Forum
Przebudowa pętli „Głębokie” – stan na 10.11.2020
wysłane przez bartez 336
"W Piśmie nie napisano: nie będziesz wciskał gazu do deski.":D
wysłane przez Pepe 234
Świetne ujęcia, doskonale widać jak mocno urosła ta pętla względem starej.
A także ile drzew wyrypano w powietrze. ;)
wysłane przez lukaszenko 16
A także ile drzew wyrypano w powietrze. ;)
Czemu tak wszyscy zawsze płaczecie za tymi drzewami. Wycieli to zasadzą nowe. Nie były to pomniki przyrody ani inne zagrożone gatunki więc nie popadajmy ze skrajności w skrajność.
wysłane przez bartez 336
Czemu tak wszyscy zawsze płaczecie za tymi drzewami. Wycieli to zasadzą nowe.
Bo drzewa są potrzebne, a nowe drzewo nie równa się staremu, które zostało wycięte, Zwłaszcza w betonowych centrach miast są one niezbędne.
"W Piśmie nie napisano: nie będziesz wciskał gazu do deski.":D
wysłane przez maciekos95 3
Bo drzewa są potrzebne, a nowe drzewo nie równa się staremu, które zostało wycięte, Zwłaszcza w betonowych centrach miast są one niezbędne.
Co do centrum miasta się zgodzę, ale akurat tutaj mamy cały las tych drzew, więc wycięcie jakiegoś niewielkiego obszaru pod pętlę w sumie niewiele tu zmienia.
wysłane przez Arek Dynamo 0
wysłane przez lukaszenko 16
Ale słupoza na tej nowej pętli duża, że raczej nie ma szans na zrobienie w przyszłości ładnego zdjęcia z tego miejsca.
Niestety sieci trakcyjnej w powietrzu nie zawiesisz, a i oświetlenie pętli musi być dobre.
wysłane przez Arek Dynamo 0
Niestety sieci trakcyjnej w powietrzu nie zawiesisz, a i oświetlenie pętli musi być dobre.
Wiadomo że w powietrzu się nie da, ale mimo wszystko jest nadmiar słupów trakcyjnych.
wysłane przez rivx
Wiadomo że w powietrzu się nie da, ale mimo wszystko jest nadmiar słupów trakcyjnych.
W pełni się zgadzam, "słupoza" tu straszna, w dodatku ogromny przerost formy nad treścią. Czy aby na pewno potrzebne są tu trzy tory dla dwóch linii? Każdy słup trakcyjny to koszt ponad 6000zł. Proszę sobie policzyć ich ilość przed i po remoncie pętli. Dla porównania nowa pętla w Poznaniu, również dla dwóch linii:
http://infotram.pl/nowa-petla-w-poznaniu-gotowa_more_126577.html
wysłane przez Pepe 234
W pełni się zgadzam, "słupoza" tu straszna, w dodatku ogromny przerost formy nad treścią. Czy aby na pewno potrzebne są tu trzy tory dla dwóch linii?
Przyszłościowe połączenie do Krzekowa przez Arenę nie oznacza że będą tu tylko dwie linie.
wysłane przez MlodyS53 77
Ale słupoza na tej nowej pętli duża, że raczej nie ma szans na zrobienie w przyszłości ładnego zdjęcia z tego miejsca.
No bo wszystko trzeba robić pod zdjecia :)
Na tym forum piszę o swoich zainteresowaniach, nie o pracy.
wysłane przez bartez 336
No bo wszystko trzeba robić pod zdjecia :)
Ale prawdą jest, że u nas słupoza jest niesamowita. Jakoś jak przeglądam zdjęcia z innych miast (zwłaszcza zagranicznych) to tak to się nie rzuca w oczy. U tak nawet skrzynki elektryczne potrafią wyeksponować niemal jak pomnik.
"W Piśmie nie napisano: nie będziesz wciskał gazu do deski.":D
wysłane przez Michal 2
Ale prawdą jest, że u nas słupoza jest niesamowita. Jakoś jak przeglądam zdjęcia z innych miast (zwłaszcza zagranicznych) to tak to się nie rzuca w oczy. U tak nawet skrzynki elektryczne potrafią wyeksponować niemal jak pomnik.
Racja, przede wszystkim funkcjonalność, ale o estetyce też nie można zapominać.
Szczeciński SZYBKI Tramwaj może być rzeczywiście SZYBKI, tylko pod warunkiem, że nie zatrzyma się ani razu na Gdańskiej. Inaczej, wszystko zostanie po staremu...