Forum

I etap przebudowy Wyszyńskiego

23 maja rozpocznie się pierwszy etap przebudowy torowiska tramwajowego na węźle Wyszyńskiego.

wysłane przez Vlogus123 8

A jaki będzie przewoźnik na 806?

wysłane przez man 128

Davidek10 napisał(a):
A jaki będzie przewoźnik na 806?

Na stronie ZDiTM są już rozkłady tej linii, w których widnieje PKS Szczecin.
Post został wyedytowany przez autora.
1

wysłane przez Tosiek 17

man napisał(a):
Na stronie ZDiTM są już rozkłady tej linii, w których widnieje PKS Szczecin.

Ja myślałem, że będzie SPAK i SPPK.

SU18 #788 Król Szos Na Zabytek
SU18,75#2200 Pod Palnik

wysłane przez Pepe 235

Davidek10 napisał(a):
A jaki będzie przewoźnik na 806?

A taki co zazwyczaj w takich sytuacjach. Zgadniesz?
4

wysłane przez fan004 86

Swoją drogą ciekawe, że tym razem jest to "szóstka" na objeździe, a nie 16. Wszak to oznaczenie miało pomagać pasażerom zorientować się, że tramwaj jedzie trasą przez centrum. Chyba, że zrezygnowali z tego, ze względu na różnicę od standardowej trasy "szesnastki", jaką jest przejazd ulicą Nową.

#TramwajemPoŚwiecie
5

wysłane przez Waszka 80

Skąd pomysł, żeby puścić szóstkę przez Filharmonię, a nie przez plac Rodła, czyli największy węzeł przesiadkowy w naszym mieście?

@opowiesciwobiektywie

wysłane przez MQ ?

Waszka napisał(a):
Skąd pomysł, żeby puścić szóstkę przez Filharmonię, a nie przez plac Rodła, czyli największy węzeł przesiadkowy w naszym mieście?

Skąd pomysł, żeby „szóstkę” puszczać przez Rodła, a nie przez Filharmonię? Przez Rodła jeździ 3 od strony Pomorzan oraz 5 i 11 od strony Stoczni.
10

wysłane przez fan004 86

MQ napisał(a):
Skąd pomysł, żeby „szóstkę” puszczać przez Rodła, a nie przez Filharmonię? Przez Rodła jeździ 3 od strony Pomorzan oraz 5 i 11 od strony Stoczni.

Ponadto, w prawie każdą linię z Pl. Rodła można wsiąść na Matejki albo Bramie Portowej.

#TramwajemPoŚwiecie
Post został wyedytowany przez administratora lub moderatora.
3

wysłane przez Fryga −1

MQ napisał(a):
Skąd pomysł, żeby „szóstkę” puszczać przez Rodła, a nie przez Filharmonię? Przez Rodła jeździ 3 od strony Pomorzan oraz 5 i 11 od strony Stoczni.

Z przystanku przy Pl.Rodła w kierunku Niebuszewa odjeżdża obecnie 6 linii. Chciałby dołożyć następną. Przecież już teraz są kolejki tramwajów do przejechania przez rondo.
4

wysłane przez bartez 336

Fryga napisał(a):
Przecież już teraz są kolejki tramwajów do przejechania przez rondo.

To nie jest rondo ;)

"W Piśmie nie napisano: nie będziesz wciskał gazu do deski.":D
4

wysłane przez N236 0

Waszka napisał(a):
Skąd pomysł, żeby puścić szóstkę przez Filharmonię, a nie przez plac Rodła, czyli największy węzeł przesiadkowy w naszym mieście?

A ja odpowiem pytająco: a gdyby nadal były tory na Malczewskiego (od Matejki do Wyzwolenia) to objazd szóstki puściłbyś Wyzwolenia, aż do Malczewskiego ? Objazd powinien być jak najbliżej podstawowej trasy, a poza tym od PZU (przepraszam Filharmoni) jest jednak parę set metrów bliżej na Wały Chrobrego. No i torowisko się przeczyści :).
2

wysłane przez Kanarek 58

N236 napisał(a):
A ja odpowiem pytająco: a gdyby nadal były tory na Malczewskiego (od Matejki do Wyzwolenia) to objazd szóstki puściłbyś Wyzwolenia, aż do Malczewskiego ? Objazd powinien być jak najbliżej podstawowej trasy, a poza tym od PZU (przepraszam Filharmoni) jest jednak parę set metrów bliżej na Wały Chrobrego. No i torowisko się przeczyści :).

