Forum
Co z 293H?
wysłane przez ricardo78 0
Possibly I have seen too much, Hangar 18, I know too much...
wysłane przez Pepe 235
Czy ktoś orientuje się, czy w końcu naprawiono #293H?. Jest sprawny? Czy nadal stoi w czeluściach Golęcina, gdzie niebawem będzie można otworzyć skansen nieużywanego taboru i kasować bilety za zwiedzanie ?(762+763;1011+1012 itp)
Wagon 293 przechodzi naprawę główną od kwietnia 2019 roku w Warsztatach Remontowych. Jeszcze trochę do roboty zostało.
wysłane przez uwaga.tramwaj 0
Czy ktoś orientuje się, czy w końcu naprawiono #293H?. Jest sprawny? Czy nadal stoi w czeluściach Golęcina, gdzie niebawem będzie można otworzyć skansen nieużywanego taboru i kasować bilety za zwiedzanie ?(762+763;1011+1012 itp)
Tak jak napisał Pepe.
Obecnie jest on już po malowaniu, siedzenia już zamontowane. Czekamy jeszcze na doczepę, by razem mogły wrócić do zajezdni.
Diabeu z Golęcina
wysłane przez RaPer782
Tak jak napisał Pepe.
Obecnie jest on już po malowaniu, siedzenia już zamontowane. Czekamy jeszcze na doczepę, by razem mogły wrócić do zajezdni.
Kiedyś był problem, żeby w ogóle cały skład puścić na linię turystyczną. Cud był jak wyjechał z hali EZG i przynajmniej zrobił jedno kółko. Czyli ma się rozumieć, że wymontowane siedzenia itp świadczą o generalnym remoncie? Z resztą nie ma co się dziwić. 4N 293 w swojej karierze "historycznej" był wozem 2 w 1. Linia turystyczna (jakieś wynajmy) plus holownik. A niestety swoje lata świetlne już przeżył podobnie jak 4N 041
wysłane przez Pepe 235
Czyli ma się rozumieć, że wymontowane siedzenia itp świadczą o generalnym remoncie?
Remont jest długi, ale wagony zostały rozebrane do ostatniej śrubki, konstrukcja szkieletu wypiaskowana (343 właśnie w tej chwili jest poza warsztatami na piaskowaniu) i zregenerowano naprawdę olbrzymie ilości części i elementów, całe oblachowanie jest położone od nowa. Na drobiazgowość naprawy naprawdę nie można narzekać! Niektóre wagony 105Ng/2015 poddane modernizacji miały mniejszy zakres prac. 293 jest już po próbie ruchowej po złożeniu. Przejechał parę metrów samodzielnie, a to dobrze wróży. Nie jest jeszcze do końca poskładany.
wysłane przez uwaga.tramwaj 0
Kiedyś był problem, żeby w ogóle cały skład puścić na linię turystyczną. Cud był jak wyjechał z hali EZG i przynajmniej zrobił jedno kółko. Czyli ma się rozumieć, że wymontowane siedzenia itp świadczą o generalnym remoncie? Z resztą nie ma co się dziwić. 4N 293 w swojej karierze "historycznej" był wozem 2 w 1. Linia turystyczna (jakieś wynajmy) plus holownik. A niestety swoje lata świetlne już przeżył podobnie jak 4N 041
Nie wiem gdzie Ty widziałeś problemy z wyjazdami na turystyczne. 293 Był cały czas sprawny, a zakres prac jak Pepe wspomniał jest ogromny. Mówię tu o aktualnym stanie czyli po malowaniu, remontach itd została podłoga i doszlifowanie. Doczepa została dosłownie sama gola rama.
Przypominam że wagony te są objęte ochrona konserwatora i wszystko musi być jak należy. Przez to to tyle trwa i tak w czasie się przeciąga. Ale cierpliwości
Diabeu z Golęcina