Forum
I etap przebudowy Wyszyńskiego
23 maja rozpocznie się pierwszy etap przebudowy torowiska tramwajowego na węźle Wyszyńskiego.
wysłane przez Vlogus123 8
wysłane przez man 128
A jaki będzie przewoźnik na 806?
Na stronie ZDiTM są już rozkłady tej linii, w których widnieje PKS Szczecin.
wysłane przez Tosiek 17
Na stronie ZDiTM są już rozkłady tej linii, w których widnieje PKS Szczecin.
Ja myślałem, że będzie SPAK i SPPK.
SU18 #788 Król Szos Na Zabytek
SU18,75#2200 Pod Palnik
wysłane przez Pepe 235
A jaki będzie przewoźnik na 806?
A taki co zazwyczaj w takich sytuacjach. Zgadniesz?
wysłane przez fan004 86
#TramwajemPoŚwiecie
wysłane przez Waszka 80
@opowiesciwobiektywie
wysłane przez MQ ?
Skąd pomysł, żeby puścić szóstkę przez Filharmonię, a nie przez plac Rodła, czyli największy węzeł przesiadkowy w naszym mieście?
Skąd pomysł, żeby „szóstkę” puszczać przez Rodła, a nie przez Filharmonię? Przez Rodła jeździ 3 od strony Pomorzan oraz 5 i 11 od strony Stoczni.
wysłane przez fan004 86
Skąd pomysł, żeby „szóstkę” puszczać przez Rodła, a nie przez Filharmonię? Przez Rodła jeździ 3 od strony Pomorzan oraz 5 i 11 od strony Stoczni.
Ponadto, w prawie każdą linię z Pl. Rodła można wsiąść na Matejki albo Bramie Portowej.
#TramwajemPoŚwiecie
wysłane przez Fryga −1
Skąd pomysł, żeby „szóstkę” puszczać przez Rodła, a nie przez Filharmonię? Przez Rodła jeździ 3 od strony Pomorzan oraz 5 i 11 od strony Stoczni.
Z przystanku przy Pl.Rodła w kierunku Niebuszewa odjeżdża obecnie 6 linii. Chciałby dołożyć następną. Przecież już teraz są kolejki tramwajów do przejechania przez rondo.
wysłane przez bartez 336
Przecież już teraz są kolejki tramwajów do przejechania przez rondo.
To nie jest rondo ;)
"W Piśmie nie napisano: nie będziesz wciskał gazu do deski.":D
wysłane przez N236 0
Skąd pomysł, żeby puścić szóstkę przez Filharmonię, a nie przez plac Rodła, czyli największy węzeł przesiadkowy w naszym mieście?
A ja odpowiem pytająco: a gdyby nadal były tory na Malczewskiego (od Matejki do Wyzwolenia) to objazd szóstki puściłbyś Wyzwolenia, aż do Malczewskiego ? Objazd powinien być jak najbliżej podstawowej trasy, a poza tym od PZU (przepraszam Filharmoni) jest jednak parę set metrów bliżej na Wały Chrobrego. No i torowisko się przeczyści :).
wysłane przez Kanarek 58
A ja odpowiem pytająco: a gdyby nadal były tory na Malczewskiego (od Matejki do Wyzwolenia) to objazd szóstki puściłbyś Wyzwolenia, aż do Malczewskiego ? Objazd powinien być jak najbliżej podstawowej trasy, a poza tym od PZU (przepraszam Filharmoni) jest jednak parę set metrów bliżej na Wały Chrobrego. No i torowisko się przeczyści :).
Tylko, że teraz masz „zatramwaj" i puszczenie linii 6 przez Plac Rodła nie byłoby głupim pomysłem. Jeżeli autobusu za tramwaj nie ma to wtedy rzeczywiście „szóstka" (tudzież „szesnastka") powinna jeździć przez Filharmonię, czyli trasą najbardziej zbliżoną do trasy stałej.
Pozdrawiam :-)
wysłane przez MlodyS53 77
Tylko, że teraz masz „zatramwaj" i puszczenie linii 6 przez Plac Rodła nie byłoby głupim pomysłem. Jeżeli autobusu za tramwaj nie ma to wtedy rzeczywiście „szóstka" (tudzież „szesnastka") powinna jeździć przez Filharmonię, czyli trasą najbardziej zbliżoną do trasy stałej.
