Forum

Pierwszy, częściowo niskopodłogowy tramwaj zadebiutował...

zdjęcie
Pierwszy, częściowo niskopodłogowy tramwaj zadebiutował dziś na linii 3
zbyt mało ocen, aby obliczyć średnią
Duży plus dla TS-ów za ogromny przedni wyświetlacz.

Sulcus tendinis musculi flexoris hallucis longi
paki napisał(a):

> Duży plus dla TS-ów za ogromny przedni wyświetlacz.

Jednak kleks częściowo zasłania boczny wyświetlacz w pierwszym członie.
wsad123 napisał(a):

> Jednak kleks częściowo zasłania boczny wyświetlacz w > pierwszym członie.

Minusów jest jeszcze kilka. We wnętrzu jest strasznie głośno podczas jazdy, człon niskopodłogowy nie ma kasownika GMV, a w pozostałych członach ich ilość jest mizerna i średnio dostępna w tłoku, oraz chyba największy - w jednym z wózków coś jest chyba nie tak, bo słychać i czuć ewidentnie, takie minimalne bicie jednego z kół. No ale żeby za dużo nie narzekać to zdecydowanie na plus wyświetlacze kierunkowe, wydajny nawiew (i ładny zapach z niego się wydobywający), nowe piktogramy (choć nie wszystkie), przestronne wnętrze, baaardzo dobre przyspieszenie.

wysłane przez (użytkownik usunięty)

A ile ma być tych Moderusów Beta?

wysłane przez Korczian

Zbigu napisał(a):

> A ile ma być tych Moderusów Beta?

Na tę chwilę na bank dwa. Czy więcej, nie wiem. Pewnie zależy od testów.

Vmax>=160 na D29-351!

wysłane przez Korczian

Za SSC: "Dostałem cynk przed chwilą, że na zajezdni Beta przywaliła w którąś z Pes. Nie wiem dokładnie co i jak, ale za 30 minut powinienem mieć fotkę poglądową."

Czekamy na potwierdzenie. Pech jak przy #806.

-- Vmax>=160 na D29-351!

Vmax>=160 na D29-351!

wysłane przez LagunaGrandtour 105

Korczian napisał(a):

> Za SSC: > "Dostałem cynk przed chwilą, że na zajezdni Beta > przywaliła w którąś z Pes. Nie wiem dokładnie co i jak, > ale za 30 minut powinienem mieć fotkę poglądową." >  > Czekamy na potwierdzenie. Pech jak przy #806.

Żródło: @Doktor House (SSC) "Lewa cześć (ta okrągła) tylnego zderzaka powiedzmy, że nie istnieje, a fartuch (dolny na tylnym skosie) porysowany."

wysłane przez patryk4545 0

Witam, czy ktoś wie na jakiej linii on dzisiaj jeździ (10.10.14). Bardzo mi na nim zależy. Zwłaszcza ze pierwszy raz będę nim jechał.

wysłane przez BatiX  14

patryk4545 napisał(a):

> Witam, czy ktoś wie na jakiej linii on dzisiaj jeździ > (10.10.14). Bardzo mi na nim zależy. Zwłaszcza ze pierwszy > raz będę nim jechał.

Skoro miał kolizję wczoraj wieczorem, to jak myślisz? Poza tym na głównej wisi artykuł z Kuriera...

http://www.mkm.szczecin.pl/news/1412932044,Koniec-jazdy

wysłane przez Michal105N

patryk4545 napisał(a):

> Witam, czy ktoś wie na jakiej linii on dzisiaj jeździ > (10.10.14). Bardzo mi na nim zależy. Zwłaszcza ze pierwszy > raz będę nim jechał.

Dziś po 9 widziałem jak jechał w stronę Klonowica.

wysłane przez LagunaGrandtour 105

Michal105N napisał(a):

> patryk4545 napisał(a):

> > Witam, czy ktoś wie na jakiej linii on dzisiaj jeździ > > (10.10.14). Bardzo mi na nim zależy. Zwłaszcza ze pierwszy > > raz będę nim jechał. >  > Dziś po 9 widziałem jak jechał w stronę Klonowica.

Więc na naprawę.

wysłane przez PrzemekW

Przy okazji... ktoś kto montował kasowniki w tym wagonie (i nie tylko) powinien udać się czym prędzej do lekarza. Nie wiem jak kto jest w ogóle możliwe, ale rozplanowanie kasowników w tym tramwaju to kompletna kpina. Dla niezorientowanych dodam, że człon niskopodłogowy posiada 2 (słownie dwa) kasowniki R&G i 0 (słownie zero) kasowników GMV. Zaś człon pierwszy posiada ich bodajże 3 (choć na 100% pewien nie jestem), a człon ostatni... jeden. Brawa dla monterów.

wysłane przez BatiX  14

PrzemekW napisał(a):

> Brawa dla monterów.

Myślę, że monterzy to akurat są najmniej winni tutaj.

wysłane przez Katosz

Wnioski to będzie można wyciągać jak naprawdę zacznie obsługiwać różne linie, na których często jeżdżą pijaczki i starsi ludzie. A zmierzam do tego że projektowanie schodów wewnątrz wagonu jest nieporozumieniem. Wiele osób nie potrafi utrzymać równowagi podczas jazdy tramwajem, a jak zaczną się jeszcze upadki ze schodków to zaczną się pretensje do motorniczych, już im współczuję.

wysłane przez lukaszenko 16

Katosz napisał(a):

> Wiele osób nie potrafi utrzymać > równowagi podczas jazdy tramwajem, a jak zaczną się > jeszcze upadki ze schodków to zaczną się pretensje do > motorniczych, już im współczuję.

Po to są poręcze i rurki w pojazdach komunikacji miejskiej żeby z nich korzystać. Nie na darmo tam są. A jak się jeździ "bez trzymanki" o pretensje tylko do siebie.

wysłane przez 333Wojtas333 15

Katosz napisał(a):

> Wnioski to będzie można wyciągać jak naprawdę zacznie > obsługiwać różne linie, na których często jeżdżą > pijaczki i starsi ludzie. A zmierzam do tego że > projektowanie schodów wewnątrz wagonu jest > nieporozumieniem. Wiele osób nie potrafi utrzymać > równowagi podczas jazdy tramwajem, a jak zaczną się > jeszcze upadki ze schodków to zaczną się pretensje do > motorniczych, już im współczuję.

Nikt nie każe stać na schodach. Po za tym sama nazwa sugeruje, że to tramwaj częściowo niskopodłogowy, więc Twoim zdaniem czym można je zastąpić? Równią pochyłą?

wysłane przez LagunaGrandtour 105

333Wojtas333 napisał(a):

> Po za tym sama nazwa > sugeruje, że to tramwaj częściowo niskopodłogowy, więc > Twoim zdaniem czym można je zastąpić? Równią pochyłą?

Proponuję windę! :D