Forum

Komunikacja na finał regat

W związku z organizacją finału regat The Tall Ships' Races 2007 i imprez towarzyszących, w dniach od 2 do 7 sierpnia uruchomione zostaną dodatkowe kursy i linie.

wysłane przez mkrzywy

Według mnie ZDiTM powinien w dniach 4-5 sierpnia wysyłać autobusy i tramwaje na rozkłady takie jak w dni powszednie. Niech oszczędzają na czym innym.
Post został wyedytowany przez autora.
Post został wyedytowany przez administratora lub moderatora.

wysłane przez mmm

mkrzywy napisał(a):

> Według mnie ZDiTM powinien w dniach 4-5 sierpnia wysyłać > autobusy i tramwaje na rozkłady takie jak w dni powszednie.

Tak tylko po co w niedziele rano 12 co 6 minut, 61 co 10, 75 co 5-7 min, 87 co 10 min. itd.

wysłane przez kajetansz 65

mkrzywy napisał(a):

> Według mnie ZDiTM powinien w dniach 4-5 sierpnia wysyłać > autobusy i tramwaje na rozkłady takie jak w dni powszednie. > Niech oszczędzają na czym innym.

W pierwszy dzień referendum unijnego KM kursowała według powszedniego rozkładu jazdy. Klapa kompletna, ale przynajmniej można było samotnie w tramwaju jechać. :-)

-- Штирлиц

Штирлиц

wysłane przez Iwo

Stirlitz napisał(a):

> W pierwszy dzień referendum unijnego KM kursowała według > powszedniego rozkładu jazdy. Klapa kompletna, ale przynajmniej > można było samotnie w tramwaju jechać. :-)

To prawie jak wynająć tramwaj za " jedyne " 1,90 zł :)))

-- Zbieram kartki. Czerwone, a co, takie "hobby"

wysłane przez alat57

Stirlitz napisał(a):

> W pierwszy dzień referendum unijnego KM kursowała według > powszedniego rozkładu jazdy. Klapa kompletna, ale przynajmniej > można było samotnie w tramwaju jechać. :-)

W tej chwili można też swobodnie podróżować sobie tramwajkiem, jak kto lubi,jednak podstawą jest zapłasić stosowną opłatę, (ludzie nie z tąd są zdezorientowani) i chcąc uiścić niniejszą, borykając sie z problemem jak to zrobić...? (mówię o uczciwych turystach)................!:)

Jak by nie było, pasażerom zawsze będzie źle:)
Post został wyedytowany przez autora.
Post został wyedytowany przez administratora lub moderatora.

wysłane przez Phobos 17

[ciach]

Nie zrozumiałem ani słowa z tego bełkotu :-/

Masz prawo odmówić odpowiedzi na ten post. Bez względu, czy z tego prawa skorzystasz - wszystko co napiszesz może być wykorzystane przeciwko tobie.

wysłane przez alat57

Phobos napisał(a):

> [ciach] > > Nie zrozumiałem ani słowa z tego bełkotu :-/ Widocznie za CIENKI jesteś, Ty potrafisz tylko krytykować innych i ich pomysły, jednak nie potrafisz niczego sensownego kliknąć. Zmień troszkę swój wizerunek, wiem że jesteś założycielem stony, ale to Ciebie nie upoważnia do lekceważenia i ignorowania innych forumowiczów, a Twoje komentaże są wręcz żenujące i złośliwe, nie wiem, dlaczego taki jesteś, jednak to jest nie smaczne. Większość forumowiczów tak uważa, oczywiście po za elitą.

Pozdrawiam

Jak by nie było, pasażerom zawsze będzie źle:)

wysłane przez Phobos 17

[ciach]

Niesmaczne są wycieczki osobiste na tym forum. Zapraszam na urlop.