Zrozum że skrzyżowanie na Rodła ma swoją przepustowość. Ograniczoną. Nie ma sensu jeszcze bardziej zapychać.
Na tym forum piszę o swoich zainteresowaniach, nie o pracy.
wysłane przez Kanarek 58
Zrozum że skrzyżowanie na Rodła ma swoją przepustowość. Ograniczoną. Nie ma sensu jeszcze bardziej zapychać.
Bardziej mi chodziło o sytuację gdyby tych linii tam nie było. A tak poza tym to Szarych Szeregów za tydzień się nie otwiera?
Pozdrawiam :-)
wysłane przez fan004 86
Bardziej mi chodziło o sytuację gdyby tych linii tam nie było. A tak poza tym to Szarych Szeregów za tydzień się nie otwiera?
Otwiera się relację Piłsudskiego - Wojska Polskiego. Na skręt w aleję Piastów musimy jeszcze poczekać.
#TramwajemPoŚwiecie
wysłane przez Waszka 80
Otwiera się relację Piłsudskiego - Wojska Polskiego. Na skręt w aleję Piastów musimy jeszcze poczekać.
Czy to oznacza powrót linii 1 na stałą trasę?
@opowiesciwobiektywie
wysłane przez fan004 86
Czy to oznacza powrót linii 1 na stałą trasę?
Zapewne tak, szczególnie, że na Pomorzanach już jest zbyt ciasno. Choć na Głębokie nadal nią nie dojedziesz.
#TramwajemPoŚwiecie
wysłane przez MlodyS53 77
Choć na Głębokie nadal nią nie dojedziesz.
Bo?
Na tym forum piszę o swoich zainteresowaniach, nie o pracy.
wysłane przez fan004 86
Bo?
Wybacz, nieprecyzyjnie się wyraziłem. Chodziło o to, że większość kursów jest skrócona do Zajezdni Pogodno i wątpię by przywrócono normalny rozkład jazdy. Ale oczywiście w godzinach szczytu jest to możliwe. Przepraszam :).
#TramwajemPoŚwiecie
wysłane przez N236 0
Zapewne tak, szczególnie, że na Pomorzanach już jest zbyt ciasno. Choć na Głębokie nadal nią nie dojedziesz.
Sugerujesz, że nie wszystko wróci na Piłsudskiego ? 1 - obowiązkowo, 5 - obowiązkowo (pojedzie przez Wojska Polskiego / Wawrzyniaka) i teraz można się tylko zastanawiać nad 11 i 12 (spokojnie można je puścić objazdem jak 5 i dalej Bohaterów Warszawy i Jagiellońska) , jedyne co to najsłabszym punktem jest skrzyżowanie Bohaterów Warszawy / Jagiellońska.
wysłane przez Pepe 235
Sugerujesz, że nie wszystko wróci na Piłsudskiego ? 1 - obowiązkowo, 5 - obowiązkowo (pojedzie przez Wojska Polskiego / Wawrzyniaka) i teraz można się tylko zastanawiać nad 11 i 12
Nie wszystko wróci na Piłsudskiego, masz rację.
wysłane przez lukaszenko 16
Sugerujesz, że nie wszystko wróci na Piłsudskiego ? 1 - obowiązkowo, 5 - obowiązkowo (pojedzie przez Wojska Polskiego / Wawrzyniaka) i teraz można się tylko zastanawiać nad 11 i 12 (spokojnie można je puścić objazdem jak 5 i dalej Bohaterów Warszawy i Jagiellońska) , jedyne co to najsłabszym punktem jest skrzyżowanie Bohaterów Warszawy / Jagiellońska.
O ile 5 przez Gałczyńskiego ma jakiś sens no to z tym 11 i 12 to już przesada. Po co je pchać aż tak naokoło?
wysłane przez fan004 86
O ile 5 przez Gałczyńskiego ma jakiś sens no to z tym 11 i 12 to już przesada. Po co je pchać aż tak naokoło?