Tylko, że teraz masz „zatramwaj" i puszczenie linii 6 przez Plac Rodła nie byłoby głupim pomysłem. Jeżeli autobusu za tramwaj nie ma to wtedy rzeczywiście „szóstka" (tudzież „szesnastka") powinna jeździć przez Filharmonię, czyli trasą najbardziej zbliżoną do trasy stałej.

Pozdrawiam :-)

wysłane przez MlodyS53 77

Kanarek napisał(a):
Tylko, że teraz masz „zatramwaj" i puszczenie linii 6 przez Plac Rodła nie byłoby głupim pomysłem. Jeżeli autobusu za tramwaj nie ma to wtedy rzeczywiście „szóstka" (tudzież „szesnastka") powinna jeździć przez Filharmonię, czyli trasą najbardziej zbliżoną do trasy stałej.

Zrozum że skrzyżowanie na Rodła ma swoją przepustowość. Ograniczoną. Nie ma sensu jeszcze bardziej zapychać.

Na tym forum piszę o swoich zainteresowaniach, nie o pracy.
5

wysłane przez Kanarek 58

MlodyS53 napisał(a):
Zrozum że skrzyżowanie na Rodła ma swoją przepustowość. Ograniczoną. Nie ma sensu jeszcze bardziej zapychać.

Bardziej mi chodziło o sytuację gdyby tych linii tam nie było. A tak poza tym to Szarych Szeregów za tydzień się nie otwiera?

Pozdrawiam :-)

wysłane przez fan004 86

Kanarek napisał(a):
Bardziej mi chodziło o sytuację gdyby tych linii tam nie było. A tak poza tym to Szarych Szeregów za tydzień się nie otwiera?

Otwiera się relację Piłsudskiego - Wojska Polskiego. Na skręt w aleję Piastów musimy jeszcze poczekać.

#TramwajemPoŚwiecie
1

wysłane przez Waszka 80

fan004 napisał(a):
Otwiera się relację Piłsudskiego - Wojska Polskiego. Na skręt w aleję Piastów musimy jeszcze poczekać.

Czy to oznacza powrót linii 1 na stałą trasę?

@opowiesciwobiektywie

wysłane przez fan004 86

Waszka napisał(a):
Czy to oznacza powrót linii 1 na stałą trasę?

Zapewne tak, szczególnie, że na Pomorzanach już jest zbyt ciasno. Choć na Głębokie nadal nią nie dojedziesz.

#TramwajemPoŚwiecie

wysłane przez MlodyS53 77

fan004 napisał(a):
Choć na Głębokie nadal nią nie dojedziesz.

Bo?

Na tym forum piszę o swoich zainteresowaniach, nie o pracy.

wysłane przez fan004 86

MlodyS53 napisał(a):
Bo?

Wybacz, nieprecyzyjnie się wyraziłem. Chodziło o to, że większość kursów jest skrócona do Zajezdni Pogodno i wątpię by przywrócono normalny rozkład jazdy. Ale oczywiście w godzinach szczytu jest to możliwe. Przepraszam :).

#TramwajemPoŚwiecie
1

wysłane przez N236 0

fan004 napisał:
Zapewne tak, szczególnie, że na Pomorzanach już jest zbyt ciasno. Choć na Głębokie nadal nią nie dojedziesz.

Sugerujesz, że nie wszystko wróci na Piłsudskiego ? 1 - obowiązkowo, 5 - obowiązkowo (pojedzie przez Wojska Polskiego / Wawrzyniaka) i teraz można się tylko zastanawiać nad 11 i 12 (spokojnie można je puścić objazdem jak 5 i dalej Bohaterów Warszawy i Jagiellońska) , jedyne co to najsłabszym punktem jest skrzyżowanie Bohaterów Warszawy / Jagiellońska.

wysłane przez Pepe 235

N236 napisał(a):
Sugerujesz, że nie wszystko wróci na Piłsudskiego ? 1 - obowiązkowo, 5 - obowiązkowo (pojedzie przez Wojska Polskiego / Wawrzyniaka) i teraz można się tylko zastanawiać nad 11 i 12

Nie wszystko wróci na Piłsudskiego, masz rację.
Post został wyedytowany przez autora.

wysłane przez lukaszenko 16

fan004 napisał(a):
Sugerujesz, że nie wszystko wróci na Piłsudskiego ? 1 - obowiązkowo, 5 - obowiązkowo (pojedzie przez Wojska Polskiego / Wawrzyniaka) i teraz można się tylko zastanawiać nad 11 i 12 (spokojnie można je puścić objazdem jak 5 i dalej Bohaterów Warszawy i Jagiellońska) , jedyne co to najsłabszym punktem jest skrzyżowanie Bohaterów Warszawy / Jagiellońska.

