Forum

Zmiany w SPP i nowa linia autobusowa

W serwisie informacyjnym miasta „Wiadomości Szczecin” opublikowano założenia reorganizacji Strefy Płatnego Parkowania. Zmiany dotkną także komunikacji miejskiej.

wysłane przez man 126

A 70 pozostanie w obecnym kształcie, czyli do Urzędu?
man napisał(a):
A 70 pozostanie w obecnym kształcie, czyli do Urzędu?

Obstawiam skrócenie do Dworca Głównego/węzeł Wyszyńskiego, ewentualnie do placu Rodła po przebudowie, żeby podtrzymać obsługę Wałów Chrobrego, chociaż ja uważam, że ta linia nie obsługuje tego fragmentu miasta w sposób należyty.

"W Piśmie nie napisano: nie będziesz wciskał gazu do deski.":D

wysłane przez man 126

bartez napisał(a):
Obstawiam skrócenie do Dworca Głównego/węzeł Wyszyńskiego, ewentualnie do placu Rodła po przebudowie, żeby podtrzymać obsługę Wałów Chrobrego, chociaż ja uważam, że ta linia nie obsługuje tego fragmentu miasta w sposób należyty.

Najsensowniej byłoby skrócić do Dworca Głównego chyba. Dogodna przesiadka na tramwaje.
Post został wyedytowany przez autora.
1
man napisał(a):
Najsensowniej byłoby skrócić do Dworca Głównego chyba. Dogodna przesiadka na tramwaje.

Ale gdyby jeździła do Pl. Rodła dałaby mieszkańcom podszczecińskich wsi bezpośrednie połączenie do urzędu wojewódzkiego.

#TramwajemPoŚwiecie
2
man napisał(a):
Najsensowniej byłoby skrócić do Dworca Głównego chyba. Dogodna przesiadka na tramwaje.

Na Wyszyńskiego czyli kawałek dalej dochodzą aż trzy kolejne.

"W Piśmie nie napisano: nie będziesz wciskał gazu do deski.":D
3

wysłane przez t105n  49

bartez napisał(a):
Obstawiam skrócenie do Dworca Głównego/węzeł Wyszyńskiego, ewentualnie do placu Rodła po przebudowie, żeby podtrzymać obsługę Wałów Chrobrego, chociaż ja uważam, że ta linia nie obsługuje tego fragmentu miasta w sposób należyty.

Obsługę Wałów może przejąć nowa linia zamiast dublować tramwaje na Niepodległości i Wyzwolenia.
2
Podobno nie ma pieniędzy oraz kierowców do obsługi nowych linii autobusowych, a tutaj proszę najpierw linia spod CH Steru do Przyjaźń dla uczniów, a teraz linia okrężna z UM da UM. To może znajdą się też pieniądze na linie autobusową 89 z Kołłątaja na Wiszesława po remoncie Hożej? Bo w tym momencie jakoś ten argument o braku kasy na nowe linie do mnie kompletnie nie przemawia, a przynajmniej taką odpowiedź dostałem na zapytanie odnośnie linii 89.
3
[quote=PawelTo może znajdą się też pieniądze na linie autobusową 89 z Kołłątaja na Wiszesława po remoncie Hożej? Bo w tym momencie jakoś ten argument o braku kasy na nowe linie do mnie kompletnie nie przemawia, a przynajmniej taką odpowiedź dostałem na zapytanie odnośnie linii 89.[/quote]

Bo 89 dubluje 58 i 59? Po co tworzyć coś co nie ma racji bytu?

wysłane przez man 126

lukaszenko napisał(a):

Bo 89 dubluje 58 i 59? Po co tworzyć coś co nie ma racji bytu?

Czemu dubluje 58 i 59? Przecież jechałby od Kołłątaja przez Warcisława, Królewskiego, Hożą i do Wiszesława, więc dubel byłby tylko na odcinku Hoża-Wiszesława. Zawsze można też puścić tylko do Studziennej.
7
man napisał(a):
Czemu dubluje 58 i 59? Przecież jechałby od Kołłątaja przez Warcisława, Królewskiego, Hożą i do Wiszesława, więc dubel byłby tylko na odcinku Hoża-Wiszesława. Zawsze można też puścić tylko do Studziennej.

