Forum

Gdyby nie malowanie wagonu, można by rzec, że zdjęcie...

zdjęcie
Gdyby nie malowanie wagonu, można by rzec, że zdjęcie zostało zrobione na początku lat 90.
zbyt mało ocen, aby obliczyć średnią
Zdjęcie super, i klimat jak na początku lat 90-tych, ale obawiam się, że wtedy, to tylko składy N mogliśmy tu oglądać... :-) Choć od 1996 roku już takie obrazki jak najbardziej występowały.

-- 60 przez Zawadzkiego i Szafera to jedyne sensowne dla ludzi rozwiązanie.

Szczeciński SZYBKI Tramwaj może być rzeczywiście SZYBKI, tylko pod warunkiem, że nie zatrzyma się ani razu na Gdańskiej. Inaczej, wszystko zostanie po staremu...
Dziękuję, a o tych eNkach to szczerze mówiąc nawet nie pomyślałem ;) No a faktycznie, ta linia to był chyba jeden z ostatnich bastionów eNek.

homepage: http://lukasy.kolej.org.pl/
Lukasy napisał(a):

> Dziękuję, a o tych eNkach to szczerze mówiąc nawet nie > pomyślałem ;) No a faktycznie, ta linia to był chyba jeden z > ostatnich bastionów eNek.

Dokładnie tak było. Do remontu ul.Dworcowej (1996r.) na linii 3 widywaliśmy tylko N-ki, bo tylko one były w stanie minąć się na tej ulicy. Ta linia znacznie przedłużyła im "życie" i rzeczywiście była "tą ostatnią". Jak dziś pamiętam, gdy z chwilą rozpoczęcia remontu i wprowadzenia objazdu przez Wyszyńskiego wszystkie N-ki zastąpiły 102-ki, co było nie lada rewolucją... :-)

-- 60 przez Zawadzkiego i Szafera to jedyne sensowne dla ludzi rozwiązanie.

Szczeciński SZYBKI Tramwaj może być rzeczywiście SZYBKI, tylko pod warunkiem, że nie zatrzyma się ani razu na Gdańskiej. Inaczej, wszystko zostanie po staremu...