Osobiście mam wrażenie, że zmiana trasy 505 z tej, która przypominała dzienną "piątkę", na 525 nie wyszła tej linii na dobre. 505 to była jedyna linia, dzięki której z Pogodna do Rodła. Dosyć często z niej korzystałem na trasie Parkowa - Poniatowskiego - Parkowa. Obecnie nawet w przypadku podróży łączonych nie ma na to szans...

-- Problemy z matematyką? Zadzwoń! 0-800-[(10x)(13i)^2]-[sin(xy)/2.362x]

Problemy z matematyką? Zadzwoń! 0-800-[(10x)(13i)^2]-[sin(xy)/2.362x]
techno napisał(a):

> Osobiście mam wrażenie, że zmiana trasy 505 z tej, która > przypominała dzienną "piątkę", na 525 nie wyszła tej > linii na dobre.

Nie Ty jedyny... Dostanie się w nocy na zaj. Golęcin czy do miasta jest krótko mówiąc porażką...

-- Strzeż tajemnicy państwowej i służbowej !
Iwo napisał(a):

> Nie Ty jedyny... Dostanie się w nocy na zaj. Golęcin czy do > miasta jest krótko mówiąc porażką...

Nie no, przecież jest jeszcze taka hiper linia jak 533... to jest dopiero porażka...

-- How many times have you hit and missed?

So never mind the darkness.

wysłane przez (użytkownik usunięty)

konjo napisał(a):

> Nie no, przecież jest jeszcze taka hiper linia jak 533... to > jest dopiero porażka...

Porażką było wywalenie jej z Bukowego i Słonecznego. Na początku istnienia 513 były za to 3 brygady... To było coś - i taką komunikację nocną jak była to ja rozumiem.

-- jednym słowem - Volvo
Niektóre kursy 525 najbardziej służą samym kierowcom z SPAK :) Kilka razy widziałem, jak na przystanku "Krasińskiego T" trochę po czwartej rano autosanik czekał kilka minut na przejeżdżające inne linie nocne i z nich do 525 przesiadali się podejrzeanie trzeźwi panowie, posiadający w ubiorze tu i ówdzie emeblematy związane z komunikacją ;)

Osobiście jeśli już jadę 525, to z rzadka i tylko na odcinku Pl. Rodła - Krasińskiego T - jeśli akurat nawali albo się spóźnia 522, 523 albo 532 - jadące ciut dalej w Niebuszewo pasują mi lepiej :)
Glemp napisał(a):

> Niektóre kursy 525 najbardziej służą samym kierowcom z SPAK

Nie tylko służą kierowcom ze SPAK. Jeszcze pozostają motorniczy. Warto zauważyć, że ta linia ma na swojej trasie 4 zajezdnie (no, jedna nieczynna - Niemierzyn ;) ). Fakt, że dużo kierowców i motorniczych jedzie rano ostatnim kółkiem do roboty, a pierwszym lub wyjazdowym jedzie do domu.

Glemp napisał(a):

> Kilka razy widziałem, jak na przystanku "Krasińskiego T" > trochę po czwartej rano autosanik czekał kilka minut na > przejeżdżające inne linie nocne

Tutaj też jest problem skomunikowania niektórych linii. W Szczecinie nie istnieje takie zjawisko, choć byłoby to duże udogodnienie, zwłaszcza w nocy. Ale tutaj kłania się planowanie NORMALNYCH rozkładów jazdy (525 od czwartku do niedzieli jest nie do zniesienia - zero czasu na krańcowych).

> i z nich do 525 przesiadali > się podejrzeanie trzeźwi panowie, posiadający w ubiorze tu i > ówdzie emeblematy związane z komunikacją ;)

Jeździć szczecińską komunikacją na trzeźwo się nie da ;) - żart oczywiście. Ciekawe jak Ty wyglądasz, gdy musisz wstawać w środku nocy by wybrać się np. kilkanaście kilometrów do roboty? Przypuszczam, że ja też tak wyglądam gdy ruszam, zanim się do końca nie obudzę ;)