Fakt, nie pomyślałem o tym wariancie. To może zamiast tworzyć nową linię to od Pasterskiej skierować tam 68? Na Kołłątaja już jest ciasno a wy chcecie kolejną linię tam wrzucać. Tylko że znowu 68 to będzie strasznie naokoło jechać no ale cóż, nie pierwsza i nie ostatnia taka linia by była.
lukaszenko napisał(a):
Fakt, nie pomyślałem o tym wariancie. To może zamiast tworzyć nową linię to od Pasterskiej skierować tam 68?

I co pominąć blokowiska na Bandurskiego?

"W Piśmie nie napisano: nie będziesz wciskał gazu do deski.":D
2
lukaszenko napisał(a):
Fakt, nie pomyślałem o tym wariancie. To może zamiast tworzyć nową linię to od Pasterskiej skierować tam 68? Na Kołłątaja już jest ciasno a wy chcecie kolejną linię tam wrzucać. Tylko że znowu 68 to będzie strasznie naokoło jechać no ale cóż, nie pierwsza i nie ostatnia taka linia by była.

Problem w tymże nie nawet sam ZDiTM nie ma takich planów i prędzej czy później pojawi się nowa linia 89 z Kołłątaja niż wydłużą 68 na Warcisława. Zresztą jest to nielogiczne, nawet jak na ZDiTM. Szczególnie, że jeżdżą tam już dwie linie w kierunku Placu Rodła, nie wspominając już o 101 czy 107 i kolejna w postaci wydłużonej 68 nie ma zwyczajnie sensu. Wcześniej zanim powstał obecny wariant linii 68 na Przepiórki istniał już zarys linii 89 na trasie Kołłątaja - Przepiórki (od Kołłątaja jak 69 do Starej Cegielni, a później Warcisława i Królewskiego do obecnej pętli 68). Tak czy siak zwyciężył wariant tańszy (jak mniemam) w postaci obecnej linii 68 co w mojej ocenie było i jest bardzo dobrym rozwiązaniem, a co za tym skomunikowanie tej części miasta z cywilizacją w postaci autobusu.

lukaszenko napisał(a):
To może zamiast tworzyć nową linię to od Pasterskiej skierować tam 68?

Jak już to ten odcinek o jakim wspomniałeś to nie Pasterska, która jest boczną uliczką, tylko Przyjaciół Żołnierza.
Post został wyedytowany przez autora.
1
PawelSzczecinFG2050 napisał(a):
Problem w tymże nie nawet sam ZDiTM nie ma takich planów i prędzej czy później pojawi się nowa linia 89 z Kołłątaja niż wydłużą 68 na Warcisława.

Wiem, że nie jestem tu od tego, ale weź następnym razem przeczytaj co napisałeś nim klikniesz "wyślij". Musiałem przeczytać to zdanie trzy razy, zanim zrozumiałem jego sens. O interpunkcji nie wspominając ;).

#TramwajemPoŚwiecie

wysłane przez t105n  49

lukaszenko napisał(a):
Tylko że znowu 68 to będzie strasznie naokoło jechać

Czemu się upieracie, że pasażerowie jeżdżą od pętli do pętli? Ze Studziennej do Rodła prędzej wybiorą 58 lub 59, a 68 pozwoli na dojazd ze Studziennej w okolice Królewskiego i Bandurskiego, a jednocześnie utrzymane będzie połączenie tych ostatnich z placem Rodła.
Ponadto daje możliwość przesiadki i znacznego skrócenia trasy jadącym z Małych Błoni w kierunku Polic.
Nikt chyba nie powie, że linia 11 jest bez sensu, bo jedzie naokoło, a ze Stoczni na Pomorzany można dojechać szybciej "szóstką". O 53 nawet nie wspomnę.
2
t105n napisał(a):
Czemu się upieracie, że pasażerowie jeżdżą od pętli do pętli? Ze Studziennej do Rodła prędzej wybiorą 58 lub 59, a 68 pozwoli na dojazd ze Studziennej w okolice Królewskiego i Bandurskiego, a jednocześnie utrzymane będzie połączenie tych ostatnich z placem Rodła.