Masz prawo odmówić odpowiedzi na ten post. Bez względu, czy z tego prawa skorzystasz - wszystko co napiszesz może być wykorzystane przeciwko tobie.

wysłane przez kajetansz 65

Nie żebym narzekał, ale w treści wiadomości opublikowanej przez ZDiTM nie ma informacji w jaki sposób na Placu Rodła nawrót będzie robiła linia 800. :-(

Штирлиц

wysłane przez MQ ?

Stirlitz napisał(a):

> Nie żebym narzekał, ale w treści wiadomości opublikowanej > przez ZDiTM nie ma informacji w jaki sposób na Placu Rodła > nawrót będzie robiła linia 800. :-(

Dopisane.

wysłane przez Filip_Police

I jeszcze jedno pytanie do Maćka -> Ta linia będzie bezpłatna?

wysłane przez MQ ?

marcin_bozek napisał(a):

> Ta linia będzie bezpłatna?

Nie.

wysłane przez Pepe 235

Takie mało istotne pytanie, ale jednak liczę na odpowiedź. W artykule o zmianach wyraźnie jest napisane o 3 brygadach linii 800 (2 z TZP i 1 z TZG). Tymczasem w wyjazdowych rozkładach na stronie ZDITM-u są 4 brygady (3 z TZP, 1 z TZG). Która z tych wersji jest prawidłowa?

wysłane przez Mareczek 5

man751 napisał(a):

> Takie mało istotne pytanie, ale jednak liczę na odpowiedź. > W artykule o zmianach wyraźnie jest napisane o 3 brygadach > linii 800 (2 z TZP i 1 z TZG). Tymczasem w wyjazdowych > rozkładach na stronie ZDITM-u są 4 brygady (3 z TZP, 1 z > TZG). Która z tych wersji jest prawidłowa?

4 brygady. Widać ewidentnie na przystanku "Wyszyńskiego" w kierunku Basenu. odjazdu 10:39 - ostatni wyjazd (4), 10:41 - już zwykły kurs. Z resztą obieg wynosi 34 minut, +1 na dojazd na pętlę na Basenie i +2 na dojazd na przystanek dla wsiadających - w sumie 37 minut. Przy 3 brygadach i 12 minutowej częstotliwości po prostu się nie da!

Intergalactic Proton Powered Electrical Tentacled Advertising Droids

wysłane przez MQ ?

man751 napisał(a):

> Która z tych wersji jest prawidłowa?

Masz naturalnie rację. Dodam, że po 18 zostają dwie brygady + jedna jako rezerwowa na Basenie (do dyspozycji CR).

wysłane przez Piotr

04.08 g.2.00 przystanek Wyszyńskiego - kierunek prawobrzeże, kto był ten wie, że powrót do domu był praktycznie niemożliwy...linia 532 nawet nie zatrzymała się na tym przystanku, ponieważ autobus był już maksymalnie nabity :/. Czy napradę tak ciężko było pomyśleć, że impreza nie skończy się o godzinie 1 (do tej godziny jeździły darmobusy), więc powinny być jakieś nocne dodatki? Nie wiem co się działo z tymi, którzy zostali na Wyszyńskiego, bo wsiadałem na Rodła, ale chciałbym pogratulować wyobraźni, że nie pomyślało się o dodatkowych nocnych. Brawo, brawo i jeszcze raz brawo. Chociaż mogli Ikarusa podstawić, a nie jakiś autokar zupełnienie nie nadający się do obsługi obłożonej linii.
Post został wyedytowany przez autora.
Post został wyedytowany przez administratora lub moderatora.

wysłane przez 105ngs

Piotr napisał(a):

> Chociaż mogli Ikarusa podstawić, a nie jakiś autokar > zupełnienie nie nadający się do obsługi obłożonej > linii.