Coś się popsuło, bo to nie ja jestem autorem wiadomości, na którą odpowiedziałeś ;). Zgadzam się, szczególnie, że tyle linii nie jest tam potrzebne. 12 ma łączyć centrum z Pomorzanami, co teraz wychodzi dobrze, mimo objazdu.
#TramwajemPoŚwiecie
wysłane przez 333Wojtas333 15
Coś się popsuło, bo to nie ja jestem autorem wiadomości, na którą odpowiedziałeś ;). Zgadzam się, szczególnie, że tyle linii nie jest tam potrzebne. 12 ma łączyć centrum z Pomorzanami, co teraz wychodzi dobrze, mimo objazdu.
I zapewne tak pozostanie. 11 i 12 przez Bramę Portową, 1 na stałą trasę, 5 przez Plac Gałczyńskiego. Innego rozwiązania nie widzę.
wysłane przez Waszka 80
I zapewne tak pozostanie. 11 i 12 przez Bramę Portową, 1 na stałą trasę, 5 przez Plac Gałczyńskiego. Innego rozwiązania nie widzę.
Skoro linia 1 wróci na Potulicką, to linia 11 na Pomorzany?
@opowiesciwobiektywie
wysłane przez 333Wojtas333 15
Skoro linia 1 wróci na Potulicką, to linia 11 na Pomorzany?
Oby tak było, bo w przypadku powrotu 1 pchanie tam 11 jest bezcelowe. Pytanie czy jest odpowiednia przepustowość na objazdowym odcinku która umożliwiłaby sprawne poruszanie się tramwajów?
wysłane przez fan004 86
Oby tak było, bo w przypadku powrotu 1 pchanie tam 11 jest bezcelowe. Pytanie czy jest odpowiednia przepustowość na objazdowym odcinku która umożliwiłaby sprawne poruszanie się tramwajów?
Pokazuje to, że łącznik przez Narutowicza nie byłby takim głupim rozwiązaniem, gdyby powstał. 11 mogłaby tamtęty dojechać, zamiast pchać się przez Pl. Kościuszki, oczywiście w czasie remontu.
#TramwajemPoŚwiecie
wysłane przez Pepe 235
Oby tak było, bo w przypadku powrotu 1 pchanie tam 11 jest bezcelowe. Pytanie czy jest odpowiednia przepustowość na objazdowym odcinku która umożliwiłaby sprawne poruszanie się tramwajów?
Którym odcinku? 5 przez Gałczyńskiego, więc na Krzywoustego zwalnia się miejsce dla 11.
wysłane przez lukaszenko 16
Coś się popsuło, bo to nie ja jestem autorem wiadomości, na którą odpowiedziałeś ;).
Mój błąd, chciałem szybko odpowiedzieć i nie tego autora podstawiłem ;D
wysłane przez bartez 336
Tylko, że teraz masz „zatramwaj" i puszczenie linii 6 przez Plac Rodła nie byłoby głupim pomysłem
Wyżej już napisano. Na Rodła jest już dużo innych linii, a sam plac z przystankami nie jest z gumy.
"W Piśmie nie napisano: nie będziesz wciskał gazu do deski.":D
wysłane przez jas59 ?
cogito ergo sum
wysłane przez bartez 336
Na trasie od 23 maja jeździ linia 16 zamiast 6 (podana w komunikacie). Moim zdaniem ZDiTM powinien przewidzieć alternatywną trasę dla linii 16 przez ulice Nową i Dworcową, a tak wychodzi samowolka zajezdni.
Część tramwajów jest jako 6, a część jako 16.
"W Piśmie nie napisano: nie będziesz wciskał gazu do deski.":D
wysłane przez Olo07
Część tramwajów jest jako 6, a część jako 16.
6 z tablicami 16.
Jechał już ktoś może ?
Szczeciński SZYBKI Tramwaj może być rzeczywiście SZYBKI, tylko pod warunkiem, że nie zatrzyma się ani razu na Gdańskiej. Inaczej, wszystko zostanie po staremu...
Normalnie w 6 na Wyszyńskiego jest spora wymiana pasażerów. 6 teraz Wyszyńskiego omija.
Ale 6 objazdowa jedzie przez Bramę Portową. A prawie (albo nawet) wszystkie linie jadące przez Wyszyńskiego jadą też przez Bramę Portową.