Tylko ilu będzie pasażerów na 68 co ze Studziennej będą chcieli jechać na Bandurskiego. Po drodze nie ma jakoś za wielu punktów docelowych i nie jest to też centrum miasta. Połączenie takie można sobie zrobić tylko to kosztuje, a jak wiadomo u nas każdą złotówkę ogląda się kilka razy.

"W Piśmie nie napisano: nie będziesz wciskał gazu do deski.":D
5
man napisał(a):
Zawsze można też puścić tylko do Studziennej.

To byłoby dobre połączenie, szczególnie po uruchomieniu przystanku SKM na Żelechowej.

#TramwajemPoŚwiecie
3
PawelSzczecinFG2050 napisał(a):
Bo w tym momencie jakoś ten argument o braku kasy na nowe linie do mnie kompletnie nie przemawia

Kasy nie ma w tym roku, a kolejny to inny budżet itd.

"W Piśmie nie napisano: nie będziesz wciskał gazu do deski.":D
1
bartez napisał(a):
Kasy nie ma w tym roku, a kolejny to inny budżet itd.

Co nie zmienia faktu, że jak już wydawać publiczne pieniądze to robić to z głową. W każdym razie jeżeli przebieg 90 ma być taki jak napisano w artykule to jest to według mnie recepta na przewóz powietrza. Większość trasy pokrywa się z liniami tramwajowymi. Jeżeli już faktycznie jest w planach organizowanie takiej linii autobusowej to lepiej żeby docierałaby jako uzupełnienie tramwaju lub tam gdzie tramwaj nie dojeżdża, a przykładowo można pomyśleć o obsłudze Bohaterów Warszawy na całej długości tej ulicy przy okazji podjeżdżając do osiedli przy Kusocińskiego.
4
333Wojtas333 napisał(a):
Co nie zmienia faktu, że jak już wydawać publiczne pieniądze to robić to z głową. W każdym razie jeżeli przebieg 90 ma być taki jak napisano w artykule to jest to według mnie recepta na przewóz powietrza.

Z tego co widzę to linia 90 ma łączyć nowe parkingi.
Wojtek napisał(a):
Z tego co widzę to linia 90 ma łączyć nowe parkingi.

To też niewiele zmieni. Z reguły ten kto jedzie samochodem do ścisłego centrum pomimo, że może mieć problemy z parkowaniem, mało prawdopodobne, że skorzysta z komunikacji publicznej.
2
PawelSzczecinFG2050 napisał(a):
To może znajdą się też pieniądze na linie autobusową 89 z Kołłątaja na Wiszesława po remoncie Hożej?

A gdyby 68 wydłużyć do Hożej i nawrót przy Orlenie. Tylko problem byłby skręcić w prawo z Bogumińskiej w Hożą w stronę Rodła. Albo jeszcze od Hożej wydłużyć do Park Ostrowska, tylko nie wiem ile tam jest miejsca i czy autobus się zmieści oraz czy jest taka potrzeba.
Wojtek napisał(a):
A gdyby 68 wydłużyć do Hożej i nawrót przy Orlenie. Tylko problem byłby skręcić w prawo z Bogumińskiej w Hożą w stronę Rodła. Albo jeszcze od Hożej wydłużyć do Park Ostrowska, tylko nie wiem ile tam jest miejsca i czy autobus się zmieści oraz czy jest taka potrzeba.

Raczej mało prawdopodobne i taki dość bezsensowny wariant.

fan004 napisał(a):
Wiem, że nie jestem tu od tego, ale weź następnym razem przeczytaj co napisałeś nim klikniesz "wyślij". Musiałem przeczytać to zdanie trzy razy, zanim zrozumiałem jego sens. O interpunkcji nie wspominając ;).

No właśnie nie jesteś tutaj ot tego, a jeśli nie umiesz czytać ze zrozumieniem to już twój problem.
1
PawelSzczecinFG2050 napisał(a):

No właśnie nie jesteś tutaj ot tego, a jeśli nie umiesz czytać ze zrozumieniem to już twój problem.

Zalecam więcej kultury i jak napisał kolega wyżej pisanie, żeby inny byli w stanie to przeczytać. Złote myśli zachowaj dla siebie.

"W Piśmie nie napisano: nie będziesz wciskał gazu do deski.":D
6