A z tym to do PKSu... ;) ZDiTM wydał stosowne polecenie (obsługa wszystkich nocek z wyjątkiem 527 taborem MEGA), ale PKS najwyraźniej ma to w głębokim poważaniu. O ile SPAK (nie wiem jak SPAD) się postarało, to PKS już "nie za bardzo" - w ciągu całych regat widziałem na nockach kilka Autosanów i turystycznych Jelczy różnej maści, natomiast przeguba zaledwie jednego... ;>

P.S. Pytanie do ZDiTMowców : będą za to kary ?

wysłane przez Piotr

105ngs napisał(a):

> P.S. Pytanie do ZDiTMowców : będą za to kary ?

W chorym układzie, kiedy to układa się przetargi pod wybrane firmy? Pewnie symboliczne upomnienie i poklepanie po plecach :), a gdzie był wtedy nadzór ruchu? Skoro przez 3 dni PKS wystawiał co chciał to chyba nie tylko oni dali ciała...Równie dobrze mogli wystawić furmankę, a ZDiTM jak zwykle o niczym nie wie i nic nie widzi. Jestem zniesmaczony tym chorym układem. Kolejny przykład na to, że chyba lepiej byłoby mieć jedną firmę od KM.

wysłane przez MQ ?

Piotr napisał(a):

> W chorym układzie, kiedy to układa się przetargi pod wybrane > firmy? Pewnie symboliczne upomnienie i poklepanie po plecach :)

Jeśli PKS nie wywiązał się z umowy, to nie bój nic, kara będzie. Jakoś nie słyszałem, aby ZDiTM umarzał kary dla naszych przewoźników za niewykonane kursy z powodu braku kierowców.

> a gdzie był wtedy nadzór ruchu?

Tam, gdzie powinien być.

> Skoro przez 3 dni PKS > wystawiał co chciał to chyba nie tylko oni dali > ciała...Równie dobrze mogli wystawić furmankę, a ZDiTM jak > zwykle o niczym nie wie i nic nie widzi.

A Ty jak zwykle najlepiej wiesz, co ZDiTM wie i widzi.

Rozumiem, że oczekiwałeś, że Centrala Ruchu zrobi napad na bazę PKS-u, przystawi pistolet dyspozytorowi do głowy i zażąda wysłania na trasę przegubowców, bo jak nie, to dyspozytor zginie? A może miała zacząć wozić ludzi radiowozami?

Czasem naprawdę lepiej jest się najpierw zastanowić, a dopiero potem pisać. A jeszcze lepiej by było gdybyś zrobił tak, jak Ci radziłem, czyli zadzwonił do dyspozytora PKS-u, a następnie poinformował nas wszystkich, co ustaliłeś, zamiast wylewać swe żale na forum, bo od tego lepiej na pewno nie będzie.

wysłane przez Piotr

mkubien napisał(a):

> Rozumiem, że oczekiwałeś, że Centrala Ruchu zrobi napad na > bazę PKS-u, przystawi pistolet dyspozytorowi do głowy i zażąda > wysłania na trasę przegubowców, bo jak nie, to dyspozytor > zginie? A może miała zacząć wozić ludzi radiowozami?

Napad nie, ale teraz sobie przypomniałem, że w sobotnią noc NR stał na Wyszyńskiego i widział morze ludzi oczekujących na autobus, stali i widzieli co PKS podstawił i, że autobusy przejeżdzały przez ten przystanek. Jak to się stało, że w następne dni było to samo? Jakby nie patrzeć to ZDiTM jest organizatorem KM. Jeżeli były jakieś upomnienia, a PKS w ogóle nie dostosował się do zaleceń to może poza karą warto pomyśleć, aby w przyszłości zrobić zapisek, iż do obsługi nocnych linii wymagany jest autobus miejski? :).

A co do wróżenia z fusów - to nie jest tak, że wszystko planowało się nie wiedząc kiedy ludzie zaczną opuszczać imprezę itd. Zapomniało się o Dniach Morza? Ile to razy wracałem wtedy po 2 i również było cholernie ciężko wrócić do domu, przecież TSR to takie Dni Morza tyle, że parę razy większe. Jak dla mnie cały ten cyrk to utwierdzenie się w tym, że w Szczecinie potrzeba jednej, większej firmy.

