Forum
Zawieszenie kursowania linii 9
wysłane przez Tatra108 10
-- MPK Olsztyn - zbieranie pasażerów przy kabinie to nasza pasja
MPK Olsztyn - zbieranie pasażerów przy kabinie to nasza pasja
wysłane przez N236 0
(...) Tobie się coś pomyliło. Taka nawrotka to miałaby sens od strony Głębokiego, która jest pętlą podstawową 9 a nie od Pomorzan, która jest pętlą zastępczą. Wyszłoby, że 9 jeździ w ogóle na nie swojej trasie, a naprawdę w wakacje na Pomorzany wystarczające są 11 i 12. Oficjalne tłumaczenie jest tylko śmieszne. W 80-tych latach na całej Malczewskiego było wahadło i jeździły: 5, 6 do Stoczni, 10 i 11. A dalej na Dębogórskiej kolejne wahadło dla 6 i 10. I jeździły. Tyle tylko że tam ruchem sterował człowiek, a nie elektronika.
wysłane przez lukaszenko 16
> Oficjalne tłumaczenie > jest tylko śmieszne. W 80-tych latach na całej Malczewskiego > było wahadło i jeździły: 5, 6 do Stoczni, 10 i 11. A dalej > na Dębogórskiej kolejne wahadło dla 6 i 10. I jeździły. Tyle > tylko że tam ruchem sterował człowiek, a nie elektronika.
Tu chyba nie chodzi już o sam fakt tłoku na tym wahadle, tylko fakt w jakim stopni zaawansowania są prace na Łęknie. Śmiem twierdzić że tramwaje powoli zaczynają tam przeszkadzać, ale z racji wciąż niezrobionego wiaduktu na Arkońskiej muszą tu jeszcze zostać, więc zostały ograniczone do minimum. No i pamiętaj że cały ruch ciągle odbywa się po wiadukcie który też dawno powinien zostać zamknięty(cud że on jeszcze stoi).
wysłane przez Tatra108 10
-- MPK Olsztyn - zbieranie pasażerów przy kabinie to nasza pasja
MPK Olsztyn - zbieranie pasażerów przy kabinie to nasza pasja
wysłane przez bartez 336
> niż czekała na 1 w takim takcie jaki jest teraz.
1 śmiga co 12 minut więc czego więcej oczekujesz?
"W Piśmie nie napisano: nie będziesz wciskał gazu do deski.":D
wysłane przez Glemp 0
wysłane przez 333Wojtas333 15
> Jeśli połączą pojedyncze Tatry w składy i będzie to sobie > śmigało na jedynce co 12 minut, to mało kto zauważy brak linii 9. > Ale jeśli zabiorą składy z innych obciążonych linii, a w ich > miejsce np. na 7,8 lub częściej niż zwykle na 3 i 12 będą się > pojawiały pojedyncze KT4Dt zamiast składów, to widzę potencjał > na awanturę :)
Zaryzykuję stwierdzenie, że sporo potencjalnych pasażerów zdecydowanie woli żeby tramwaj jeździł częściej. Kwestia obsługi taborowej to rzecz następna.