Forum
Lutowe zmiany w rozkładach jazdy – prawobrzeże
wysłane przez t105n 49
Ja tam nie widzę miejsca do nawrotki.
wysłane przez Alex Simulations 43
W jaki sposób 56 zawróci na ul. Kadmowej?
Ja tam nie widzę miejsca do nawrotki.
Na końcu ulicy Kadmowej można zawrócić.
wysłane przez bartez 336
Na końcu ulicy Kadmowej można zawrócić.
Tylko, żeby tirusy nie blokowały tam tej zawrotki.
"W Piśmie nie napisano: nie będziesz wciskał gazu do deski.":D
wysłane przez MlodyS53 78
W jaki sposób 56 zawróci na ul. Kadmowej?
Ja tam nie widzę miejsca do nawrotki.
Żwirowa pętla pod laskiem.
Na tym forum piszę o swoich zainteresowaniach, nie o pracy.
wysłane przez Ronaldinho
Żwirowa pętla pod laskiem.
Wczoraj wracając z pracy widziałem, że na tym żwirku ktoś pracował. Koparka wywrotka, a może jednak jakaś mała pętla tam będzie. Już dawno istnieją tam przystanki i w koncu doczekały się jakiejś linii.
wysłane przez Ronaldinho
W jaki sposób 56 zawróci na ul. Kadmowej?
Ja tam nie widzę miejsca do nawrotki.
Dziś widziałem wracając że odbywały się tam chyba próby nawrócenia,niestety z daleka niewidzialem jaki autobus,ale na bank 12 metrowy.
wysłane przez MlodyS53 78
Dziś widziałem wracając że odbywały się tam chyba próby nawrócenia,niestety z daleka niewidzialem jaki autobus,ale na bank 12 metrowy.
2104. Na 56 only 12m.
Na tym forum piszę o swoich zainteresowaniach, nie o pracy.
wysłane przez Ronaldinho
2104. Na 56 only 12m.
Dziękuję za info.
wysłane przez Jasiek 36
Dziś widziałem wracając że odbywały się tam chyba próby nawrócenia,niestety z daleka niewidzialem jaki autobus,ale na bank 12 metrowy.
To była wycieczka z zajezdni dla zainteresowanych kierowców. Próba z Zditm była dzień wcześniej z udziałem #2510.
wysłane przez man1995 55
Nie rozumiem w ogóle sensu nawrotki na Kadmowej pośrodku niczego. Nie byłoby lepiej po drugiej stronie ulicy, gdzie jest cokolwiek lub do Wolframowej?
Albo jeszcze inaczej- 56 do Kadmowej, tam końcowy i powrót przez Tczewską, lub wybrane kursy 73/93 przez Irydową?
Sens jest jeden i bardzo prosty. Autobus ma tam zawrócić i tyle.
Po drugiej stronie ulicy byłoby lepiej ale widocznie nie ma gdzie.
A po co powrót przez Tczewską? Idea wydłużenia 56 do do Kadmowej była taka aby ludzie mogli dojechać do pracy i z niej wrócić. Wyobraź sobie przykładowo, że jesteś pracownikiem Asprodu, który znajduje się na rogu Irydowej/Uranowej. Dojeżdżasz do pracy 56 i wysiadasz na przystanku "Tytanowa" pod zakładem. Kończysz prace i co? Musisz dygać pieszo do Kadmowej. Zdążysz albo i nie. A tak masz kawałek do przystanku i autobus, który pojedzie przez rondo Gryfa dużo szybciej niż przez Tczewską.
wysłane przez wolvo1565 24
Albo jeszcze inaczej- 56 do Kadmowej, tam końcowy i powrót przez Tczewską, lub wybrane kursy 73/93 przez Irydową?
Wybrane kursy 73/93 okej, tylko wtedy co z obsługą przystanków "Słupska", "Nowogardzka" i "Tczewska"? Trzeba byłoby robić dodatkowy wjazd tych linii przez Warmińską i Tczewską, a to wtedy niepotrzebne przedłużenie trasy (pod kątem czasowym, jak i pewnie pieniężnym).