OK już nie zamęczam. Dziękuję za uwagę ;)

wysłane przez (użytkownik usunięty)

Piotr napisał(a):

> nie dostosował się do zaleceń to może poza karą warto > pomyśleć, aby w przyszłości zrobić zapisek, iż do obsługi > nocnych linii wymagany jest autobus miejski? :).

Przecież już była mowa, że jest zapis o minimalnej pojemności...

> TSR to takie Dni Morza tyle, że parę razy większe. Jak dla mnie > cały ten cyrk to utwierdzenie się w tym, że w Szczecinie potrzeba > jednej, większej firmy.

I co to by zmieniło? Dyspozytor i tak samodzielnie wystawia wozy i w tym mega kołchozie jaki Ci się widzi mogłoby się stać równiedobrze to samo.

-- jednym słowem - Volvo

wysłane przez Piotr

MC napisał(a):

> Przecież już była mowa, że jest zapis o minimalnej pojemności...

Ty mnie chyba nie rozumiesz :(. Wiesz jak ciężko poruszać się w zatłoczonym autokarze? Co z tego, że ma ileś tam miejsc. Wyjdź sobie z czegoś takiego, kiedy jest cały zawalony. Jednak miejski autobus jest jakby bardziej przystosowany do takich warunków, nieprawdaż? Poza tym jak wygląda ten zapisek o minimalnej pojemności? Czy nie jest przypadkiem tak, że w autokarze liczy się tylko miejsca siedzące? :). Dla podglądu tu masz pierwsze lepsze zdjęcia autokaru od środka:

http://photos02.allegro.pl/photos/oryginal/222/45/50/222455045_2

Nadaje się coś takiego na nocki, kiedy wraca dużo ludzi? Sorry, ale sam zapisek o minimalnej pojemności to nic innego jak robienie przetargu pod wiadomą firmę. Ciekawe jak wygląda sprawa dziennych linii? Jest zapisek o samej min. liczbie? siedzących, stojących? Czy jakoś śmiesznie typu "pojazd ma zabierać XX osób"? czy może jest to bardziej konkretne, że ma to być autobus miejski, z XX liczbą siedzących miejsc i XX liczbą stojących? Ja nie wiem więc pytam...

wysłane przez MQ ?

Piotr napisał(a):

> Ciekawe jak wygląda sprawa dziennych linii?

Usługi przewozowe wykonywane będą taborem autobusowym przystosowanym do przewozów w komunikacji miejskiej zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie.

Na liniach będących przedmiotem zamówienia Zamawiający wymagać będzie taboru autobusowego o pojemnościach minimalnych: * w granicach od 30 do 45 osób ( MINI ) * w granicach od 80 do 130 osób ( MAXI ) * powyżej 130 osób ( MEGA )

W danych grupach pojemnościowych Zamawiający wymagać będzie określonych typów taboru: * w grupie taboru MINI – autobusy o długości minimalnej 6,20 m i minimalnej ilości miejsc siedzących 17 * w grupie taboru MAXI – autobusy wysoko- i niskopodłogowe, o długości minimalnej 11 metrów i minimalnej ilości miejsc siedzących 29 * w grupie taboru MEGA : autobusy wysoko- i niskopodłogowe, - autobusy solowe o długości minimalnej 14,5 m i minimalnej ilości miejsc siedzących 35 - autobusy przegubowe o długości minimalnej 16,5 m i minimalnej ilości miejsc siedzących 35

Za autobus niskopodłogowy Zamawiający uzna autobus w którym podłoga przestrzeni pasażerskiej o wzniosie maksymalnie 370 mm tworzy powierzchnię bez stopni na odcinku minimum od przodu autobusu do miejsca zakończenia drugich drzwi ( licząc od miejsca dla prowadzącego pojazd ).


