Forum
Problemy z wyświetlaczem w dniu debiutu
wysłane przez Waszka 80
@opowiesciwobiektywie
wysłane przez bartez 336
Ciekawy jestem jak będą się sprawowały zakupione 17-letnie wozy. Ten, 10559 i 10560. Czy taki zakup nie jest lekką przeginką, nawet w przypadku PKS-u?
Pojeżdżą do pierwszej większej awarii i potem na żyletki pójdą.
"W Piśmie nie napisano: nie będziesz wciskał gazu do deski.":D
wysłane przez Olo07
Pojeżdżą do pierwszej większej awarii i potem na żyletki pójdą.
Nie po to dawali 10555 wyświetlacz po 20004 żeby zaraz dawali innemu.
wysłane przez maciekos95 3
Nie po to dawali 10555 wyświetlacz po 20004 żeby zaraz dawali innemu.
Dłużej niż 3 lata pewnie nie pojeździ (tak podejrzewam). A wyświetlacz skoro już i tak jest przechodni, to co za problem przełożyć go do kolejnego wozu za jakiś czas?
wysłane przez Kacpi 27
Ciekawy jestem jak będą się sprawowały zakupione 17-letnie wozy. Ten, 10559 i 10560. Czy taki zakup nie jest lekką przeginką, nawet w przypadku PKS-u?
Ma niską podłogę, więc generalnie nie odstaje jakoś od pozostałego taboru, więc dla zwykłego pasażera nie będzie różnicy.
Do porozumiewania się na drodze kierowcy używają: kierunkowskazów, świateł stopu i środkowego palca.
wysłane przez bartez 336
Ma niską podłogę, więc generalnie nie odstaje jakoś od pozostałego taboru, więc dla zwykłego pasażera nie będzie różnicy.
Byle wewnątrz czysto było.
"W Piśmie nie napisano: nie będziesz wciskał gazu do deski.":D
wysłane przez Fryga −1
Ciekawy jestem jak będą się sprawowały zakupione 17-letnie wozy. Ten, 10559 i 10560. Czy taki zakup nie jest lekką przeginką, nawet w przypadku PKS-u?
Wstyd, że musimy zajmować się 17-letnim pojazdem. Kiedy wreszcie ZDiTM wprowadzi w przetargach limit "wieku" autobusów?
wysłane przez lukaszenko 16
Kiedy wreszcie ZDiTM wprowadzi w przetargach limit "wieku" autobusów?
Taki zapis przecież już istnieje.
wysłane przez bartez 336
Wstyd, że musimy zajmować się 17-letnim pojazdem. Kiedy wreszcie ZDiTM wprowadzi w przetargach limit "wieku" autobusów?
Dopóki będą takie niskie stawki za przewozy, to dotąd przewoźnicy będą ściągać gruz z zachodu.
"W Piśmie nie napisano: nie będziesz wciskał gazu do deski.":D
wysłane przez Mati524
Dopóki będą takie niskie stawki za przewozy, to dotąd przewoźnicy będą ściągać gruz z zachodu.
No popatrz, jakimś cudem jedna zajezdnia, która ma najniższą stawkę ze wszystkich posiada w swojej flocie 52 wozów tylko jeden używany. I to na dodatek nie z zachodu.
Pozdrawiam :)
wysłane przez Kanarek 58
No popatrz, jakimś cudem jedna zajezdnia, która ma najniższą stawkę ze wszystkich posiada w swojej flocie 52 wozów tylko jeden używany. I to na dodatek nie z zachodu.
Tylko spójrz ile wozów tam jest kupionych z różnych dofinansowań. W PKSie nie było i nie będzie dofinansowań na nowe wozy, bo to nie ma sensu. Dąbie? Dąbie jak na taką dużą spółkę ma bardzo dobry tabor i do używek nie mam jak się przyczepić. Klonowica to Klonowica, a i tak lepsze są te Göteborgi aniżeli B10-tki.
Pozdrawiam :-)
wysłane przez lukaszenko 16
[...]a i tak lepsze są te Göteborgi aniżeli B10-tki.
Bluźnisz synu, bluźnisz.
wysłane przez Kanarek 58
Bluźnisz synu, bluźnisz.