Po prostu 56 wydaję się być najbardziej optymalnym rozwiązaniem pod kątem czasowym i kosztowym.
wysłane przez Michal 2
Wybrane kursy 73/93 okej, tylko wtedy co z obsługą przystanków "Słupska", "Nowogardzka" i "Tczewska"? Trzeba byłoby robić dodatkowy wjazd tych linii przez Warmińską i Tczewską, a to wtedy niepotrzebne przedłużenie trasy (pod kątem czasowym, jak i pewnie pieniężnym).
Po prostu 56 wydaję się być najbardziej optymalnym rozwiązaniem pod kątem czasowym i kosztowym.
Myśle, że koledze chodziło o trasę Irydowa - Goleniowska bez obsługi tych przystanków na wybranych kursach. Daleko tam nie mają do Goleniowskiej.
Plusem takiego rozwiązania byłoby skomunikowanie Irydowej również z Wielgowem, Słonecznym i Zdrojami.
Szczeciński SZYBKI Tramwaj może być rzeczywiście SZYBKI, tylko pod warunkiem, że nie zatrzyma się ani razu na Gdańskiej. Inaczej, wszystko zostanie po staremu...
wysłane przez MQ ?
Myśle, że koledze chodziło o trasę Irydowa - Goleniowska bez obsługi tych przystanków na wybranych kursach. Daleko tam nie mają do Goleniowskiej.
Większość kursów 56 w godzinach szczytu będzie jechać do Kadmowej. Gdyby to zrobić z wykorzystaniem 73/93, to mieszkańcy Tczewskiej byliby w godzinach szczytu pozbawieni autobusu.
Mieszkańcy ul. Słupskiej do najbliższego przystanku przy Goleniowskiej mają około kilometr (w dodatku bez chodnika na części trasy), więc trudno mówić, że daleko nie mają.
wysłane przez Kostek 2
Większość kursów 56 w godzinach szczytu będzie jechać do Kadmowej. Gdyby to zrobić z wykorzystaniem 73/93, to mieszkańcy Tczewskiej byliby w godzinach szczytu pozbawieni autobusu.
Mieszkańcy ul. Słupskiej do najbliższego przystanku przy Goleniowskiej mają około kilometr (w dodatku bez chodnika na części trasy), więc trudno mówić, że daleko nie mają.
A gdyby tak poza 56 wydłużyć do Kadmowej pospieszne G? Dojeżdżający ze Stargardu, którzy jeżdżą pociągiem mieliby dobre połączenie ze Zdunowa z firmami, byłoby bezpośrednie połączenie z Kijewem, ze Zdrojami, Słonecznym, itp. (w sumie trochę naokoło, ale może i szybsze, bo Goleniowska często się korkuje), tylko nie wiem jak w praktyce by to wyglądało.
wysłane przez 333Wojtas333 15
A gdyby tak poza 56 wydłużyć do Kadmowej pospieszne G? Dojeżdżający ze Stargardu, którzy jeżdżą pociągiem mieliby dobre połączenie ze Zdunowa z firmami, byłoby bezpośrednie połączenie z Kijewem, ze Zdrojami, Słonecznym, itp. (w sumie trochę naokoło, ale może i szybsze, bo Goleniowska często się korkuje), tylko nie wiem jak w praktyce by to wyglądało.
G ma za zadanie przede wszystkim obsługiwać połączenia Wielgowo - Śródmieście. Gdyby zaszła konieczność puszczenia czegoś na Kadmową od strony Wielgowa zapewne jakieś kroki by w tym celu poczyniono (a widocznie nie ma potrzeby, bo zainteresowanie obstawiam byłoby bardzo małe). Nie taka jest idea pospiesznych, chociaż w ciągu ostatnich lat można mieć wątpliwości co do tego :)
Jeżeli chodzi o kwestię integracji z koleją - SKM :) Według planów niedaleko mają powstać przystanki Dunikowo (Stargard) i Trzebusz (Goleniów), więc zapewne po ich uruchomieniu powinny być jakieś działania mające na celu dopasowanie komunikacji autobusowej.