O ile 5 przez Gałczyńskiego ma jakiś sens no to z tym 11 i 12 to już przesada. Po co je pchać aż tak naokoło?

wysłane przez fan004 86

lukaszenko napisał(a):
O ile 5 przez Gałczyńskiego ma jakiś sens no to z tym 11 i 12 to już przesada. Po co je pchać aż tak naokoło?

Coś się popsuło, bo to nie ja jestem autorem wiadomości, na którą odpowiedziałeś ;). Zgadzam się, szczególnie, że tyle linii nie jest tam potrzebne. 12 ma łączyć centrum z Pomorzanami, co teraz wychodzi dobrze, mimo objazdu.

#TramwajemPoŚwiecie
Post został wyedytowany przez autora.
2

wysłane przez 333Wojtas333 15

fan004 napisał(a):
Coś się popsuło, bo to nie ja jestem autorem wiadomości, na którą odpowiedziałeś ;). Zgadzam się, szczególnie, że tyle linii nie jest tam potrzebne. 12 ma łączyć centrum z Pomorzanami, co teraz wychodzi dobrze, mimo objazdu.

I zapewne tak pozostanie. 11 i 12 przez Bramę Portową, 1 na stałą trasę, 5 przez Plac Gałczyńskiego. Innego rozwiązania nie widzę.
3

wysłane przez Waszka 80

333Wojtas333 napisał(a):
I zapewne tak pozostanie. 11 i 12 przez Bramę Portową, 1 na stałą trasę, 5 przez Plac Gałczyńskiego. Innego rozwiązania nie widzę.

Skoro linia 1 wróci na Potulicką, to linia 11 na Pomorzany?

@opowiesciwobiektywie

wysłane przez 333Wojtas333 15

Waszka napisał(a):
Skoro linia 1 wróci na Potulicką, to linia 11 na Pomorzany?

Oby tak było, bo w przypadku powrotu 1 pchanie tam 11 jest bezcelowe. Pytanie czy jest odpowiednia przepustowość na objazdowym odcinku która umożliwiłaby sprawne poruszanie się tramwajów?
Post został wyedytowany przez autora.

wysłane przez fan004 86

333Wojtas333 napisał(a):
Oby tak było, bo w przypadku powrotu 1 pchanie tam 11 jest bezcelowe. Pytanie czy jest odpowiednia przepustowość na objazdowym odcinku która umożliwiłaby sprawne poruszanie się tramwajów?

Pokazuje to, że łącznik przez Narutowicza nie byłby takim głupim rozwiązaniem, gdyby powstał. 11 mogłaby tamtęty dojechać, zamiast pchać się przez Pl. Kościuszki, oczywiście w czasie remontu.

#TramwajemPoŚwiecie
4

wysłane przez Pepe 235

333Wojtas333 napisał(a):
Oby tak było, bo w przypadku powrotu 1 pchanie tam 11 jest bezcelowe. Pytanie czy jest odpowiednia przepustowość na objazdowym odcinku która umożliwiłaby sprawne poruszanie się tramwajów?

Którym odcinku? 5 przez Gałczyńskiego, więc na Krzywoustego zwalnia się miejsce dla 11.
3

wysłane przez lukaszenko 16

fan004 napisał(a):
Coś się popsuło, bo to nie ja jestem autorem wiadomości, na którą odpowiedziałeś ;).

Mój błąd, chciałem szybko odpowiedzieć i nie tego autora podstawiłem ;D
1

wysłane przez bartez 336

Kanarek napisał(a):
Tylko, że teraz masz „zatramwaj" i puszczenie linii 6 przez Plac Rodła nie byłoby głupim pomysłem

Wyżej już napisano. Na Rodła jest już dużo innych linii, a sam plac z przystankami nie jest z gumy.

