Forum
Widok na tył przestrzeni pasażerskiej w ex-monachijczyku
wysłane przez Helionpl 0
wysłane przez man 128
To już po premierze w ruchu? Bo brakuje kasowników do gmv.
Tak, dzisiaj kursował na B.
wysłane przez LagunaGrandtour 105
To już po premierze w ruchu? Bo brakuje kasowników do gmv.
Jakby jeszcze był jedyny bez osprzętu :P
wysłane przez MlodyS53 78
To już po premierze w ruchu? Bo brakuje kasowników do gmv.
Ilostan wozów się zwiększył.
Systemów nie przybyło.
Na tym forum piszę o swoich zainteresowaniach, nie o pracy.
wysłane przez LagunaGrandtour 105
wysłane przez MlodyS53 78
Obicia ścianek przy przegubie zostały obszyte/oklejone materiałem w szczecińskim wzorze.
Oryginalna czarna wykładzina odłaziła.
Na tym forum piszę o swoich zainteresowaniach, nie o pracy.
wysłane przez Michal 2
Całkiem ładnie wyglądają na fotkach. Jeszcze opcjonalna wymiana tapicerki i dla przeciętnego pasażera są nie do odróżnienia od naszych starszych serii... :) Widzę, że powrót "kanapek" półtoraczków się szykuje... :)
O co chodzi z instalowaniem tych „półtoraczków” ? Nigdy nie mogłem dojść na co to komu i jakie to ma spełniać zadanie ? :D
Szczeciński SZYBKI Tramwaj może być rzeczywiście SZYBKI, tylko pod warunkiem, że nie zatrzyma się ani razu na Gdańskiej. Inaczej, wszystko zostanie po staremu...
wysłane przez MlodyS53 78
O co chodzi z instalowaniem tych „półtoraczków” ? Nigdy nie mogłem dojść na co to komu i jakie to ma spełniać zadanie ? :D
W Niemczech kupujesz bilet u kierowcy.
W wozach z BVG które nie mają poreczy na przednim pomoście wsiadało się z wózkiem pierwszymi drzwiami i przechodziło do drugich. Gdy są po 2 normalne miejsca na stronę, wózek się nie zmieści.
Na tym forum piszę o swoich zainteresowaniach, nie o pracy.
wysłane przez Michal 2
W Niemczech kupujesz bilet u kierowcy.
W wozach z BVG które nie mają poreczy na przednim pomoście wsiadało się z wózkiem pierwszymi drzwiami i przechodziło do drugich. Gdy są po 2 normalne miejsca na stronę, wózek się nie zmieści.
Dzięki za wytłumaczenie. Serio nie miałem pojęcia, że o to chodzi, ale brzmi logicznie. A były kiedyś, jeśli dobrze pamiętam z SPPK takie wozy z „półtoraczkami”. To też były używki z Niemiec ?
Szczeciński SZYBKI Tramwaj może być rzeczywiście SZYBKI, tylko pod warunkiem, że nie zatrzyma się ani razu na Gdańskiej. Inaczej, wszystko zostanie po staremu...
wysłane przez LagunaGrandtour 105
A były kiedyś, jeśli dobrze pamiętam z SPPK takie wozy z „półtoraczkami”. To też były używki z Niemiec ?
A no były, na przykład NL262 z BVG.
wysłane przez konjo 4
A no były, na przykład NL262 z BVG.
W tamtym czasie nie precyzowano tak dokładnie SIWZ pod warunki konkretnych miast i dominowało głównie indywidualne malowanie zewnętrzne plus (przeważnie) standardowe wyposażenie wnętrza oferowane przez fabrykę w komplecie z jakimś podstawowym układem skrzynia/silnik. (Mówiąc krótko z braku kasy nie wymyślano... ;) ) Co za tym idzie np. NL223 12xx i 22xx zakupione jako fabrycznie nowe, miały taką niemiecką aranżację z przodu pojazdu.
So never mind the darkness.
wysłane przez Michal 2
W tamtym czasie nie precyzowano tak dokładnie SIWZ pod warunki konkretnych miast i dominowało głównie indywidualne malowanie zewnętrzne plus (przeważnie) standardowe wyposażenie wnętrza oferowane przez fabrykę w komplecie z jakimś podstawowym układem skrzynia/silnik. (Mówiąc krótko z braku kasy nie wymyślano... ;) ) Co za tym idzie np. NL223 12xx i 22xx zakupione jako fabrycznie nowe, miały taką niemiecką aranżację z przodu pojazdu.
O! Dokładnie o to mi chodziło, ale nie byłem pewien czy czegoś nie mylę ;)
Pamietam fabrycznie nowe, które kłóciłyby się z teorią o niemieckich wózkach, ale już teraz wszytko jasne.
Szczeciński SZYBKI Tramwaj może być rzeczywiście SZYBKI, tylko pod warunkiem, że nie zatrzyma się ani razu na Gdańskiej. Inaczej, wszystko zostanie po staremu...