To z ostatniej specyfikacji przetargowej na linie dzienne. Jak konkretnie wyglądają zapisy w umowie na linie nocne - nie wiem, bo nie mam w tej chwili dostępu do niej.

wysłane przez Piotr

06.08 Godzina 1.40 (z haczykiem) przystanek Rodła (kierunek prawobrzeże) - na linię 531 podjeżdza REALbus :) brawo :), bo po co coś większego? Oczywiście znaczna część ludzi zostaje na przystanku...Kilkanaście minut później podjeżdza 532 - jest lepiej PKS podstawia Ikarusa (dzień wcześniej był jakiś ciasny autokar), na Rodła wszyscy wchodzą - na Bramie również, ale na Wyszyńskiego masakra...Dobiło tylko parę osób. Sporo ludzi zostaje na przystanku. Mam nadzieję, że ktoś beknie za tak beznadziejną komunikację w stronę prawobrzeża! Czy naprawdę w ZDiTM (a może PKS? Nie wiem kogo winić, ale ktoś dał ciała) ludzie nie mają wyobraźni, aby zorganizować dodatkowe nocne po g.2? Dodam, że MZK przygotowało się zdecydowanie lepiej...po godzinie 2 widywałem tramwaje linii 3,6,7 część zapełniona, a część pusta, ale bynajmniej przygotowali się.

wysłane przez MQ ?

Piotr napisał(a):

> 06.08 Godzina 1.40 (z haczykiem) przystanek Rodła (kierunek > prawobrzeże) - na linię 531 podjeżdza REALbus

W komunikacie masz napisane, co miało jeździć na nockach.

wysłane przez Piotr

mkubien napisał(a):

> W komunikacie masz napisane, co miało jeździć na nockach.

1-1.30 i koniec dodatkowej KM w stronę prawobrzeża. Nie wyciągnęli nawet wniosków z sobotniej nocki i nie dorzucili niczego dodatkowego na 531 i 532. Tak ZDiTM zachęca do korzystania z KM? :).

wysłane przez MQ ?

Mareczek już napisał - szacowanie frekwencji można było wykonać co najwyżej na podstawie fusów od kawy. Ja, gdybym planował komunikację, również nie zakładałbym tłumów o godz. 2 w nocy z niedzieli na poniedziałek (w poniedziałek rano do pracy!). Raczej bym przypuszczał, że tłumy przewalą się po pokazie sztucznych ogni i tyle.

A poza tym dodatków nie można wyciągać w nieskończoność, bo kierujący mają swój ustawowy, nieprzekraczalny czas pracy. A znaleźć "świeżych" w środku nocy raczej trudno. Do tego jeszcze podobno na regaty paru kierowców czmychnęło do "lepszego świata".

wysłane przez Piotr

mkubien napisał(a):

> Mareczek już napisał - szacowanie frekwencji można było > wykonać co najwyżej na podstawie fusów od kawy.

Może i tak, ale skoro widzieli co się dzieje w piątek to w sobotę i niedzielę można było chociaż rzucić inny tabór? W niedzielę po g.2.00 autubusy nocne w kierunku prawobrzeża miały 40min opóźnienia! I co PKS podstawił na 532? Ciasny autokar...Oczywiście znowu nie zatrzymał się na Wyszyńskiego. Wydaje mi się PKS ma Mercedesy nie dało się tego podstawić?Nie chciało się? Co ciekawe jak sterczałem do godziny 3 na Rodła, czekając na cokolwiek w kierunku Słonecznego to mogłem sobie poobserwować jak dobrze mają mieszkańcy Polic- na nockach pojawiały się same niskopodłogowe przeguby. Niestet organizacja nocek była beznadziejna i pokazano nam gdzie nas mają. Coraz bardziej zachęcają mnie do tego, aby jeździć samochodem. Poza tym jak to się w ogóle stało, że syfiasty szczeciński PKS może wystawiać na nocnych liniach autokary? Czy ciężko zrobić zapis w przetargu, że do obsługi nocnych linii powinien być autobus miejski? A nie jakieś wynalazki, które może i są wygodne, ale zupełnie niepraktyczne.

wysłane przez MQ ?

