Forum

Widok na tył przestrzeni pasażerskiej w ex-monachijczyku

zdjęcie
Widok na tył przestrzeni pasażerskiej w ex-monachijczyku
To już po premierze w ruchu? Bo brakuje kasowników do gmv.
1
Helionpl napisał(a):
To już po premierze w ruchu? Bo brakuje kasowników do gmv.

Tak, dzisiaj kursował na B.
Helionpl napisał(a):
To już po premierze w ruchu? Bo brakuje kasowników do gmv.

Jakby jeszcze był jedyny bez osprzętu :P
2
Helionpl napisał(a):
To już po premierze w ruchu? Bo brakuje kasowników do gmv.

Ilostan wozów się zwiększył.
Systemów nie przybyło.

Na tym forum piszę o swoich zainteresowaniach, nie o pracy.
1

wysłane przez konjo  4

Całkiem ładnie wyglądają na fotkach. Jeszcze opcjonalna wymiana tapicerki i dla przeciętnego pasażera są nie do odróżnienia od naszych starszych serii... :) Widzę, że powrót "kanapek" półtoraczków się szykuje... :)

So never mind the darkness.

wysłane przez LagunaGrandtour 105

Obicia ścianek przy przegubie zostały obszyte/oklejone materiałem w szczecińskim wzorze.

wysłane przez MlodyS53 78

LagunaGrandtour napisał(a):
Obicia ścianek przy przegubie zostały obszyte/oklejone materiałem w szczecińskim wzorze.

Oryginalna czarna wykładzina odłaziła.

Na tym forum piszę o swoich zainteresowaniach, nie o pracy.

wysłane przez Michal 2

konjo napisał(a):
Całkiem ładnie wyglądają na fotkach. Jeszcze opcjonalna wymiana tapicerki i dla przeciętnego pasażera są nie do odróżnienia od naszych starszych serii... :) Widzę, że powrót "kanapek" półtoraczków się szykuje... :)

O co chodzi z instalowaniem tych „półtoraczków” ? Nigdy nie mogłem dojść na co to komu i jakie to ma spełniać zadanie ? :D

Szczeciński SZYBKI Tramwaj może być rzeczywiście SZYBKI, tylko pod warunkiem, że nie zatrzyma się ani razu na Gdańskiej. Inaczej, wszystko zostanie po staremu...

wysłane przez MlodyS53 78

Michal napisał(a):
O co chodzi z instalowaniem tych „półtoraczków” ? Nigdy nie mogłem dojść na co to komu i jakie to ma spełniać zadanie ? :D

W Niemczech kupujesz bilet u kierowcy.
W wozach z BVG które nie mają poreczy na przednim pomoście wsiadało się z wózkiem pierwszymi drzwiami i przechodziło do drugich. Gdy są po 2 normalne miejsca na stronę, wózek się nie zmieści.

Na tym forum piszę o swoich zainteresowaniach, nie o pracy.
2

wysłane przez Michal 2

MlodyS53 napisał(a):
W Niemczech kupujesz bilet u kierowcy.
W wozach z BVG które nie mają poreczy na przednim pomoście wsiadało się z wózkiem pierwszymi drzwiami i przechodziło do drugich. Gdy są po 2 normalne miejsca na stronę, wózek się nie zmieści.

Dzięki za wytłumaczenie. Serio nie miałem pojęcia, że o to chodzi, ale brzmi logicznie. A były kiedyś, jeśli dobrze pamiętam z SPPK takie wozy z „półtoraczkami”. To też były używki z Niemiec ?

Szczeciński SZYBKI Tramwaj może być rzeczywiście SZYBKI, tylko pod warunkiem, że nie zatrzyma się ani razu na Gdańskiej. Inaczej, wszystko zostanie po staremu...

wysłane przez LagunaGrandtour 105

Michal napisał(a):
A były kiedyś, jeśli dobrze pamiętam z SPPK takie wozy z „półtoraczkami”. To też były używki z Niemiec ?

A no były, na przykład NL262 z BVG.

wysłane przez konjo  4

LagunaGrandtour napisał(a):
A no były, na przykład NL262 z BVG.

W tamtym czasie nie precyzowano tak dokładnie SIWZ pod warunki konkretnych miast i dominowało głównie indywidualne malowanie zewnętrzne plus (przeważnie) standardowe wyposażenie wnętrza oferowane przez fabrykę w komplecie z jakimś podstawowym układem skrzynia/silnik. (Mówiąc krótko z braku kasy nie wymyślano... ;) ) Co za tym idzie np. NL223 12xx i 22xx zakupione jako fabrycznie nowe, miały taką niemiecką aranżację z przodu pojazdu.

So never mind the darkness.
5

wysłane przez Michal 2

konjo napisał(a):
W tamtym czasie nie precyzowano tak dokładnie SIWZ pod warunki konkretnych miast i dominowało głównie indywidualne malowanie zewnętrzne plus (przeważnie) standardowe wyposażenie wnętrza oferowane przez fabrykę w komplecie z jakimś podstawowym układem skrzynia/silnik. (Mówiąc krótko z braku kasy nie wymyślano... ;) ) Co za tym idzie np. NL223 12xx i 22xx zakupione jako fabrycznie nowe, miały taką niemiecką aranżację z przodu pojazdu.

O! Dokładnie o to mi chodziło, ale nie byłem pewien czy czegoś nie mylę ;)
Pamietam fabrycznie nowe, które kłóciłyby się z teorią o niemieckich wózkach, ale już teraz wszytko jasne.

Szczeciński SZYBKI Tramwaj może być rzeczywiście SZYBKI, tylko pod warunkiem, że nie zatrzyma się ani razu na Gdańskiej. Inaczej, wszystko zostanie po staremu...