Intergalactic Proton Powered Electrical Tentacled Advertising Droids
Ale 6 objazdowa jedzie przez Bramę Portową. A prawie (albo nawet) wszystkie linie jadące przez Wyszyńskiego jadą też przez Bramę Portową.
Jeśli chcesz się przesiąść w kierunku prawobrzeża, to jednak szybciej to zrobić na Wyszyńskiego, niż jechać przez całe miasto (może załapiesz się na coś wcześniejszego). Dodatkowo 6 ma odjazdy z Gocławia później niż w normalnym rozkładzie, więc uciekają kolejne minuty.
Jeśli chcesz się przesiąść w kierunku prawobrzeża, to jednak szybciej to zrobić na Wyszyńskiego, niż jechać przez całe miasto (może załapiesz się na coś wcześniejszego).
Jazda przez "całe miasto" to ledwo 3 minuty dłużej niż z przesiadką na 806, choć fakt, zamiast na Wyszka jesteśmy na Bramie. Doliczając do tego, że pasażerowie preferują podróże z mniejszą liczbą przesiadek, to raczej w 806 tłumów nie będzie...
Intergalactic Proton Powered Electrical Tentacled Advertising Droids
wysłane przez 333Wojtas333 15
Jazda przez "całe miasto" to ledwo 3 minuty dłużej niż z przesiadką na 806, choć fakt, zamiast na Wyszka jesteśmy na Bramie. Doliczając do tego, że pasażerowie preferują podróże z mniejszą liczbą przesiadek, to raczej w 806 tłumów nie będzie...
Raczej chodzi o zasadę, że musi być zapewniona komunikacja zastępcza na odcinku wyłączonym z ruchu tramwajowego. Co najwyżej można odpowiednio ustalić częstotliwość w przypadku gdy potoki pasażerskie nie będą zadowalające. W każdym razie na Wyszyńskiego w dalszym ciągu jest wygodniejsza przesiadka w kierunku Prawobrzeża niż na Bramie Portowej.
Raczej chodzi o zasadę, że musi być zapewniona komunikacja zastępcza na odcinku wyłączonym z ruchu tramwajowego. Co najwyżej można odpowiednio ustalić częstotliwość...
No głównie o tym mówię, choć fakt, dyskusja się zaczęła nad sensem zastępczej. Być musi, pytanie czy co 12 minut...
Intergalactic Proton Powered Electrical Tentacled Advertising Droids
No głównie o tym mówię, choć fakt, dyskusja się zaczęła nad sensem zastępczej. Być musi, pytanie czy co 12 minut...
Pytanie czy miałaby sens jakby była rzadziej? Czekasz długo, żeby np podjechać dwa przystanki to może lepiej iść z buta. A tak zachowana jest częstotliwość tramwaju to wiesz, że coś w miarę szybko przyjedzie.
"W Piśmie nie napisano: nie będziesz wciskał gazu do deski.":D
Pytanie czy miałaby sens jakby była rzadziej? Czekasz długo, żeby np podjechać dwa przystanki to może lepiej iść z buta. A tak zachowana jest częstotliwość tramwaju to wiesz, że coś w miarę szybko przyjedzie.
Być może wraz z jutrzejszym otwarciem urzędu wojewódzkiego więcej osób zacznie korzystać z 806... Na razie nie ma większego sensu się tam wybierać, bo prawie wszystko pozostaje zamknięte (teatry, akademia, urząd, LO2), a dla mieszkańców jadących na dworzec z północnych dzielnic miasta i na odwrót, wiele wygodniejszy z pewnością jest przejazd objazdową 6/16.
#TramwajemPoŚwiecie
wysłane przez 333Wojtas333 15
Być może wraz z jutrzejszym otwarciem urzędu wojewódzkiego więcej osób zacznie korzystać z 806... Na razie nie ma większego sensu się tam wybierać, bo prawie wszystko pozostaje zamknięte (teatry, akademia, urząd, LO2), a dla mieszkańców jadących na dworzec z północnych dzielnic miasta i na odwrót, wiele wygodniejszy z pewnością jest przejazd objazdową 6/16.