wysłane przez Kostek 2
G ma za zadanie przede wszystkim obsługiwać połączenia Wielgowo - Śródmieście. Gdyby zaszła konieczność puszczenia czegoś na Kadmową od strony Wielgowa zapewne jakieś kroki by w tym celu poczyniono (a widocznie nie ma potrzeby, bo zainteresowanie obstawiam byłoby bardzo małe). Nie taka jest idea pospiesznych, chociaż w ciągu ostatnich lat można mieć wątpliwości co do tego :)
Jeżeli chodzi o kwestię integracji z koleją - SKM :) Według planów niedaleko mają powstać przystanki Dunikowo (Stargard) i Trzebusz (Goleniów), więc zapewne po ich uruchomieniu powinny być jakieś działania mające na celu dopasowanie komunikacji autobusowej.
Nazwę "pośpieszne" to już straciły subiektywnie dodając im przystanki (nawet jeżeli są NŻ). Zostały tylko literki dla odróżnienia połączenia między brzegami :)
W sumie jak tak patrzę, to G ogólnie jest mało popularne. Nigdy dużego potoku tam nie widziałem. Na H zresztą też nie, ale może w złych godzinach patrzyłem.
Po uruchomieniu stacji SKM, to zapewne sporo zmian będzie w komunikacji, może dojdą jakieś nowe linie, może znowu będzie zmiana operatorów, ale to jest jeszcze dość odległy temat.
wysłane przez MlodyS53 78
W sumie jak tak patrzę, to G ogólnie jest mało popularne. Nigdy dużego potoku tam nie widziałem. Na H zresztą też nie, ale może w złych godzinach patrzyłem.
12m starcza ale nie jest za duże na te potoki. Takie optymalne wykorzystanie jest.
Ogólnie to duża część pasażerów woli jechać A lub B zamiast tramwajem. Od Basenu do Jasminowej są wolne miejsca siedzące a do Turkusowej dojeżdża kilka osób.
Na tym forum piszę o swoich zainteresowaniach, nie o pracy.
wysłane przez t105n 49
Od Basenu do Jasminowej są wolne miejsca siedzące a do Turkusowej dojeżdża kilka osób.
Moje obserwacje są odmienne.
No chyba że tak wyjątkowo trafiam.
wysłane przez Kostek 2
Moje obserwacje są odmienne.
No chyba że tak wyjątkowo trafiam.
Minusem tramwaju jest to, że zatrzymuje się na Gdańskiej, stąd też większa chęć jazdy autobusem. Sam wolę korzystać z autobusu - właśnie z tego powodu. Autobus też jedzie bliżej zabudowań, nie trzeba się przesiadać. Gdyby pospieszne zatrzymywały się na Wyszyńskiego na przystanku tramwajowym, to myślę, że znaleźliby się chętni na przesiadkę na autobus. Aktualnie ludziom nie chce się przesiadać przechodząc jezdnię, dlatego już jadą do Jaśminowej/Turkusowej.
wysłane przez Kostek 2
12m starcza ale nie jest za duże na te potoki. Takie optymalne wykorzystanie jest.
Ogólnie to duża część pasażerów woli jechać A lub B zamiast tramwajem. Od Basenu do Jasminowej są wolne miejsca siedzące a do Turkusowej dojeżdża kilka osób.
Trasa G ogólnie jest mało uczęszczana. Większość ludzi jedzie do Wiosennej, a dalej prawie puste. Czy nadchodzi kres tej linii? Z H nie wiem jak jest, ale też nigdy potoków nie widziałem.
wysłane przez 333Wojtas333 15
Trasa G ogólnie jest mało uczęszczana. Większość ludzi jedzie do Wiosennej, a dalej prawie puste. Czy nadchodzi kres tej linii? Z H nie wiem jak jest, ale też nigdy potoków nie widziałem.
