Forum

Pierwsze jazdy próbne Tatr T6A2D w Szczecinie

zdjęcie
Pierwsze jazdy próbne Tatr T6A2D w Szczecinie
zbyt mało ocen, aby obliczyć średnią

wysłane przez qba111

Na zdjęciu dwa wagony "tatr" w leśnej scenerii prezentują się bardzo fajnie. Trochę tylko szkoda, że w kilku miejscach w Szczecinie trzeba wychodzić z tramwaju aby przełożyć zwrotnice. Po prostu żal motorniczych (szczególnie zimą):|
qba111 napisał(a):

> Na zdjęciu dwa wagony "tatr" w leśnej scenerii > prezentują się bardzo fajnie. Trochę tylko szkoda, że w > kilku miejscach w Szczecinie trzeba wychodzić z tramwaju aby > przełożyć zwrotnice. Po prostu żal motorniczych > (szczególnie zimą):|

Nie ma ekonomicznego uzasadnienia, aby każda zwrotnica była przekładana automatycznie. Taka praca i każdy z nas musi się z tym liczyć, że trzeba wyjść i ręcznie wajchować. Takie uroki tej pracy.

-- Bozia dała rączki, a konstruktor poręcze...
qba111 napisał(a):

> Trochę tylko szkoda, że w > kilku miejscach w Szczecinie trzeba wychodzić z tramwaju aby > przełożyć zwrotnice. Po prostu żal motorniczych > (szczególnie zimą):|

Niestety, dawniej żadna zwrotnica nie była przekładana zdalnie i też tramwaje jeździły, a uważam że nie wszystkie muszą być zdalne ponieważ nie ma takiej potrzeby.

Jak by nie było, pasażerom zawsze będzie źle:)
> Niestety, dawniej żadna zwrotnica nie była przekładana > zdalnie i też tramwaje jeździły, a uważam że nie wszystkie > muszą być zdalne ponieważ nie ma takiej potrzeby.

Może w pewnych miejscach nie ma (np. Las Arkoński, bo tam jeżdżdi tylko 3) ale na Głębokim mogli by zrobić. W końcu są tam dwie linie które wjeżdżają na dwa różne tory.
alat57 napisał(a):

> Niestety, dawniej żadna zwrotnica nie była przekładana > zdalnie i też tramwaje jeździły, a uważam że nie wszystkie > muszą być zdalne ponieważ nie ma takiej potrzeby.

Heh, kiedyś było jeszcze stanowisko pracy "zwrotniczy" :)

-- Bozia dała rączki, a konstruktor poręcze...