"W Piśmie nie napisano: nie będziesz wciskał gazu do deski.":D
1

wysłane przez jas59  ?

Na trasie od 23 maja jeździ linia 16 zamiast 6 (podana w komunikacie). Moim zdaniem ZDiTM powinien przewidzieć alternatywną trasę dla linii 16 przez ulice Nową i Dworcową, a tak wychodzi samowolka zajezdni.

cogito ergo sum

wysłane przez bartez 336

jas59 napisał(a):
Na trasie od 23 maja jeździ linia 16 zamiast 6 (podana w komunikacie). Moim zdaniem ZDiTM powinien przewidzieć alternatywną trasę dla linii 16 przez ulice Nową i Dworcową, a tak wychodzi samowolka zajezdni.

Część tramwajów jest jako 6, a część jako 16.

"W Piśmie nie napisano: nie będziesz wciskał gazu do deski.":D

wysłane przez Olo07

bartez napisał(a):
Część tramwajów jest jako 6, a część jako 16.

6 z tablicami 16.
806

wysłane przez Michal 2

A ja się zastanawiam nad sensownością takiej linii zastępczej, jaką jest 806. Mam wrażenie, że większość podróżnych linii 6 przejeżdża ten odcinek tranzytem. A nawet jeśli się mylę i istnieje potrzeba 806 to czy rzeczywiście, aż z taką częstotliwością ?
Jechał już ktoś może ?

Szczeciński SZYBKI Tramwaj może być rzeczywiście SZYBKI, tylko pod warunkiem, że nie zatrzyma się ani razu na Gdańskiej. Inaczej, wszystko zostanie po staremu...
1

wysłane przez MQ ?

Michal napisał(a):
A ja się zastanawiam nad sensownością takiej linii zastępczej, jaką jest 806. Mam wrażenie, że większość podróżnych linii 6 przejeżdża ten odcinek tranzytem.

Normalnie w 6 na Wyszyńskiego jest spora wymiana pasażerów. 6 teraz Wyszyńskiego omija.
5

wysłane przez Mareczek 5

MQ napisał(a):
Normalnie w 6 na Wyszyńskiego jest spora wymiana pasażerów. 6 teraz Wyszyńskiego omija.

Ale 6 objazdowa jedzie przez Bramę Portową. A prawie (albo nawet) wszystkie linie jadące przez Wyszyńskiego jadą też przez Bramę Portową.

Intergalactic Proton Powered Electrical Tentacled Advertising Droids
1

wysłane przez MQ ?

Mareczek napisał(a):
Ale 6 objazdowa jedzie przez Bramę Portową. A prawie (albo nawet) wszystkie linie jadące przez Wyszyńskiego jadą też przez Bramę Portową.

Jeśli chcesz się przesiąść w kierunku prawobrzeża, to jednak szybciej to zrobić na Wyszyńskiego, niż jechać przez całe miasto (może załapiesz się na coś wcześniejszego). Dodatkowo 6 ma odjazdy z Gocławia później niż w normalnym rozkładzie, więc uciekają kolejne minuty.

wysłane przez Mareczek 5

MQ napisał(a):
Jeśli chcesz się przesiąść w kierunku prawobrzeża, to jednak szybciej to zrobić na Wyszyńskiego, niż jechać przez całe miasto (może załapiesz się na coś wcześniejszego).

Jazda przez "całe miasto" to ledwo 3 minuty dłużej niż z przesiadką na 806, choć fakt, zamiast na Wyszka jesteśmy na Bramie. Doliczając do tego, że pasażerowie preferują podróże z mniejszą liczbą przesiadek, to raczej w 806 tłumów nie będzie...

Intergalactic Proton Powered Electrical Tentacled Advertising Droids
3

wysłane przez bartez 336

Mareczek napisał(a):
Jazda przez "całe miasto" to ledwo 3 minuty dłużej niż z przesiadką na 806, choć fakt, zamiast na Wyszka jesteśmy na Bramie.

A jak tramwaj trafi kiepsko na sygnalizację to będzie drugie 3 minuty.

"W Piśmie nie napisano: nie będziesz wciskał gazu do deski.":D

wysłane przez 333Wojtas333 15

Mareczek napisał(a):
Jazda przez "całe miasto" to ledwo 3 minuty dłużej niż z przesiadką na 806, choć fakt, zamiast na Wyszka jesteśmy na Bramie. Doliczając do tego, że pasażerowie preferują podróże z mniejszą liczbą przesiadek, to raczej w 806 tłumów nie będzie...