Zgodzę się z tym, jest taka a nie inna sytuacja i dlatego 806 ma bardzo małą rację bytu na chwilę obecną. I w zasadzie były już akcje z wycofywaniem komunikacji zastępczej. Pamięta ktoś jeszcze 803A z czasów przebudowy Arkońskiej? Nawet melonik to było za dużo jak na tą trasę i dlatego po jakimś czasie została wycięta.
wysłane przez maciekos95 3
Zgodzę się z tym, jest taka a nie inna sytuacja i dlatego 806 ma bardzo małą rację bytu na chwilę obecną. I w zasadzie były już akcje z wycofywaniem komunikacji zastępczej. Pamięta ktoś jeszcze 803A z czasów przebudowy Arkońskiej? Nawet melonik to było za dużo jak na tą trasę i dlatego po jakimś czasie została wycięta.
Pamiętam, że lubiłem się czasem przejechać tym pustym melonem po trasie 803A :P
A z takich zatramwajów wożących powietrze to jeszcze mi się przypomina 804, gdzie z kolei kursował Sprinter PKSu (ale jeszcze ten stary, sprzed odpalenia telebusów).
Pamiętam, że lubiłem się czasem przejechać tym pustym melonem po trasie 803A :P
A z takich zatramwajów wożących powietrze to jeszcze mi się przypomina 804, gdzie z kolei kursował Sprinter PKSu (ale jeszcze ten stary, sprzed odpalenia telebusów).
Na 812 też powietrze przeważa. Dobrze, że od jakiegoś czasu puszczają tam solówki.
@opowiesciwobiektywie
Zgodzę się z tym, jest taka a nie inna sytuacja i dlatego 806 ma bardzo małą rację bytu na chwilę obecną. I w zasadzie były już akcje z wycofywaniem komunikacji zastępczej. Pamięta ktoś jeszcze 803A z czasów przebudowy Arkońskiej? Nawet melonik to było za dużo jak na tą trasę i dlatego po jakimś czasie została wycięta.
Pamiętam! To był wynalazek ! 2 przystanki, 2 pętle z czego tylko 1 nie pokrywała się z 53 i 60. Specjalna linia, żeby obsłużyć pół ulicy, gdzie do „Teatru Letniego” było półtorej minuty piechotą! :D Nawet, gdyby tam była frekwencja na przeguba to i tak nic oprócz melona nie byłoby w stanie tam zawrócić, a właściwie wytrójkątować. :D
Stąd moje pytanie o sensowność 806, a szczególnie co 12 minut ? I prośba o opinie z obserwacji. Ja dziś ok. 19.15 minąłem puściusieńkiego 806 za prystankiem Dubois...
Szczeciński SZYBKI Tramwaj może być rzeczywiście SZYBKI, tylko pod warunkiem, że nie zatrzyma się ani razu na Gdańskiej. Inaczej, wszystko zostanie po staremu...
Pytanie czy miałaby sens jakby była rzadziej? Czekasz długo, żeby np podjechać dwa przystanki to może lepiej iść z buta. A tak zachowana jest częstotliwość tramwaju to wiesz, że coś w miarę szybko przyjedzie.
Wydaje mi się, że rozsądne byłoby kursowanie jednej brygady przynajmniej w niedziele, kiedy AM i Urząd Wojewódzki nie działają. Trochę nie pasuje mi to, że na tak krótkim odcinku w niedziele od 4 do 23 ciągle kursują dwie brygady, nie licząc trzeciej (52/3) która się włącza dwa razy w ciągu dnia na godzinkę, aby obsłużyć linię podczas przerw posiłkowych 806/1 i 806/2.
@opowiesciwobiektywie
Aczkolwiek 20-24 we wszystkie dni powinno spokojnie wystarczyć.
Powinno. Obserwacja dziś:
Wały Chrobrego ok. 17:55
806 w stronę Stoczni - goły i wesoły
806 w stronę Dworca - 1 obywatel!
Szczeciński SZYBKI Tramwaj może być rzeczywiście SZYBKI, tylko pod warunkiem, że nie zatrzyma się ani razu na Gdańskiej. Inaczej, wszystko zostanie po staremu...