Kilka lat temu niektóre kursy obsługiwane były taborem 18-metrowym i były pełne (zapełniał się w Kijewie, w większości dzieci i młodzież do szkół).
wysłane przez Kostek 2
Kilka lat temu niektóre kursy obsługiwane były taborem 18-metrowym i były pełne (zapełniał się w Kijewie, w większości dzieci i młodzież do szkół).
No w sumie tak, teraz szkoły pozamykane, to i ruch w komunikacji mniejszy. G to linia szczytowa, typowo właśnie dowożąca do szkół w centrum.
wysłane przez Jasiek 36
Kilka lat temu niektóre kursy obsługiwane były taborem 18-metrowym i były pełne (zapełniał się w Kijewie, w większości dzieci i młodzież do szkół).
Nie przesadzałbym z tym tłokiem na G/1. Bo to o tą tylko brygadę Ci chodzi.
wysłane przez 333Wojtas333 15
Nie przesadzałbym z tym tłokiem na G/1. Bo to o tą tylko brygadę Ci chodzi.
Opisywałem stan sprzed około 10 lat jak dobrze liczę. Od tego czasu mogło się zmienić i to nie ze względu na Covid, ale przykładowo niż demograficzny.
wysłane przez bartez 336
Opisywałem stan sprzed około 10 lat jak dobrze liczę. Od tego czasu mogło się zmienić i to nie ze względu na Covid, ale przykładowo niż demograficzny.
10 lat temu to prehistoria.
"W Piśmie nie napisano: nie będziesz wciskał gazu do deski.":D
wysłane przez t105n 49
A gdyby tak poza 56 wydłużyć do Kadmowej pospieszne G?
ile to kilometrow?
Skąd bierzecie takie udziwnione pomysły? Przecież wydłużenie 56 jest najkrótsze i najprostsze.
Opcjonalnie zamiast 56 wydłużyć można 64 czy 97.
wysłane przez Kostek 2
ile to kilometrow?
Skąd bierzecie takie udziwnione pomysły? Przecież wydłużenie 56 jest najkrótsze i najprostsze.
Opcjonalnie zamiast 56 wydłużyć można 64 czy 97.
Temat G został już wyjaśniony wyżej, więc nie ma potrzeby do niego wracać. Zapomniałem, że jeździ tam również 64 i stąd wziąłem linię jadącą od Wielgowa i tyle.
wysłane przez ktosiek 0
Opcjonalnie zamiast 56 wydłużyć można 64 czy 97.
64 to raczej średnio można wydłużyć, bo na pętli w Dąbiu jest jedyny socjal na tej linii.
wysłane przez Kostek 2
64 to raczej średnio można wydłużyć, bo na pętli w Dąbiu jest jedyny socjal na tej linii.
Ale 97 to już nie byłby taki zły pomysł.
wysłane przez Wojtek 24
Ale 97 to już nie byłby taki zły pomysł.
Przecież 97 jeździ do Zakładów Drobiarskich.
wysłane przez torro_zs 5
Przecież 97 jeździ do Zakładów Drobiarskich.
Mógłby wykonywać podjazd pod Zakłady Drobiarskie i wtedy do Kadmowej lub przez Kadmową do Zakładów.
wysłane przez MQ ?
Mógłby wykonywać podjazd pod Zakłady Drobiarskie i wtedy do Kadmowej lub przez Kadmową do Zakładów.
Proponuję jeszcze kilka podjazdów po drodze, żeby było szybciej i atrakcyjniej dla pasażerów.
O ile 64 jeszcze ma sens, bo zapewnia połączenie z tramwajem (ale jest niemożliwe z powodu taboru), o tyle 97 to jakiś odlot.
wysłane przez bartez 336
Mógłby wykonywać podjazd pod Zakłady Drobiarskie i wtedy do Kadmowej lub przez Kadmową do Zakładów.
Może jeszcze do Wielgowo Borsucza przy okazji?
"W Piśmie nie napisano: nie będziesz wciskał gazu do deski.":D
wysłane przez man1995 55
Może jeszcze do Wielgowo Borsucza przy okazji?
Lepiej do szpitala w Zdunowie. Tam też pracują ludzie.