Raczej chodzi o zasadę, że musi być zapewniona komunikacja zastępcza na odcinku wyłączonym z ruchu tramwajowego. Co najwyżej można odpowiednio ustalić częstotliwość w przypadku gdy potoki pasażerskie nie będą zadowalające. W każdym razie na Wyszyńskiego w dalszym ciągu jest wygodniejsza przesiadka w kierunku Prawobrzeża niż na Bramie Portowej.
1

wysłane przez Mareczek 5

333Wojtas333 napisał(a):
Raczej chodzi o zasadę, że musi być zapewniona komunikacja zastępcza na odcinku wyłączonym z ruchu tramwajowego. Co najwyżej można odpowiednio ustalić częstotliwość...

No głównie o tym mówię, choć fakt, dyskusja się zaczęła nad sensem zastępczej. Być musi, pytanie czy co 12 minut...

Intergalactic Proton Powered Electrical Tentacled Advertising Droids
3

wysłane przez bartez 336

Mareczek napisał(a):
No głównie o tym mówię, choć fakt, dyskusja się zaczęła nad sensem zastępczej. Być musi, pytanie czy co 12 minut...

Pytanie czy miałaby sens jakby była rzadziej? Czekasz długo, żeby np podjechać dwa przystanki to może lepiej iść z buta. A tak zachowana jest częstotliwość tramwaju to wiesz, że coś w miarę szybko przyjedzie.

"W Piśmie nie napisano: nie będziesz wciskał gazu do deski.":D
2

wysłane przez fan004 86

bartez napisał(a):
Pytanie czy miałaby sens jakby była rzadziej? Czekasz długo, żeby np podjechać dwa przystanki to może lepiej iść z buta. A tak zachowana jest częstotliwość tramwaju to wiesz, że coś w miarę szybko przyjedzie.

Być może wraz z jutrzejszym otwarciem urzędu wojewódzkiego więcej osób zacznie korzystać z 806... Na razie nie ma większego sensu się tam wybierać, bo prawie wszystko pozostaje zamknięte (teatry, akademia, urząd, LO2), a dla mieszkańców jadących na dworzec z północnych dzielnic miasta i na odwrót, wiele wygodniejszy z pewnością jest przejazd objazdową 6/16.

#TramwajemPoŚwiecie
1

wysłane przez 333Wojtas333 15

fan004 napisał(a):
Być może wraz z jutrzejszym otwarciem urzędu wojewódzkiego więcej osób zacznie korzystać z 806... Na razie nie ma większego sensu się tam wybierać, bo prawie wszystko pozostaje zamknięte (teatry, akademia, urząd, LO2), a dla mieszkańców jadących na dworzec z północnych dzielnic miasta i na odwrót, wiele wygodniejszy z pewnością jest przejazd objazdową 6/16.

Zgodzę się z tym, jest taka a nie inna sytuacja i dlatego 806 ma bardzo małą rację bytu na chwilę obecną. I w zasadzie były już akcje z wycofywaniem komunikacji zastępczej. Pamięta ktoś jeszcze 803A z czasów przebudowy Arkońskiej? Nawet melonik to było za dużo jak na tą trasę i dlatego po jakimś czasie została wycięta.
2

wysłane przez maciekos95 3

333Wojtas333 napisał(a):
Zgodzę się z tym, jest taka a nie inna sytuacja i dlatego 806 ma bardzo małą rację bytu na chwilę obecną. I w zasadzie były już akcje z wycofywaniem komunikacji zastępczej. Pamięta ktoś jeszcze 803A z czasów przebudowy Arkońskiej? Nawet melonik to było za dużo jak na tą trasę i dlatego po jakimś czasie została wycięta.

Pamiętam, że lubiłem się czasem przejechać tym pustym melonem po trasie 803A :P

A z takich zatramwajów wożących powietrze to jeszcze mi się przypomina 804, gdzie z kolei kursował Sprinter PKSu (ale jeszcze ten stary, sprzed odpalenia telebusów).
Post został wyedytowany przez autora.

wysłane przez Waszka 80

maciekos95 napisał(a):
Pamiętam, że lubiłem się czasem przejechać tym pustym melonem po trasie 803A :P

A z takich zatramwajów wożących powietrze to jeszcze mi się przypomina 804, gdzie z kolei kursował Sprinter PKSu (ale jeszcze ten stary, sprzed odpalenia telebusów).

