Forum

Czy obecny rok będzie ostatnim dla MAN-ów ze szwedzkim rodowodem?

film
czas trwania: 0:28
odtwórz
Czy obecny rok będzie ostatnim dla MAN-ów ze szwedzkim rodowodem?
zbyt mało ocen, aby obliczyć średnią
Mam taką nadzieję, że ten rok nie będzie ostatnim rokiem dla niektórych Goeteborgów, takich jak #1654.

PKS Szczecin - STOP masowych kasacji i kupowania szrotu z BVG Berlina.
kasper1 napisał(a):
Mam taką nadzieję, że ten rok nie będzie ostatnim rokiem dla niektórych Goeteborgów, (...)

Na pewno nie. Mamy ich w SPAKu 12 - nawet jak dojadą elektryczne przeguby od Solarisa, których ma być jedynie 8, "nie wezmą ich na ilość" ;).

kasper1 napisał(a):
(...) takich jak #1654.

A ten konkretny czym sobie zasłużył?

#TramwajemPoŚwiecie
Post został wyedytowany przez autora.
7
fan004 napisał(a):
A ten konkretny czym sobie zasłużył?

Nie wiem czy na pewno chcesz uzyskać odpowiedź na to pytanie.

"W Piśmie nie napisano: nie będziesz wciskał gazu do deski.":D
14
kasper1 napisał(a):
Mam taką nadzieję, że ten rok nie będzie ostatnim rokiem dla niektórych Goeteborgów, takich jak #1654.

A ja mam nadzieję, że elektryki (jeżeli w ogóle przyjdą) będą się psuć. I nie będzie to ostatni rok dla wszystkich. Przynajmniej tych w przyzwoitym stanie, a tego o 1654 powiedzieć nie można. Bo co, bo ma nowe naklejeczki?
Czy tak będzie to inna sprawa, życie to zweryfikuje.
AlexSimulations67 napisał(a):
A ja mam nadzieję, że elektryki (jeżeli w ogóle przyjdą) będą się psuć.

Że co? Masz nadzieję, że nowo kupiony tabor będzie się psuć?
10
MQ napisał(a):
Że co? Masz nadzieję, że nowo kupiony tabor będzie się psuć?

Będzie. Jak każdy pojazd / maszyna ma prawo się zepsuć. Pytanie tylko jakiego kalibru będą to usterki? :)
333Wojtas333 napisał(a):
Będzie. Jak każdy pojazd / maszyna ma prawo się zepsuć. Pytanie tylko jakiego kalibru będą to usterki? :)

To jasne. Ale trzeba się z tym, a nie na to, liczyć, a wypowiedź kolegi z góry wskazuje raczej na to drugie...

#TramwajemPoŚwiecie
5
Nie chodziło mi o coś takiego, że przykładowo we wszystkich padną baterie i żeby w ogóle się rozpadły, czy coś podobnego. Tylko na tyle żeby można było zachować chociaż część starszych pojazdów, które miałyby być wycofane. I tak jest bardzo prawdopodobne, że mniejsze czy usterki będą się pojawiać, patrząc na inne miasta które je dostały. Aczkolwiek jeśli kogoś uraziłem tym co napisałem, to przepraszam.
1
Zachowałem się po prostu dziecinnie pisząc w ten sposób... Jako MKM nie powinienem liczyć na to, że jakikolwiek pojazd się będzie psuć. Nie powinienem też wyrażać opinii na temat czegoś, czego jeszcze nie widziałem. Może jeszcze okażą się dobrymi wozami. Dlatego jeszcze raz przepraszam i proszę Was o wybaczenie mojej głupoty.
8
AlexSimulations67 napisał(a):
Tylko na tyle żeby można było zachować chociaż część starszych pojazdów, które miałyby być wycofane.

To już nie jest bycie miłośnikiem KM, to jest fanatyzm. Stare, awaryjne trupy z milionem kilometrów na liczników chcesz zachować, zamiast nowych wozów? Przecież nawet na zabytek się to nie nadaje, bo jest tego pełno na ulicach. Stawiasz swoje "widzimisię" bo ci się dane autobusy podobają, ponad dziesiątki tysięcy osób korzystających z komunikacji w Szczecinie każdego dnia. Przecież te autobusy nie mają nawet klimatyzacji. Dla ciebie to fajny widok, jednak w lecie dla setki osób w tym autobusie to żadna przyjemność. Bardzo egoistyczne podejście z twojej strony.

Myślałem, że bycie miłośnikiem to też dążenie do poprawy jakości komunikacji.