Piotr napisał(a):

> Może i tak, ale skoro widzieli co się dzieje w piątek to w sobotę > i niedzielę można było chociaż rzucić inny tabór?

Trzeci raz trzeba napisać, że miały jeździć przegubowce? Zadzwoń do dyspozytora PKS-u, to pewnie się dowiesz, czemu było inaczej.

> Poza tym > jak to się w ogóle stało, że syfiasty szczeciński PKS może > wystawiać na nocnych liniach autokary? Czy ciężko zrobić zapis w > przetargu, że do obsługi nocnych linii powinien być autobus > miejski?

Jest zapis na temat minimalnej pojemności.

wysłane przez jas59  ?

Piotr napisał(a):

> Może i tak, ale skoro widzieli co się dzieje w piątek to w sobotę > i niedzielę można było chociaż rzucić inny tabór?

Tabor można podstawić i co z tego. Powiedz mi proszę kto go będzie prowadził? Brak kierowców we wszystkich spółkach autobusowych miejskich i w PKs-ie, to rzecz znana nie od dzisaj. Jeszcze się taki nie urodził co by wszystkim dogodził. Przy tak dużych imprezach trudno jest przewidzieć każdy drobiazg. Kierowcy też ludzie chcą odpocząć i jak ktoś napisał mają ustawowy czas pracy, którego pracodawcy nie mogą przekroczyć. Łapanek już się nie stosuję bo nie ma kogo łapać do obsługi taboru. Należy się cieszyć, że miasto wreszcie wychodzi z marazmu, a tak drobne niedogodności nie powinny zaciemniać obrazu regat.

-- cogito ergo sum

cogito ergo sum

wysłane przez Piotr

jas59 napisał(a):

> A tak drobne niedogodności nie > powinny zaciemniać obrazu regat.

Masz rację - brak możliwości powrotu do domu to drobnostki :) powiedz to tym, którzy czekali na Wyszyńskiego. Regaty oczywiście były bardzo dobre i jestem zachwycony tym co się działo, ale szczecińska KM zaprezentowała się raczej od tej złej strony.

wysłane przez (użytkownik usunięty)

jas59 napisał(a):

> Tabor można podstawić i co z tego. Powiedz mi proszę kto go będzie > prowadził?

Jaka różnica czy kierowca (bo ciągle mówimy o standardowej obsłudze nocnych) będzie prowadził Irizara czy dadzą mu Mercedesa przegubowego?

-- jednym słowem - Volvo

wysłane przez lhb178 19

Piotr napisał(a):

> Dodam, że MZK > przygotowało się zdecydowanie lepiej...po godzinie 2 > widywałem tramwaje linii 3,6,7 część zapełniona, a > część pusta, ale bynajmniej przygotowali się.

I może jeździli tak sami z siebie, co?

-- Engel fliegen einsam

wysłane przez Piotr

lhb178 napisał(a):

> I może jeździli tak sami z siebie, co?

A o co Ci teraz chodzi?

wysłane przez (użytkownik usunięty)

Piotr napisał(a):

> A o co Ci teraz chodzi?

O to że żeby MZK jeździło to ktoś musiał mu wydać polecenie :>

wysłane przez Piotr

MC napisał(a):

> O to że żeby MZK jeździło to ktoś musiał mu wydać polecenie > :>

Czyli, że przygotowali się do tego i wystawili to co być powinno :>.

wysłane przez lhb178 19

Piotr napisał(a):

> > O to że żeby MZK jeździło to ktoś musiał mu wydać polecenie > > :> > > Czyli, że przygotowali się do tego i wystawili to co być powinno > :>.