Otóż nie tym razem. Miejskie autobusy z wysoką podłogą nie powinny jeździć już od conajmniej 5 lat. „Göteborgi" są takimi samymi złomami jak B10MA z tą różnicą, że Volva mają wysoką podłogę, a MANy niekoniecznie
Pozdrawiam :-)
wysłane przez Vlogus123 8
Otóż nie tym razem. Miejskie autobusy z wysoką podłogą nie powinny jeździć już od conajmniej 5 lat. „Göteborgi" są takimi samymi złomami jak B10MA z tą różnicą, że Volva mają wysoką podłogę, a MANy niekoniecznie
Dąbskie Volva były nie najgorsze, ale jeśli chodzi o Göteborgi to już one są tak dobite że już się nie nadają do użytku. Ale gorsze od Göteborgów są te MANy 1610-1612. Tak głośne i wibrujace, że poprostu w uszach boli. W ogóle Klonowica ma same złomy (nie wszystkie) i nie dba o pojazdy, np. Ja osobiście jechałem 1954 na 75 i był taki syf i smród że aż musiałem zasłaniać nos.
wysłane przez Wojtek 24
W ogóle Klonowica ma same złomy (nie wszystkie) i nie dba o pojazdy, np. Ja osobiście jechałem 1954 na 75 i był taki syf i smród że aż musiałem zasłaniać nos.
Co ma wspólnego smród do stanu technicznego?! Myślisz, że na Klonowica mechanicy specjalnie chodzą ze skunksem i rozpylają ten "gaz". Jeżeli chodzi ci o syf i smród to podziękuj swoim wspólpasażerom. Stan techniczny to zupełnie inna bajka i dobrze wiadomo jak "naprawia " się tam autobusy - "Najważniejsze, żeby wyjechał za bramę".
wysłane przez Vlogus123 8
Co ma wspólnego smród do stanu technicznego?! Myślisz, że na Klonowica mechanicy specjalnie chodzą ze skunksem i rozpylają ten "gaz". Jeżeli chodzi ci o syf i smród to podziękuj swoim wspólpasażerom. Stan techniczny to zupełnie inna bajka i dobrze wiadomo jak "naprawia " się tam autobusy - "Najważniejsze, żeby wyjechał za bramę".
To powinni posprzątać co jakiś czas.
wysłane przez lukaszenko 16
To powinni posprzątać co jakiś czas.
Z doświadczenia powiem Tobie, że na 75 wóz może się świecić jak wiadomo co, a po pierwszym kółku wóz wygląda jakby przez tydzień nie widział miotły. Takich mamy pasażerów.
wysłane przez Waszka 80
Ale gorsze od Göteborgów są te MANy 1610-1612. Tak głośne i wibrujace, że poprostu w uszach boli.
To te MANy regularnie jeżdżą, czy stoją przy płocie?
@opowiesciwobiektywie
wysłane przez kasper1 50
To te MANy regularnie jeżdżą, czy stoją przy płocie?
Niestety, te "osiołki" stoją przy płocie.
PKS Szczecin - STOP masowych kasacji i kupowania szrotu z BVG Berlina.
wysłane przez lukaszenko 16
Niestety, te "osiołki" stoją przy płocie.
Ja raczej cieszyłbym się że te sztrucle stoją i nosa poza zajezdnię nie wytykają.
wysłane przez Arek Dynamo 0
Niestety, te "osiołki" stoją przy płocie.
Trudno żeby jeździły, skoro są mało pojemne w dobie ryzyka zarażeniem koronawirusa
wysłane przez bartez 336
Miejskie autobusy z wysoką podłogą nie powinny jeździć już od conajmniej 5 lat.
A w Policach jeszcze kilka lat pojeżdżą.
W Szczecinie B10MA ma moim zdaniem wyższy status niż Ikarus. Tyle lat barbarzyńskiej eksploatacji, a przejechały tyle kilometrów.
"W Piśmie nie napisano: nie będziesz wciskał gazu do deski.":D
wysłane przez MlodyS53 78
W Szczecinie B10MA ma moim zdaniem wyższy status niż Ikarus. Tyle lat barbarzyńskiej eksploatacji, a przejechały tyle kilometrów.
Tyle? dokładnie tyle samo kilometrów jest na liczniku 2876 co na liczniku 700. Oba mają 1 200 000km
Na tym forum piszę o swoich zainteresowaniach, nie o pracy.
wysłane przez bartez 336
Tyle? dokładnie tyle samo kilometrów jest na liczniku 2876 co na liczniku 700. Oba mają 1 200 000km
Kiedyś jeden kierowca ze SPAK pokazywał mi budzik gdzie było ponad 570tys plus jeden milion w pamięci.
Poza tym nie mówię, że Ikarusy nie natłukły kilometrów, ale chyba żaden nie był eksploatowany ponad 20 lat.
"W Piśmie nie napisano: nie będziesz wciskał gazu do deski.":D