Pozdrawiam :)
4
Mati524 napisał(a):
ciach

Podejście być może egoistyczne, ale przykładowo na linii 87 z punktu widzenia kierowcy zdecydowanie bardziej wolę jechać wozem typu 1599 czy wspominanym 1654 niż jakąś hybrydą obecnie eksploatowaną przez SPAK. One po prostu nie nadają się na takie górskie trasy.
2
lukaszenko napisał(a):
Podejście być może egoistyczne, ale przykładowo na linii 87 z punktu widzenia kierowcy zdecydowanie bardziej wolę jechać wozem typu 1599 czy wspominanym 1654 niż jakąś hybrydą obecnie eksploatowaną przez SPAK. One po prostu nie nadają się na takie górskie trasy.

Ja tam wolałbym jechać 1999 niż 1599.

Na tym forum piszę o swoich zainteresowaniach, nie o pracy.
MlodyS53 napisał(a):
Ja tam wolałbym jechać 1999 niż 1599.

No to jest oczywiste że 1999 jest lepszym wozem jak 1599, co nie zmienia faktu że dalej hybrydą nie da się tak sprawnie jeździć na takich liniach.
lukaszenko napisał(a):
Podejście być może egoistyczne, ale przykładowo na linii 87 z punktu widzenia kierowcy zdecydowanie bardziej wolę jechać wozem typu 1599 czy wspominanym 1654 niż jakąś hybrydą obecnie eksploatowaną przez SPAK. One po prostu nie nadają się na takie górskie trasy.

W takim razie skoro się nie nadają to po co Klonowica puszcza je na liniach właśnie "górskich" jak 57, 58, 59, 87, etc
A propos nie nadawania się, dlaczego tak twierdzisz że się nie nadają? Męczą się na podjazdach czy w czym tkwi niedogodność dla kierowcy?
Kacper napisał(a):
W takim razie skoro się nie nadają to po co Klonowica puszcza je na liniach właśnie "górskich" jak 57, 58, 59, 87, etc
A propos nie nadawania się, dlaczego tak twierdzisz że się nie nadają? Męczą się na podjazdach czy w czym tkwi niedogodność dla kierowcy?

Moze nie do mnie to pytanie ale z własnej obserwacji się mogę podłączyć.
Autobus pod górę musi jechac z silnikiem na max obrotach a wcale mocno nie przyspiesza. Zwykly diesel szybciej wspina się na wzgórze. Chodzi tu o czas przejazdu.
Ogólnie to ta hybryda ma tylko ruszyć na elektryku a nie jechać nie wiadomo ile, więc górki są wskazane. Jednak tak jak elektryk przydać się może dłuższy postój na końcowym.

Na tym forum piszę o swoich zainteresowaniach, nie o pracy.
3
Kacper napisał(a):
A propos nie nadawania się, dlaczego tak twierdzisz że się nie nadają? Męczą się na podjazdach czy w czym tkwi niedogodność dla kierowcy?

Mają system napędu rodem z lokomotywy, więc na takich podjazdach jak na Strzałowskiej czy na Robotniczej po prostu się wleką a nie podjeżdżają, nie wspomnę o nabitym po dach 87 jadącym w górę na Duńską(prędkość 25km/h to raczej żenada niż powód do zadowolenia). Odcina też im napęd w momencie mocniejszego "złamania się" i nie idzie prawie że tym czymś ruszyć, odcina też przy dużo mniejszym kącie złamania niż wspominany wyżej 1999 czy nawet ten 1599.
Mati524 napisał(a):
Przecież te autobusy nie mają nawet klimatyzacji. Dla ciebie to fajny widok, jednak w lecie dla setki osób w tym autobusie to żadna przyjemność. Bardzo egoistyczne podejście z twojej strony.

Ja też nimi często w lecie jeździłem, i jakoś przeżyłem. Moje podejście wynikało również z sytuacji opisanej w kilku wiadomościach wyżej, ponieważ mam przyjemność czasem korzystać z tej linii. Jednak zdałem sobie już sprawę, że w tej kwestii powinienem mieć inne zdanie. Po co kopiesz leżącego?
Post został wyedytowany przez autora.
1
AlexSimulations67 napisał(a):
Jednak zdałem sobie już sprawę, że w tej kwestii powinienem mieć inne zdanie. Po co kopiesz leżącego?

Ty przepraszałeś za coś innego, ja napisałem o czymś innym.

Pozdrawiam :)
Mati524 napisał(a):
Ty przepraszałeś za coś innego, ja napisałem o czymś innym.

O to też chodziło.
Panowie, wystarczy tego. AlexSimulations67 zreflektował swoje przemyślenia, uznał że nie były słuszne i przeprosił za błąd. Sprawa została wyjaśniona i nie ma co jej dalej ciągnąć.

#TramwajemPoŚwiecie
Post został wyedytowany przez autora.
9