Na 812 też powietrze przeważa. Dobrze, że od jakiegoś czasu puszczają tam solówki.

@opowiesciwobiektywie
3

wysłane przez Michal 2

333Wojtas333 napisał(a):
Zgodzę się z tym, jest taka a nie inna sytuacja i dlatego 806 ma bardzo małą rację bytu na chwilę obecną. I w zasadzie były już akcje z wycofywaniem komunikacji zastępczej. Pamięta ktoś jeszcze 803A z czasów przebudowy Arkońskiej? Nawet melonik to było za dużo jak na tą trasę i dlatego po jakimś czasie została wycięta.

Pamiętam! To był wynalazek ! 2 przystanki, 2 pętle z czego tylko 1 nie pokrywała się z 53 i 60. Specjalna linia, żeby obsłużyć pół ulicy, gdzie do „Teatru Letniego” było półtorej minuty piechotą! :D Nawet, gdyby tam była frekwencja na przeguba to i tak nic oprócz melona nie byłoby w stanie tam zawrócić, a właściwie wytrójkątować. :D
Stąd moje pytanie o sensowność 806, a szczególnie co 12 minut ? I prośba o opinie z obserwacji. Ja dziś ok. 19.15 minąłem puściusieńkiego 806 za prystankiem Dubois...

Szczeciński SZYBKI Tramwaj może być rzeczywiście SZYBKI, tylko pod warunkiem, że nie zatrzyma się ani razu na Gdańskiej. Inaczej, wszystko zostanie po staremu...
1

wysłane przez Waszka 80

bartez napisał(a):
Pytanie czy miałaby sens jakby była rzadziej? Czekasz długo, żeby np podjechać dwa przystanki to może lepiej iść z buta. A tak zachowana jest częstotliwość tramwaju to wiesz, że coś w miarę szybko przyjedzie.

Wydaje mi się, że rozsądne byłoby kursowanie jednej brygady przynajmniej w niedziele, kiedy AM i Urząd Wojewódzki nie działają. Trochę nie pasuje mi to, że na tak krótkim odcinku w niedziele od 4 do 23 ciągle kursują dwie brygady, nie licząc trzeciej (52/3) która się włącza dwa razy w ciągu dnia na godzinkę, aby obsłużyć linię podczas przerw posiłkowych 806/1 i 806/2.

@opowiesciwobiektywie

wysłane przez MQ ?

Waszka napisał(a):
Wydaje mi się, że rozsądne byłoby kursowanie jednej brygady przynajmniej w niedziele, kiedy AM i Urząd Wojewódzki nie działają.

Co 40-48 minut? Faktycznie, to ma sens...
1

wysłane przez Waszka 80

MQ napisał(a):
Co 40-48 minut? Faktycznie, to ma sens...

Tego nie powiedziałem. Przejazd w obie strony trwa 19 minut, więc prędzej co 24-30 minut. Po co częściej?

@opowiesciwobiektywie

wysłane przez MQ ?

Waszka napisał(a):
Tego nie powiedziałem. Przejazd w obie strony trwa 19 minut, więc prędzej co 24-30 minut. Po co częściej?

Tramwaj kursuje co 20-24 minuty i jest powiązany z „zatramwajem”.

wysłane przez Mareczek 5

MQ napisał(a):
Tramwaj kursuje co 20-24 minuty i jest powiązany z „zatramwajem”.

Aczkolwiek 20-24 we wszystkie dni powinno spokojnie wystarczyć.

Intergalactic Proton Powered Electrical Tentacled Advertising Droids
Post został wyedytowany przez autora.
3

wysłane przez Michal 2

Mareczek napisał(a):
Aczkolwiek 20-24 we wszystkie dni powinno spokojnie wystarczyć.

Powinno. Obserwacja dziś:
Wały Chrobrego ok. 17:55
806 w stronę Stoczni - goły i wesoły
806 w stronę Dworca - 1 obywatel!

Szczeciński SZYBKI Tramwaj może być rzeczywiście SZYBKI, tylko pod warunkiem, że nie zatrzyma się ani razu na Gdańskiej. Inaczej, wszystko zostanie po staremu...
3