No, w sumie mogli solówkę wystawić ;>

-- Engel fliegen einsam

wysłane przez Piotr

lhb178 napisał(a):

> No, w sumie mogli solówkę wystawić ;>

W tramwajach (przynajmnmiej między 1, a 2 w nocy) nie było takich tłoku jak w nocnych autobusach, ale skład to był rozsądny zapas. Jak się chce to widać można się odpowiednio przygotować :>.

wysłane przez end 52

Codziennie w czasie regat dojeżdżam tą linią na Wyszyńskiego i także wracam nią na Taczaka. I tu właśnie pojawia się problem. Oficjalne przystanki linii to: Taczaka, Twardowskiego, Wyszyńskiego, Dworcowa. Tymczasem wracając wczoraj i przedwczoraj poprosiłem kierowcę czy nie mógłby się zatrzymać na przystanku "Kmieca" (jadąc w stronę Taczaka), bo mieszkam nie daleko ulicy Derdowskiego, a dojście od końcowego na Taczaka zajmuje sporo czasu i poza tym jest męczące (szczególnie się to odczuwa właśnie wracając z regat). Kierowca się zatrzymał i ze mną wysiadły jeszcze dwie osoby, poza tym (wcześniej) ludzie prosili, żeby się zatrzymywał na niektórych przystankach linii 75 i także spełniał ich oczekiwania.

Czy kierowca może zatrzymywać się na przystankach położonych na trasie?

Bo dzisiaj inny kierowca mi odmówił i szczerze mówiąc mnie trochę zdenerwował. Byłem sam w autobusie. Ku mojemu zdziwieniu kierowca zatrzymał się na Placu Zwycięstwa, na Krzywoustego i na Bolesława Śmiałego. Nie wiem tylko po co, bo nikt nie wsiadał ani nikt nie wysiadał. Czyli można powiedzieć zatrzymywał się tam gdzie chciał, a na przystanku Kmieca już nie mógł się zatrzymać??!!!

Co Wy o tym sądzicie?

Sądzę, że linia 821 nie spełnia swojego celu jakim miało być wożenie ludzi z parkingów na Taczaka i Twardowskiego, bo przynajmniej na Taczaka prawie w ogóle samochodów nie ma. Z tej linii tak naprawdę korzystają mieszkańcy osiedla Kaliny i Sommosiery, więc przystanki dla tej linii powinny być gęściej rozmieszczone.

Na giełdzie większość nie ma racji; Na giełdzie drzewa nie rosną do nieba; Kupuj plotki, sprzedawaj fakty; Kupuj kiedy leje się krew

wysłane przez Mareczek 5

andekalbin napisał(a):

> Z tej linii tak naprawdę korzystają mieszkańcy osiedla > Kaliny i Sommosiery, więc przystanki dla tej linii powinny > być gęściej rozmieszczone.

Może i powinny, ale kto mógł wiedzieć ile osób będzie korzystało z tego parkingu i autobusu? Ogólnie można było szacować tylko cyferki i nic więcej. Wyszło jak wyszło.

Intergalactic Proton Powered Electrical Tentacled Advertising Droids

wysłane przez MQ ?

andekalbin napisał(a):

> Czyli można > powiedzieć zatrzymywał się tam gdzie chciał

Z tego co wiem, było polecenie Centrali, żeby autobusy zatrzymywały się na wybranych, dodatkowych przystankach i chodziło mniej więcej o te wymienione przez Ciebie. I ciekawostka - w niedzielę 823 zatrzymywał się na wszystkich przystankach na trasie (no, poza "Cukrową").

wysłane przez pawelp19 −3

mkubien napisał(a):

w niedzielę 823 zatrzymywał się na wszystkich > przystankach na trasie (no, poza "Cukrową").

Jak wracałem z regat to i na Cukrowej się zatrzymał.