Forum
Pierwsze jazdy próbne Tatr T6A2D w Szczecinie
wysłane przez qba111
wysłane przez Iwo
> Na zdjęciu dwa wagony "tatr" w leśnej scenerii > prezentują się bardzo fajnie. Trochę tylko szkoda, że w > kilku miejscach w Szczecinie trzeba wychodzić z tramwaju aby > przełożyć zwrotnice. Po prostu żal motorniczych > (szczególnie zimą):|
Nie ma ekonomicznego uzasadnienia, aby każda zwrotnica była przekładana automatycznie. Taka praca i każdy z nas musi się z tym liczyć, że trzeba wyjść i ręcznie wajchować. Takie uroki tej pracy.
-- Bozia dała rączki, a konstruktor poręcze...
wysłane przez alat57
> Trochę tylko szkoda, że w > kilku miejscach w Szczecinie trzeba wychodzić z tramwaju aby > przełożyć zwrotnice. Po prostu żal motorniczych > (szczególnie zimą):|
Niestety, dawniej żadna zwrotnica nie była przekładana zdalnie i też tramwaje jeździły, a uważam że nie wszystkie muszą być zdalne ponieważ nie ma takiej potrzeby.
Jak by nie było, pasażerom zawsze będzie źle:)
wysłane przez qba111
Może w pewnych miejscach nie ma (np. Las Arkoński, bo tam jeżdżdi tylko 3) ale na Głębokim mogli by zrobić. W końcu są tam dwie linie które wjeżdżają na dwa różne tory.
wysłane przez Iwo
> Niestety, dawniej żadna zwrotnica nie była przekładana > zdalnie i też tramwaje jeździły, a uważam że nie wszystkie > muszą być zdalne ponieważ nie ma takiej potrzeby.
Heh, kiedyś było jeszcze stanowisko pracy "zwrotniczy" :)
-- Bozia dała rączki, a konstruktor poręcze...