Forum

Zawieszenie kursowania linii 9

5 sierpnia do odwołania nastąpi zawieszenie kursowania linii 9. W zamian na linię 1 skierowany zostanie tabor o większej pojemności.

wysłane przez Tatra108 10

To nie można było po prostu skrócić trasę do Placu Gałczyńskiego? Wystarczyło by puścić 9 z Pomorzan do Piotra Skargi, następnie w lewo na Plac Gałczyńskiego i dalej z powrotem przez Bohaterów Warszawy i Jagiellońską na Pomorzany. Ja rozumiem, że brakuje ludzi, nie ma kto jeździć itd., ale no bez przesady. Komunikacja jest dla pasażerów, nigdy odwrotnie.

-- MPK Olsztyn - zbieranie pasażerów przy kabinie to nasza pasja

MPK Olsztyn - zbieranie pasażerów przy kabinie to nasza pasja

wysłane przez N236 0

Tatra108 napisał(a):

(...) Tobie się coś pomyliło. Taka nawrotka to miałaby sens od strony Głębokiego, która jest pętlą podstawową 9 a nie od Pomorzan, która jest pętlą zastępczą. Wyszłoby, że 9 jeździ w ogóle na nie swojej trasie, a naprawdę w wakacje na Pomorzany wystarczające są 11 i 12. Oficjalne tłumaczenie jest tylko śmieszne. W 80-tych latach na całej Malczewskiego było wahadło i jeździły: 5, 6 do Stoczni, 10 i 11. A dalej na Dębogórskiej kolejne wahadło dla 6 i 10. I jeździły. Tyle tylko że tam ruchem sterował człowiek, a nie elektronika.
Post został wyedytowany przez autora.
Post został wyedytowany przez administratora lub moderatora.
N236 napisał(a):

> Oficjalne tłumaczenie > jest tylko śmieszne. W 80-tych latach na całej Malczewskiego > było wahadło i jeździły: 5, 6 do Stoczni, 10 i 11. A dalej > na Dębogórskiej kolejne wahadło dla 6 i 10. I jeździły. Tyle > tylko że tam ruchem sterował człowiek, a nie elektronika.

Tu chyba nie chodzi już o sam fakt tłoku na tym wahadle, tylko fakt w jakim stopni zaawansowania są prace na Łęknie. Śmiem twierdzić że tramwaje powoli zaczynają tam przeszkadzać, ale z racji wciąż niezrobionego wiaduktu na Arkońskiej muszą tu jeszcze zostać, więc zostały ograniczone do minimum. No i pamiętaj że cały ruch ciągle odbywa się po wiadukcie który też dawno powinien zostać zamknięty(cud że on jeszcze stoi).

wysłane przez Tatra108 10

Jest lato, ludzie jeżdżą np. nad Głębokie. Taka trasa pozwala ludziom z Pomorzan przesiąść się do „jedynki”, ale też dojechać w okolice urzędu miejskiego (przystanek Felczaka). Poza tym trzecia linia na wzmocnienie by się przydała, zwłaszcza że ludzie z Potulickiej są odcięci teraz od normalnego dojazdu i większości będzie schodziła na Plac Szyrockiego i stamtąd będzie jechała do centrum niż czekała na 1 w takim takcie jaki jest teraz. Więc nic mi się nie pomyliło, a tramwaj się przyda. Nawet z częstotliwością co 20/30 minut.

-- MPK Olsztyn - zbieranie pasażerów przy kabinie to nasza pasja

MPK Olsztyn - zbieranie pasażerów przy kabinie to nasza pasja

wysłane przez bartez 336

Tatra108 napisał(a):

> niż czekała na 1 w takim takcie jaki jest teraz.

1 śmiga co 12 minut więc czego więcej oczekujesz?

"W Piśmie nie napisano: nie będziesz wciskał gazu do deski.":D

wysłane przez Glemp 0

Jeśli połączą pojedyncze Tatry w składy i będzie to sobie śmigało na jedynce co 12 minut, to mało kto zauważy brak linii 9. Ale jeśli zabiorą składy z innych obciążonych linii, a w ich miejsce np. na 7,8 lub częściej niż zwykle na 3 i 12 będą się pojawiały pojedyncze KT4Dt zamiast składów, to widzę potencjał na awanturę :)
Glemp napisał(a):

> Jeśli połączą pojedyncze Tatry w składy i będzie to sobie > śmigało na jedynce co 12 minut, to mało kto zauważy brak linii 9. > Ale jeśli zabiorą składy z innych obciążonych linii, a w ich > miejsce np. na 7,8 lub częściej niż zwykle na 3 i 12 będą się > pojawiały pojedyncze KT4Dt zamiast składów, to widzę potencjał > na awanturę :)

Zaryzykuję stwierdzenie, że sporo potencjalnych pasażerów zdecydowanie woli żeby tramwaj jeździł częściej. Kwestia obsługi taborowej to rzecz następna.