Forum

Znowu mniej długich

W popołudniowym szczycie na 10/2 kursuje solowy wagon Tatra KT4Dt 154.

wysłane przez kasper1 50

Z ciekawości zapytam, problemem są braki taborowe na Pogodnie, czy jednak awarie składów dają w kość?

PKS Szczecin - STOP masowych kasacji i kupowania szrotu z BVG Berlina.

wysłane przez Pepe 235

kasper1 napisał(a):
Z ciekawości zapytam, problemem są braki taborowe na Pogodnie, czy jednak awarie składów dają w kość?

A to nie jest jedno i to samo? Sprecyzuj o co pytasz, czy konkretnie o 154 solo, czy też o to dlaczego na 10/2 nagminnie jeździ solo?

wysłane przez kasper1 50

Pepe napisał(a):
A to nie jest jedno i to samo? Sprecyzuj o co pytasz, czy konkretnie o 154 solo, czy też o to dlaczego na 10/2 nagminnie jeździ solo?

Chodzi mi o 154 solo.

PKS Szczecin - STOP masowych kasacji i kupowania szrotu z BVG Berlina.

wysłane przez Pepe 235

kasper1 napisał(a):
Chodzi mi o 154 solo.

155 niezdatny do ruchu.

wysłane przez Waszka 80

10/2 jak i inne szczytowe brygady na linii 10 są zawsze krótkie. Nie bardzo rozumiem co ma zatem wnosić informacja.

@opowiesciwobiektywie

wysłane przez Wojtek 24

Waszka napisał(a):
10/2 jak i inne szczytowe brygady na linii 10 są zawsze krótkie. Nie bardzo rozumiem co ma zatem wnosić informacja.

Na 10/5 i 10/7 powinny jeździć składy, a na 10/2 solówka.

wysłane przez Waszka 80

Wojtek napisał(a):
Na 10/5 i 10/7 powinny jeździć składy, a na 10/2 solówka.

Faktycznie, źle spojrzałem, zatem co wnosi post?

@opowiesciwobiektywie

wysłane przez Pepe 235

Waszka napisał(a):
Faktycznie, źle spojrzałem, zatem co wnosi post?

Wagon 154 do 21 stycznia jeździł w składzie z 155. W dniu informacji miał na 10/2 debiut solo. Zmiana konfiguracji jest raczej istotną zmianą dla księgi taborowej.

wysłane przez Pepe 235

Wojtek napisał(a):
Na 10/5 i 10/7 powinny jeździć składy, a na 10/2 solówka.

Na 10/2 też powinien być skład, po prostu w ostateczności dopuszczona jest solówka.
Post został wyedytowany przez autora.