Forum

Tabor PKS

wysłane przez Fryga −1

Nie wiem, jakie względy ma PKS: autobusy tego przewoźnika są w fatalnym stanie technicznym, brudne, w większości bez klimatyzacji, wysokopodłogowe. Dodatkowo w większości z nich brak GPS - na stronie ZDiTM, na mapach brak informacji o autobusach tego przewoźnika. Dlaczego PKS nie przestrzega warunków umowy a ZDiTM nie wyciąga konsekwencji z tego tytułu?

wysłane przez Luke_Police  163

Fryga napisał(a):
Nie wiem, jakie względy ma PKS: autobusy tego przewoźnika są w fatalnym stanie technicznym, brudne, w większości bez klimatyzacji, wysokopodłogowe. Dodatkowo w większości z nich brak GPS - na stronie ZDiTM, na mapach brak informacji o autobusach tego przewoźnika. Dlaczego PKS nie przestrzega warunków umowy a ZDiTM nie wyciąga konsekwencji z tego tytułu?

Ile wysokopodłogowych autobusów PKS-u jeździ na liniach ZDiTM? Nie licząc pojedynczych sytuacji awaryjnych, jeżdżą w ogóle takie autobusy na liniach ZDiTM?

Technik serwisu :)
2

wysłane przez arko5 30

Luke_Police napisał(a):
Ile wysokopodłogowych autobusów PKS-u jeździ na liniach ZDiTM? Nie licząc pojedynczych sytuacji awaryjnych, jeżdżą w ogóle takie autobusy na liniach ZDiTM?

Awaryjnie, ale po to jest internet żeby swoje żale powywalać...
6

wysłane przez man1995 55

Fryga napisał(a):
Dodatkowo w większości z nich brak GPS - na stronie ZDiTM, na mapach brak informacji o autobusach tego przewoźnika. Dlaczego PKS nie przestrzega warunków umowy a ZDiTM nie wyciąga konsekwencji z tego tytułu?

Ha, ha, ha.
Przecież GMV jest montowane. Taki 10555 miał stać ostatnio na montaż GMV. No i stał. GMV oczywiście założone. Ale? Spróbuj kupić bilet albo sprawdzić przystanki na elektronicznym termometrze. Albo lepiej. Zaloguj się jako kierowca na swoje zadanie.

Nie zalogujesz się, biletu nie kupisz i przystanków nie sprawdzisz. Jest tylko stary nadajnik tylko po to aby centrala i miłośnicy mogli wiedzieć gdzie jest dany autobus. O ile oczywiście zostanie zalogowany przez ZDiTM.
2

wysłane przez Waszka 80

man1995 napisał(a):
Jest tylko stary nadajnik tylko po to aby centrala i miłośnicy mogli wiedzieć gdzie jest dany autobus. O ile oczywiście zostanie zalogowany przez ZDiTM.

Myślę, że szczególnie dla młodych ludzi, ten "stary nadajnik" jest najważniejszy. Prawda jest taka, że mało kto korzysta z zakupu biletów przez SKA. Funkcja, żeby sprawdzić ma mapie GMV czy autobus jest w trasie jest moim zdaniem najważniejsza, szczególnie na liniach PKS-u, gdzie autobusy kursują rzadko i różnie bywa z ich punktualnością. A co do termometrów - wydaje mi się że nie są one konieczne. PKS turystów nie wozi (no może poza linią 70), tylko obsługuje linie podmiejskie, a codzienni pasażerowie na swoich stałych trasach będą wiedzieli gdzie wysiąść. Najważniejsze jest mieć pewność, że Twój autobus jedzie, a czasem panuje taki chaos, że nawet ZDiTM mi nieraz odpowiedziało, że ''nie wiedzą'' gdzie jest autobus, a PKS od nich telefonu nie odbiera. Gdy ten problem zostanie rozwiązany, to i ilość pasażerów wzrośnie, bo zwyczajnie będą wiedzieć czy dojadą na czas do pracy.

@opowiesciwobiektywie
Post został wyedytowany przez autora.
1

wysłane przez Kacpi 27

Problematyczne jest też trochę, że wówczas kierowca nie spojrzy na ekranik, zobaczyć ile ma przyspieszenia/opóźnienia. A niestety na liniach do np Dobrej, często obecne jest to przyśpieszenie.

Do po­rozu­miewa­nia się na drodze kierow­cy używają: kierun­kow­skazów, świateł sto­pu i środ­ko­wego palca.
2