Forum

Zmiany na liniach 51, 66, 69 i 78

1 października wprowadzone zostaną zmiany w kursowaniu linii 51, 66, 69 i 78.

wysłane przez Mar321 0

Nie wiem jak się ma do realnych potrzeb zmiana na 51/69/78, bo zbyt rzadko poruszam się tymi liniami, natomiast zmianą na 66 na pewno mieszkańcy Podjuch się ucieszą. Degradacji komunikacji ciąg dalszy. Ciekawe kiedy będzie w końcu jakaś zmiana na plus.

wysłane przez Kondic330

Mar321 napisał(a):
Ciekawe kiedy będzie w końcu jakaś zmiana na plus.

Jak będzie więcej kierowców i autobusów, bo obecnie są braki jak i kadrowe tak i taborowe a z "pustego to i Salomon nie naleje".
Post został wyedytowany przez autora.

wysłane przez mis

Mar321 napisał(a):
Nie wiem jak się ma do realnych potrzeb zmiana na 51/69/78, bo zbyt rzadko poruszam się tymi liniami

Ma się cienko. W weekendy nie wiem. W tygodniu 51 absolutnie powinno zostać co 15 minut a może i częściej. 78 może i bywa puste, ale 51 (jako dłuższa wersja 78) po południu jeździ dosyć pełne już od 13, podczas gdy w nowym rozkładzie szczytowa częstotliwość jest od około... 15. Pogratulować. Jak komunikacja będzie się w takim tempie zmieniać na gorsze, to za 15 lat zostaną nam tylko linie 75 i 107, bo resztą nikt nie będzie chciał jeździć.

wysłane przez Phobos 17

mis napisał(a):
Jak komunikacja będzie się w takim tempie zmieniać na gorsze, to za 15 lat zostaną nam tylko linie 75 i 107, bo resztą nikt nie będzie chciał jeździć.

Podkreślam, że jestem przeciwnikiem ograniczenia częstotliwości, ale 15 lat temu też wszyscy wieszczyli, że władze miasta obudzą się ręką w nocniku. A mimo wszystko w ciągu tych samych 15 latach wiele zmieniło się na plus.

Więc trochę więcej optymizmu :-)

Masz prawo odmówić odpowiedzi na ten post. Bez względu, czy z tego prawa skorzystasz - wszystko co napiszesz może być wykorzystane przeciwko tobie.
Ciągłe cięcia w rozkładach jazdy są spowodowane brakiem kasy w budżecie oraz brakami kadrowymi zarówno motorniczych i kierowców.

PKS Szczecin - STOP masowych kasacji i kupowania szrotu z BVG Berlina.

wysłane przez mis

kasper1 napisał(a):
Ciągłe cięcia w rozkładach jazdy są spowodowane brakiem kasy w budżecie oraz brakami kadrowymi zarówno motorniczych i kierowców.

To oczywiste. Problem tylko w tym, że braki kadrowe (i taborowe zresztą) powinno się załatwiać zwiększaniem budżetu, a nie zwijaniem siatki połączeń...
mis napisał(a):
To oczywiste. Problem tylko w tym, że braki kadrowe (i taborowe zresztą) powinno się załatwiać zwiększaniem budżetu, a nie zwijaniem siatki połączeń...

Jak widać dla włodarzy ważniejszy jest aquapark niż stopniowy paraliż KM, o stadionie nie wspominając nawet.
lukaszenko napisał(a):
Jak widać dla włodarzy ważniejszy jest aquapark niż stopniowy paraliż KM, o stadionie nie wspominając nawet.

Aquapark ważniejszy, bo zapewne Szczecin nie chce być gorszy od Koszalina i Słupska, które dany obiekt posiadają ;)